معرفی و دانلود کتاب صوتی سارای همه

عکس جلد کتاب صوتی سارای همه
قیمت:
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سارای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سارای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سارای همه

کتاب صوتی سارای همه یازده داستان کوتاه شنیدنی و منحصربه‌فرد را برایتان روایت می‌کند که فرشته احمدی با قلم خاص خود آن‌ها را به نگارش درآورده است. این کتاب شما را به دنیای تجربیات تازه هدایت می‌کند و از شنیدن آن لذت خواهید بود. گفتنی‌ست که داستان «تلویزیون» از این مجموعه، برگزیده جایزه هوشنگ گلشیری در سال 1384 شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی سارای همه

داستان کوتاه یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین انواع ادبی است که مخاطبان زیادی در سراسر جهان دارد. در ژانر داستان کوتاه، نویسنده برشی از زندگی یا حوادث را روایت می‌کند که می‌توانید مدت زمان کوتاهی را با آن زندگی کنید. در این ژانر ادبی، دریچه کوچکی از زاویه‌ای مشخص به تصویر کشیده می‌شود و به خوانندگان این امکان را می‌دهد که با اتفاقات داستان و شخصیت‌های آن همراه شوند.

کتاب صوتی سارای همه مجموعه‌ای از یازده داستان کوتاه جذاب و شنیدنی‌ست که فرشته احمدی آن را به رشته‌ی تحریر درآورده است. نثر متفاوت و شیوه‌ی نگارش منحصربه‌فرد نویسنده باعث شده مخاطبان زیادی به این کتاب جذب شوند. با گوش سپردن به این کتاب صوتی در دنیای هر یک از شخصیت‌ها غرق می‌شوید و تجربه‌ی جدید و دلچسبی را از انتخاب داستان کوتاه به دست می‌آورید. عناوین داستان‌های کتاب سارای همه به ترتیب «هاله»، «هیولا»، «آرش»، «مونتاژ»، «سفید»، «تلویزیون»، «زیبا»، «بازی»، «تاریک، روشن»، «ممنوع» و «سارای همه» است.

کتاب صوتی سارای همه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی دوستداران داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

با فرشته احمدی بیشتر آشنا شویم

فرشته احمدی ازجمله نویسندگان جوانی است که این روزها آثارش مورد توجه قرار گرفته و سبک خاص او در نگارش داستان‌ها، خوانندگان را به خود جذب می‌کند. او که دانش‌آموخته‌ی رشته معماری در دانشگاه تهران است، فعالیت ادبی خودش را از اوایل دهه‌ی هشتاد آغاز کرده. این نویسنده در سال 1388 تندیس کتاب برگزیده کتابفروشان را در جایزه روزی روزگاری دریافت کرده و همچنین برنده‌ی جایزه‌ی هوشنگ گلشیری برای نگارش داستان تلویزیون از مجموعه داستان کوتاه سارای همه شده است. احمدی در حوزه‌ی نقد ادبی نیز فعالیت می‌کند و تاکنون مقالات ادبی و نقدهای زیادی از او در نشریات گوناگون به چاپ رسیده است. از این نویسنده کتاب‌های دیگری نیز با عنوان «گرمازدگی»، «هیولاهای خانگی» و «پری فراموشی» منتشر شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی سارای همه می‌شنویم

کمتر از سه ساعت وقت داشتم. خانم حیدری اصرار کرد شام پیششان بمانم. درحالی‌که از ساعت دیواری بالای قاب عکس خانوادگی‌شان چشم برنمی‌داشتم گفتم: «اممم... ب..باید زود برم». فریبرز تا سر کوچه همراهم آمد. از دیدش که خارج شدم،‌ شروع کردم به دویدن. توی خیابان اصلی سوار تاکسی شدم تا از کوچه‌ی پانزدهم رد نشوم. وقت‌های دیگر تمام مسیرهایم را طوری تنظیم می‌کردم که از آن کوچه بگذرم. از ابتدا تا انتهای کوچه آنقدر راهم طولانی می‌شد که به هر قراری که داشتم دیر می‌رسیدم. تاکسی که از جلوش رد شد برگشتم و تا وقتی از چهارراه به سمت راست پیچیدیم، چشم از آن برنداشتم. فقط مردی وارد کوچه شد و هیچ دختری با صورت گرد مهتابی که مقنعه‌ی طوسی سرش باشد و چانه‌اش را بالا بگیرد تا با انگشت اشاره‌اش درز زیر گلویش را صاف کند، از آن بیرون نیامد. این اواخر در کوچه هم نمی‌دیدمش! در آهنی خانه‌شان همیشه بسته بود و هیچ صدایی از پشتش به گوش نمی‌رسید. به آنجا تلفن نمی‌زدم. نباید می‌زدم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
داستان اول: هاله
10 دقیقه
داستان دوم: هیولا
15 دقیقه
داستان سوم: آرش
31 دقیقه
داستان چهارم: مونتاژ
6 دقیقه
داستان پنجم:‌ سفید
18 دقیقه
داستان ششم: تلویزیون
24 دقیقه
داستان هفتم: زیبا
25 دقیقه
داستان هشتم: بازی
13 دقیقه
داستان نهم: تاریک،‌ روشن
17 دقیقه
داستان دهم: ممنوع
21 دقیقه
داستان یازدهم - بخش اول: سارای همه
30 دقیقه
داستان یازدهم - بخش دوم: سارای همه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سارای همه
نویسنده
راویآرمان سلطان زاده، مریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سارای همه

سارینا دهدشتی
۱۴۰۱/۷/۲۴
سلام و درود
کتاب سارای همه بسیاارر غم انگیزه. خیلی دلگیره همه قسمتهاش.
از داستان اول که آرش مرد تا داستان آخر که شهرزاد بخاطر حس خود کم بینی، خودش و امیر رو وارد اون بازی میکنه.
اگر کسی این مدل داستانهای کمی پیچیده و دردناک رو دوس داره، توصیه میکنم. اگر نه بهتره خونده نشه.
البته نکات آموزنده
خوبی هم داره. که میتونیم رو شخصیت خودمون مخصوصا در زندگی کنار خانواده هامون بیشتر کار کنیم تا آرامش بیشتری هم داشته باشیم. ضمن اینکه اکثر کتاب و نظریه‌ها، کمبود یا نکات برجسته شخصیت افراد رو اثرپذیرفته از دوران کودکی و برخورد پدر، مادر یا خانواده با آن‌ها میدانند.
درکل کتاب جالبی بود.
ممنون از کتاب و کتابراه
امید رویان
۱۴۰۱/۷/۱۴
سلام
من درک میکنم که باید این داستانها فروخته بشه ولی اینکه یه کتاب رو با گویندگی آقای سلطان زاده عرضه می‌کنید به خاطر اینکه می‌دونید بعضی شنونده‌ها صدای ایشون رو دوست دارن و یه داستان دو دقیقه‌ای رو با صدای ایشون می‌زارین داخلش یجورایی گول زدن مردمه
متاسفم که بعد از یه مدتی که داشتین واقعا حرفه‌ای خوب کار میکردین شما هم درگیر تجارت شدین
خاطره
۱۴۰۱/۱۲/۵
زندگی خانوده‌های ایرانی. داستان‌هایی تلخ و شیرین با ته مایه تخیل استعاره. ارزوهای دور و دراز هر شخصی که در طول زندگی داره. داستان تلویزیون رو خیلی دوست داشتم و زیبا و هیولا چندان دلچسب نبودند. داستان هشتم هم اصلا برای من دانلود نشد. نمیدونم مشکل از گوشی من یا کتاب صوتی. گویندگان عالی بودند و به خاطر صدا و اجرای خوب شون بهتر میشد با داستان‌ها ارتباط برقرار کرد
واراگ سینانیان
۱۴۰۱/۷/۱۹
اصلا جالب نبود
واقعا یه کتاب بی سر و ته بود و فقط به خاطر صدای جناب سلطان زاده گوش کردم.
اصلا پیشنهاد نمیکنم
ستاره توانا
۱۴۰۱/۸/۱۴
سلام
کتاب یه جوری بود. سرو ته درستی نداره. کاش داستانها قشنگتر و آموزنده تر نوشته بشن.
Manochehr Beglo
۱۴۰۱/۷/۱۰
سلام
قلم نویسنده اصلا جذابیتی برای من نداشت داستانها بسیار مبهم و بی سر و ته اصلا پیشنهاد نمیکنم
مونا منتها
۱۴۰۱/۷/۲۳
داستانهایی بی نظیر و خیلی شوکه کننده
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سارای همه

برای دریافت کتاب صوتی سارای همه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.