معرفی و دانلود کتاب صوتی ساعت شادتر

عکس جلد کتاب صوتی ساعت شادتر
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ساعت شادتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ساعت شادتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ساعت شادتر

کیسی هلمز، استاد دانشکده‌ی مدیریت یو‌سی‌ال‌ای و پژوهشگر برتر برنده‌ی جایزه، در کتاب صوتی ساعت شادتر به شما آموزش می‌دهد که چگونه تمرکز بهتری داشته باشید و از زمان خود بیشتر بهره ببرید. او که تجربه‌ی کمبود زمان را پشت سر گذاشته است، شروع به انجام تحقیقاتی می‌کند که نتایج آن‌ها میزان رضایت شما را از زندگی افزایش می‌دهد. گفتنی‌ست این اثر یکی از پرفروش‌ترین‌های وال‌استریت‌ژورنال به‌شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب صوتی ساعت شادتر

احتمالاً خیلی از ما در ابتدای سال نو تصمیم گرفته‌ایم که از زمان خود بهتر استفاده کنیم و فعالیت‌هایی را در راستای زندگی شادتر در برنامه‌ی خود بگنجانیم. شاید چند روز یا چند هفته نیز به چنین برنامه‌هایی پایبند بمانیم؛ اما سرانجام بسیاری از کارها را به‌خاطر کمبود وقت کنار می‌گذاریم و به زندگی سابق خود بازمی‌گردیم. کیسی هلمز (Cassie Holmes) استاد دانشکده‌ی مدیریت و رشته‌ی ام‌بی‌ای است که بیشتر حول محور خوشبختی و شادی در زندگی تحقیق می‌کند. او کتاب صوتی ساعت شادتر (Happier Hour) را نیز با هدف آموزش مدیریت زمان که منجربه حس رضایت و خوشبختی بیشتر می‌شود، نوشته است.

کیسی هلمز و بسیاری دیگر باور دارند که خوشبختی بیشتر از آنچه که فکرش را می‌کنیم تحت‌تأثیر افکار و رفتار ماست. بهتر است در ابتدا دقیقاً به این فکر کنید که وقتی به سال‌های گذشته‌ی زندگی‌تان نگاه می‌کنید، چه کارهایی لبخند رضایت را بر صورت شما می‌نشانند؟ اگر چند لحظه روی این موضوع تمرکز کنید، قطعاً موارد بسیاری به ذهنتان می‌رسد که لذت زندگی را به شما چشانیده‌اند. اگر این فعالیت‌ها را شناسایی کنید، متوجه می‌شوید که چه زمان‌هایی را باید به چه کارهایی اختصاص دهید. پس بهتر است یک قدم به عقب بروید و سؤالات مهم و عمیقی از خود بپرسید.

هنگام شنیدن کتاب صوتی ساعت شادتر با دستورالعمل‌هایی مواجه می‌شوید که اولویت‌بندی و مدیریت زمان را برای شما تسهیل می‌کنند. هنگامی که متوجه شدید چه چیزهایی باعث خوشحالی شما می‌شوند، به‌دقت فعالیت‌های خود را انتخاب کنید. کیسی هلمز توصیه می‌کند زمانتان را به مهم‌ترین فعالیت‌ها اختصاص بدهید. بعد زمانی را برای کارهایی کنار بگذارید که شما را به اهدافتان نزدیک‌تر می‌کند. زمانی دیگر فکر کنید، زمانی را برای خودتان در نظر بگیرید و بالاخره در یک بازه‌ی زمانی هیچ کاری نکنید!

اگر تصور می‌کنید که کارهای بیشتر زمان شما را کوتاه‌تر می‌کنند، کاملاً در اشتباه هستید. اگر نگاهی به اطرافتان بیندازید، متوجه می‌شوید افرادی که بیشترین بهره‌وری را دارند، کارهای بسیاری انجام می‌دهند. شما می‌توانید زمان را مانند خمیری در دستانتان بگیرید و آن را هر چقدر که می‌خواهید کش دهید. فقط مهم این است که روز خود را به فعالیت‌هایی اختصاص دهید که دوست دارید. اگر هم از انجام کارهایی لذت نمی‌برید، ولی مجبورید آن‌ها را انجام دهید، بهتر است به‌جای پخش‌ کردن آن‌ها، همه را در یک بازه‌ی زمانی بگنجانید. این‌گونه در یک زمان از شر تمام کارهایی که آن‌ها را به تعویق می‌انداختید، خلاص می‌شوید!

کیسی هلمز در کتاب ساعت شادتر تحقیقات خود را با داستان‌سرایی و ایجاد روش‌های جدید و خلاقانه ترکیب کرده است. بنابراین هنگام شنیدن کتاب صوتی ساعت شادتر احساس خستگی نخواهید کرد. مؤسسه‌ی انتشارات فلسفه ناشر صوتی و متنی این کتاب است که نسخه‌ی صوتی آن را با صدای سحر توکلی و براساس ترجمه‌ی شاهین غفاری می‌شنویم.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی ساعت شادتر

  • کتاب پرفروش وال‌استریت ژورنال
  • یکی از بهترین کتاب‌های سال 2022 به انتخاب سایت آمازون
  • کتاب انتخابی سایت‌های فوربز، فایننشال تایمز، واشنگتن‌پست و...

نکوداشت‌های کتاب صوتی ساعت شادتر

  • کیسی هلمز متخصص زمان است و کتاب صوتی ساعت شادتر از آن کتاب‌هایی است که احتمالاً شما را به فکر فرو ببرد که چگونه از زمان خود استفاده می‌کنید. (آدام گرنت، نویسنده‌ی کتاب «دوباره فکر کن»)

  • کیسی هلمز در کتابش به‌خوبی هر آن‌چه را که در مطالعاتش به آن برخورده است، خلاصه کرده. او در کتاب صوتی ساعت شادتر به این نکته اشاره می‌کند که تصمیم ما درباره‌ی نحوه‌ی سپری کردن ساعات روز، نگاه ما را به خوشبختی و خوشحالی تغییر می‌دهد. (وال‌استریت ژورنال)

  • همه‌ی ما از کمبود زمان شاکی هستیم. کیسی هلمز در کتاب صوتی ساعت شادتر شما را با پژوهش‌ها و دستورالعمل‌های ساده‌ای آشنا می‌کند که با کمک آن‌ها نه‌تنها نحوه‌ی مدیریت زمان را می‌آموزید؛ بلکه معنای زندگی را بهتر درک می‌کنید. شما در این کتاب متوجه می‌شوید چگونه زمان را کنترل کنید و زندگی رضایت‌بخش‌تری داشته باشید. (ایو رادسکی، نویسنده‌ی کتاب «بازی جوانمردانه»)

  • کتاب صوتی ساعت شادتر، روشی جدید برای استفاده‌ی بهتر از زمان به شما پیشنهاد می‌کند. کیسی هلمز در این کتاب قدم‌به‌قدم به شما می‌آموزد که چگونه از مهم‌ترین دارایی‌تان نگهداری کنید. (جونا برگر، نویسنده‌ی کتاب«تسهیل‌گر»)

  • کتابی حیاتی که پر از تمرین‌های ساده و معقول است. (بوک‌لیست)

کتاب صوتی ساعت شادتر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در مدیریت زمان دچار مشکل هستید و فکر می‌کنید برای انجام خیلی از کارها وقت کمی دارید، به کتاب صوتی ساعت شادتر گوش بسپارید. مطمئناً توصیه‌های کیسی هلمز به شما کمک می‌کند رضایت خود را از زندگی افزایش دهید.

در بخشی از کتاب صوتی ساعت شادتر می‌شنویم

هر یک از ما با درجات مختلفی از گرایش مثبت‌اندیشی به دنیا می‌آییم. گروهی فقط بخش خالی هر لیوانی را می‌بینند؛ حتی اگر فقط یک بند انگشت آن خالی باشد و گروهی دیگر ذاتاً به گونه‌ای تجهیز شده‌اند که بخش پر لیوان را می‌بینند؛ حتی اگر فقط یک بند انگشت از آن پر باشد. من این شانس را دارم که جزو گروه دوم هستم و جهان را پر از آب می‌بینم. اما وقتی نامزدم مرا رها کرد، لیوانم کلاً خالی شد. تجربه‌ی چنین احساسی با این عمق از اندوه، وادارم کرد تا درک کنم که برای شاد بودن نباید متکی به شخصیت و گرایش طبیعی‌ام به شادکامی باشم. چیز مهم‌تری باید در شادکامی نقش داشته باشد. من با این واقعیت گریزناپذیر روبه‌رو شده بودم که اتفاقات بد بالاخره رخ می‌دهند؛ برای همه. روزگار هم این درس را به شکلی طعنه‌آمیز به من داده بود. این فقط یک نمونه از بدبیاری است. همه با موقعیت‌هایی روبه‌رو شده یا خواهیم شد که ما را به زانو درمی‌آورند. اما بخت فقط با بدی رخ نمی‌نماید. موقعیت‌هایی که در آن‌ها قرار می‌گیریم، می‌توانند برای ما شانس به همراه داشته باشند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
38 دقیقه
شناسنامه - فصل اول: خسته و بی‌زمان
45 دقیقه
فصل دوم: زمان به اندازه‌ی کافی وجود دارد
66 دقیقه
فصل سوم: زمان خود را هوشمندانه‌تر خرج کنید
45 دقیقه
فصل چهارم: مدیریت هدررفت زمان
45 دقیقه
فصل پنجم: بایست و روزها را بو بکش
44 دقیقه
فصل ششم: عوامل حواس‌پرت‌کن
39 دقیقه
فصل هفتم: ظرف زمان
58 دقیقه
فصل هشتم: هنرورزی با زمان
54 دقیقه
فصل نهم: زمانی برای زندگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ساعت شادتر
نویسنده
مترجمشاهین غفاری
راویسحر توکلی
ناشر صوتی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ساعت شادتر

احمد موسی زاده
۱۴۰۲/۹/۱۰
واقعا عالی بود
واسه همه واجبه خوندنش
اینجا تنها جاییه که حداقل میدونی پولتو خرجه چی کردی
پولی که بابت کتاب پرداخت میکنی چیزی نیست که جلوی خرج‌های دیگه‌ی روزمره ب چشم بیاد
فکر کن یه پیتزا خریدی و خوردی تموم شده
ولی نصف کمتره پوله اون پیتزا رو میدی و ذهنیات و طرز تفکری رو میخری که یه عمر که کتاب
باهاته
امیدوارم خوندن برای مردم کشور ما که اکثریت میونه‌ای با کتاب خوندن ندارن هم یه عادت بشه و جزو کارایی بشه که توی طول روز انجام میدن
مثل کافه و کلوپ رفتن، مثل دور دور کردنای شبانه، مثل قهوه خوردن و.... کتاب خوندن هم بشه جزوی از روتین روزانه‌ای که داریم
آرزوی موفقیت دارم برای همه ❤️🙏✨
نرگس اخلاقی‌نیا
۱۴۰۲/۸/۱۱
این کتاب با دیگر کتاب‌های این زمینه متفاوت است. از آن جهت که نویسنده به نتایج و آزمایش‌های آماری دسترسی دارد و آنچه می‌گوید صرفا تجربیات خودش نیست. غیر از اینکه با توجه به شغلش فرضیاتش را روی دانشجویانش امتحان کرده. در این کتاب روشهایی برای مدیرت زمان برای تجربهٔ زندگی شادتر می‌آموزیم که مبتنی بر آمارها و آزمون‌های به دست آمده در یکی از معتبرترین دانشگاه‌های آمریکا است.
Hoori
۱۴۰۲/۵/۳۱
در این کتاب، ابتدا در مورد برنامه ریزی و مدیریت زمان صحبت شده، سپس زندگی کردن درست رو آموزش میده. زندگی‌ای که دارای هدف هست و در آن، هم زمان کار باشه هم زمان فراغت، هم تفریح، هم سکوت و خلوت تنهایی و تمرکز و هم ساعاتی شاد و در لحظه‌ی حال بودن و لذت بردن از کل زندگی.
Karen Hatami
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
سلام من این کتاب به همه توصیه میکنم واقعا ارزش یک بار خوندن را داره تکنیک‌های خیلی خوبی داره و از همه مهم‌تر این که بهمون یادآور میشه قدر عزیزانمون و چیزهایی که داریم بدونیم و بیشتر براشون وقت بگذاریم
Saharporjafar
۱۴۰۲/۸/۸
انقد این کتاب دلنشینه منم در دوران بارداری گوش دادن عالیه برای چالش‌های زندیتون که برنامه ریزی هاتون بهم میخوره این کتاب رو گوش کنید گوینده هم حرفه‌ای با صدای دلنشین
محمد نوری‌زاده
۱۴۰۳/۱/۲۲
آقا چه کتاب معرکه ای. همه بر اساس تحقیقات علمی از یک دانشمند پرکار. دمت گرم کیسی هلمز. دمت گرم شاهین غفاری. دمت گرم راوی. دمت گرم کتابراه.
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۹/۹
در این کتاب که از پر فروش‌های نیویورک تایمز می‌باشد، نحوه داشتن زندگی شاد و رضایت از زندگی را آموزش می‌دهد.
پیمان مدیررنجبر
۱۴۰۳/۱/۲۲
لذت بردم از خوندن این کتاب لازم بود برای شادتر زندگی کردن
علی حسینی زارع
۱۴۰۲/۱۰/۷
کتاب خوبی برای شاد زیستن است
ثریا عسگری حسنوند
۱۴۰۳/۱/۲۹
خیلی اموزنده بود
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ساعت شادتر

برای دریافت کتاب صوتی ساعت شادتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.