معرفی و دانلود کتاب صوتی سوتیکده‌ی سعادت، پرشین فامیلز، دات‌ کام

عکس جلد کتاب صوتی سوتیکده‌ی سعادت، پرشین فامیلز، دات‌ کام
قیمت:
۵۴۰۰۰ ۳۷,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوتیکده‌ی سعادت، پرشین فامیلز، دات‌ کام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوتیکده‌ی سعادت، پرشین فامیلز، دات‌ کام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سوتیکده‌ی سعادت، پرشین فامیلز، دات‌ کام

آذردخت بهرامی در کتاب صوتی سوتیکده‌ی سعادت، پرشین فامیلز، دات‌ کام، با زبانی طنز به زندگی دختر جوانی می‌پردازد که در خانواده‌ی پرجمعیتی زندگی می‌کند. البته راوی داستان همین دختر است و شما با او و خانواده‌ی عجیبش از طریق خاطره‌هایی آشنا می‌شوید که در وبلاگ شخصی خود می‌نویسد.

درباره‌ی کتاب صوتی سوتیکده‌ی سعادت، پرشین فامیلز، دات‌کام:

این رمان طنز و دوست‌داشتنی درباره‌ی فرزانه است که خانواده‌ی پرجمعیتی دارد و به همراه مادر، هووی مادر و کلی خواهر و برادر در خانه‌ای بسیار بزرگ زندگی می‌کند. پدر شخصیت اصلی داستان، شرکت حمل و نقل دارد و کامیون‌داری سنتی محسوب می‌شود. روز تولد فرزانه از راه می‌رسد دوستش پیتر که در کشوری دیگر زندگی می‌کند برای او وبلاگی می‌سازد تا خاطرات خود را آن‌جا بنویسد. در حقیقت، کتاب صوتی سوتیکده‌ی سعادت، پرشین فامیلز، دات‌ کام همان خاطراتی است که این دختر جوان در وبلاگ شخصی‌اش می‌نویسد.

فرزانه از طنز و ادبیات محاوره و رسمی در کنار هم استفاده می‌کند تا دغدغه‌ها و مشکلات خود و هم‌‌نسلانش را برای‌تان در این وبلاگ شرح می‌دهد. البته ناگفته نماند، آذردخت بهرامی در کتاب حاضر به تقابل سنت و مدرنیته نیز می‌پردازد که در شخصیت‌پردازی این اثر نیز می‌توان مشاهده کرد.

کتاب صوتی سوتیکده‌ی سعادت، پرشین فامیلز، دات‌کام مناسب چه کسانی است؟

اگر شما هم به وبلاگ و وبلاگ نویسی علاقه دارید، بهتر است این کتاب را بخوانید؛ چون رمان سوتیکده‌ی سعادت، پرشین فامیلز، دات‌ کام دقیقاً در همین سبک نوشته شده است. از طرف دیگر، آذردخت بهرامی با قلم طناز خود، شما را به خنده می‌اندازد؛ بنابراین کتاب حاضر برای طرفداران ادبیات طنز نیز جذاب خواهد بود.

با آذردخت بهرامی بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی ایرانی در سال 1345 به دنیا آمد و در گروه نخستین اعضای کارگاه داستان‌نویسی گلشیری قرار دارد. بیشتر داستان‌های بهرامی طنز و زنانه هستند. او تاکنون جایزه‌ی «روزی، روزگاری» و جایزه‌ی «منتقدان و نویسندگان مطبوعات» را دریافت کرده و نامزد جوایزی مانند «واو»، «هوشنگ گلشیری» و «پکا» نیز شده است. از میان سایر آثار وی می‌توان به «آب، آسمان»، «شب‌های چهارشنبه»، «نقطه» و... اشاره کرد. از طرف دیگر او در نوشتن فیلمنامه‌ی سریال شمس‌العماره نیز نقش پررنگی داشته است.

در بخشی از کتاب صوتی سوتیکده‌ی سعادت، پرشین فامیلز، دات‌کام می‌شنویم:

خداوند در ابتدا آسمان و زمین را آفرید، خداوند گفت روشنایی شود و روشنایی شد. خداوند روشنایی را روز نام نهاد و تاریکی را شب نامید. شام گشت و بامداد شد یک روز. خداوند طبقه را آسمان نام نهاد. شام گشت بامداد، شد روز دوم. (تورات یا انجیل شاید هم گاتها یا اوستا)

عمراً بتونین بفهمینش! مرگ من تونستین؟ من که نتونستم فقط چون خوشم اومد اینجا گفتمش. یکی نیست منو اخذ کنه؟ البته شاید یه جورایی به مطلبی که می‌خوام بگم مربوط شه، مراد از یه جورایی زورکیه.

روز دوم بهتر از اونی شد که پیش‌بینی می‌کردم. درست زمانی که می‌دونستم پاپایی می‌آن روی تخت توی حیاط زیر آفتاب می‌شینن و به قلیونی که خانم جان چاق کردن پک می‌زنن کتاب تست کنکورم رو برداشتم و رفتم زیر درختی نشستم. پاپایی که سر حال آمدن با خنده مرا نگاه فرمودند، منم نیشخندی زدم و صدام رو نازک کردم و گفتم: «بابا؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
شنبه سیزده فروردین
25 دقیقه
پنج‌شنبه هجده فروردین
22 دقیقه
چهارشنبه بیست و چهار فروردین
18 دقیقه
سه‌شنبه سی فروردین
24 دقیقه
شنبه سوم اردیبهشت
18 دقیقه
شنبه هفده اردیبهشت
21 دقیقه
جمعه ششم خرداد
18 دقیقه
پنج‌شنبه نهم تیر
19 دقیقه
جمعه هفده تیر
23 دقیقه
پنج‌شنبه ششم مرداد
18 دقیقه
شنبه بیست و دو مرداد
20 دقیقه
جمعه اول مهر
24 دقیقه
جمعه پانزده مهر
22 دقیقه
سه‌شنبه هفده آبان
22 دقیقه
جمعه چهار آذر
34 دقیقه
پنج‌شنبه بیست و چهار آذر
24 دقیقه
سه‌شنبه سیزده دی
25 دقیقه
شنبه هشتم بهمن
21 دقیقه
دوشنبه هشتم اسفند
22 دقیقه
پنج‌شنبه بیست و پنج اسفند
23 دقیقه
شنبه پنجم فروردین
18 دقیقه
چهارشنبه ششم اردیبهشت
21 دقیقه
چهارشنبه سی و یک خرداد
22 دقیقه
شنبه سی و یک تیر
21 دقیقه
پنج‌شنبه پنجم مرداد
25 دقیقه
شنبه بیست و یک مرداد
21 دقیقه
شنبه اول مهر ماه
17 دقیقه
چهارشنبه بیست و چهار آبان
31 دقیقه
چهارشنبه بیست و دو آذر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سوتیکده‌ی سعادت، پرشین فامیلز، دات‌ کام
نویسنده
راویرامونا شاه
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۵۴۰۰۰ ۳۷,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سوتیکده‌ی سعادت، پرشین فامیلز، دات‌ کام

Faeghe Aghili
۱۴۰۰/۲/۲۶
حیف از پول و وقتی که سر این کتاب هدر کردم، کتابی پر از الفاظ توهین امیز ونامناسب که بدتر از همه توسط یک جوان تحصیلکرده استفاده میشد؛ کتابی پر از روابط خانوادگی ضعیف و حتی دشمن انگارانه. متاسفم که نویسنده فکر کرده طنز نوشته‌ای کاش قبل از نوشتن این کتاب خودش کمی مطالعه میکرد یا جامعه را کندو کاو تا و میکرد بجای استفاده از کلمات صدمن یک غاز شوخی‌های اجتماعی مینوشت. این لیستهای طولانی خرید خنده دار بود؟! یا کلماتی مثل بابا سوپر؛ یا فرخ شاسگول (برادر) یا رویا نیناش (خواهر ناتنی) القابی اینچنینی برای افراد خانواده بامزه بوده! اگر بخوام روزنگار این دختر خانم (نوشته‌های نویسنده) نقد کنم در حد همین کتاب به شعور خود و دیگران توهین کردم
رویا
۱۴۰۱/۹/۲۰
شخصیت پردازی ضعیف، انسجام متن ضعیف، طنز بسیار ضعیف. صرفا روایت یکسری خاطرات بسیار معمولی و بی محتوا با ادبیاتی نه چندان دوست داشتنی
منصوره الوند آذری
۱۴۰۲/۳/۱۱
فوق العاده نثر خوبی داشت خوانش گرم و دوست داشتنی داشتن برای مدتی از دغدغه‌های خودت میای بیرون و محو کتاب میشی
Shokoofe Arefi
۱۴۰۱/۷/۲۲
دوسش دارم خیلی خفن طوره بقول خودش
سپیده خسروی
۱۴۰۱/۶/۱۵
سرگرم کننده. صدای راوی هم بسیار دلنشین
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سوتیکده‌ی سعادت، پرشین فامیلز، دات‌ کام

برای دریافت کتاب صوتی سوتیکده‌ی سعادت، پرشین فامیلز، دات‌ کام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.