معرفی و دانلود کتاب صوتی شازده کوچولو

عکس جلد کتاب صوتی شازده کوچولو
قیمت:
۱۵۰۰۰ 7500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شازده کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شازده کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شازده کوچولو

کتاب صوتی شازده کوچولو اثر آنتوان دو سنت اگزوپری، بعد از قرآن و انجیل، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب در طول تاریخ است که با روایتی طولانی و پرمایه، کودکان را تشویق به جذب مفاهیم فلسفی داستان می‌کند.

کتاب صوتی شازده کوچولو (The Little Prince) با خاطرات دوران کودکی خلبانی دوست داشتنی شروع می‌شود. هنگامی که او 6 ساله بود، در کتابی راجع به جنگل و حیوانات تصویر زیبایی از یک مار بوآ که حیوان درنده‌ای را بلعیده بود، دید. در کتاب نوشته شده بود که مارهای بوآ شکار خود را بی‌آنکه بجوند درسته قورت می‌دهند. بنابراین کودک شش ساله تصمیم می‌گیرد یک نقاشی از مار بوآ که حیوانی را قورت داده است بکشد. پس از کشیدن نقاشی، وقتی او شاهکار خود را به آدم‌بزرگ‌ها نشان می‌داد کسی متوجه موضوع نمی‌شد و او سرشکسته می‌شود و نقاشی را کنار می‌گذارد. در ادامه نیز آنتوان از تجربه‌های شخصی خودش که زمانی در بیابانی گم شده بود، در این داستان استفاده کرده است، که ساختار اثر را باورپذیر و بی‌همتا می‌کند.

کتاب شازده کوچولو (به فرانسوی: Le Petit Prince) عنوان «کتاب قرن» را به خود اختصاص داده است، این اثر در قرن 20، یکی از پر فروش‌ترین و درخشان‌ترین کتاب‌ها بوده است و تاکنون 7 میلیون نسخه از این کتاب به چاپ رسیده است. به تعبیری، هر سال 100 نسخه از این کتاب منتشر می‌شود. طبق آمارهایی که در سال 2013 منتشر شده است، گفته می‌شود این رمان به 160 زبان ترجمه و بیش از 500 بار تجدید چاپ شده است.

آنتوان دو سنت اگزوپری (Antoine Saint-Exupery) در شازده کوچولو فقط حقایق را شرح می‌دهد، حقایقی که به عقیده‌ی او به فراموشی سپرده شده‌اند. او در تلاش است با این اثر حقایق فراموش شده را یادآوری کند و عقیده دارد همه‌ی انسان‌ها در درون خود شازده کوچولویی دارند که باید به دنبال پیدا کردن آن باشند. او در این کتاب دوست داشتن، مهربانی و عشق را به ساده‌ترین و در عین حال تأثیرگذارترین حالت ممکن، به نحوی کنایه آمیز از زبان کودکی که از سیاره‌ای دیگر آمده روایت می‌کند.

شازده کوچولو را نمی‌توان کتابی کودکانه به حساب آورد زیرا اگزوپری اصولاً نویسنده‌‌ی کتاب‌های کودک نیست. او در این رمان با زبانی کودکانه خستگی و دلزدگی‌اش از جهان بزرگترها را شرح می‌دهد.

آنتوان دو سنت اگزوپری (Antoine de Saint-Exupery) نویسنده، خبرنگار و خلبان اهل فرانسه بود، او شخصیتی ماجراجو داشت. همین ماجراجویی و توانایی‌اش در داستان‌نویسی و خلبانی باعث شد پرواز به مولفه اصلی داستان‌هایش مبدل شود. اگزوپری مردی متفکر بود و آثارش حاکی از تجربه‌های شخصی اوست، آثار او حاوی تخیل‌های نویسنده‌ای انسان دوست است که در دنیای وجدان و اخلاق به سر می‌برد و فلسفه‌اش را از عالم عینی و واقعی بیرون می‌کشد. وی در سال 1944 در حال پرواز ناپدید شد. او آثار درخشانی به یادگار گذاشت و مانند شخصیت‌های داستانی‌اش محبوب ماند. شخصیت پرجاذبه سنت اگزوپری که نمونه واقعی بلندی طبع و شهامت اخلاقی بود، پس از مرگش ارزش افسانه‌ای یافت و آثارش در شمار پرخواننده‌ترین آثار قرار گرفت.

جملات برگزیده کتاب صوتی شازده کوچولو:

- خودپسندان بجز وصف خود هرگز چیزی نمی‌شنوند.
- مفهوم دنیا برای پادشاهان خیلی ساده است: همه مردم رعیت هستند.
- آخه می‌دونی چیه، وقتی خیلی دلت بگیره، دوست داری غروب آفتاب رو تماشا کنی.
- شازده کوچولو پرسید: از کجا بفهمم وابسته شدم؟ روباه جواب داد: تا وقتی هست نمی‌فهمی!
- ﺷﺎﺯﺩﻩ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﻏم‌ﺍﻧﮕﯿﺰﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﯿﺎﯼ ﻭ ﮐﺴﯽ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻧﺸﻪ ﭼﯿﻪ؟ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﮔﻔﺖ: ﺑﺮﯼ ﻭ ﮐﺴﯽ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﺸﻪ...!
- خیلی در بین آدم‌بزرگ‌ها زندگی کرده‌ام. خیلی هم خوب شناختمشان. اما این باعث نشده که نظرم در مورد آن‌ها عوض شود.
- آدم‌ها این حقیقت رو فراموش کردن. اما تو نباید فراموش کنی. تو همیشه مسئول اون چیزی هستی که اهلیش کردی. تو مسئول گلت هستی...

در قسمت‌هایی از کتاب صوتی شازده کوچولو می‌شنویم:

«روباه گفت: تو هنوز برای من پسربچه‌ای بیش نیستی مثل صدها هزار پسربچه دیگر و من نیازی به تو ندارم.
تو هم نیازی به من نداری. من برای تو روباهی هستم شبیه به صدها هزار روباه دیگر.
ولی تو اگر مرا اهلی کنی هر دو به هم نیازمند خواهیم شد.
تو برای من در عالم همتا نخواهی داشت و من برای تو در دنیا یگانه خواهم بود.
شازده کوچولو گفت: کم کم دارد دستگیرم می‌شود.
یک گلی هست که گمانم مرا اهلی کرده باشد.»

«آدم‌بزرگ‌ها ارقام را دوست دارند. وقتی با ایشان از دوست تازه‌ای صحبت می‌کنید هیچ‌وقت از شما راجع به آنچه اصل است نمی‌پرسند. هیچ‌وقت به شما نمی‌گویند که مثلا آهنگ صدای او چطور است؟ چه بازی‌هایی را بیشتر دوست دارد؟ آیا پروانه جمع می‌کند؟ بلکه از شما می‌پرسند: «چند سال دارد؟ چند برادر دارد؟ وزنش چقدر است؟ پدرش چقدر درآمد دارد؟» و تنها در آن وقت است که خیال می‌کنند او را می‌شناسند. اگر شما به آدم‌بزرگ‌ها بگویید: «من خانه زیبایی دیدم پشت‌بامش کبوتران…»، نمی‌توانند آن خانه را در نظر مجسم کنند. باید به ایشان گفت: «یک خانه صدهزار فرانکی دیدم!» آن وقت به بانگ بلند خواهند گفت: به به! چه خانه قشنگی!»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
بخش اول
15 دقیقه
بخش دوم
15 دقیقه
بخش سوم
15 دقیقه
بخش چهارم
15 دقیقه
بخش پنجم
15 دقیقه
بخش ششم
15 دقیقه
بخش هفتم
15 دقیقه
بخش هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شازده کوچولو
نویسنده
مترجممیثم رحمتی
راویشهرزاد عسگری
ناشر صوتیانتشارات پر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۵۰۰۰ 7500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شازده کوچولو

Miss amiri
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
یکی از کتاب‌های بی نظیری که مناسب کودکان و بزرگسالان
توی کتاب شازده کوچولو به هر سیاره‌ای که میرفت با فردی روبرو میشد که نماد دسته‌ای از انسان‌ها بودند
در سیاره اول نماد شاه‌ها هست که نشون دهنده انسان‌های سلطه گر
سیاره دوم نماد انسان‌های مغرور و خود پسند
سیار سوم نماد انسان‌های بی هدف که جز در
اینکه لحظه خوش باشن
سیاره چهارم نماد کسایی که براشون عداد ارقام مهم
سیاره پنجم نماد انسان‌هایی هستند که فدا شدن
و سیاره ششم نماد دانشمندانی هست که گل فانی میدونند در واقع به عشق و محبت اهمیت نمیدن
سیاره هفتم زمین که همه این انسان‌ها در آن وجود دارد
چیزی که به نظرم توی همشون نبود محبت و همدلی بود
اینکه وقتی عشق و محبت بین آدم‌ها میاد ارزش پیدا میکنند
شازده کوچولو وقتی دوباره پیش گل‌ها میره میگه شما سر سوزن شبیه گل من نیستین نه کسی شمارو اهلی کرده نه شما کسی رو. اون چیزی که گل شازده کوچولو ارزشمند کرده دست داشتن اون گل برای شازده کوچولو وگرنه اون گل هم فرقی با گلهای دیگه نداره
اینکه وقتی علاقه داریم به کسی یا چیزی اون برای ما مهم میشه که در ادامه به گلها میگه خوشکلین ولی خالی هستین برایتان نمی‌شود مرد... گل من از همه شما سر است چون فقط اوست که آبش داده‌ام فقط اوست که برایش حفاظ درست کردم و... این کتاب خیلی قشنگ عشق و محبت نشون داده
بار اول که این کتاب خوندم سنم کم بود فقط اونموقع دوست داشتم مثل آدم بزرگایی نباشم که براشون ظاهر و اعداد و ارقام مهم همین هم باعث شد چند تا عادت خوب در زندگیم ایجاد بشه مهمترین این عادت‌ها این بود که معیارم برای سنجش آدم‌ها پول و دارایی نباشه
الان برای دومین بار این کتاب گوش دادم
Aref heydari
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
قسمتی از داستان میگه: ارزش گل تو به اندازه وقتی هست که به پایش میگذاری.
این کتاب مهمترین بخش زندگی رو دوستی و محبت میدونه، و معنای انسان رو عشق و دوستی تفسیر میکنه، به نظر من این ما هستیم که با عشق ورزیدن به کارهامون و افراد بهشون معنی میدیم، ما باید مثل یه هنرمند زندگی کنیم، به کارمون و افراد نه
عشق بورزیم، مثل پادشاه قصد حکومت به انسان‌ها رو داشته باشیم نه مثل تاجر همه و همه چیز رو در مسیر پول ببینیم، نه مثل دانشمند فقط با چشم سر ببینیم و بگیم فقط همین نه هیچ چیز همین نیست، نه مثل یه خود بزرگ بین منتظر تشویق دیگران باشیم، ونه مثل شراب خوار فقط به فکر خودمون باشیم، بلکه مثل کسی باشیم که بی منت و انتظار به بقیه و خودش عشق میورزه و خودش رو مسعول علاقه‌ای که در دیگران ایجاد کرده بدونه، و عاشقانه زندگی کنیم چون تنها چیزی که میماند خاطر عشق ورزیدن و دوستی ماست.
راحله پرویزی
۱۴۰۱/۵/۳۰
سلام باید بگم انقدر این کتاب عالی هست که منجر به ساخت یک انیمیشن هم با این عنوان شد که حتی مناسب سنین افراد بزرگسال هم هست و نکته جالبی هم که باید خدمتت خواننده‌های عزیزی که مثل خودم وقت گزاشتن و این کناب رو مطالعه کردن اینه که بدونن جلد دیگری هم از این کتاب وجود داره که اون احتمالا بخاطر شیوه و و نوشتارش کمتری دایره معنانی لغات کودکان نوجوانان و شاید هم عدم تجربه در طول زندگی، احساستی رو نداشتن یا با اونها مواجه نشدند و نیازی نیست با خوندن جلد دوم پیشاپیش وارد مراحلی از درک کردن بشن چون این کتاب سرشار سخنانی هست که افرادی که با شکست‌هایی مواجه شدن رو سرگرم میکنه و در ابتدا تسکین میده و باید بگم به نوعی همدردی میکنه با خواننده و در اخر انگیزه میده باید بگم این نقل من شاید باورکردنی به نظر نرسه اما تا نخونیدش هرگز متوجه نمیشید. ولی نکته منفی جلد دوم اینه که خلافه بزرگسال امکان داره کودک و نوجوان رو به نوعی افسرده کنه و باعث شه بترسن از اینکه با دنیای آدم بزرگ‌ها رو برو شن و احساساتشون شکست بخوره درصورتی که این امری صد در صد نیست و همه در زندگی غمگین نمیشن و لازمه بدونید هیچ وقت حتی از چیزی که انجام اون در گذشته شمارو ازرده خاطر کرده و یا در آتیه میدونید باعث رنجیدن خواهد شد پیشمان نشید و اگه شده حتی مدتی با اون خوشی‌ها و احساسات زندگی کنید چون بعد‌ها قطعا حسرت میخورید که شما یکبار زنده اید و کاش کاری رو انجام داده بودید
📚الناز محمدی📚
۱۴۰۱/۵/۲۸
🍁 کتاب شازده کوچولو‌ کتابی بی نظیر برای کودکان و بزرگسالان هستش که عشق رو روایت میکنه، و به ۱۳۰ زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده!
اگزوپری فرانسوی، انسانی بسیار خارق العاده دارای بعدهای مختلفی مثل نوازندگی، شعرنویسی، خلبانی، مکانیکی هواپیما و نهایتا داستان نویسی هستش!! او‌ن کسی هست که عشق و فراغ از رو
معشوق در زندگی تجربه کرده، سفرهای بیشمار داشته، مهاجرت کرده، جنگ کرده، و همواره به کودک درونش پرداخته ‌و اون رو تحلیل کرده.
شخصیت شازده کوچولو، کودکی بسیار دوست داشتنی، عاشق، متعهد و کنجکاو هستش که هر خواننده‌ای رو شیفته‌ی خودش میکنه. اون به هفت سیاره میره که آخرین اونها زمین هستش. ولی به نظر من اون شش سیاره‌ی قبلی هم جزیی از زمین بودند و گفتگوی شخصیت‌ها همون آدم‌های امروزی رو نشون میده!
و‌ میدونید که نهایتا اگزوپری به عنوان سرهنگ نیروی هوایی زمان جنگ‌جهانی‌دوم، متاسفانه هواپیماش توی‌ دریای مدیترانه سقوط میکنه و جسدش هیچ وقت پیدا نمیشه! و این شاهکار زیبا بعد از مرگش چاپ میشه و به شهرت میرسه!!!
ممنون دوست عزیزم کتابراه… ☘️
عرفان
۱۴۰۲/۹/۱۶
اول باید بگم که صدا پیشگی خواننده محترم بی نظیر بود و واقعن گوش دادن بهش رو لذت بخش کرده بود
خب درمورد خود داستان باید بگم که زیبا بود و در طول گوش دادن بهش خودم سعی کردم با نکاتی که لابه‌لای داستان، زیر پوسته ساده و ظریف اون پنهان شده بود و رنگ کودکانه به خودش گرفته بود ارتباط برقرار کنم و اون رو
بیرون بکشم و ازش یاد بگیرم و درکش کنم
توی داستان شازده کوچولو داشتن یک گل از میان همه گل‌ها خیلی اهمیت داره گلی که از همچی برای شازده کوچولو باارزش تره. شازده کوچولو حتی توی یک سفر هم گل خودشو از یاد نبرد اون همیشه به یاد گلش موند. اگه هرکی مثل شازده کوچولو یه گل نداشته باشه دیگه دنیا چه معنی میده!
ولی این سوالم جالب بود که خود شازده کوچولو کرد اون گفت اهیمت داشتن گل چیه وقتی که نگه داشتن این همه رنج رو میطلبه؟ خودمم نفهمیدم
اما زیباتر از هرچیزی برای من نگاه کردن به کلمه اهلی کردن از یک زاویه دیگه و معنایی دیگه به اون بخشیدن بود.
اهلی شدن یعنی برای همدیگر معنای تازه پیدا کردن یعنی دیدن اصل در هر فرعی. وقتی چیزی رو یا کسی رو اهلی می‌کنی اون دیگه چیزی از میان هزارتای دیگه نیست اون حالا یه معنی دیگه داره اون برای تو منحصر به فرد میشه مثل وقتی که دیگه گندم زار برای روباه معنی دیگه‌ای پیدا کرد چون اون رو یاد شازده کوچولو می‌انداخت.
با شنیدن شازده کوچولو یاد فیلم سینمایی تصور شدم فیلمی با بازی لیلا حاتمی و مهرداد صادقیان. توی اون فیلم مهرداد کسی رو نمی‌دید در واقع اون هر روز انسان‌های مختلفی رو میدید ولی برای اون همه چیز جلوه‌ای از کسی بود که واقعن دوستش داشت. و در نهایت جمله زیبای دیگه‌ای که توی کتاب بود وقتی کسی رو یا چیزی رو اهلی می‌کنی در قبال‌ اون مسئولی
رها
۱۴۰۲/۱/۲۳
توصیه میکنم به همه نوجوانان که حتما این کتاب صوتی رو گوش داده و از دست ندن چون وقتی که
داستان رو خوب گوش بدید براتون تجربه و..... جدا از هر چیز باید بگم که صدای گوینده بسیار جذاب و دلنشین بوده و داستان رو برای شنونده جذاب تر می‌کنه به خصوص اینکه صدای شازده کوچولو رو هم خیلی خوب در میاورد..... و و
داستان بیشتر برای کودکان نوجوانان خوبه ولی بزرگسالان هم با خواندن این کتاب میتونن درس‌های زیادی بگیرن. نویسنده کتاب که ظاهراً خلبان بوده ادعا می‌کنه یک پسرک عجیب غریب رو در کره زمین وسط بر و بیابون دیده..... داستان رو همانند یک خاطره زنده و واقعی روایت میکنند و این موجب میشه بعضی از کودکان باور کنند و فکر کنند که موجودات فضایی واقعا وجود دارن و..... به هر حال تشکر میکنم از کتاب راه چون از خیلی وقت پیش دوست داشتم که کتاب صوتی شازده کوچولو رو گوش بدم و این برنامه امکانش رو بهم داده و.....
نکته‌های عمیق این داستان انسان رو در فکر فرو می‌بره و انسان یاد میگیره که به کسانی که دوستشان دارد و دوستش دارند عشق بورزد و شازده کوچولو نیز وقتی متوجه این موضوع شد که از گل‌اش دور بود. گلی که در تمام دنیا برای شازده کوچولو نظیر وهمتا نداشت..... و افسوس خورد که معنای عشق را درک نکرده بود و دلیل آن همه ناز و کرشمه گل را که محبت را عاجزانه از او طلب میکرد نفهمیده بود ولی اکنون شازده کوچولو با وجود هزاران هزار گل دیگر تنها و تنها گل خود را می‌شناخت ‌و دوست می‌داشت..... به گمانم شازده کوچولو عاشق شده بود و اکنون دوری از عشق او را عذاب میداد..... ممنون از نویسنده این داستان که به ما آموختن وقتی که کسی را عاشق خود کردی در قبال اون فرد مسعولیتی داری. همانند شازده کوچولو که روباه را اهلی کرده بود.....
sara zanganeh
۱۳۹۹/۱/۱
اگزوپری با جملاتی ساده و زبانی کودکانه چهره‌ی جهانی پر از ناملایمت را با تمامی دشواری هایش در اذهان خوانندگانش به نمایش دراورده است اما در میان این دنیای خوف ناک شازده کوچولوی ما نماد ادم‌هایی ست که خودشان را در میان هیاهوی محیطی که در ان میزیند گم نکرده‌اند وآنگونه که میخواهند می‌اندیشند به چیزهایی که قابل شنیدن نیست گوش فرا می‌دهند و آنچه را که دیدنی نیست با چشم دل میبینند
Rose Karami
۱۳۹۸/۹/۳
واقعا به هتون میگم این کتاب رو دانلود کنین واسه هر سنی خوبه من خودم الان ۱۰ سالمه و خیلی کتاب خوبیه و چیز‌های خوبی به ادم یاد میده این کتاب واقعا قوی است و صدای گوینده واقعا عالی بود ولی قسمت اخرش خیلی ناراحت کننده بود
🌸Zahra Habibi🌸
۱۴۰۱/۹/۱۵
واقعا بدون هیچ شکی ۵ستاره دادم این کتاب روحم رو لمس کرد تک تک جمله هاش هدفمند و باارزشه حتی اون قسمت که گفت یه روز ۴۴بار غروب خورشید رو نگاه کردم واقعا گریه م گرفت البته این کتاب مثل یه الماسه از هرطرف بهش نگاه کنی یه رفله رنگی توش میبینی گاهی کاملا سیاسی هست گاهی عاشقانه و احساسی گاهی اجتماعی و از حتی میشه منظر روانشناسی وحقوقی هم بهش نگاه کرد اون قسمت کتاب که به بازنگری قوانین اشاره کرد واقعا خیلی واسم جالب بود به اینکه نویسنده واقعا چجوری تونسته همه‌ی مشکلات و حرف هارو انقدر عالی و در لفافه بیان کنهصدای راوی هم در شروع کتاب جوری شبیه به سرماخوردی بود اما خداروشکر رفته رفته بهتر شد در کل مجموعه‌ی بسیار ارزمشندی هست ممنون از کتابراه
ن ب
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
این کتاب رو که همه تعریفش رو شنیدیم و بارها جملات کوتاهش رو خوندیم، من با این نسخه صوتی زیاد ارتباط برقرار نکردم، شاید به دلیل صدای بچگانه شازده کوچولو باشه،
نسخه چاپی کتاب بهتره، خصوصا اینکه جملات قصاری داره که لازمه ازش نت بردارید یا هایلایت کنید، داستانی نیست که یک بزرگسال به عنوان داستان ازش
لذت ببره و فقط جملات ناب کتاب هست که جالب توجهه،
یک دوگانگی در نسخه صوتی هست، وقتی صدای بچه رو میشنوید توقع ندارید که جملات فلسفی بشنوید و ناخوداگاه ناهماهنگ هست، اما در نسخه چاپی این دوگانگی رو نمیبینید. متاسفانه حتی جملات خوب کتاب هم برام جذاب نبود در حالیکه در نسخه چاپی تک تک جملات تامل برانگیزه.
Iman Mazlomi
۱۳۹۸/۷/۲۸
با درود فراوان من از کتاب و کتاب خریدن و خواندن واقعا بدور بودم و وقتش را نداشتم ولی خدایی از این برنامه و خرید آنلاین و تخفیفات کتاب‌ها و گوش دادن به کتاب‌ها و نوع ملودی و گوش دادن در موقع استراحتم واقعا خوشم امد و تشکر ویژه دارم به دست اندکاران این برنامه مرسی بیست بود 🌹 من که 5 ستاره دادم
sadegh abdi
۱۴۰۱/۳/۱۵
درود و عرض احترام ب کتابراهی‌های عزیز
کتاب بسیار زیبایی بود ب زبان ساده و کودکانه بزرگترین چالش‌های بشری ک انسانها رو دچار روزمرگی و گاه گمگشتگی و سرگشتگی میکنه ب تصویر میکشه و نکته‌های ساده و کوچیکی ک ما گاها ب اون اصلا توجهی نمیکنیم و رفته رفته فقط ب زندگی اجباری و تنهایی و بی عشق ادامه دادن رو
مجبور میکنه عنوان میکنه ک اگر بتونیم همین جملات ساده رو زندگی کنیم میتونیم در جهان ب شادی زندگی کنیم و زندگی رو دوست داشته باشیم و کنار کسانی ک دوسشون داریم با آرامش زندگی کنیم
صدای راوی و نحوه قصه گویش بسیار زیبا بود ک ب جذابیت کتاب می‌افزود
ممنون از کنابراه
سهیل صفاری
۱۴۰۱/۹/۲۸
واقعا عالی بود من خیلی در مورد این کتاب شنیده بودم. هر کسی در مورد این کتاب صحبت می‌کرد یک سری جمله‌های زیبا و لطیف از کتاب نقل قول می‌کرد بعد از خوندن این کتاب یا بهتر بگم شنیدن کتاب به این نتیجه رسیدم که با وجود کوتاه بودن کتابی فوق العاده قوی و با نگاهی خیلی خیلی لطیف و عمیق به موضوعات پرداخته.
از نظر من بهترین جمله این کتاب برمیگرده به اون موقعی که روباه در مورد اهلی شدن صحبت میکنه که واقعاً نگرش و دید جالبی به موضوع داشت.
همچنین راوی فوق العاده بود ممنون
سحر بخشی
۱۳۹۹/۹/۲۵
برای اینکه بیشتر از وقتم استفاده مفیدی داشته باشم
و کمتر وقتم رو بزارم برای مسائلی که چندان مفید نیست
و عادتهای بدم رو ترک کنم، از جمله چرخیدن در فضای مجازی و خیال پردازی راجب چیزهای که اصلا وجود ندارن
تصمیم به گوش دادن کتاب صوتی گرفتم و شازده کوچولو اولین کتاب صوتی بود که گوش دادم و لذت بخش بود برام🤗💗🌻
امیر ملازهی
۱۳۹۹/۸/۲۸
سلام, یه سری مراحل یا بهتره بگم قوانین موفقیت رو با زبان ساده بیان میکنه که از دید من این کتاب به معنای واقعی حرف نداره (چیزی هم ک من برداشت کردم سفر شازده کوچولو به خوشبختی بود و مهمترین گزینه شخصیت شازده کوچولو بود) و عنوان این کتاب رو هم در سمینار خوشبختی دکتر فرهنگ هلاکوئی شنیدم.
راوی هم واقعا کارش خوب بود. باآرزوی موفقیت.
مشاهده همه نظرات 602

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شازده کوچولو

برای دریافت کتاب صوتی شازده کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.