معرفی و دانلود کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن: بزرگترین راز ژاپنی برای رسیدن به آرامش درون

عکس جلد کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن: بزرگترین راز ژاپنی برای رسیدن به آرامش درون
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن: بزرگترین راز ژاپنی برای رسیدن به آرامش درون

ایچیرو کیشیمی و فومیتاکه کوگا در کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن به ما راه رهایی یافتن از بند محدودیت‌هایی که از بابت ترس‌های خودمان و نظرات دیگران درباره‌مان ایجاد شده را، آموزش می‌دهند. این کتاب صوتی که عنوان پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون را به خود اختصاص داده، بر اساس تفکرات آدلر نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن

ما انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستیم. ما در قالب یک جامعه و در کنار هم بنیاد حیاتمان را مستحکم کرده‌ایم. واضح است که بخش پررنگی از شناختمان از دنیا و البته از خودمان، وابسته به نظرات دیگران می‌باشد. در ذهنمان، دیگران چون آینه‌ی تمام‌نمایی هستند که حقیقتمان را منعکس می‌کنند. از این رو نظر و قضاوت آن‌ها از ما، تبدیل به مسئله‌ای پراهمیت می‌شود که گاهی به ما بالی برای بلندپروازی و پیشرفت می‌دهد، و گاهی نیز مثل بندی بر دست‌وپایمان بسته می‌شود تا از رسیدن به آنچه باید باشیم باز بمانیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن

ایچیرو کیشیمی (Ichirou Kishimi) و فومیتاکه کوگا (Fumitake Koga) در کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن (The Courage To Be Disliked) به ما نشان می‌دهند که آن آینه که حقیقت‌مان را بازتاب می‌کند، نه تنها جایی بیرون از ما و متکی به نظر دیگران نیست، بلکه تماماً در ذهن‌مان و وابسته به اراده‌ی خود ماست. سقف توانایی ما در میزان محدودیتی است که در ذهنمان وجود دارد.

آنچه در کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن ارائه شده، به شما در یافتنِ خودِ حقیقی‌تان کمک می‌کند. ما انسان‌ها اغلب عادت داریم که برای خوشایند دیگران و در جهت کسب رضایت آن‌ها، دائم در حال تغییر و سانسور خواسته‌ها و نیازهای درونی خودمان باشیم. این تفکرِ باج‌دهنده آرامش را ازمان سلب می‌کند و ما را به جایی می‌رساند که دیگر در مسیر سرنوشت خودمان پیش نمی‌روییم بلکه تبدیل به یک شخصیت فرعی در داستانی می‌شویم که دیگران قهرمان اصلی آن هستند. کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن که بر پایه‌ی نظرات روان‌شناس مشهور قرن نوزدهم، آلفرد آدلر، نوشته شده در قالب مکالماتی میان یک جوان و استادِ خردمندِ پیرش گره از بسیاری از مشکلات باز کرده و به شما ثابت می‌کند که بیش از آنچه که فکرش را می‌کنید بر کیفیت زندگی و خوشبختیتان کنترل دارید. این کتاب در سرتاسر دنیا بیش از 3 میلیون نسخه فروش داشته و افراد بسیاری از راهنمایی‌های آن سود برده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن

آلفرد آدلر که در تبیین راهکارهای این کتاب، از نظریات و روش‌های او استفاده شده، در کنار امثال زیگموند فروید و کارل یونگ از غول‌های روان‌شناسی قرن نوزدهم به حساب می‌آید. او بنیان‌گذار مکتب روان‌شناسی فردی است و نظریه‌ای را تدوین کرده که علایق اجتماعی در آن نقش پررنگی ایفا می‌کنند. از دیگر دلایل شهرت او، انتقادات و کشمکش‌های تند و فراوانی است که میان او و فروید در جریان بوده؛ این دو نفر همواره ایرادات اساسی‌ای را به نظریات یکدیگر وارد می‌دانستند.

کتاب شجاعت قضاوت شدن اثری از ایچیرو کیشیمی و فومیتاکه کوگاست که به همت مهدی مهریار به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی واوخوان و انتشارات چلچله، ناشرین این کتاب هستند و شما آن را با صدای محمد نظری می‌شنوید.

افتخارات کتاب شجاعت قضاوت شدن

  • پرفروش‌ترین کتاب آمازون در دسته‌بندی فلسفه
  • بهترین کتاب خودیاری به انتخاب ماری کلر در سال 2018
  • پرفروش‌ترین کتاب سال

نکوداشت‌های کتاب شجاعت قضاوت شدن

  • ایده‌های ارائه‌شده در این اثر مطمئناً شما را وادار می‌کنند تا در مورد علت واقعی مشکلات احساسیتان تجدیدنظر کنید، کتابی تأمل‌برانگیز. (Mail on Sunday)
  • این کتاب یک استدلال روشنگر و متعادل ارائه می‌دهد که شما را نسبت به چرایی کارهایتان آگاه‌تر می‌کند. (Emerald Street)
  • کتابی متفکرانه که بسیار برای این عصر مدرن و اضطراب‌های فزاینده‌اش مناسب است. (Marie Claire)

کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید از بند قضاوت‌های دیگران خلاص و به بهترین نسخه از شخصیت خود بدل شوید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن: بزرگترین راز ژاپنی برای رسیدن به آرامش درون می‌شنویم

هفته‌ی بعد، مرد جوان دوباره نزد فیلسوف رفت: «ایده‌ی تفکیک وظایف قطعاً ایده‌ی مفیدی است. شما دفعه‌ی قبل کاملاً مرا قانع کردید، اما به نظر می‌رسد چنین راهی تنها برای زندگی است. تفکیک وظایف و کاهش بار روابط بین‌فردی، یکی از دلایل قطع ارتباط با افراد دیگر است و این را اضافه کنم، شما به من می‌گویید ناپسند باشم، اگر این همان چیزی است که شما آزادی می‌گویید، پس من ترجیح می‌دهم آزاد نباشم.»

روان‌شناسی فردی و کل‌گرایی

«شما امروز نسبتاً ناراحت به نظر می‌رسید.»

«ببینید، از آخرین باری که با هم ملاقات کردیم من در مورد تفکیک وظایف و آزادی با دقت فکر می‌کردم و سپس ذهن خود را به کار گرفتم اما تفکیک وظایف واقع‌بینانه به نظر نمی‌رسد.»

«هوم. خب لطفاً ادامه دهید.»

«تفکیک کارها اساساً ایده‌ای است که در تعریف یک مرز خلاصه می‌شود و می‌گوید من، من هستم و شما، شما هستید. مطمئناً از این طریق مشکلات روابط بین‌فردی کمتری وجود دارد. اما آیا واقعاً می‌گویید چنین شیوه‌ای برای زندگی درست است؟ به نظر من یک فردگرایی بسیار خودمحور و گمراه‌کننده است. در اولین دیدار من با شما به من گفتید که روان‌شناسی آدلریان رسماً روان‌شناسی فردی نامیده می‌شود. مدت طولانی‌ای این اصطلاح مرا آزار می‌داد.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
پیشگفتار
12 دقیقه
پیشگفتار ـ قسمت دوم
21 دقیقه
شب اول: تروما را انکار کنید
25 دقیقه
شب اول - بخش دوم
18 دقیقه
شب اول - بخش سوم
20 دقیقه
شب دوم: مشکلات روابط بین‌فردی
17 دقیقه
شب دوم - بخش دوم
20 دقیقه
شب دوم - بخش سوم
19 دقیقه
شب دوم - بخش چهارم
22 دقیقه
شب دوم - بخش پنجم
9 دقیقه
شب دوم - بخش ششم
24 دقیقه
شب سوم: وظایف دیگران را انجام ندهید
21 دقیقه
شب سوم - بخش دوم
26 دقیقه
شب سوم - بخش سوم
24 دقیقه
شب چهارم: جایی ‌که مرکز جهان است
20 دقیقه
شب چهارم - بخش دوم
13 دقیقه
شب چهارم - بخش سوم
17 دقیقه
شب چهارم - بخش چهارم
25 دقیقه
شب پنجم: برای زندگی در ارنست، در اینجا و اکنون
27 دقیقه
شب پنجم - بخش دوم
23 دقیقه
شب پنجم - بخش سوم
18 دقیقه
شب پنجم - بخش چهارم
20 دقیقه
شب پنجم - بخش پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن: بزرگترین راز ژاپنی برای رسیدن به آرامش درون
نویسنده،
مترجممهدی مهریار
راویمحمد نظری
ناشر چاپینشر چلچله
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن

امان اله جونا
۱۴۰۳/۱/۷
به نظرم با توجه به فسلفی بودن ترجمه جالبی ندارد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن

برای دریافت کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.