معرفی و دانلود کتاب صوتی شش داستان از داستان‌های واقعی از زندگی آمریکایی

عکس جلد کتاب صوتی شش داستان از داستان‌های واقعی از زندگی آمریکایی
قیمت:
38000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شش داستان از داستان‌های واقعی از زندگی آمریکایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شش داستان از داستان‌های واقعی از زندگی آمریکایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شش داستان از داستان‌های واقعی از زندگی آمریکایی

روایت‌هایی صاف و ساده از مردمان عادی آمریکا؛ در کتاب صوتی شش داستان از داستان‌های واقعی از زندگی آمریکایی، به قصه‌هایی گوش خواهید سپرد که همگی توسط مردم معمولی و نه نویسندگانی حرفه‌ای نوشته شده‌اند. مجموعه‌ی این داستان‌ها بنا به درخواست پل استر، نویسنده‌ی مطرح آمریکایی به رشته‌ی تحریر درآمده‌ و به وسیله‌ی خود او نیز برای انتشار انتخاب شده‌اند.

درباره کتاب صوتی شش داستان از داستان‌های واقعی از زندگی آمریکایی:

نسخه‌ی اصلی کتاب شش داستان از داستان‌های واقعی از زندگی آمریکایی، که با عنوان True Tales of American Life به چاپ رسیده است، دربرگیرنده‌ی 180 داستان کوتاه به قلم نویسندگان گمنام آمریکایی است. کتاب حاضر که پیش چشم شماست، شش تا از بهترین داستان‌های این کتاب را شامل می‌شود.

انتشار این اثر در نوع خود قصه‌ی جالبی دارد. ماجرا از این قرار است که روزی پل استر (Paul Auster)، نویسنده‌ی مطرح آمریکایی، با شبکه‌ی نشنال پابلیک درباره‌ی آخرین رمان خود مصاحبه می‌کرده که ناگهان از سوی مجری با پیشنهاد همکاری با این شبکه‌ی رادیویی مواجه می‌شود. استر که علاقه‌ای به قبول این کار نداشته، با حالتی معذب می‌گوید که باید درباره‌ی این موضوع فکر کند.

همان شب، سر میز شام موضوع را با همسرش در میان می‌گذارد و می‌گوید که قصد رد این پیشنهاد را دارد، زیرا علاقه‌ای به «سفارشی‌نویسی» برای رادیو را ندارد. همسرش در پاسخ می‌گوید که برای همکاری با نشنال پابلیک لازم نیست که حتماً خودش دست به قلم ببرد. بلکه می‌تواند با اتکا به شهرت خود از مردم بخواهد که داستانی جذاب از سرگذشت واقعی‌شان را بنویسند و برای او بفرستند. در این صورت او فقط باید زحمت گزینش داستان‌ها و خواندشان در رادیو را به خود بدهد.

استر این پیشنهاد جذاب را می‌پذیرد و پس از جلب رضایت مسئولان شبکه‌ی نشنال پابلیک، از مردم می‌خواهد که بر اساس زندگی واقعی خود داستانی کوتاه بنویسند و برای او بفرستند. مردم نیز به شدت از پیشنهاد نویسنده‌ی محبوب خود استقبال می‌کنند؛ به طوری که ظرف مدت‌زمانی کوتاه، آثار بسیاری به دست پل استر می‌رسد و او دست به کار گزینش بهترین‌ها در میان آنها می‌زند.

کتاب حاضر شش داستان از بی‌شمار داستان‌های مردم آمریکاست. ویژگی قصه‌های این مجموعه، خلوص و سادگی‌شان است، و البته واقعی بودنشان. با گوش سپردن به این آثار، گویی به قلب کشور آمریکا سفر می‌کنید و هر آنچه را که از خوب و بد در این سرزمین هست، از چشم مردم ساکن در آن می‌بینید.

خوب است بدانید که عواید حاصل از فروش این کتاب توسط آقای بهروز رضوی، نشر محترم افق و واوخوان اهداء می‌شود به انجمن حامی جهت ساخت مدرسه در منطقه‌ی محروم دشتیاری سیستان و بلوچستان.

کتاب صوتی شش داستان از داستان‌های واقعی از زندگی آمریکایی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های واقعی، از گوش سپردن به این اثر نهایت لذت را خواهند برد.

با پل استر بیشتر آشنا شویم:

استر یکی از مشهورترین نویسندگان این روزهای آمریکاست. آثار او به زبان‌هایی گوناگون، از جمله زبان فارسی ترجمه شده‌اند. عمده‌ی شهرت پل استر مدیون سه‌گانه‌ی نیویورک اوست که سه رمانِ شهر شیشه‌ای، ارواح و اتاق دربسته را شامل می‌شوند. از دیگر آثار وی می‌توان به کتاب‌های کشور آخرین‌ها و سفر در اتاق تحریر اشاره کرد. وجود ابهام و عدم قطعیت در برخی از روایت‌های پل استر، و البته سبک گسسته‌ی نوشته‌های او، سبب شده که وی به عنوان نویسنده‌ای پست مدرن شناخته شناخته شود. گفتنی است که استر در سال 1947 به دنیا آمده و اکنون (در 2021) هفتاد و چهارساله است.

در بخشی از کتاب صوتی شش داستان از داستان‌های واقعی از زندگی آمریکایی می‌شنویم:

وقتی داشتم بزرگ می‌شدم، توی یک آپارتمان کوچک در کوئینز زندگی می‌کردیم. ساختمانی جدید، وسط یک عالمه زمین خالی. پدرم برای آن‌که از شر بخش سفلای شرقی نیویورک راحت شود، ما را به این بیابان برهوت آورده بود که امروزه مدرن‌ترین بخش گوتام است. تولد من انگیزه‌ای شد برای اینکه نزدیک حومه‌ی شهر زندگی کنیم. جمعه شب‌ها، دوستان پدرم می‌آمدند خانه‌ی ما تا با هم ورق بازی کنند. اتاق نشیمن می‌شد عین گوشه‌ای از یک خیابان شلوغ. چون خانه‌ی ما دوخوابه بود و دو خواهر دیگر هم داشتم، همیشه در اتاق نشیمن می‌خوابیدم...

پدرم یک بار موقت در آشپزخانه علم می‌کرد، سودا، اسکاچ، رای، و یک سینی انباشته از یخ خردشده کنار بطری‌ها. باید خودت یک سینی برمی‌داشتی و آنها را باهم مخلوط می‌کردی. مادرم آناناسی می‌برید و توی بشقاب تزئین می‌کرد...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
یک بشقاب نخود فرنگی
7 دقیقه
اشتباه من
4 دقیقه
کمک غیرارادی
7 دقیقه
میزی برای دو نفر
8 دقیقه
اودیت
6 دقیقه
بلوف مرد مرده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شش داستان از داستان‌های واقعی از زندگی آمریکایی
نویسنده
مترجممهسا ملک مرزبان
راویبهروز رضوی
ناشر چاپینشر افق
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
38000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شش داستان از داستان‌های واقعی از زندگی آمریکایی

برای دریافت کتاب صوتی شش داستان از داستان‌های واقعی از زندگی آمریکایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.