معرفی و دانلود کتاب صوتی شکارچی

عکس جلد کتاب صوتی شکارچی
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شکارچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شکارچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شکارچی

کتاب صوتی شکارچی، داستانی کوتاه از نویسنده‌ی مشهور روس، آنتون چخوف است. چخوف در این داستان، به روایت ماجرای مواجهه‌ی مردی شکارچی با زنی روستایی می‌پردازد و از این راه، نگاهی ظریف و نکته‌بینانه به روح و روان انسان می‌اندازد.

درباره‌ی کتاب صوتی شکارچی

آنتون چخوف (Anton Chekhov) پزشک، داستان‌نویس و نمایشنامه‌نویس مشهور روس است که یکی از مهم‌ترین نویسندگان تاریخ ادبیات جهان به‌شمار می‌رود. او در عمر کوتاهش، آثار ادبی بسیاری آفرید و توانست داستان کوتاه را به یکی از مهم‌ترین فرم‌های ادبی تبدیل کند. آنتون چخوف، در آغاز بیشتر به نوشتن داستان‌های طنزآمیز گرایش داشت، ولی پس از اینکه داستان کوتاه شکارچی (The Huntsman) را منتشر کرد، نویسندگان مشهوری چون دیمیتری گریگورویچ از او خواستند آثار جدی بیشتری بنویسد. آنتون چخوف در نامه‌ای که به گریگورویچ نوشت، اعتراف کرد آثار ادبی خود را آن‌قدرها جدی نمی‌گیرد و داستان شکارچی را اتفاقاً در «حمام» نوشته است.

داستان صوتی شکارچی، با معرفی مردی بلند‌قد و نحیف به نام ایگور ولاسیچ شروع می‌شود. او که مردی شکارچی‌ست، در حاشیه‌ی یک جنگل به زنی به نام پلاگیا بر می‌خورد و ما از گفت‌وگویی که بین این دو شکل می‌گیرد به گذشته‌ی مشترک بین آن دو پی می‌بریم. آنتون چخوف، از راه این گفت‌وگوها، شخصیت ایگور ولاسیچِ شکارچی و پلاگیای روستایی را برای ما تصویر می‌کند.

داستان کوتاه شکارچی در سال‌های پایانی قرن نوزدهم، و در میانه‌ی آشوب‌های اجتماعی و سیاسی‌ای نوشته شده است که جامعه‌ی روسیه را درگیر خود کرده بودند. روسیه در آن زمان، در حال تبدیل شدن به کشوری صنعتی بود و همین مسئله تغییرات زیادی را ساختار طبقاتی و گروه‌های اجتماعی این کشور پدید آورده بود. آنتون چخوف، که چشمان تیزبینی در دیدن روان چندپاره‌ی انسان‌ها داشت، در این داستان کوتاه به‌خوبی توانسته تقابل‌ها و تضادهای اجتماعی موجود در روسیه را تصویر کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شکارچی

کتاب صوتی شکارچی توسط نجما ذوالفقاری ترجمه شده و از سوی «نوین کتاب گویا» به انتشار رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی روایت آواهای سوپرانو

انتشارات نوین کتاب گویا، در مجموعه‌ی «روایت آواهای سوپرانو»، داستان‌های کوتاه مشهور و برجسته‌ای که در ایران و جهان با محوریت زنان نوشته شده‌اند را منتشر کرده است. دبیر این مجموعه حسین مسعودی آشتیانی است. از دیگر عناوین مجموعه‌ی مذکور می‌توان به کتاب‌های «بانو با سگش» نوشته‌ی آنتون چخوف، «سفر عصمت» نوشته‌ی ابراهیم گلستان و «ماده گرگ» نوشته‌ی جووانی ورگا اشاره کرد.

کتاب صوتی شکارچی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های کوتاه واقع‌گرایانه علاقه‌مندید و یا به داستان‌هایی علاقه دارید که به‌شکلی دقیق، روان انسان را می‌کاوند، شنیدن کتاب صوتی شکارچی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی شکارچی می‌شنویم

- اونایی که حالی‌شونه، می‌دونن که من بهترین تیرانداز این منطقه‌ام. اعیون و اشراف این رو می‌دونن. حتی تو یه مجله ازم تعریف کردن. هیچ ورزشکاری به پام نمی‌رسه. از روی لوس‌بازی یا غرور نیست که کار تو رو توی ده حقیر می‌دونم. تو خودت می‌دونی، من از بچگی یا با سگا بودم یا تفنگ دستم بوده. وقتی تفنگ رو ازم می‌گرفتن، می‌رفتم سراغ قلاب ماهیگیری، اگه اونم می‌گرفتن با دستم شکار می‌کردم. تو کار اسب هم بودم. هر وقت یه پولی به جیب می‌زدم، می‌رفتم نمایشگاه. چرا نمی‌فهمی؟ وقتی یه دهاتی می‌ره تو کار ورزش یا دلال اسب می‌شه، دیگه دور شخم زدن رو خط می‌کشه. روحِ یه مرد همین که به آزادی پیوند بخوره، دیگه نمی‌شه جلوش رو گرفت. مثل مردی که طعم هنر رو می‌چشه. مثلاً هنرپیشه می‌شه. دیگه محاله بتونه دنبال مقام و منصب بره یا ارباب کسی بشه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
شکارچی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شکارچی
نویسنده
مترجمنجما ذوالفقاری
راویفیروزه لطفی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شکارچی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شکارچی

برای دریافت کتاب صوتی شکارچی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.