معرفی و دانلود کتاب صوتی شیفتگی بدون عقربه

عکس جلد کتاب صوتی شیفتگی بدون عقربه
قیمت:
۳۶,۴۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیفتگی بدون عقربه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیفتگی بدون عقربه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شیفتگی بدون عقربه

کتاب صوتی شیفتگی بدون عقربه نوشته‌ی محبوبه مصدق، داستان زندگی زنی خانه‌دار را در جامعه‌ی سنتی و مردسالار ایرانی روایت می‌کند. این زن در تلاش است با حفظ عهدهایی که در زمان ازدواج بسته، به استقلال اجتماعی برسد.

درباره‌ی کتاب صوتی شیفتگی بدون عقربه

شیفتگی بدون عقربه، اثری از محبوبه مصدق، داستانِ زندگیِ زنی هم‌نام با نویسنده است که مانند بسیاری از زنان ایرانی، به شغلِ مادام‌العمرِ خانه‌داری اشتغال دارد. محبوبه، شخصیت اصلی کتاب صوتی شیفتگی بدون عقربه، ازدواجی عاشقانه داشته. او همسر مردی شده که ده ماه از سال را دور از خانه و در معدن مشغول به کار است و تنها دو ماه از سال زمان دارد تا در کنار همسرش باشد. شوهر محبوبه مرد بدی نیست، اما در زمان ازدواج از همسرش قول گرفته که هیچ‌وقت سرکار نرود و همیشه خانه‌دار باقی بماند.

محبوبه این شرط را پذیرفته، اما حالا دلایل محکمی برای شاغل شدن دارد. ماه‌های طولانی تنها ماندن در خانه و حس نیاز برای اتصال به جامعه و همچنین داشتن هویت اجتماعی مستقل، محبوبه را به فکر راه چاره‌ای برای خارج شدن از این وضعیت انداخته. او که به شدت به همسرش علاقه دارد، تلاش می‌کند تا با حفظ عهدی که بسته شغلی برای خود پیدا کند که از خانه نیز بتواند آن را انجام دهد.

شخصیت اصلی کتاب صوتی شیفتگی بدون عقربه به دنبال کردن نشانه‌ها و انرژی کائنات اعتقاد فراوانی دارد. او که کتاب «راز» را بسیار دوست دارد و در طول داستان نیز به دفعات، به مطالب و مفاهیم آن رجوع می‌کند، تصمیم گرفته تا با تمرکز بر هدف و خواسته‌اش نشانه‌ها را دنبال کند تا پاسخ سؤالاتش را بیابد. او همواره از خدا می‌خواهد تا راه رسیدن به خواسته‌اش را به او نشان دهد و چنین نیز می‌شود؛ اتفاقاتی ظاهراً تصادفی، او را در نهایت به شغلی می‌رساند که همیشه آرزو و استعداد نهان آن را در خودش داشته. محبوبه می‌خواهد که یک «نویسنده» باشد.

محبوبه مصدق در این کتاب از آمال و آرزوهای نسلی از زنان ایرانی می‌گوید که با وجود این‌که در جامعه‌ی سنتی ایرانی زندگی می‌‌کنند، دست از تلاش برای رسیدن به استقلال و اهدافشان برنمی‌دارند. داستان این کتاب صوتی، گیرا و جذاب است و مخاطب را برای پیدا کردن راه‌حلی برای مشکلات محبوبه با خود همراه می‌کند.

کتاب صوتی شیفتگی بدون عقربه، اثری از محبوبه مصدق است که به همت نشر صوتی مانیان منتشر شده. این کتاب صوتی را با صدای راحله سادات فاطمی می‌شنوید.

کتاب صوتی شیفتگی بدون عقربه برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی فوق را به علاقه‌مندان داستان‌های ایرانی با موضوع اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی شیفتگی بدون عقربه می‌شنویم

از خداوند و کائنات پرسیدم حالا چطوری میشه نویسنده شد؟ دوباره شروع کردم به گشتن بین امواج رادیو. یه حسی به من می‌گفت این رادیو همین‌طوری از پدربزرگم به من ارث نرسیده. خلاصه با اعتمادبه‌نفس خاصی گفتم: «خدایا من می‌خوام یه نویسنده بزرگ باشم، کمکم کن.» تا شب فکرم مشغول بود که چطور باید شروع کنم، سراغ کتاب راز رفتم. چشمم به جمله‌ای افتاد که از قبل زیرش خط کشیده بودم؛ «وقتی برای خواسته‌ای انتظار می‌کشید کائنات مسیر درخواستتان را تا تحقق یافتن آن، برایتان فراهم می‌کند.» ساعت 9 شب یک پیامک تبلیغاتی دریافت کردم. با باز کردن پیامک، نزدیک بود دو تا شاخ روی سرم دربیاد. پیام راجع به آموزش دوره‌ی داستان‌نویسی بود که هزینه‌ی ثبت‌نام بالایی داشت، دیگه یقین پیدا کردم که از امروز صبح وارد بازی لذت‌بخش و باورنکردنی‌ای شدم که نقش اصلی اون خودم هستم، چرا که همه‌چیز ظرف یه روز اتفاق افتاد. اما نمی‌خواستم هزینه‌ی دوره‌ی آموزشی رو از حمید بگیرم، به همین دلیل زنگ زدم به خواهرم و ازش پول قرض گرفتم و همون شب هم ثبت نام کردم. تو دلم غوغایی بود، یک هیجان غیرقابل وصف.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
28 دقیقه
بخش یک ـ قسمت یک
25 دقیقه
بخش یک ـ قسمت دو
17 دقیقه
بخش یک ـ قسمت سه
17 دقیقه
بخش دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شیفتگی بدون عقربه
نویسنده
راویراحله سادات فاطمی
ناشر صوتینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شیفتگی بدون عقربه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شیفتگی بدون عقربه

برای دریافت کتاب صوتی شیفتگی بدون عقربه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.