معرفی و دانلود کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن!

عکس جلد کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن!
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن!

کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن! اولینِ اثر داستانی گلاره عباسی، صداپیشه، بازیگر، کارگردان و نویسنده‌ی ایرانی است. عباسی در این کتاب، تنهایی‌ها، انبوه افکار و آرزوهای دست‌نیافته و همین‌طور زندگی نزیسته‌ی زنی خانه‌دار را به تصویر کشیده است.

درباره‌ی کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن!

گلاره عباسی در کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن! راوی زندگی و روزمرگی‌های زنی خانه‌دار است که به‌دلیل شرایط زندگی‌اش، به تلاطم‌های شدید روحی دچار شده است؛ زنی زیبا که در جامعه فعال بوده و قصد داشته بازیگر شود اما نتوانسته به خواسته‌های خود دست پیدا کند و اکنون این ناکامی، سلامت روان او را تهدید می‌کنند.

کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن! از تنهایی‌های زندگی انسانِ امروزی می‌گوید. کاوش‌های درونی‌، خودگویه‌ها، زنانگی و عشق، عناصر برجسته‌ی این کتاب هستند. خرده‌روایت‌هایی که گهگاه در میانِ سیر روایت اصلی گنجانده‌ شده‌اند، بر جذابیت آن افزوده‌اند و پایان‌بندیِ غیرقابل پیش‌بینیِ کتاب، آن را به اثری تبدیل کرده است که در حال و روز ادبیاتِ امروز ایران، حرفی برای گفتن دارد. نثر گلاره عباسی، ساده و روان و بی‌پیرایه است. استفاده از زبان معیار باعث شده تا مخاطب ارتباط بهتر و عمیق‌تری با اثر برقرار کند. عباسی در این کتاب به جزییات توجه ویژه‌ای معطوف داشته است و از نویسنده‌ای که هم بازیگر است و هم کارگردان، جز این انتظار دیگری نمی‌توان داشت.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن!

گلاره عباسی در کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن! تصویری تمام‌قد از زنِ خانه‌دار ایرانی را در مقابل مخاطب قرار داده است. تصورِ عموم جامعه از خانه‌داری با آنچه زنانِ خانه‌دار به‌واقع تجربه می‌کنند، بسیار متفاوت است. خانه‌داری، کاری تمام‌وقت و بدون دستمزد است که گویا تمامی هم ندارد! اغلب زنان خانه‌دار به مشکل بحران هویت دچار می‌شوند چرا که رسیدگی به کارهای خانه و سایر فرآیندهایی که آنان انجام می‌دهند، به‌دلیل ماهیتِ غیرمولدیِ آن در اقتصاد، تحت عنوان شغل به رسمیت شناخته نمی‌شود. مواردی مثل استرس، احساس خستگی، ناامیدی و بی‌ارزشی، زنانِ خانه‌داری را که جز به کارهای خانه، به فعالیت دیگری نمی‌پردازند، تهدید می‌کند. معطوف کردن توجه عمومی به مسائل زنان‌ِ خانه‌دار، می‌تواند در بهبود شرایطِ آنان تأثیر داشته باشد. برانگیختن حساسیت‌ها نسبت به آنچه زنان تجربه می‌کنند و افزایش شراکتِ آن‌ها در اجتماع موجب می‌شود تا هم زنان و هم جامعه از نتایج آن منتفع شوند.

کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن! به خوانش گلاره عباسی، نویسنده‌ی اثر، توسط نوین کتاب گویا به انتشار رسیده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان ادبیات معاصر ایران و طرفداران رمان‌های فارسی از شنیدن کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن! لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن! می‌شنویم

دیروز قرار بود بروم سر فیلمبرداری. صبح نیلوفر اشاره کرد بوت مشکی پاشنه‌دارت را بپوش. من که داشتم خال مشکی کنار لبم را پر رنگ می‌کردم، با اشاره گفتم مریلین مونرو هیچ‌وقت بوت پاش نمی‌کرد. دیروز بیشتر از هر روزی احتیاج داشتم شبیه مریلین مونرو باشم. نخستین روز فیلمبرداری بود. نم‌نمک برف می‌بارید. نیلوفر رژ قرمز را محکم کوبید روی لب‌هایش. شبیه یک تودهنی محکم بود. نمی‌دانم چطور دردش نگرفت. خالِ گوشه‌ی لبم هم پر رنگ شده بود. رژ قرمز هم عین مهر نظام‌پزشکیِ دکتر، کوبیده شده بود. زنِ آرایشگر هم وظیفه‌ی دکلره‌ی موها را خوب انجام داده بود. دیگر مریلین مونرویی شده بودم که منتظر سرویس بود. لعنتی برف گرفته بود و می‌ترسیدم موهام وز کند. چند بار آیفن را چک کردم. حوصله‌ی این بازی مسخره با آیفن را نداشتم. رفتم دمِ در. با دقت نگاه کردم که زنِ حامله‌ی همسایه توی پاگرد پله‌ها نباشد. فقط مانده بود سرتاپایم بشود ته‌مانده‌ی معده‌ی یک زن حامله. زنِ این خانه همیشه حامله است. سه تا پسر دارد و باز هم... همیشه هم دستش پر از کیسه‌های خرید است. دفعه‌ی آخر که وسط پاگرد پله‌ها دیدمش، دستم پر بود از فرم کلاس بازیگری. توی چند لحظه تمام سؤال‌های فرم بازیگری، از رنگ مو و سن و وزن و قد شد رنگ سبز مایل به زرد استفراغِ زنِ حامله. هنوز هم احساس می‌کنم دست‌هایم بوی غذاهای ویار زن همسایه را می‌دهد. مریلین مونروی بدبو و بدرنگ.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
خورش کرفس
14 دقیقه
خورش قرمه‌سبزی
22 دقیقه
قلیه میگو و حلوا
20 دقیقه
لوبیا پلو
19 دقیقه
کشک بادمجان
21 دقیقه
ماکارونی
18 دقیقه
آبگوشت
30 دقیقه
زرشک‌پلو با مرغ

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن!
نویسنده
راویگلاره عباسی
ناشر چاپیانتشارات نیماژ
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن!

zahra etemadi
۱۴۰۲/۷/۱۹
در مورد گویندگی خانم عباسی که بسیار عالی بود حرفی نیست داستان جالبی بود فکر میکنم کمی شبیه کتاب چراغها‌ را من خاموش میکنم خانم پیرزاد است اما کمی تم غمگینی دارد، قهرمان داستان بیشتر خودش را مخاطب قرار میدهد و نیلوفر را گاهی جدا از خود میداند بطور کلی قسمتهایی از کتاب کاملا شما را ترغیب به شنیدن میکند و قسمتهای آخر ممکن است کشش اولیه را نداشته باشد
Samaneh
۱۴۰۲/۸/۱۶
باحال بود صدای خانم گلاره رو خیلی دوستداشتم و جالب و غمگین بود. ولی خانم عباسی نمیشد‌ی کم شادتر میبود خانم‌های خانه دار اینقدر‌ها هم زندگی کسالت باری ندارن. در مورد دوقلوها جوری حرف میزدید انگار نه انگار بچهاش هستن‌ی جوری بود محبت مادرانه نداشت. ولی اسامی فصل‌ها جالب بود و اگر‌ی کم ماجرا و اتفاق بیشتر بود بهتر بود دوستداشتم در کل
مریم غریبوند
۱۴۰۲/۷/۲۴
بنظرم به عنوان اولین اثر گلاره جان کار خوبی بود خیلی متفاوت بود. واشا ره به روزمرگیهای یک زن خانه دار داشت که با تصوراتش به ارزوهای لگد مال شده‌اش جان میبخشید. ای کاش از یک موزیک زیر صدا استفاده کرده بود. از یکنواختی در میآمد اما رویهم رفته موضوع جالب بود و بخصوص با عنوان بندی خوراکها جالبتر شده بود.. موفق باشند..
وحیده صمدی
۱۴۰۲/۷/۲۶
گویندگی خانم عباسی خوب بود ولی داستان بسیار پیش پا افتاده وضعیف بود که از آن جز ضعف زنی در گذشته مانده وکاملا منفعل نمیشد برداشت دیگری داشت نمیدانم پیام این داستان برای شنونده چه بود چون به نظرم فقط هذیانهای نیلوفر ضعیف تنها صدای شنیده شده در این کتاب بود
نسرين امينى
۱۴۰۳/۱/۲۴
فکر می‌کنم خانم عباسی قبل از نوشتن این کتاب کتابهای خانم پیرزاد را خوانده بودند و ناخواسته ملکه ذهن شان شده!! اصطلاحات تکیه کلام‌ها حتی به کار بردن القاب! در کل خیلی ضعیف بود به عنوان اولین اثر خیلی ضعیف بود
شیما مسجدی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
من این کتاب رو دوست داشتم عجیب ولی بسیار گیرا بود متن و روایت رو جذاب بود خوانش و صدا هم بسیار مناسب بود و هم خوانی داشت
پیشنهاد میشه
Nirvana Goodarzi
۱۴۰۲/۷/۲۵
یه حسی داشت یه غمی یه دلخوری که خیلی‌ها شاید درکش کرده باشن یه زن ناراضی و ناراحت
Hamideh Vahdati
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
خیلی کتاب قشنگی بود. امیدوارم نویسنده‌اش بازم بنویسه.
یاسمین آشوری
۱۴۰۲/۹/۲۱
گویندگی خانم عباسی خوب بود ولی داستان چنگی به دل نمیزد
یگانه احمدی
۱۴۰۲/۸/۸
بسیار ضعیف و بی محتوا
زینب مایلی
۱۴۰۲/۸/۲۰
پیشنهادمیکنم نخونید
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن!

برای دریافت کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.