معرفی و دانلود کتاب صوتی عشق به خود: کتاب تمرینی برای زنان

عکس جلد کتاب صوتی عشق به خود: کتاب تمرینی برای زنان
قیمت:
۶۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق به خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق به خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عشق به خود: کتاب تمرینی برای زنان

مگان لوگان در کتاب صوتی عشق به خود، به شما یادآوری می‌کند که اولین و مهم‌ترین رابطه‌ای که باید در زندگی‌تان برای ارتقا و بهبود آن بکوشید، رابطه با خودتان است. تمرین‌ها و ابزارهای ساده‌ی کتاب، راهنمای شما در مسیر دوست داشتن و عشق ورزیدن به خودتان خواهند بود.

درباره‌ی کتاب صوتی عشق به خود

روان‌شناسان عشق به خود یا دوست داشتن خود را «توجه داشتن به شادی و خوشحالی خود» تعریف می‌کنند. در قرن‌های گذشته، این مفهوم از سوی فلاسفه، هم به‌عنوان یک نیاز اساسی انسان و هم به‌عنوان نوعی خودبینی و خودخواهی در نظر گرفته شده است. اما در قرن بیستم و بیست و یکم، این مفهوم، معنا و مضمونِ مثبت‌تری پیدا کرد و رابطه‌ی آن با سلامت روان بیشتر مورد بررسی قرار گرفت. تحقیقات و پژوهش‌های صورت‌گرفته در روان‌شناسی نشان داده‌اند عدم عشق‌ورزی به خود، احتمال خودتخریبی را افزایش می‌دهد و می‌تواند اختلال‌هایی چون افسردگی و اضطراب را در پی داشته باشد. کتاب صوتی عشق به خود: کتاب تمرینی برای زنان (Self-Love Workbook for Women) نوشته‌ی مگان لوگان (Megan Logan)، به این مفهوم مهم می‌پردازد و با ارائه‌ی تمرین‌هایی ساده، شما را وارد مسیر شناختن و دوست داشتن خود می‌کند.

کتاب صوتی عشق به خود، از دو بخش کلی تشکیل شده است. در بخش اول که عنوان «بیایید در مورد عشق به خود حرف بزنیم»را بر خود دارد، مگان لوگان، مفهوم عشق به خود را معرفی کرده و اهمیت آن را برای زنان نشان می‌دهد. بخش دوم کتاب، با نگاهی عملی‌تر به مفهوم عشق به خود می‌نگرد و مؤلفه‌های آن را بر می‌شمرد. اکثر تمرین‌های کتاب در بخش دوم که عنوان «خودتان را بیشتر دوست بدارید» را بر خود دارد آورده شده‌اند و مفاهیمی چون اعتمادبه‌نفس، خوددلسوزی و عزت‌نفس در این بخش از کتاب بررسی می‌شوند.

مگان لوگان در کتاب صوتی عشق به خود نشان می‌دهد عشق ورزیدن به خود، نه یک هدف نهایی، که مسیر و سبکی از زندگی است و شما همیشه باید برای اینکه خودتان را بیشتر و درست‌تر دوست بدارید، تلاش کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی عشق به خود

کتاب عشق به خود: کتاب تمرینی برای زنان توسط نشر دوران و با ترجمه‌ی بهناز همتی منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نشر صوتی جیحون به گویندگی شهره روحی تهیه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب عشق به خود

  • کتاب عشق به خود علاوه‌براینکه نشان می‌دهد عشق به خود بسیار مهم است، تمرین‌ها و ابزارهای مفیدی را به شما ارائه می‌دهد. (کانی کوپر، روان‌درمانگر)
  • مگان لوگان با تعریف عشق به خود کتاب را شروع می‌کند، سپس به اهمیت دوست داشتن خود می‌پردازد و در نهایت راه‌وروش عشق ورزیدن به خودتان را به شما نشان می‌دهد. (مریلین دال، روان‌درمانگر)
  • این کتاب به تمامی مشکلاتی که زنان با آن‌ها مواجه هستند می‌پردازد. خواندن آن مانند این است که تمامی کتاب‌های خودیاری را به‌طور همزمان بخوانید و از توصیه‌های یک روان‌درمانگر هم بهره ببرید. (جسیکا برداستریت، روان‌درمانگر)
  • خواندن کتاب عشق به خود آن‌قدر جذاب و لذت‌بخش بود که من این احساس را داشتم که مگان لوگان این کتاب را فقط برای من نوشته است... او سؤالاتی را در ذهن شما ایجاد می‌کند که هیچ‌گاه تاکنون از خود نپرسیده‌اید. (تریسی بِرَگ، پزشک)

کتاب صوتی عشق به خود برای چه کسانی مناسب است؟

اگر احساس می‌کنید عزت‌نفس و اعتماد‌به‌نفس کافی ندارید و بیش از آنکه خودتان را دوست داشته باشید، به دیگران توجه می‌کنید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی عشق به خود: کتاب تمرینی برای زنان می‌شنویم

پیش از آغاز هر سفر، باید ایده‌ای برای شروع و مقصد نهایی داشته باشید. اولین قدم، ایجاد بستری برای درک خویشتن‌دوستی و عشق به خود است. این بخش از کتاب، کمک می‌کند تا زمانی را به تأمل و ژرف‌اندیشی در معنای خویشتن‌دوستی اختصاص دهید و نقاط قوت فعلی و بخش‌هایی را که نیازمند رشد هستند، شناسایی کنید. بخش نخست، هدف آموزش خویشتن‌دوستی را دنبال می‌کند و همچنین به علل تخصیص وقت و ایجاد فضای مناسب برای انجام تمرینات در بخش دوم می‌پردازد.

برای شروع، ابتدا باید ایده‌ی خویشتن‌دوستی و عشق‌ورزی به خود را بررسی و بتوانیم انگیزه و انرژی خود را تقویت کنیم. این قسمت، به‌منظور آمادگی و روحیه دادن برای کار در بخش دوم مفید خواهد بود. در اینجا می‌توانیم از ایده و تعریف مبهم عشق به خود و نمود آن در زندگی روزمره درک و تجسم بهتری داشته باشیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
4 دقیقه
یادداشت مترجم
8 دقیقه
مقدمه
18 دقیقه
قسمت اول
18 دقیقه
قسمت دوم
18 دقیقه
قسمت سوم
17 دقیقه
قسمت چهارم
17 دقیقه
قسمت پنجم
15 دقیقه
قسمت ششم
18 دقیقه
قسمت هفتم
18 دقیقه
قسمت هشتم
17 دقیقه
قسمت نهم
18 دقیقه
قسمت دهم
16 دقیقه
قسمت یازدهم
20 دقیقه
قسمت دوازدهم
21 دقیقه
قسمت سیزدهم
17 دقیقه
قسمت چهاردهم
14 دقیقه
قسمت پانزدهم
22 دقیقه
قسمت شانزدهم
16 دقیقه
قسمت هفدهم
4 دقیقه
قسمت هجدهم
9 دقیقه
قسمت نوزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عشق به خود: کتاب تمرینی برای زنان
نویسنده
مترجمبهناز همتی
راویشهره روحی
ناشر چاپیانتشارات دوران
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عشق به خود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عشق به خود

برای دریافت کتاب صوتی عشق به خود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.