معرفی و دانلود کتاب صوتی عشق به خود: کتاب تمرینی برای زنان

عکس جلد کتاب صوتی عشق به خود: کتاب تمرینی برای زنان
قیمت:
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق به خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق به خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عشق به خود: کتاب تمرینی برای زنان

قدرت عشق را برای دگرگونی زندگی به کار بگیرید! کتاب صوتی عشق به خود نوشته‌ی مگان لوگان به شما کمک می‌کند آنکه واقعا هستید را دوست بدارید، خود حقیقی‌تان را ابراز کنید و با اعتماد‌به‌نفس در مسیر تحقق اهدافتان گام بردارید. این اثر یکی از عناوین تحسین شده در سال‌ 2020 بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی عشق به خود

چگونه می‌توان از شکوفایی استعداد زنان حرف زد بدون اینکه از پذیرش خود سخت گفت؟ یک زن در سفری که برای تحقق توانایی‌هایش آغاز می‌کند با موانع بسیاری مواجه خواهد شد. مگان لوگان، نویسنده کتاب صوتی عشق به خود (Self-Love Workbook for Women) معتقد است قدرتمندترین ابزار بانوان برای پشت سر نهادن چالش‌ها پذیرفتن هویت واقعی آن‌هاست که این مهم، بدون دوست داشتن خود ممکن نیست.

لوگان قبل از هرچیز به تعریف عشق می‌پردازد. چه زمانی می‌توانیم بگوییم خودمان را دوست داریم؟ مهرورزی واقعی به خود چه نشانه‌هایی دارد؟ آیا اگر عاشق خودمان باشیم، فرد ازخودراضی و مغروری هستیم؟ این سوالات در کتاب پیش‌رو به تفصیل مورد بحث قرار می‌گیرند و متوجه می‌شویم بسیاری از باورهای رایج در این زمینه تا چه حد اشتباه هستند. تفکرات غلط ما را به سمت رفتارهای نادرستی سوق می‌دهند که ضمن ایجاد آسیب برای زندگی فردی، گاه پیامدهای جبران‌‌ناپذیری بر روابطمان با دیگران می‌گذارند.

پس از آشنایی با معنای دوست داشتن خود و اهمیت آن، نوبت به کلیدهایی که برای گشودن قفل عشق می‌رسد. سفر اصلی برای رسیدن به مقصد محبت واقعی در این نقطه آغاز می‌شود، جایی که باید بر سلامت عاطفی خود تمرکز کرده و با شفقت و مهربانی تغییرات مثبت را به آرامی در زندگی‌مان خلق کنیم.

هدف کتاب صوتی عشق به خود ایجاد رابطه‌ای بهتر با خودتان است. زنانی که هویتشان را می‌پذیرند از اعتمادبه‌نفس بیشتری نیز برخوردارند. آن‌ها قادرند فرازو‌نشیب‌های زندگی را بدون فراموش کردن آنچه می‌خواهند پشت سر بگذارند و به خوبی از خودشان مراقبت می‌کنند. مهم نیست شما زنی مجرد هستید یا مادر چند فرزند، شاغل هستید یا بانویی خانه‌دار، دختری نوجوانید یا زنی که ایام میانسالی خود را می‌گذراند؛‌ کتاب عشق به خود می‌تواند کیفیت زندگی شما را از این لحظه دگرگون کند. تمرین‌های شوخ‌طبعانه‌ی مگان لوگان، آزمون‌های خلاقانه و آموزش عادت‌های خودمراقبتی از عناوینی هستند که ضمن آموزش دوست داشتن خود، در اختیار شما قرار می‌گیرند. با این اثر از نشر صوتی شادن پژواک موفق می‌شوید افکار و احساسات درونی‌تان را بدون سانسور ببینید و از این طریق به زنی قوی‌تر از گذشته تبدیل شوید!

در انتها شایان ذکر است کتاب صوتی عشق به خود توسط فرزانه فائزی ترجمه شده است.

نکوداشت‌های کتاب عشق به خود

  • مگان کلیدهایی برای گشودن درب عشق به شما هدیه می‌دهد! (Marilyn Dahl)

  • به خودتان لطف کرده و این کتاب را تهیه کنید تا موانع مقابل رشد زنان را به‌راحتی پشت سر بگذارید. (Jessica Bradstreet، مددکار اجتماعی بالینی دارای مجوز)

  • مگان به من فهماند چقدر باید سرعت زندگی‌ام را کم و از خودم مراقبت کنم. (Traci Bragg، پزشک)

  • من مشتاقانه منتظر فرصتی برای هدیه دادن این کتاب به عزیزانم و استفاده از تمرینات آن هستم. (Connie Cooper، مددکار اجتماعی بالینی دارای مجوز)

کتاب صوتی عشق به خود مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب به هر زنی که می‌خواهد اعماق وجود خود را بشناسد و در هیاهوی زندگی روزمره آرامشی درونی را بیابد پیشنهاد می‌شود.

با مگان لوگان بیشتر آشنا شویم

مگان لوگان (Megan Logan) یک مددکار اجتماعی است که در کلینیک‌های بالینی به ارائه خدمات می‌پردازد. او سابقه بیش از بیست سال مشاوره در زمینه‌های مختلف مانند سلامت روان، مراکز خشونت خانگی و تجاوز جنسی، تروما، سوگ، انواع اختلالات خوردن و آسایشگاه‌ها دارد.

در بخشی از کتاب صوتی عشق به خود می‌شنویم

همانطور که در سفر عشق به خود بیشتر جلو میریم، فرصتی برای آزمایش روابط و ارتباطمون با خودمون و دیگران به دست میاریم. این فصل روی این موضوع تمرکز می‌کنه که چطور تفاوت بین روابط سالم و ناسالم رو تخشیص بدیم و اینکه چطور روش‌هایی برای تنظیم و حفظ مرزها در داخل زندگی‌هامون شناسایی کنیم. زنان به‌عنوان مراقب‌کنندگان تمایل دارند احساسات دیگران رو به نیازهای خودشون اولویت بدن. اونا همینطور می‌تونن با قاطعیت مشکل داشته باشن و در دام مهرطلبی بیافتن.

با انکار احساسات و نیازهامون ممکنه رنجش و بقیه دینامیک‌های سمی ظهور کنند. یکی از مهم‌ترین لازمه‌های عشق به خود شروع پذیرش، احترام گذاشتن و ارتباط برقرار کردن با نیازها و خواسته‌هامونه. وقتی این اتفاق می‌افته روابطمون با خودمون و دیگران می‌تونه تغییر کنه و با برقراری یک تعادل سالم در مهربانی عاشقانه نسبت به دیگران، دری به سوی عشق به خود باز کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
مقدمه
27 دقیقه
فصل اول: اصل ماجرای عشق به خود
24 دقیقه
فصل دوم: برای مسیر پیش‌رو آماده شوید
18 دقیقه
فصل سوم: از جایی که هستید شروع کنید
22 دقیقه
فصل چهارم: خوددلسوزی را پیدا کنید
21 دقیقه
فصل پنجم: تردید به خود را رها کنید
21 دقیقه
فصل ششم: خودارزشی‌تان را بسازید
34 دقیقه
بخش هفتم: روابطتان را بهبود ببخشید
23 دقیقه
فصل هشتم: کسی که هستید را بپذیرید
2 دقیقه
درباره نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عشق به خود: کتاب تمرینی برای زنان
نویسنده
مترجمسهیلا مختاری
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عشق به خود

فرزانه
۱۴۰۱/۱۲/۶
خیلی از زنها به خصوص تو فرهنگ ما، تمایل دارن خودشون و نادیده بگیرن به نفع دیگران. برای همین خیلی زود پیر، افسرده و مریض میشن. فکر میکنم قسمتی‌اش به خاطر احساسی بودنه و قسمتی‌اش هم از طرف جامعه به زن‌ها تحمیل میشه. منظورم از جامعه هم همه آدمهاس. هم خود زنها نسبت به هم سختگیر هستن هم مردها و هم تو و خانواده، والدین فرزندان از زنها توقع دارن خودشون و قربانی کنن حالا زنی که نقش‌های متفاوت داره رو در نظر بگیرید مادر باشه همسر باشه خودش فرزند باشه شاغل باشه و خانه دار هم باشه و علاوه بر اون، هم به جا آوردن آداب و رسوم سنتی ایرانی رو تو خانواده و فامیل ازش انتظار داشته باشن، هم تحت فشار زندگی مدرن باشه و لازم باشه زیبا و جوان هم بمونه و خیلی فشارهای دیگه.... این همه توقع و فشار آدم و از پا در میاره
خوندن چنین کتاب‌هایی کمک میکنه که آدم احساسات خودش و هم در نظر بگیره از سخت گیری زیادی به خودش دوری کنه و از خودش هم مراقبت کنه و روابط آسیب زننده رو به حداقل برسونه....
هرچند خیلی سخته که آدم بتونه روش خودش و تغییر بده و توقع دیگران و هم متعادل کنه
شاید دیگران به خدمات بیش از حد شما اونقد وابسته شدن که به راحتی دست از سرتون برندارن... ولی با این حال بهتره بیشتر مراقب خودمون باشیم تا قبل از اینکه واقعا دیر بشه
Melika safizadeh
۱۴۰۲/۸/۱۸
ستاره‌های کتاب باید بیشتر بود. کتاب خیلی مفید و کاربردی بود. به نکات ظریف و حساسی اشاره داشت. واقعا مطالعه همچنین کتابی برای خانم‌هایی که درصدد برطرف کردن اشتباه‌های سهویشون هستند، توصیه می‌شود. خیلی با دقت به ساختار شخصیتی و شکل گیری در مسیر درست اشاره داشت و راه کارهای خوبی ارائه داده بود. احسنت به نویسندش. معلوم که خودش بعضی مسائل را حسابی احساس کرده و بعد این تجربه هاش در اختیار همه خانم‌های جهان می‌گذارد که در صورت تمایل، استفاده کنند‌ در مورد گوینده که بگم، ایشون عالی بودند. داستان را با آرامش می‌خوندند. صداشون خیلی دلنشین بود. متناسب با کتاب، به قول معروف صداشون نشسته روی کتاب. داستان را با اطمینان کامل می‌خوندند و این حس رضایت بخش به مخاطب می‌دادند. در مجموع سپاس فراوان از کتابراه بابت این کتاب ویژه. و کلی انرژی مثبت برای ادامه راهشون‌.
عالی، عالی، عالی...
اعظم طلایی
۱۴۰۲/۱/۹
سلام خدا قوت..... شنیدن این کتاب رو به هر زنی که میخواهد عمق وجود خود رو بشناسدو در هیاهوی زندگی روز مره آرامش درونی‌اش را پیدا کندتوصیه می‌کنم..... خصوصاخانم‌های ایرانی که نیازهای دیگرانرو به احساسات خودشون ترجیح میدن.... ممنون و متشکر از کتابراه.....
بانو
۱۴۰۳/۱/۶
این کتاب برایم ارزشمند بود چون بنا به شرایطم و داشتن چهار فرزند من خودم رو فراموش کرده بودم و خیلی زیبا به من یاداوری کرد که خودم رو ببینم و دوست داشته باشم و این احساس زیبای دوست داشتن خود رو به فرزندانم منتقل کنم
آناهیتا رفیعی
۱۴۰۲/۶/۶
خیلی خوب هست مخصوصا که گوینده خیلی قشنگ ارتباط بین خواننده و نویسنده رو وصل کرده این برای به من خیلی کمک کرد تا گام به گام تمرین‌ها روانجام بدم وتمرین‌ها نباشه عشق واقعی به خودم رو متوجه نمی‌شدم.
Parastoo
۱۴۰۲/۱/۳۰
با مطالعه این کتاب به خودشناسی میرسید و خود را همانگونه که هستید قبول میکنید و عزت نفس و اعتماد به نفس خود را افزایش میدهید توصیه میکنم مطالعه کنید کتاب خیلی عالی هست
Mahsa Saeedi
۱۴۰۲/۱/۱۷
درود و احترام ممنون از کتاب راه عزیز با معرفی کتاب‌های ارزنده و مفید این کتاب بسیار کاربردی هست به خصوص برای افرادی که دیگران را به خود ترجیح میدهند و خواسته خود را ندیده میگیرند
P.K
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
این کتاب یکی از بهترین کتابهای ساختن عزت نفسه به خصوص زنان ایران زمین
نسرین پیرعلی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کتاب عشق به خود حاوی مطالبی هست که هر کسی که به دنبال عزت نفس و پیدا کردن خودش و ارج نهادن به وجود خودش هست رو حتما باید بخونه
فاطمه خان احمدی
۱۴۰۲/۲/۹
عالیه نکاتش کاربردی و جالبه توصیه میکنم خریداری و از اینکه یادبگیریم بیشتر خودمون دوست داشته باشیم
فاطمه
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
کتاب خوب ومفیدی بود پیشنهادمیکنم گوش کنید
غزل وحیدی
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب مفیدیه پیشنهاد میکنم همه خانمها بخونن.
Roshanak
۱۴۰۲/۴/۱۹
کتاب خوبی بود. بخصوص به خانم‌ها پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عشق به خود

برای دریافت کتاب صوتی عشق به خود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.