معرفی و دانلود کتاب صوتی عشق پایدار: راهنمای غنا بخشیدن به روابط

عکس جلد کتاب صوتی عشق پایدار: راهنمای غنا بخشیدن به روابط
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق پایدار: راهنمای غنا بخشیدن به روابط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق پایدار: راهنمای غنا بخشیدن به روابط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عشق پایدار: راهنمای غنا بخشیدن به روابط

کتاب صوتی عشق پایدار: راهنمای غنا بخشیدن به روابط نوشته جان گری که در حقیقت ادامه سری کتاب‌های «زنان ونوسی و مردان مریخی» است به شما کمک می‌کند تا بیشتر به خود عشق بورزید و در پی آن ابراز علاقه کردن به دیگران نیز برایتان آسان‌تر و بهتر شود.

کتاب عشق پایدار (What you feel you can heal) نخستین بار ده سال پیش به رشته تحریر درآمد و از آن زمان تاکنون هزاران زوج با خواندن آن کیفیت زندگی زناشویی خود را بهبود بخشیدند. روان‌درمانگرها، مشاوران امور زناشویی و مدرسین اغلب خواندن این کتاب را به مراجعان خود توصیه می‌کنند.

مطالب علمی، ابزار و شیوه‌های پیشنهادی کتاب در مدت چند روز زندگی زوج‌ها را دگرگون می‌کند و ثمربخشی آن تا سال‌ها ادامه می‌یابد. در این کتاب می‌آموزید تا عشقی پردوام و صمیمی را برای خود تضمین کنید. می‌آموزید که چگونه خود را بیشتر دوست بدارید و مناسبات‌تان را با همسرتان بهبود بخشید.

نیازی نیست که برای زنده کردن احساس مهر تن به ازدواج دیگری بدهید. عشق از دست رفته معمولاً جایی مدفون است، می‌توانید آن را بیابید. در تمام این کتاب با راه‌هایی عملی برای یافتن احساسات و تجربه کردن دوباره مهر و عشق آشنا می‌شوید. تنها قصد دوست داشتن و دوست‌داشتنی بودن کافی نیست. باید برای روبه‌رو شدن با احساسات خود ترفندهای جدیدی بیاموزید. باید بدون انکار احساسات دشوار یا دردناکی که گاهی به سراغ شما می‌آید با احساسات مهرانگیز خود در تماس باشید.

بسیاری از مردها برای کنار آمدن با احساسات خود ابتدا به آن‌ها فکر می‌کنند و حال آنکه بسیاری از زنان ترجیح می‌دهند در این باره به صدای بلند حرف بزنند. این تضاد را می‌توان به کمک روش نوشتن نامه‌های مهرآمیز که در فصل 8 این کتاب درباره آن بحث شده است، برطرف کرد. این شیوه به ویژه برای زنانی که در لحظه مورد نیازشان، نمی‌توانند با همسرشان حرف بزنند بسیار مفید و مؤثر است.

وقتی زنی مجبور شود برای صحبت درباره احساساتش مدت طولانی انتظار بکشد ناراحت می‌شود و بعد زمانی که فرصت صحبت فرامی‌رسد، او به قدری ناراحت است که مرد نمی‌تواند بی‌آنکه احساس سرزنش بکند یا بی‌آنکه آماج حمله قرار بگیرد به صحبت‌های او گوش فرادهد. مردها هم ممکن است به همین شکل واکنش نشان دهند، جان گری (John Gray) توصیه می‌کند مردها نیز وقتی با فکر کردن نمی‌توانند بر احساسات ناخوشایند خود فائق آیند، از این شیوه استفاده کنند.

با جان گری بیشتر آشنا شویم:

جان گری در 28 دسامبر 1951 در تگزاس آمریکا متولد شد. او سال‌های زیادی است که در حوزه بهبود رابط زن و مرد فعالیت می‌کند و به زوج‌ها مشاوره می‌دهد. مردان مریخی، زنان ونوسی مشهورترین کتاب اوست که به موضوع درک تفاوت‌های میان زنان و مردان می‌پردازد و به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است.

شنیدن کتاب صوتی عشق پایدار به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای تمام افرادی که در پی بهبود روابطشان با همسر و یا رشد فردی خود هستند می‌تواند بسیار مفید و سودمند واقع شود.

در بخشی از کتاب صوتی عشق پایدار می‌شنویم:

گشودن رمز و راز عشق ماجرایی بس جالب در زندگی ماست. کافی است در تمامی لحظات با احساسات خود در تماس باشید و به خود و به دیگران واقعیت‌ها را بگویید.

اجازه بدهید که توجه شما به حقیقت نقطه عطفی در زندگی شما باشد. هر چه در زندگی بیشتر حقیقت را بیان کنید. بیشتر از احساسات خود بهره می‌گیرید. با تمرین می‌توانید بر امواج احساسات خود سوار شوید. نیازی به سرکوب آن‌ها ندارید. نمی‌گویم که این کار همیشه ساده است. گاه تنش و تضاد بار دیگر از راه می‌رسند و بر زندگی شما سایه می‌افکنند. اما شما به ابزاری مجهز هستید که می‌توانید احساسات ناراحت‌کننده خود را کنار بگذارید و به مهر و عشق بازگردید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
فصل اول - عشق، نیاز اصلی
28 دقیقه
فصل دوم - چگونه خود را پنهان می‌کنی؟
14 دقیقه
فصل سوم - روابط زناشویی
17 دقیقه
فصل چهارم - رمز موفقیت، صداقت کامل
25 دقیقه
فصل پنجم - وقتی حقیقت را نمی‌گویید
11 دقیقه
فصل ششم - احساسات دوستان شما هستند
20 دقیقه
فصل هفتم - اختلال در روابط زناشویی
26 دقیقه
فصل هشتم - روش‌های همدلانه - قسمت اول
21 دقیقه
فصل هشتم - روش‌های همدلانه - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل هشتم - روش‌های همدلانه - قسمت سوم
27 دقیقه
فصل هشتم - روش‌های همدلانه - قسمت چهارم
6 دقیقه
فصل نهم - عشق کافی نیست
7 دقیقه
فصل دهم - چه می‌خواهی؟
6 دقیقه
فصل یازدهم - عشق به معنای همیشه خوب بودن نیست
5 دقیقه
فصل دوازدهم - کناره‌گیری از عشق
4 دقیقه
فصل سیزدهم - هدیه عشق

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عشق پایدار: راهنمای غنا بخشیدن به روابط
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویآرش نصیرپور
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عشق پایدار: راهنمای غنا بخشیدن به روابط

فریدرضا نقیه
۱۴۰۱/۸/۲۷
به نظر من، عشق، دریایی است که با قالب گرفتن و حدود عقلانی میتوان مرزهایی در دسترس برای آن داشت، و در عشق عمیق شد. کتاب خوبی برای آشنایی با پایداری عشق تولید شده است.
رویا محمدی
۱۴۰۲/۲/۲۳
این کتاب توصیه می‌شود به خانواده‌ها که دلزده شده‌اند از زندگی شان و راه کارهای کاربردی ارائه می‌دهد برای جلوگیری از یکنواختی و دلزدگی
مهسا محمودی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
کتابی مفید با فصل‌هایی که در تر کدام چیزی مفید و جدیدی یاد میگیرید. بهترینه بنظرم
زهرا
۱۴۰۲/۱/۲۶
عالی پر محتوا خیلی می‌تونه کمک کنه تا خودت را بتونی دوباره دوست داشته باشی
شیما دهکار
۱۳۹۹/۶/۲
اصلا خوب نبود.. خیلی سطح پایین و پیش پا افتاده بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عشق پایدار: راهنمای غنا بخشیدن به روابط

برای دریافت کتاب صوتی عشق پایدار: راهنمای غنا بخشیدن به روابط و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.