معرفی و دانلود کتاب صوتی عصر تاثیرگذاری: قدرت اینفلوئنسرها برای تعالی برند شما

عکس جلد کتاب صوتی عصر تاثیرگذاری: قدرت اینفلوئنسرها برای تعالی برند شما
قیمت:
۶۴,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عصر تاثیرگذاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عصر تاثیرگذاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عصر تاثیرگذاری: قدرت اینفلوئنسرها برای تعالی برند شما

کتاب صوتی عصر تاثیرگذاری نوشته‌ی نیل شافر، راهنمایی برای صاحبان کسب‌وکار است تا یاد بگیرند چطور می‌توانند از قدرت افراد تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی که اصطلاحاً به آن‌ها «اینفلوئنسر» گفته می‌شود استفاده کنند و برند خود را رشد و توسعه دهند.

درباره‌ی کتاب صوتی عصر تأثیرگذاری

انسان‌ها از بدو آفرینش و زندگی بر روی کره‌ی زمین، نیازمند برقراری ارتباط با یکدیگر بوده‌اند. انتشار و به اشتراک گذاشتن آنچه از زندگی می‌آموختند، از طریق این ارتباط صورت می‌گرفت. نقاشی‌هایی که بر دیواره‌ی غارها به جا مانده گواه همین ارتباط است؛ مکان و نحوه‌ی شکار حیواناتی که غذا محسوب می‌شدند، تنها یکی از موضوعاتی است که انسان‌های اولیه از طریق این نقاشی‌ها به هم انتقال می‌دادند. با گذر زمان این ارتباط شکل پیشرفته‌تر و پیچیده‌تری به خود گرفت. انسان زبان و نوشتن را ابداع کرد تا از طریق آن بتواند نامه بنویسد، سپس دستگاه‌های چاپ اختراع شدند تا پیام را در سطحی گسترده‌تر منتشر کنند، تلفن و بعد اینترنت اختراع شد تا انسان بتواند از هر نقطه‌ی کره‌ی زمین به صورت هم‌زمان با شخصی در نقطه‌ی دیگر ارتباط برقرار کند و حالا هم سطح این تعامل جمعی به جایی رسیده که افراد در شبکه‌های اجتماعی مختلف، از ریزترین جزئیات روزمره‌شان تا اساسی‌ترین موضوعات علمی و اجتماعی را به بحث و اشتراک می‌گذارند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی عصر تاثیرگذاری

شبکه‌های اجتماعی این بستر را فراهم کرده‌اند تا هرکس بتواند تریبونی برای به اشتراک گذاشتن علایق و افکارش داشته باشد و در مقابل دیگران هم بتوانند افراد هم‌سلیقه و هم‌فکر خود را در این فضا پیدا کرده و دنبال کنند. این موضوع سبب شد تا افرادی که قدرت بیشتری در تولید محتوا داشتند، دنبال‌کننده‌های زیادی پیدا کنند و به افراد تأثیرگذاری تبدیل شوند؛ کسانی که امروزه آن‌ها را با نام «اینفلوئنسر» می‌شناسیم. حد این تأثیرگذاری به جایی رسید که در دل مبحث دیجیتال‌مارکتینگ، حوزه‌ای به نام اینفلوئنسرمارکتینگ نیز شکل گرفت که به طور اختصاصی بر تبلیغات و رشد برند از طریق همکاری با اینفلوئنسرها می‌پردازد. کتاب صوتی پیش روی شما نیز، یعنی اثر تأثیرگذاری (Age of Influence) نوشته‌ی نیل شافر (Neal Schaffer)، راهنمایی برای صاحبان کسب‌وکار است تا اصول کار در این فضا را یاد بگیرند.

نیل شافر در کتاب صوتی اثر تأثیرگذاری، اهمیت و روش تأثیر بر مخاطب را توضیح می‌دهد و از ساخت جامعه‌ی منحصربه‌فرد خودتان می‌گوید. سپس از روش‌های همکاری با اینفلوئنسرها و نحوه‌ی سنجش میزان موفقیت این همکاری صحبت می‌کند. نیل شافر در بخش پایانی، مباحث کتاب را به سمتی می‌برد که خود صاحبان کسب‌وکار را به افراد تأثیرگذار در رسانه‌های اجتماعی تبدیل کند و اصول جلب توجه مخاطب در این فضا را به آن‌ها بیاموزد.

کتاب صوتی اثر تأثیرگذاری کتابی از نیل شافر است که با تلاش ملیکا نصیر و علی عموئی اوجاکی به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی ادیبان روز این کتاب را منتشر کرده و شما آن را با صدای هومن محمدپور می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب اثر تأثیرگذاری

  • عصر تأثیرگذاری کتابی عالی است که به بررسی مطلوب‌ترین حوزه‌ی بازاریابی در جهان می‌پردازد. افراد کمی هستند که بهتر از نیل شافر راز ایجاد کمپین‌های اینفلوئنسری واقعاً قدرتمند را می‌دانند. کتاب عصر تأثیرگذاری بسیار آموزنده است. (Martin Lindstrom)
  • هر کسب‌وکاری حجم وسیعی از محتوا را تولید می‌کند و باید منابع قابل‌توجهی را برای بازاریابی و انتشار محتوای خود صرف کند. شاید بهترین راه برای انجام این کار از طریق استراتژی اینفلوئنسرمارکتینگ باشد. این کتاب راهنمای جدید اینفلوئنسرمارکتینگ است. (Joe Pulizzi)
  • اگر می‌خواهید بفهمید که چگونه کسب‌وکار شما می‌تواند از موفقیت اینفلوئنسرهای دیجیتال بهره ببرد، خواندن این کتاب را از دست ندهید. (John Lee Dumas)

کتاب صوتی اثر تأثیرگذاری برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی را به صاحبان کسب‌وکار که به دنبال توسعه و پیشرفت کارشان از طریق فضای دیجیتال و اینفلوئنسرمارکتینگ هستند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی عصر تاثیرگذاری: قدرت اینفلوئنسرها برای تعالی برند شما می‌شنویم

چرا اینفلوئنسرمارکتینگ؟

قبل از اینکه ما در مورد نحوه‌ی استفاده از اینفلوئنسرمارکتینگ صحبت کنیم، باید تغییر و تحول پارادایمی که در ارتباطات جمعی رخ داده که منجر به ارتقای ارزش بازاریابی دهان‌به‌دهان از طریق اینفلوئنسرها شده رو درک کنیم. این درک اولیه به شما کمک می‌کنه تا پتانسیل اینفلوئنسرمارکتینگ برای کسب‌وکارها رو مشاهده کنید. همه‌ی این‌ها با درک فضای دیجیتالی امروز آغاز میشه. ماهیت نحوه‌ی انتشار پیام‌ها تغییر کرده. درگیر شدن و تعامل با توده‌ی مردم تغییر کرده. برندها در حال حاضر برای تحقق اهداف بازاریابی از اینفلوئنسرها استفاده می‌کنند. اینفلوئنسرمارکتینگ یکی از سریع‌ترین روش‌های روبه‌رشد برای انتشار پیام درمورد برنده و دلیل خوبی هم داره. میزان بازگشت سرمایه‌گذاری از اینفلوئنسرمارکتینگ کاملاً مشخصه و در یک نظرسنجی تقریباً 90 درصد از بازاریاب‌ها بازگشت سرمایه‌گذاری از طریق اینفلوئنسرمارکتینگ رو مشابه یا بهتر از کانال‌های دیگه‌ی بازاریابی می‌دونستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
پیشگفتار
16 دقیقه
بخش اول ـ فصل اول: ریشه‌ی تاثیرگذاری
15 دقیقه
فصل دوم: تجلی دیجیتالی و اجتماعی و اهمیت محتوا
17 دقیقه
فصل سوم: رسانه‌های اجتماعی برای مردم
15 دقیقه
فصل چهارم: رسانه‌های اجتماعی بصری
10 دقیقه
فصل پنجم: جامعه‌ی شما همیشه یک زیرمجموعه است
19 دقیقه
بخش دوم ـ فصل ششم: درک چشم‌انداز اینفلوئنسرها
11 دقیقه
فصل هفتم: کارکنان به عنوان اینفلوئنسر
17 دقیقه
فصل هشتم: 16 روش مختلف برای همکاری با اینفلوئنسرها
22 دقیقه
بخش سوم ـ فصل نهم: خرید یا ساخت
19 دقیقه
فصل دهم: توسعه‌ی مبانی استراتژی اینفلوئنسرمارکتینگ
17 دقیقه
فصل یازدهم: هنر و علم شناسایی هویت اینفلوئنسرها
19 دقیقه
فصل دوازدهم: ایجاد و مدیریت روابط با اینفلوئنسرها
12 دقیقه
فصل سیزدهم: ابزارهای سودآور اینفلوئنسرمارکتینگ
11 دقیقه
فصل چهاردهم: سنجش بازگشت سرمایه
13 دقیقه
بخش چهارم ـ فصل پانزدهم: چرا و چطور هر کسب‌وکار باید موثر باشد
13 دقیقه
فصل شانزدهم: چطور اینفلوئنسر بشویم
11 دقیقه
فصل هفدهم: سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عصر تاثیرگذاری: قدرت اینفلوئنسرها برای تعالی برند شما
نویسنده
مترجمملیکا نصیر، علی عموئی اوجاکی
راویهومن محمدپور
ناشر صوتیانتشارات ادیبان روز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عصر تاثیرگذاری

علی
۱۴۰۲/۹/۷
به نظرم هر کسی یا شرکتی که میخواد کمپین ران کنه بهتره قبلش این کتاب رو بخونه، خیلی کمک کننده‌س.
افرادی که میخوان یه اینفلوئنسر موفق هم بشن بهتره گوش کنن این کتابو که نیل شافر چی میگه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عصر تاثیرگذاری

برای دریافت کتاب صوتی عصر تاثیرگذاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.