معرفی و دانلود کتاب صوتی برند ماندگار: 12/5 اصل برای ساخت برندی فراموش نشدنی

عکس جلد کتاب صوتی برند ماندگار: 12/5 اصل برای ساخت برندی فراموش نشدنی
قیمت:
۸۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برند ماندگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برند ماندگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برند ماندگار: 12/5 اصل برای ساخت برندی فراموش نشدنی

جرمی میلر در کتاب صوتی برند ماندگار که از عناوین پرفروش حوزه‌ی بازاریابی است، به کمک کسب‌وکارهای کوچک و متوسط آمده تا با الهام از موفقیت کمپانی‌های بزرگ در برندسازی، برند خودشان را طراحی و پیاده‌سازی کنند تا از این طریق، در دنیای تجارت بیشتر و بهتر دیده شوند و به فروش بالاتر و موفقیت روزافزون برسند.

درباره‌ی کتاب صوتی برند ماندگار

برندسازی از اصول مهم دنیای بازاریابی است که در میزان فروش کسب‌وکارها و علاقه و پیگیری مشتریان نسبت به آن‌ها نقش پررنگی دارد. بسیاری از مردم به اشتباه، داشتن اسم و لوگو را هم‌معنی با داشتن برند فرض می‌کنند. این باوری غلط است چون مفهوم برند، فراتر از داشتن نام مشخص، لوگوی گرافیکی و پالت رنگی سازمانی است. برند در واقع کاراکتر و شخصیت کسب‌وکار شماست که به عوامل متعددی از جمله داشتن هویت بصری، شهرت مثبت یا منفی، شیوه‌ی ارتباط با مشتریان و خیلی موارد دیگر بستگی دارد. طبق این تعریف، حتی کوچکترین کسب‌وکارها هم با توجه به نوع فعالیتشان، صاحب برندی هستند که ممکن است در ذهن مشتریان و مخاطبانشان جایی داشته یا نداشته باشد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی برند ماندگار

جرمی میلر (Jeremy Miller) نویسنده‌ی کتاب برند ماندگار (Sticky Branding) یک متخصص و استراتژیست در حوزه‌ی برندسازی است. او زمانی با مفهوم برند آشنا شد که کسب‌وکار خانوادگیشان در یک قدمی ورشکستگی قرار داشت. بخش بازاریابی و فروش شرکتشان مشکلی نداشت و به درستی کار می‌کرد، ولی مشکل این بود که مشتریان آن‌ها را نمی‌شناختند و تمایزی بین آن‌ها و رقبایشان قائل نبودند. دانستن این نکته جرمی میلر را بر آن داشت تا برای نجات کسب‌وکارشان، فرایند برندسازی مجدد را شروع کند. این ایده جواب داد و سال بعد شرکتشان به رکورد فروشی استثنایی رسید. این موفقیت چنان چشمگیر بود که جرمی میلر در سال 2013 شرکتشان را فروخت تا بتواند بر کاری که در آن تخصص دارد، یعنی برندسازی، تمرکز کند.

داشتن برندی یکپارچه، شما را از دیگران متمایز و برای مشتریان «قابل شناسایی» می‌کند. کل این فرآیند در این جمله خلاصه می‌شود که «انتظارات مشتریانتان را بشناسید و فراتر از آن عمل کنید». انجام این کار مستلزم شناخت ظرافت‌های خاصی است که شاید در ابتدا در نظرتان چندان مهم نیایند، ولی جرمی میلر در کتاب برند ماندگار اهمیت آن‌ها را برایتان شرح می‌دهد. کتاب صوتی‌ای که هم‌اکنون پیش روی شماست توضیحاتی دقیق و تمریناتی کاربردی دارد تا به شما در یافتن و ساختن شخصیت حقیقی کسب‌وکارتان کمک کند. اگر به درستی از پس اجرای این اصول برآیید، آن چنان در ذهن مشتریانتان تثبیت می‌شوید که هریک از آن‌ها به سفیری برای برندتان تبدیل می‌شوند و شما را به رایگان به دیگران معرفی می‌کنند.

کتاب صوتی برند ماندگار اثری از جرمی میلر است که به همت سعید یاراحمدی به فارسی ترجمه شده و شما آن را با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی می‌شنوید. نشر نوین کتاب گویا و انتشارات آموخته، به ترتیب ناشران صوتی و متنی این کتاب هستند.

جوایز و افتخارات کتاب برند ماندگار

  • صاحب جایگاه اول در لیست کتاب‌های پرفروش گلوب و میل
  • نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب برای کسب‌وکارهای کوچک در حوزه‌ی بازاریابی در سال 2016

نکوداشت‌های کتاب برند ماندگار

  • هر کسب‌وکاری یک برند دارد؛ تنها سؤال این است که آیا برای آن فکر شده یا خیر. کتاب برند ماندگار به شما نشان می‌دهد که چگونه برندی ایجاد کنید که مشتریان وفادار و مادام‌العمر را جذب کند. (John Jantsch)
  • این کتاب، اثری آکادمیک نیست که برای کمپانی‌های بزرگ نوشته شده باشد. جرمی میلر به کارآفرینان راه موفقیت را نشان می‌دهد، زیرا او این کار را خودش در شرکت خودش انجام داده است. (David Meerman Scott)
  • همه چیز با کشف غیرمنتظره‌ی میلر شروع می‌شود؛ داشتن وضوح، قدم ابتدایی است. این یک داستان ساده، اما خارق‌العاده است. (Financial Post)

کتاب صوتی برند ماندگار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال یادگیری اصول برندسازی و بازاریابی موفق هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی برند ماندگار: 12/5 اصل برای ساخت برندی فراموش نشدنی می‌شنویم

برندهای ماندگار روابط خود را همواره زودتر از موعد شروع می‌کنند؛ چون همین روابط وجه تمایزی است که اولین انتخاب در ذهن مشتری باشید یا برای رسیدن به این جایگاه با رقبا مبارزه کنید. اگر قبل از اینکه مشتری به خدمت یا محصول شما نیاز داشته باشد با او ارتباط برقرار کنید، زمانی که برای خرید آماده باشد، به سراغ شما می‌آید.

همه‌اش به اعتماد برمی‌گردد. مشتریان از شما خرید نمی‌کنند مگر اینکه شرکتتان را دوست داشته باشند و به آن اعتماد کنند. به همین سادگی. اگر شما را دوست نداشته باشند، دنبال جانشین می‌گردند. اگر به شما اعتماد نکنند، از شما خرید نمی‌کنند. با کاشتن دوباره و چندباره‌ی بذر روابط زودهنگام، برندهای ماندگار، حتی قبل از آغاز فرایند خرید، مطمئن و ارزشمند تلقی می‌شوند؛ یعنی زمانی که در مشتری نیازی به وجود می‌آید، قبل از بقیه شرکت‌ها با شرکتی تماس می‌گیرد که می‌شناسد، آن را دوست دارد و به آن اعتماد می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
پیشگفتار نویسنده و مترجم
27 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
12/5 اصل برندهای ماندگار
42 دقیقه
بخش 1: در جایگاه برنده قرار بگیرید
39 دقیقه
بخش 1 ـ قسمت 2
38 دقیقه
بخش 1 ـ قسمت 3
43 دقیقه
بخش 2: تمایز اصیل
37 دقیقه
بخش 2 ـ قسمت 2
36 دقیقه
بخش 2 ـ قسمت 3
38 دقیقه
بخش 3: با سنگین‌وزن‌تر از خودتان مبارزه کنید
45 دقیقه
بخش 3 ـ قسمت 2
39 دقیقه
بخش 3 ـ قسمت 3
39 دقیقه
بخش 4: ورای تعهد، ورای انتظار
35 دقیقه
بخش 4 ـ قسمت 2
41 دقیقه
بخش 4 ـ قسمت 3
17 دقیقه
بخش 4 ـ قسمت 4

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برند ماندگار: 12/5 اصل برای ساخت برندی فراموش نشدنی
نویسنده
مترجمسعید یاراحمدی
راویابوالفضل شاه بهرامی
ناشر چاپینشر آموخته
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برند ماندگار

فرشته محبی
۱۴۰۳/۱/۱۰
این کتاب برای هربخش مثال‌هایی از شرکت‌های کانادایی داره. یکسری اصول که برای برندسازی اهمیت دارن رو بیان میکنه. مخاطب صحبتش برندسازی برای شرکت‌های متوسط و شاید کوچک هست. در کل نکات خوبی رو بیان میکنه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برند ماندگار

برای دریافت کتاب صوتی برند ماندگار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.