معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند

عکس جلد کتاب صوتی داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند
قیمت:
۶۳,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند

کتاب صوتی داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند اثری از کیندرا هال، سخنران و فعال حوزه‌های بازاریابی و کسب‌وکار است. هال که از برجسته‌ترین کارشناسان در زمینه‌ی کاربرد استراتژیک قصه‌گویی به‌جهت افزایش فروش کالاها و خدمات شرکت‌ها به شمار می‌رود و به بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند فیسبوک مشاوره داده است، در این کتابِ پرفروش نیویورک تایمز از افسون داستان‌سرایی بر مشتری و رونق فروشِ حاصل از آن گفته است.

درباره‌ی کتاب صوتی داستان‌هایی که در ذهن می‌‎‌چسبند

از آغاز سخن گفتنِ بشر تا به امروز، شاید بتوان داستان‌سرایی را جالب‌توجه‌ترین و اثرگذارترین شیوه‌ی ارتباط میان انسان‌ها دانست. هیچ‌چیز به‌اندازه‌ی یک داستان جذاب نمی‌تواند تأثیری ماندگار بر افراد به جا بگذارد. اینجاست که به عمق جمله‌ی آنتونی دومیلو پی می‌بریم که «کوتاه‌ترین فاصله میان نوع بشر و حقیقت، قصه است.» پس این امکان برای ما وجود دارد که بتوانیم از ویژگی‌های شگفت‌انگیز و پایدار این مهارت کم‌نظیر استفاده کنیم تا به بازده بالاتری در کسب‌وکار و حرفه‌ی خود برسیم و با روایت داستان‌های سرگرم‌کننده، گیرا و حتی آموزنده، مسافتِ میان فروشنده و خریدار را هرچه کوتاه‌تر کنیم و در نتیجه‌ی آن، به موفقیت و فروش بیشتری دست یابیم. ممکن است در ابتدای شنیدنِ این ایده، نتوانید به‌راحتی ارتباطی میان کسب‌وکار خود و داستان‌گویی پیدا کنید و روشِ استفاده از این ابزار فوق‌العاده را ندانید. پس بیایید با کیندرا هال (Kindra Hall) در کتاب صوتی داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند (Stories That Stick) همراه شویم تا بشنویم او چه راه و روشی را برای این کار معرفی کرده است.

کیندرا هال در کتاب صوتی داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند ضمن یادآوری جذابیت داستان‌سرایی و امکان برقراری ارتباطی معنادار میان محصول، داستانِ آن و مشتری‌های بالقوه، به این موضوع نیز اشاره می‌کند که با کمک‌گرفتن از قدرت داستان این توانایی را کسب خواهید کرد که به دیگران الهام ببخشید و بر تمایلات و نگرش‌های آنان اثر بگذارید. هال با استفاده از ساختار داستان‌سرایی استلر این تکنیک را به مخاطب خود آموزش می‌دهد. اغلب قریب به اتفاق داستان‌ها چنین ساختاری دارند: شروع، میانه و پایان اما آنچه استلر در اینجا مد نظر دارد، داستان‌سرایی با مراحلی به نام‌های عادی، انفجاری و عادیِ جدید است. او همچنین از چهار نوع داستان که هر کسب‌وکاری باید بتواند به بهترین و جذاب‌ترین شیوه آن را روایت کند، نام می‌برد؛ داستان‌هایی که نه‌تنها محصول و خدمات شما را معرفی می‌کنند بلکه چگونگی و علت کاری که انجام می‌دهید را نیز شرح می‌دهند. این تقسیم‌بندی چهارگانه به‌ترتیب عبارتند از داستان ارزشی، داستان مؤسس، داستان هدف و داستان مشتری. هال برای خلق هر یک از این داستان‌ها فرمولی ارائه کرده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند

در کتاب صوتی داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند کیندرا هال همچنین از چهارچوب سه مرحله‌ای داستان‌ها یعنی یافتن، پردازش و تعریف کردن سخن گفته است و تلاش می‌کند به مخاطب آموزش دهد چگونه محصول خود را در قالب داستان زنده کند و با طراحی و زمینه‌سازی مناسب، آن را به بهترین وجه به مشتری خود بشناساند؛ داستانی که به دل مخاطب بنشیند و از یاد او نرود. کتاب داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند برای اولین‌بار در سال 2019 منتشر شد و بلافاصله مورد استقبال بسیاری از مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. نسخه‌ی صوتی این کتاب را به همت نشر ادیبان روز با ترجمه‌ی امین مظهری، سمانه مرفاوی، علی عموئی اوجاکی و مسعود کیماسی و خوانش هومن محمدپور می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند

  • از جمله کتاب‌های پرفروش وال استریت ژورنال
  • از کتاب‌های پرفروش یو اس ای تودی، واشنگتن پست و پابلیشرز ویکلی

نکوداشت‌های کتاب داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند

  • تفاوتی ندارد که شغل شما چیست؛ در هر صورت بهتر است که این کتاب را مطالعه کنید. داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند اثرِ کیندرا هال، کتابی‌ست صمیمی، کاربردی و خنده‌دار. (ست گودین، نویسنده‌ی کتاب مهره‌ی حیاتی)
  • داستان‌سرایی مهارتی الزامی و مهم در هر کسب‌وکاری به شمار می‌رود. کیندرا هال در کتاب خود این مهارت را برای همه آموزش داده است. برای اینکه بتوانید داستان‌هایی خوب و جالب‌توجه بگویید، نیاز نیست حتماً نویسنده‌ی خوبی باشید بلکه تنها کافی‌ست پیشنهاداتی که در کتاب داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند مطرح شده است را به کار بگیرید. (چارلز داهیگ، نویسنده‌ی کتاب قدرت عادت)
  • داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند کتابی شگفت‌انگیز و تکان‌دهنده است. به کمک نوشته‌ی کیندرا هال می‌توانید به‌سرعت به کسب‌وکار خود رونق ببخشید. مطالعه‌ی این کتاب را به همه توصیه می‌کنم. (جِی بایر، نویسنده‌ی کتاب بدگویانت را در آغوش بگیر)
  • داستان‌سرایی در حوزه‌ی کاری من باعث می‌شود که اعتماد بیشتری را نسبت به خود جلب کنم. داستان‌ها کمک می‌کنند من و دیگر هم‌تیمی‌هایم به دیگران شناسانده شویم و مشتریان با ما ارتباط شخصی برقرار کنند. اگر قصد دارید به چنین جایگاهی در حرفه‌ی خود دست پیدا کنید، کتاب داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند را بخوانید. (آتمن کالابرس، کارشناس تغذیه و تناسب‌اندام)
  • کتاب داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند را بخرید و به‌سرعت بخوانید. از مطالعه‌ی مطالبِ آن حیرت‌زده خواهید شد و قطعاً راهکارهای آن را به کار خواهید گرفت. و این‌گونه کسب‌وکارتان پیشرفت و رونقی باورنکردنی را تجربه خواهد کرد. افراد زیادی هستند که داستان‌سرایی می‌کنند اما از میانِ آنان، تنها عده‌ی کمی تبحر و توانایی ویژه‌ای دارند و از جمع اندکِ آنان نیز تنها یک نفر توانسته به شما این کار را آموزش دهد و او کسی نیست جز کیندرا هال. (اسکات استراتن، نویسنده‌ی کتاب عدم بازاریابی)

کتاب صوتی داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند برای چه کسانی مناسب است؟

مدیران، کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکار و تمامی افراد دیگری که قصد دارند با به‌کارگیری ابزارهای متفاوت و تأثیرگذاری مانند داستان‌گویی، کسب و حرفه‌ی خود را رونق بدهند، از مطالب مفید و کاربردی کتاب صوتی داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند استفاده خواهند کرد.

در بخشی از کتاب صوتی داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند می‌شنویم

آیا تا به حال سینما را ترک کرده‌اید و حس کنید که داستان شما را تا خانه دنبال کرده و برای مدتی با شما مانده است؟ آیا تا به حال داستانی را از دوستی شنیده‌اید که در پوست و گوشت شما نفوذ کند؟ یک بار من داستانی را با دو تا از دوستان خودم در مورد دختری که می‌شناختم و او دختربچه‌اش را در حادثه‌ی تلخ غرق شدن از دست داد در میان گذاشتم. دوستانم همچنان می‌گویند که هرگز این داستان را فراموش نخواهند کرد و در حال حاضر نیز هر بار که فرزندانشان از استخر بادی استفاده می‌کنند سریعاً آن را خشک می‌کنند.

این‌گونه تأثیرات ماندگار فقط برای هالیوود و تراژدی‌ها نیست. این در ذات همه‌ی داستان‌هایی که به‌خوبی نقل می‌شوند نهادینه شده است. داستان اِیت اند باب بیشتر از فقط یک تبدیل و تغییر عمل کرد. این داستان من و مایکل را به افراد جدیدی تبدیل کرد یا بهتره بگیم به کیش دیگری درآورد. ما با داستان متحول و دگرگون شدیم. نمی‌توانستیم صبر کنیم تا آن داستان را برای شخص دیگری بگوییم. برای اینکه آن را به اشتراک بگذاریم. ما تبدیل به همان مرد فروشنده شده بودیم که بر ما نازل شد تا داستان را برایمان تعریف کند. تمایل برای به‌اشتراک‌گذاری آن بسیار اورژانسی و مسری مانند یک سرفه بود و بسیار بیشتر ماندگار شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مقدمه: اسلوونی، جی. اف. کی و داستانی که همسر من رو به اسارت گرفت
18 دقیقه
قسمت اول: قدرت مقاومت‌ناپذیر داستان‌سرایی - فصل اول: شکاف‌هایی در کسب‌وکار و پل‌هایی که آن‌ها را پر می‌کنند و نمی‌کنند
19 دقیقه
قسمت اول - فصل دوم: روزی روزگاری یک مغز
32 دقیقه
قسمت اول - فصل سوم: چه چیزی یک داستان را عالی می‌کند
31 دقیقه
قسمت دوم: چهار داستان ضروری؛ افسانه‌هایی که هر کسب و کاری باید بگوید - فصل چهارم: داستان ارزش
51 دقیقه
قسمت دوم - فصل پنجم: داستان مؤسس
34 دقیقه
قسمت دوم - فصل ششم: داستان هدف
26 دقیقه
قسمت دوم - فصل هفتم: داستان مشتری
26 دقیقه
قسمت سوم: داستان خود را خلق کنید؛ یافتن، ساختن و گفتن داستان خود - فصل هشتم: یافتن داستان خود
19 دقیقه
قسمت سوم - فصل نهم: خلق داستان خود
23 دقیقه
قسمت سوم - فصل دهم: داستان خودتان را بگویید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند
نویسنده
مترجمامین مظهری، سمانه مرفاوی، علی عموئی اوجاکی، مسعود کیماسی
راویهومن محمدپور
ناشر صوتیانتشارات ادیبان روز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند

برای دریافت کتاب صوتی داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.