معرفی و دانلود کتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت

عکس جلد کتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت

کتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت اثری از نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز، دیپاک چوپرا است که دنیای معنویت را به موفقیت در جهان مادی پیوند می‌زند. این کتاب که در دسته‌ی کتاب‌های غیرداستانی، اثر منتخب آمازون بوده، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید با بیداری معنوی به کامیابی و موفقیت در زندگی دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت

بسیاری از ما مادی‌گرایی و معنویت را دو روی سکه‌ی زندگی می‌پنداریم. مادیات، زندگی ما را در این جهان تشکیل داده‌اند و معنویات در ذهن ما خانه دارند. هر دو قلمرویی جداگانه و منحصر به خودشان را دارند و ترکیب کردنشان با هم، برایمان تنها حکم یک توصیه‌ی اخلاقی را دارد. اما دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) در کتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت (Abundance: The Inner Path to Wealth)، به نحوی ترکیب کردن این دو دنیا را به ما یاد می‌دهد که به وسیله‌ی آگاهی ایجادشده از آن، بتوانیم هر آنچه که از جهان مادی نیاز داریم را به سوی خود جذب کنیم.

بسیاری از ما خودمان را تنها از دریچه‌ی آنچه نداریم می‌بینیم؛ پول، روابط عاطفی، اعتمادبه‌نفس و هر چیز دیگری که در زندگی نبودنش ما را آزرده. گاهی آنقدر بر نبودن و نشدن و قربانی بودن تأکید می‌کنیم که ذهنمان تنها بر آن‌ها تمرکز می‌کند و هر چیز دیگری را که در زندگی مایه‌ی خوشحالی‌مان بوده از یاد می‌برد. به این ترتیب موجودیتمان تنها به سایه‌ای خسته بدل می‌شود که تا زمان مرگ، محکوم به تحمل بار زندگی است.

در کتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت می‌شنویم که پول در آوردن و ثروتمند شدن، آرزوی همه است، ولی رسیدن به آن گاهی کاری بسیار سخت و حتی نشدنی است. برخی از ما این احساس را داریم که روزبه‌روز در حال فقیرتر شدنیم و با سخت‌تر کار کردن نیز نمی‌توانیم سیاه‌چاله‌ی فقر را که دهن باز کرده و می‌خواهد کل زندگی‌مان را به درون بکشد، پر کنیم. شاید حتی به این گمان بیفتیم که کسب ثروت مانند دویدن همیشگی بر مدار یک مسیر دوار است؛ نه رسیدنی در کار است و نه زمانی برای استراحت کردن داده می‌شود. به محض اینکه از حرکت باز ایستیم، ده قدم به عقب پرت شده و از آنچه بوده‌ایم نیز فقیرتر می‌شویم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت

دیپاک چوپرا ولی اعتقاد دیگری دارد. او در کتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت، ایده‌ای نو برای ثروتمند شدن را معرفی می‌کند. او اعتقاد دارد که جسم ما در دنیای فیزیکی، به تنهایی توان رسیدن به خواسته‌اش، که یک موردش می‌تواند ثروتمند شدن باشد را، ندارد. ما برای رسیدن به اهدافمان، باید جسم و ذهنمان را با هم پیوند دهیم و به نوعی میان معنویت جاری در ذهن و جسمانیت خود ارتباط برقرار کنیم. این کار، یکی از اصول ورزش یوگاست که هند و فرهنگ بودایی زادگاه آن است. دیپاک چوپرا در این کتاب به ما یاد می‌دهد که چطور می‌توانیم با به کارگیری اصول یوگا، خواسته‌هایمان را با مسیری که در زندگی می‌پیماییم در یک راستا قرار دهیم و به این ترتیب به هر چه که می‌خواهیم، با قدرت ذهن و بیداری معنوی دست پیدا کنیم.

کتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت اثری از دیپاک چوپرا است که به همت مهرناز نوروزی به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی نوین کتاب و انتشارات ذهن‌آویز ناشران این کتاب هستند و شما آن را با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت

  • این کتاب یک راهنمای عالی برای «تبدیل کردن آگاهی به ثروت» به کمک یوگا و مدیتیشن است. (پابلیشرز ویکلی)
  • از آنجا که این کتاب به شکلی کاربردی نوشته شده و به‌کارگیری‌اش نیز آسان است، اثری مفید محسوب می‌شود. این کتاب کمکتان می‌کند تمرینات یوگا را به درستی انجام دهید. من با خواندن این کتاب چیزهای زیادی در مورد خودم یاد گرفتم و آن را به هر کسی که در سفر کشف خود، عشق و فراوانی است، توصیه می‌کنم. (دیانا فریمن، سایت بررسی کتاب پاندا)

کتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت برای چه کسانی مناسب است؟

طرفداران مراقبه و مدیتیشن می‌توانند با شنیدن کتاب فوق، به مرحله‌ی تازه‌ای از موفقیت و حس رضایت دست پیدا کنند.

در بخشی از کتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت می‌شنویم

یوگا مظهر حقیقتی بزرگ است: هر چیزی که ممکن است به آن نیاز داشته باشیم سخاوتمندانه عرضه می‌شود. نگرش فقدان برخلاف این است و در نتیجه واقعیت را تحریف می‌کند. در میان همه‌ی موجودات زنده، تمام آنچه طبیعت ارائه می‌دهد به انسان داده شده است. گونه‌ی ما می‌تواند تقریباً هر غذایی را بخورد، با هر نقطه‌ای از کره‌ی زمین سازگار شود و در آن زندگی کند، به زبان‌های مختلف صحبت کند، از بین افکار بی‌پایان انتخاب کند و به همان اندازه به‌دنبال خواسته‌های بی‌پایان باشد. هر نوعی از فراوانی «بیرونی، آنجا» از یک بذر ایده‌ی «درونی، اینجا» رشد کرده است. هریک از ما در جریان هوش خلاق زندگی می‌کنیم که آرزوها و رویاهای نامرئی را به واقعیت فیزیکی تبدیل می‌کند. تردیدی نیست که تمامی این توانمندی حق مادرزادی شماست. متأسفانه بسیاری از ما به قدرت درونی خود برای ایجاد دنیایی زیبا واقف نیستیم و همان‌طور که خواهید دید، زندگی‌نکردن با تمام این توانمندی به‌طور جدی بر حیات شما تأثیر گذاشته است. این نقص فریاد شفا و استحاله سرمی‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
مقدمه: معرفی فراوانی و مسیر درونی
10 دقیقه
بخش اول: یوگای پول
16 دقیقه
دارما و پول
17 دقیقه
کارمای پول
7 دقیقه
کارمای پول می‌تواند بهبود یابد
5 دقیقه
وابستگی مضاعف
31 دقیقه
پول و پیشه
13 دقیقه
وظایف روزانه‌ی چالش‌برانگیز
20 دقیقه
خلقت
22 دقیقه
آگاهی محض
4 دقیقه
بخش دوم: یافتن فراوانی خود
11 دقیقه
نگرش فراوانی
11 دقیقه
کامیابی چگونه متجلی می‌شود
16 دقیقه
باورهای رایج درخصوص «زندگی حقیقی»
21 دقیقه
بخش سوم: مواهب هوش خلاق
25 دقیقه
چاکرای 7، منبع سعادت
57 دقیقه
چاکرای 6، بالاترین هوش
43 دقیقه
چاکرای 5، کلمات جادویی
55 دقیقه
چاکرای 4، احساسات قلبی
48 دقیقه
چاکرای 3، اقدام قدرتمند
50 دقیقه
چاکرای 2، مسیر خواسته
48 دقیقه
چاکرای 1، تماماً متصل به انرژی حیاتی زمین
11 دقیقه
سخن آخر: آینده‌ی معنوی ما با هم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت
نویسنده
مترجممهرناز نوروزی
راویابوالفضل شاه بهرامی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت

محمدوفایی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
درود بر شما انسان‌های فرهیخته که با گرد آوری متون متنوع، به آگاهی و بینش افراد جامعه کمک کرده و آنان را در مسیر ناهموار زندگی همواره مونس و همدم هستید. سپاسگزارم
M.m.ferd
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
(در شادی خورشید خدا پنهان شده است) این کتاب بی نظیره پر شادی و شگفتی است
امید رستگار
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
این کتاب عالیست تمام کتابهاى دیپاک چوپرا عالى و کار آمد هستند
فری ملی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
دیپاک چوپرا نویسنده توانا و قدری است خواندن کتابهایش را توصیه می‌کنم
Z.J
۱۴۰۳/۱/۹
خیلی خیلی جالب و عالی مثل بقیه‌ی کتاب‌های این نویسنده
کاربر S
۱۴۰۳/۱/۵
کتاب براساس یوگا وچاکراها... کاملا ثابت شده ودرست
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت

برای دریافت کتاب صوتی فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.