معرفی و دانلود کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت

عکس جلد کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت
قیمت:
۴۵۰۰۰ 22500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت

راهنمایی روشنگرانه برای موفقیت، تحقق اهداف، کامل بودن و فراوانی ثروت؛ کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت نوشته‌ی دیپاک چوپرا از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز، راهکارهایی عملی برای رسیدن به ثروت پایدار و معنابخشی به زندگی ارائه می‌کند تا از این مسیر، نعمت و دارایی‌ها را در زندگی خود افزایش دهید.

درباره‌ی کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت

بسیاری از ما در زندگی کمبودهایی را احساس و فکر می‌کنیم که زندگی‌مان محدودیت‌های اجباری دارند؛ امنیت مالی، اعتماد‌به‌نفس و روابط عمیق و صمیمانه مواردی هستند که همواره روی آن‌ها تمرکز کرده و تصور می‌کنیم اگر می‌توانستیم آن‌ها را داشته باشیم خوشحال‌تر از اکنون بودیم! اندازه‌گیری داشته‌ها با متر و معیار مادی باعث می‌شود از نظر روحی و روانی تخلیه و به یک خستگی مداوم و پایان‌ناپذیر دچار شویم. اما خبر خوب این است که در میانه‌ی این آشفتگی‌ها، یک مسیری درونی برای راهنمایی ما به سوی ثروت و رفاه وجود دارد و امکانات نامحدودی را در زندگی‌مان به ارمغان می‌آورد.

دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) در کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت (Abundance: The Inner Path to Wealth) این مسیر موفقیت را برای ما روشن کرده و کمک می‌کند به درک عمیق‌تری از آگاهی برسیم و از این راه زندگی خود را متحول کنیم. نویسنده‌ی کتاب با درهم‌آمیختن آموزه‌های باستانی، خرد انسانی و اعمال معنوی نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از احساس محدودیت و ترس فراتر رفت و بر آن‌ها غلبه کرد تا فراوانی واقعی را در همه‌ی ابعاد و وجوه زندگی به‌دست آورد.

دیپاک چوپرا با ارائه‌ی یک برنامه‌ی هفت مرحله‌ای که شامل مراقبه و تکنیک‌های تمرکز حواس است به خواننده‌ی کتاب فراوانی کمک می‌کند تا توجه، شهود و انرژی خود را متمرکز و هدایت کند تا از این راه بتواند ثبات، ثروت، بینش، خلاقیت، عشق و قدرت واقعی را تجربه کند. به این ترتیب شما به‌عنوان مخاطب خواهید توانست آرامش درونی را به طور واقعی احساس کنید و با پذیرش و رضایتی که در قلب شما سرازیر می‌شود، ثروت و رفاه واقعی را به‌دست آورید.

کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت نوشته‌ی دیپاک چوپرا به گونه‌ای طراحی و نوشته شده که ابتدا به موضوع ثروت مالی می‌پردازد؛ بسیاری از مردم گمان می‌کنند برای به‌دست آوردن ثروت باید سخت کار کنند در حالی‌که طبق نظرسنجی‌های علمی حتی گروه زیادی از کسانی که که ثروت زیادی دارند هم تصور می‌کنند در راه موفقیت و پیشرفت قدم برنمی‌دارند؛ نویسنده‌ی کتاب معتقد است زمانی ثروت مالی واقعی به‌دست می‌آید که آرامش و آگاهی درونی به طور کامل کسب شده باشد وگرنه هیچ‌گاه کار سخت و اندوخته‌ی مالی زیاد، همراه با رضایت نخواهد بود.

در این کتاب با ارائه‌ی راه‌حل‌های معنوی و تکنیک‌های ذهنی و بدنی همچون «یوگای پول» تلاش می‌شود ارتباط فردی که می‌خواهد راهکارهای کتاب را اجرا کند با جان بخشایش‌گر هستی برقرار شود چرا که از نظر نویسنده‌ی کتاب، با این‌که در وهله‌ی نخست عجیب به نظر می‌رسد اما یوگا ارتباط نزدیک و مستقیمی با ثروت و پول دارد و اگر زندگی خود را بر بخشایش‌گری آفرینش متمرکز کنید، این موهبت به شما روزی، معنا و ارزش را ارزانی می‌کند.

روش‌هایی که در کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت نوشته‌ی دیپاک چوپرا ارائه می‌شود به شما خواهد گفت اگر نگرش خود را به پول از یک هدف، به بهره‌برداری بیشتر از زندگی تغییر دهید، از حمایت آگاهی برخوردار خواهید شد و آن زمان است که می‌توانید میان آگاهی کامل و ثروت مادی ارتباط برقرار کنید؛ این راهی است که یوگا در اختیار شما قرار می‌دهد و ذهن و بدن شما را در هماهنگی کامل به سمت موفقیت پیش خواهد برد.

کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت نوشته‌ی دیپاک چوپرا با ترجمه‌ی مهرناز نوروزی از سوی انتشارات ذهن آویز منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت

  • این کتاب راهنمای جذابی برای «تبدیل آگاهی به ثروت» به کمک یوگا و مدیتیشن است. (پابلیشرز ویکلی)

  • وجود این کتاب خیلی لازم بود چرا که به صورت کاربردی نوشته شده است و استفاده از آن را آسان می‌کند. این کتاب به شما کمک می‌کند تمرینات یوگا را به شکل درست انجام دهید. من با مطالعه‌ی این کتاب چیزهای زیادی در مورد خودم یاد گرفتم و آن را برای هر کسی که در سفر کشف خود، عشق و فراوانی است، ضروری می‌دانم. (دیانا فریمن، سایت بررسی کتاب پاندا)

کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب فراوانی نوشته‌ی دیپاک چوپرا برای علاقه‌مندان به کتاب‌های خودسازی، مراقبه و موفقیت توصیه می‌شود؛ بنابراین هر کس که در مسیر رسیدن به اهداف مادی و معنوی زندگی است می‌تواند مخاطب این کتاب باشد.

با دیپاک چوپرا بیشتر آشنا شوید

دیپاک چوپرا متولد سال 1946، نویسنده، پزشک و متخصص یوگای هندی‌الاصل آمریکایی است. او تحصیلات مقدماتی پزشکی را در هند و دوره‌ی تخصص خود را در حوزه‌ی غدد و پزشکی داخلی در ایالات متحده‌ی آمریکا سپری کرد. او همچنین سابقه‌ی تدریس پزشکی در دانشگاه‌های آمریکا از جمله دانشگاه تافتز و دانشگاه بوستون را در کارنامه دارد. او در کنار فعالیت در زمینه‌ی پزشکی، در حوزه‌ی نویسندگی نیز فعال است و تا کنون بیش از 40 کتاب نوشته و منتشر کرده است. از جمله کتاب‌های این نویسنده می‌توان به «سلامتی کامل»، «هفت قانون معنوی موفقیت»، «گرسنه‌ی چه چیز هستید؟»، «اکسیر» و «شفای کوانتومی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت می‌خوانیم

نوعی پیچیدگی بین پول و کارما وجود دارد که باید به آن اشاره شود. کارمای شخصی شامل الگوهای تکراری است که می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید. گسترش آگاهی انتخاب‌های شما را گسترش می‌دهد. انتخاب‌های گسترده مجال‌های تازه را به ارمغان می‌آورند و مجال‌های جدید اجازه می‌دهند راه‌حل‌ها آشکار شوند. این اصل مبنای واقعی استراتژی پولی بر اساس نحوۀ عملکرد واقعی آگاهی است، اما سدِ کارمایی نیز وجود دارد که می‌خواهم آن را مطرح کنم و جمعی و اجتماعی است، به این معنی که شما همراه با دیگران در آن متولد شده‌اید.

پول پندار باطل غایی را ایجاد کرده است. در دام این پندار باطل، پول همان چیزی است که می‌خواهید اما از آن می‌ترسید. زمانی که در دام پیروی از ترس خود گرفتار شده‌اید، به‌دست‌آوردن ثروت غیرممکن است. یک روان‌شناس این نوع تضاد درونی را یک وابستگی مضاعف می‌نامد؛ شما به‌طور هم‌زمان چیزی را می‌خواهید و از آن می‌ترسید. تا زمانی که از این وابستگی مضاعف فرار نکنید، نمی‌توانید خود را از پندار باطل پیرامون پول رها کنید. شکسپیر در دوبیتی پایانی غزل 64 یکی از آموزه‌های نخستین یوگا را بیان می‌کند.

این شعر اعترافی غم‌انگیز است. با توجه‌ به آن رویدادی عادی آغاز می‌شود، اینکه ثروت و قدرت، هرچقدر هم که بزرگ باشند، گذرا هستند. اقیانوس دائماً ساحل را فرسوده می‌کند. بلندترین برج‌ها ویران شده‌اند و در پایان غزل با چرخشی روان‌شناختی از عادی‌بودن می‌گریزد:

آن زمان فرامی‌رسد و عشق مرا می‌گیرد.
این پندار بسان مرگ است که نمی‌تواند انتخاب کند.
اما برای داشتن چیزی که می‌ترسد از کف بدهد، سوگواری می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه، معرفی فراوانی و مسیر درونی
بخش اول. یوگای پول
دارما و پول
کارمای پول
کارمای پول می‌تواند بهبود یابد
وابستگی مضاعف
پول و پیشه
وظایف روزانه چالش‌برانگیز
خلقت
آگاهی محض
بخش دوم. یافتن فراوانی خود
نگرش فراوانی
کامیابی چگونه متجلی می‌شود
باورهای رایج درخصوص «زندگی حقیقی»
بخش سوم. مواهب هوش خلاق
چاکرای 7. منبع سعادت
چاکرای 6. بالاترین هوش
چاکرای 5. کلمات جادویی
چاکرای 4. احساسات قلبی
چاکرای 3. اقدام قدرتمند
چاکرای 2. مسیر خواسته
چاکرای 1. تماماً متصل به انرژی حیاتی زمین
سخن آخر. آینده‌ی معنوی ما با هم
قدردانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت
نویسنده
مترجممهرناز نوروزی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-600-118-514-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ 22500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت

مرتضی
۱۴۰۳/۱/۲
پنج ستاره دادم، چون برا شخص بنده که تو بعضی موارد احساس کم کاری و کاستی بوده برام معرفی کرده با توضیح مفصل و راهکارها و پیشنهاد‌هایی رو، یوگا، کارما و.. هم مطرح می‌کنه که همه ما اونا رو شنیدم و دیدیم حتی شاید هم برا مدتی انجام داده ایم و نتیجه آن چندانی نگرفته ایم. و میشه نتیجه بگیریم که باید راهکار‌های گفته شده رو با دید بعد خواندن کتاب آغاز کنیم بهتر نتیجه بگیریم. کتاب خوبیه ارزش خواندن داره
maryam masjedi
۱۴۰۲/۹/۲۸
ترجمه بسیار ضعیف و خسته کننده‌ای دارد.
در اوایل کتاب هم درباره بالا بردن رضایت شغلی صحبت میشود و در قسمت دوم کتاب هم چاکراها را عنوان می‌کند، من که از قبل آشنایی با این مطالب داشتم؛ به خاطر ترجمه ضعیف به نظر من بسیار گیج کننده بود.
خلاصه این که به خاطر نویسنده که قبلاً از ایشان کتابهایی خوانده بودم، این کتاب را انتخاب کردم اما با توجه به عنوان کتاب مورد پسندم نبود.
مهشید رسول زاده
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتاب مقداری پیچیده و نامفهوم بیان شده و درک مقداری سخت اما با این تفاصیل تونستم مفهوم چاکرا‌ها و فواید یوگا رو متوجه بشم و اهمیت بسیار زیاد اون بفهمم و روزانه حتما انجام بدینش فوق العادس به شخص دیگری تبدیل میشید
منیره عباسی
۱۴۰۲/۵/۱۹
اگر بدنبال آگاهی محض و دست یابی به هوش خلاق هستید مراقبه‌های این کتاب را پی بگیرید.
سمیرا غلامپور
۱۴۰۲/۳/۲۰
کتاب خوبی هست ولی چون بیشتر کتابهای صوتی انتخاب می‌کنم هنوز موفق نشدم این کتاب رو کامل مطالعه کنم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت

برای دریافت کتاب فراوانی: مسیر درونی به سوی ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.