معرفی و دانلود کتاب صوتی فرزند آتش

عکس جلد کتاب صوتی فرزند آتش
قیمت:
۱۰۱,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرزند آتش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرزند آتش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فرزند آتش

کتاب صوتی فرزند آتش نوشته‌ی اس. کی. ترماین همه چیز را در خود دارد: یک محیط دورافتاده و باشکوه در کنار اقیانوس، خانواده‌ای به‌ظاهر خوشبخت که اسرار پنهانی دارند، پسری که فکر می‌کند روح مادر مرده‌اش او را تسخیر کرده است و یک پیش‌بینی مرموز: «کریسمس که بیاد، تو می‌میری!». با شنیدن پایان این کتاب صوتی ترسناک و رازآلود،‌ قطعاً شگفت‌زده خواهید شد.

درباره‌ی کتاب صوتی فرزند آتش

کتاب صوتی فرزند آتش (The Fire Child) با داستان زندگی ریچل شروع می‌شود که پس از ازدواج با مردی خوش‌تیپ و ثروتمند به نام دیوید، تمام زندگی خود را در لندن رها می‌کند و به خانه‌ای مجلل در کورنوال می‌رود. ریچل می‌خواهد زندگی جدیدی را با همسر و پسرخوانده‌اش جیمی شروع کند. زندگی او در ابتدای کتاب بی‌نقص به نظر می‌رسد: خانواده‌ای مهربان، همسری ثروتمند و خانه‌ای زیبا. اما انگار این خانه‌ی باشکوه اسراری در دل خود دارد که ریچل آن‌ها را نمی‌داند. در هنگام شنیدن کتاب صوتی فرزند آتش، کم‌کم با این رازهای سربه‌مهر آشنا می‌شوید.

اس. کی. ترماین ( S.K. Tremayne) که نویسنده‌ی پرفروش کتاب دوقلوهای یخی است، این‌بار نیز در کتاب صوتی فرزند آتش هیجان، معما، ترس و دلهره را با هم می‌آمیزد. دیوید، شوهر ریچل، دوست‌داشتنی و مهربان است؛ اما به‌خاطر کارش در لندن، اغلب در خانه نیست. ریچل به‌سرعت دل‌بسته‌ی پسرخوانده‌ی خود می‌شود؛ اما جیمی دوست ندارد با نامادری خود ارتباطی داشته باشد. او با رویاهای مادرش زندگی می‌کند. نینا، مادر جیمی، هجده ماه پیش بر اثر تصادفی در معدن قلع کورنوال، به‌طرزی مشکوک می‌میرد. ریچل سعی می‌کند به جیمی کمک کند؛ اما انگار اتفاقات گذشته و روح مادر مرده‌اش جیمی را تسخیر کرده‌اند و سلامت عقل او را در معرض خطر قرار داده‌اند.

اس. کی. ترماین در کتاب صوتی فرزند آتش داستانی فوق‌العاده با گره‌های مختلف را روایت می‌کند. خواننده در طول کتاب با خود فکر می‌کند آیا جیمی دروغ می‌گوید و فقط می‌خواهد ریچل را اذیت کند یا حرف‌های او حقیقت دارند؟ ریچل نیز به‌دنبال جواب همین سؤال است. او به شوهرش مشکوک می‌شود و به این فکر می‌کند که دقیقاً دو سال پیش چه اتفاقی برای نینا افتاده است؟ ریچل تصمیم می‌‌گیرد به همان معدنی برود که نینا در آن جان باخته. او می‌خواهد کار بازسازی عمارت‌های زیبای آن‌جا را روی معدن قلع معروف و کهن کورنوال ادامه دهد و در حین این کار به راز مرگ نینا پی ببرد.

اگر کتاب ربکا را خوانده باشید، احتمالاً فکر می‌کنید که کتاب فرزند آتش بی‌شباهت به آن نیست. ریچل نیز می‌خواهد راز مرگ همسر مرده‌ی دیوید را بفهمد و به زندگی عادی خود برگردد. تا نیمه‌های شنیدن کتاب صوتی فرزند آتش، حدس می زنید که کتاب چگونه تمام می‌شود. اما نویسنده با ایجاد یک تعلیق جدید، شما را به دنیایی دیگر می‌برد. اس. کی. ترماین کتابی ترسناک، پرتنش، هوشمندانه و معمایی نوشته است که با شنیدن انتهای داستان با خود فکر می‌کنید قربانی واقعی چه کسی بود؟

یکی از تعلیق‌های مهم کتاب در قسمتی است که جیمی به ریچل می‌گوید: «کریسمس که بیاد تو می‌میری!» تابستان می‌گذرد و ماه دسامبر نزدیک می‌شود. آیا پیش‌بینی جیمی درست است؟ ریچل روز‌به‌روز تنهاتر می‌شود و آب‌وهوای سرد و روزهای تاریک او را سرگشته‌تر می‌کنند. شنونده‌ی کتاب صوتی فرزند آتش نیز همراه با ریچل از روزهای گرم تابستانی زیبا عبور می‌کند و به زمستان سرد و تاریک پا می‌گذارد.

کتاب صوتی فرزند آتش را نشر صوتی آوانامه با صدای مریم پاک ذات و براساس ترجمه‌ی سارا پیرعلی منتشر کرده و نسخه‌ی متنی کتاب را نیز انتشارات البرز به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی فرزند آتش

  • شما تا هنگام شنیدن آخرین دقایق کتاب صوتی فرزند آتش هم نمی‌توانید واقعیت داستان را حدس بزنید. داستانی ترسناک، خارق‌العاده و تأمل‌برانگیز. (ساندِی میرِر)

  • اگر کتاب پرفروش اس. کی. ترماین یعنی دوقلوهای یخی را دوست داشتید و به داستان‌های ترسناک اشباح علاقه دارید، کتاب صوتی فرزند آتش مناسب شماست. (دِیلی مِیل)

  • یک کتاب هیجان‌انگیز روان‌شناختی که هر لحظه‌ی آن مملو از صحنه‌های ترسناک و پرتنش است. (ساندِی پست)

  • کتاب صوتی فرزند آتش پر از صحنه‌های هیجان‌انگیز است که روح شما را درگیر خود می‌کند. (تایمز)

  • کتابی که اس. کی. ترماین در طول آن گره‌های زیادی را در ذهن خواننده ایجاد می‌کند. شما با شنیدن هر بخش، باید حدس بزنید که در ادامه‌ی داستان چه اتفاقی می‌افتد؛ کاری که بسیار دشوار است. شنیدن رمان صوتی فرزند آتش شما را هیجان‌زده می‌کند. (مجله‌ی ومن)

کتاب صوتی فرزند آتش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به شنیدن داستان‌های هیجان‌انگیز، معمایی، روان‌شناختی و ترسناکی که خون را در رگ‌های شما منجمد کند علاقه دارید، گوش سپردن به کتاب صوتی فرزند آتش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی فرزند آتش می‌شنویم

یک هفته طول کشید تا جرئت کنم به اتاق مطالعه‌ی دیوید بیایم؛ جایی که شاید می‌توانستم اطلاعات بیشتری راجع‌به جیمی به دست بیاورم. همسرم بارها به اینجا آمد و برگشت به لندن. روزها آمدند و رفتند. من جیمی را به مدرسه بردم و آوردم. با باغبان حرف زدم. کتاب‌هایم را راجع‌به خاتم‌کاری، چوب‌کاری و سنگ‌کاری خواندم و خواندم. و در تمام این مدت، حداقل دوازده بار دم در این اتاق مکث کردم، ولی تردید داشتم که داخل بشوم یا نه.

خانه کاملاً خالی است. جیمی رفته مدرسه و کیسی هم برای خرید بیرون رفته. جولیت هم امروز را با دوستانش سپری خواهد کرد. حداقل یک ساعت زمان دارم. حالا باید این کار را بکنم. می‌دانم که دارم در مورد دیوید بدجنسی می‌کنم، اما غم و اندوهی که در این خانه است، آن‌قدر شدت دارد که نمی‌توانم سؤال‌هایم را مستقیم بپرسم. این شکل سؤال کردن‌ها برای همه ناراحت‌کننده است. پس باید زیرکانه‌تر و محتاطانه‌تر عمل کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
33 دقیقه
شناسنامه - 178روز قبل از کریسمس، صبح
27 دقیقه
162روز قبل از کریسمس، صبح - قسمت اول
30 دقیقه
162روز قبل از کریسمس - قسمت دوم
25 دقیقه
136روز قبل از کریسمس
42 دقیقه
110روز قبل از کریسمس، وقت نهار
18 دقیقه
109روز قبل از کریسمس، صبح
25 دقیقه
102روز قبل از کریسمس، بعدازظهر
25 دقیقه
82روز قبل از کریسمس، غروب
10 دقیقه
77روز قبل از کریسمس، غروب
26 دقیقه
76روز قبل از کریسمس، صبح
21 دقیقه
73روز قبل از کریسمس، آخر غروب
19 دقیقه
72روز قبل از کریسمس، شب
19 دقیقه
56روز قبل از کریسمس، وقت نهار
13 دقیقه
39روز قبل از کریسمس، بعدازظهر
27 دقیقه
35روز قبل از کریسمس، بعدازظهر
18 دقیقه
34روز قبل از کریسمس، وقت نهار
26 دقیقه
32روز قبل از کریسمس، عصر
22 دقیقه
30روز قبل از کریسمس، وقت نهار
17 دقیقه
21روز قبل از کریسمس، بعدازظهر
18 دقیقه
19روز قبل از کریسمس، صبح
26 دقیقه
16روز قبل از کریسمس، بعدازظهر
16 دقیقه
10روز قبل از کریسمس، بعدازظهر
16 دقیقه
9روز قبل از کریسمس، صبح
22 دقیقه
8روز قبل از کریسمس، صبح
31 دقیقه
8روز قبل از کریسمس، بعدازظهر
41 دقیقه
3روز قبل از کریسمس، صبح
23 دقیقه
شب قبل از کریسمس، صبح
11 دقیقه
شب کریسمس، عصر
24 دقیقه
شب کریسمس، غروب
21 دقیقه
شب کریسمس، شب
3 دقیقه
کریسمس، نصفه‌شب
42 دقیقه
روز کریسمس، نصفه‌شب
15 دقیقه
روز کریسمس، صبح
18 دقیقه
تابستان، صبح

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فرزند آتش
نویسنده
مترجمسارا پیرعلی
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فرزند آتش

زهرا عسگری
۱۴۰۲/۸/۲
حاوی اسپویل
خانم پاک ذات عالی و بی نقص بودن. کتاب شروع جذاب و زیبایی داشت، حتی تا قسمت پایانی، اما خیلی سطحی تموم شد به نظر من، انگار نویسنده‌ی ایده خیلی خوب تو ذهنش داشت ولی نتونسته بود با انسجام به اتمام برسونه، من اصلا درک نکردم علت رفتارای نینا با جیمی رو که چرا باید بهش بگن فرزند خوندس، که و
درحالی از اول خواست خود نینا بوده، یا دلیل حمایت بی منطق پدر جیمی در برابر کل دنیا! یا کل پروسه یاد آوری بارداری ریچل!! کشش داشت داستان ولی خیلی بی منطق بی سر و ته بود، تو سلیقه من نبود، ولی از گوش دادن بهش پشیمون هم نیستم، در کل برای وقت گذروندن بد نیست.
Pariya Fathali
۱۴۰۲/۷/۹
کتاب جذابی بود. ترسناک نبود بیشتر معمایی بود. رازالود بود و شنونده رو دنبال خودش میکشید. پایان خوبی هم داشت. یکم غیر واقعی بود اما خوب همین که بد تموم نشد خودش جالبه..
نینا تا اخر فصل همچنان مجهول باقی مونده بود. من خودم تا لحظه اخر فکر میکردم کس دیگه‌ای جای نینا تو معدن افتاده.. نویسنده یه قدم و
ادم رو میکشید جلو یه قدم مینداخت عقب. جذابیت داستان هم به همین بود. که شما ادامه بدین ببینید اخرش چی میشه
ممنونم از کتابراه دوست و همراه خوب من❤️
عسل
۱۴۰۲/۶/۱۳
هیجانی، ترسناک، و هم آلود، پر کشش، جذاب و غیر قابل پیش بینی بود. خانم پاکزاد مثل همیشه عالی که نه فوق العاده اجرا کردند.
اما پایان داستان رو اصلا دوست نداشتم، با توجه به روند مهیج داستان فکر میکردم پایان جذابتری داشته باشه، چطور یه نفر با اون همه خشونت و ذات ترسناک، اجازه پیدا کرد به زندگی عادی و
روال طبیعی در بین بقیه خصوصا بچه‌ها زندگی کنه، بدون اینکه زیر نظر پزشکی درمان بشه.
ممنون از کتابراه، عوامل سازنده این کتاب جذاب.
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۲/۶/۲۳
ایده داستان جالب بود به خوبی تمام لحظات با جزئیات به تصویر کشیده بود اما انگار نویسنده هیچ برنامه‌ای برای پایان قصه نداشت و خیلی بی سر و ته داستان را تمام کرد نقطه قوت کتاب فقط اجرای خانم پاک ذات بود تا فصل یکی مونده به آخر هیجان زده و مضطرب میشوید بعد نا امید از یک پایان بندی درست ممنون
شیما شریفیان
۱۴۰۲/۷/۱۲
اول این که خانم پاک ذات مثل همیشه عالی بودن ولی جاهایی که جای راجب صحبت میکردن خیلی با شیون و ناله بود که رو مخ بود ولی کلا این کتاب رو بخاطر صدای ایشان دانلود کردم که مثل همیشه عالی بودن کیف کردم. ولی کتاب واقعا خیلی کش دار بود خسته کننده شده بود
Naz Gol
۱۴۰۲/۶/۲۵
داستان مهیج و ترسناک و پر کشش بود. اجرای خانم پاک ذات عالی بود، فقط مواقعی که به جای راشل صحبت می‌کردند خیلللللی با عجز و لابه و شیون همراه بود، که واقعا اعصاب خرد کن بود. به کسانی که داستان‌های ژانر پلیسی و عاشقانه رو دوست دارند توصیه می‌کنم.
پريا رضايي
۱۴۰۲/۷/۲۶
موضوع داستان بنظرم خیلی اغراق آمیز بودیه دختر با مشکلات روحی و روانی و خانوادگی شدید که پارانوییده و یه مرد اصیل و پولدار این دختر روانی همه چیز این مرد و ازش میگیره ته داستانو دوس نداشتم بنظرم خیلی ارزش شنیدن و خوندن نداره
سارا
۱۴۰۲/۸/۶
به نظرم اصلا کتاب جذاب و گیرایی نبود. حالت عصبی و هیستریک داستان و گویش بعضی جاها واقعا کلافه کننده بود. پایان داستان بسیار نامفهوم بود. با گوش ندادنش خیلی چیزی از دست نمی‌دید.
Leila Arefi Arefi
۱۴۰۲/۶/۲۸
روایت و خوانش خانم پاک ذات بقدری جذاب هست که کامل آدم محو داستان میشه. هیجان و شور داستان رو کامل به آدم القا میکنن. داستان خوبی بود و اصلا فکر نمیکردم اینطوری تموم بشه.
هستي H
۱۴۰۲/۶/۲۱
حیفه هنر خانم پاکذات که صرف کتاب‌های به این بی مایگی بشه
چی یاد داد بهمون؟ آیا حسی درست رو در ما بیدار کرد؟ کنجکاوی، شادی، عشق، آرامش، انگیزه؟ حتی ترس و وهم کتاب هم جذاب نبود…
Tayebe Moradi
۱۴۰۲/۶/۱۸
داستانی سرشار از هیجان و رازآلود، غیر قابل پیش بینیاگر به شنیدن داستان‌های ترسناک علاقه مند هستید این کتاب رو توصیه میکنم. صدای خانم پاک ذات مثل همیشه به جذابیت داستان کمک کرده.
رویا +
۱۴۰۲/۵/۲۴
به جز بخش عاشقانه داستان که بسی روی مخ بود، بقیه بخشها جالب بود. روایت خانم پاک ذات هم مثل همیشه خوب بود. در کل داستان ابهام و کشش خاص خودش را دارد، توصیه می‌کنم گوش کنید.
شقایق میان آبی
۱۴۰۳/۱/۹
کتاب بدی نبود،، توقعم بیشتر بود از این کتاب چون میدیدم جز کتابهایه خوبیه.. ولی نسبت به کتابهایه دیگه که موضوع و ژانر مشابهی با آن داشت خیلی قوی نبود..
سجادعسگری
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
رمان خوب و سرگرم کننده‌ای بود. این اولین بار بود که از این نویسنده رمان گوش دادم. توصیه میکنم گوش بدید و لذت ببرید. روایت کتاب هم عالی بود. سپاس
m salimi
۱۴۰۲/۷/۲۴
خیلی جذاب و هولناک و رمز آمیز بود. گاهی تا دیر وقت مشغول این کتاب بودم و دوست داشتم بیشتر گوش کنم و راز آلود بودنشو دوست داشتم ممنون از شما
مشاهده همه نظرات 32

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فرزند آتش

برای دریافت کتاب صوتی فرزند آتش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.