معرفی و دانلود کتاب صوتی مردی از شب: جلد دوم رمان دریاچه مه آلود

عکس جلد کتاب صوتی مردی از شب: جلد دوم رمان دریاچه مه آلود
قیمت:
۱۱۱۰۰۰ ۷۷,۷۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مردی از شب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مردی از شب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مردی از شب: جلد دوم رمان دریاچه مه آلود

کتاب صوتی مردی از شب نوشته‌ی ریچل کین از کتاب‌های پرفروش وال‌استریت ژورنال و جلد دوم مجموعه‌ی دریاچه مه‌آلود است. در این کتاب صوتی ژینا که نام خودش را به گوئن تغییر داده تلاش می‌کند از خود و فرزندانش در مقابل تهدیدهای همسر سابقش محافظت کند. او که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد خود را طعمه‌ای برای به دام انداختن این قاتل زنجیره‌ای می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی مردی از شب

در دومین جلد از مجموعه کتاب‌های دریاچه‌ی مه‌آلود (Stillhouse Lake Series)، ریچل کین (Rachel Caine) داستان هیجان‌انگیز جینا رویال را ادامه می‌دهد. در کتاب صوتی مردی از شب (Killman Creek) جینا که نام خود را به گوئن پراکتور (Gwen Proctor) تغییر داده سعی می‌کند از فرزندانش در برابر بازگشت همسر سابقش محافظت کند. مجموعه کتاب‌های دریاچه مه‌آلود رمانی هیجان‌انگیز و جنایی است که ترس از انتقام و تنهایی را در دل شخصیت‌های داستان و شنوندگانش ایجاد می‌کند.

پس‌ازاینکه گوئن و فرزندانش در خانه‌ی کنار دریاچه ساکن می‌شوند -درست در زمانی که فکر می‌کنند با به زندان افتادن ملوین رویال (Melvin Royal)، همسر گوئن، می‌توانند یک زندگی معمولی را تجربه کنند- ملوین از زندان فرار می‌کند. دوازده روز پس از فرار ملوین، گوئن تصمیم می‌گیرد دیگر پنهان نشود و این بار خودش برای دستگیری ملوین اقدام کند. ریچل کین در کتاب صوتی مردی از شب ما را با جنبه‌های جدیدی از شخصیت گوئن آشنا می‌کند. او که در ابتدا یک زن خجالتی و خانه‌دار بود اکنون به مادری جنگجو تبدیل شده که یکی از خطرناک‌ترین قاتل‌های زنجیره‌ای را به سمت خودش می‌کشد.

گوئن در کتاب صوتی مردی از شب تنها با یک قاتل زنجیره‌ای سروکار ندارد. او باید با جامعه‌ای مبارزه کند که او را هم‌دست جنایت‌های همسر سابقش تصور می‌کند. ریچل کین تنهایی گوئن و ناتوانی او در متقاعد کردن دیگران را به‌خوبی روایت می‌کند. پناهگاه گوئن و فرزندانش در دریاچه‌ی مه‌آلود تبدیل به یک تله برای آن‌ها شده است. او فرزندانش را پیش همسایه‌ای مسلح می‌گذارد تا بتواند با کمک برادر یکی از قربانیان ملوین برای شکار یکی از بیمارترین قاتل‌های زنده آماده شود. چیزی که گوئن در کتاب صوتی مردی از شب با آن روبه‌رو شده است متفاوت با تهدیدهای جلد اول این مجموعه است. این بار گوئن باید صحنه‌سازی پیچیده و وحشتناکی را برملا کند که برای نابودی او طراحی شده است. ملوین سعی می‌کند اعتماد بین گوئن و دوست‌هایش را از بین ببرد و او را به فردی تنها و بی‌اعتماد تبدیل کند.

در جلد اول از مجموعه کتاب‌های دریاچه‌ی مه‌آلود همه‌ی داستان از زبان گوئن روایت می‌شود،اما در کتاب صوتی مردی از شب ریچل کین رمان را از زاویه‌دید گوئن، دو فرزندش، لنی، کانر و سم روایت می‌کند. در کتاب صوتی مردی از شب برای اجرای بهتر چرخش زاویه‌دیدها از صدای چند راوی استفاده شده است. نشر صوتی آوانامه این کتاب صوتی را با صدای ماهتینار احمدی، پژمان رمضانی و ایمان رئیسی بر اساس ترجمه‌ی مریم رفیعی منتشر کرده است. مریم رفیعی فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته‌ی ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران است و کتاب‌های متنوعی ترجمه کرده. نشر آموت کتاب مردی از شب را با ترجمه‌ی او منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دریاچه‌ی مه‌آلود

رمان‌های دریاچه‌ی مه‌آلود مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از رمان‌های جنایی، رازآلود، هیجان‌انگیز و گاهی ترسناک است. ریچل کین اولین جلد از این مجموعه با نام «دریاچه‌ی مه‌آلود» را در سال 2017 منتشر کرد و با موفقیت بزرگی روبه‌رو شد. «مردی از شب»، «رودخانه شکارچی گرگ (Wolfhunter River)»، «سقوط‌های تلخ (Bitter Falls)»، «خلیج دلشکستگی (Heartbreak Bay)» و «جاده‌ی صیاد (Trapper Road)» به ترتیب جلدهای دیگر این مجموعه هستند.

افتخارات مجموعه کتاب‌های دریاچه‌ی مه‌آلود

  • کتاب شماره‌ی اول فهرست پرفروش‌ترین‌های وال‌استریت ژورنال؛
  • نامزد جایزه‌ی کتاب‌های معمایی و دلهره‌آور گودریدز؛
  • در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز؛
  • رمان پرفروش آمازون.

نکوداشت‌های کتاب صوتی مردی از شب

  • کین استادانه از نظر‌گاه‌های مختلف می‌نویسد و همگی را برای پایانی شوکه‌کننده به هم گره می‌زند. (کریمینال المنت)

  • کین نویسنده‌ی فوق‌العاده‌ای است. اگر از کتاب‌های دلهره‌آور نفس‌گیر خوشتان می‌آید، با اطمینان می‌گویم که از این کتاب لذت خواهید برد. (استوین رامیرز – نویسنده‌ی کتاب «وقتی مردم به من بگو (Tell Me When I'm Dead)»)

  • شخصیت‌های باورپذیر و چرخش‌های داستانی قابل‌قبول. (پابلیشرز ویکلی)

کتاب صوتی مردی از شب برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی برای کسانی که به کتاب‌های جنایی و دلهره‌آور علاقه‌مند هستند جذاب خواهد بود. اگر دوست دارید داستانی هیجان‌انگیز و معمایی را با اجرای صوتی جذاب گوش دهید این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

با ریچل کین بیشتر آشنا شویم

ریچل کین نام مستعار روکسان لانگستریت کنراد (Roxanne Longstreet Conrad)، نویسنده‌ی آمریکایی رمان‌های علمی تخیلی، فانتزی، معمایی و ترسناک است. او در آوریل 1962 در تگزاس به دنیا آمد و پس از مبارزه با سرطان در نوامبر 2020 درگذشت. ریچل کین از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز، یو‌اس‌ای تودی و وال‌استریت ژورنال است. او برخی از کتاب‌های خود را با نام‌های مستعار دیگری مانند روکسان کنراد (Roxanne Conrad)، یان همل (Ian Hammel) و جولی فورتون (Julie Fortune) منتشر کرده است. مجموعه کتاب‌های «خون‌آشام‌های مورگانویل (The Morganville Vampires)»، «نگهبان هواشناسی (Weather Warden)» و «فصل طردشده (The Outcast Season)» بخش کوچکی از مجموعه کتاب‌های چند جلدی و دنباله‌دار ریچل کین است که توجه بسیاری را در میان علاقه‌مندان به کتاب‌های فانتزی و هیجان‌انگیز جلب کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی مردی از شب: جلد دوم رمان دریاچه مه آلود می‌شنویم

برایم سؤال است که ملوین رویال چطور مرتب پیدایش می‌کند؛ مرتب شماره‌ی تلفنش را گیر می‌آورد. سر درنمی‌آورم. این تلفن‌ها دورانداختنی هستند و صاحبش می‌تواند شماره‌اش را بدهد. نمی‌تواند برای یافتن او به گزارش تماس‌ها رجوع کند. حتی آبسالوم هم این‌قدر خوب و این‌قدر سریع نیست. پس چطوری پیدایش می‌کند. با خودم می‌گویم: «شاید خودش می‌خواهد او پیدایش کند؛ شاید شماره تلفن کوفتی را براش پیامک کرده و تو بزرگ‌ترین احمق دنیایی که حرف‌هایش را باور کردی». چیزهای زیادی را درباره‌ی گوئن باور دارم. این را هم می‌توانم باورکنم که روزی روزگاری زن وحشت‌زده‌ای دست به کارهایی زده که اکنون می‌خواهد از حافظه‌اش پاک کند. ولی می‌دانم درباره‌ی اینکه آرزوی مرگ این مرد را داد صادق است. برای همین باید این احتمال را که گوئن با او کار می‌کند را رد کنم.

اولین باری که تماس گرفت احتمالاً آبسالوم اطلاعات را به او رسانده بود ولی یک جایی به یک نحوی کسی شماره تلفنش را گیر آورده و اکنون دوباره به دست ملوین رویال افتاده. چطوری؟ نمی‌توانم این معما را حل کنم. بااحتیاط رانندگی می‌کنم و از وضعیت لغزنده‌ی جاده، ماشین‌هایی کنترلشان را در دست‌انداز‌ها از دست می‌دهند و برق خفیف یخی که هنوز در نور تیرهای چراغ‌برق می‌بار‌د آگاهم. دوست دارم صدها مایل از اینجا فاصله بگیرم تا تلفن را دور بیاندازم ولی خیلی خطرناک است. به بیست‌وپنج مایل راضی می‌شوم که دو ساعت سرشار از تلاش پرتنش طول می‌کشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
36 دقیقه
فصل اول: گوئن
15 دقیقه
فصل دوم: لنی - قسمت اول
44 دقیقه
فصل دوم: لنی - قسمت دوم
29 دقیقه
فصل سوم: سم
25 دقیقه
فصل چهارم: گوئن - قسمت اول
28 دقیقه
فصل چهارم: گوئن - قسمت دوم
23 دقیقه
فصل: پنجم گوئن - قسمت اول
24 دقیقه
فصل پنجم: گوئن - قسمت دوم
13 دقیقه
فصل ششم: کانر
17 دقیقه
فصل هفتم: گوئن - قسمت اول
39 دقیقه
فصل هفتم: گوئن - قسمت دوم
35 دقیقه
فصل هشتم: سم
21 دقیقه
فصل نهم: گوئن
21 دقیقه
فصل دهم: کانر
48 دقیقه
فصل یازدهم: گوئن
23 دقیقه
فصل دوازدهم: سم
31 دقیقه
فصل سیزدهم: لنی
23 دقیقه
فصل چهاردهم: گوئن - قسمت اول
31 دقیقه
فصل چهاردهم: گوئن - قسمت دوم
32 دقیقه
فصل پانزدهم: لنی - قسمت اول
41 دقیقه
فصل پانزدهم: لنی - قسمت دوم
28 دقیقه
فصل شانزدهم: گوئن
17 دقیقه
فصل هفدهم: سم
15 دقیقه
فصل هجدهم: کانر
14 دقیقه
فصل نوزدهم: گوئن
32 دقیقه
فصل بیستم: سم
18 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: کانر - قسمت اول
39 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: کانر - قسمت دوم
7 دقیقه
فصل بیست‌ودوم: گوئن
29 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: لنی
47 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم: سم
21 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم: گوئن
6 دقیقه
فصل بیست‌وششم: سم
35 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم: گوئن
18 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم: گوئن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مردی از شب: جلد دوم رمان دریاچه مه آلود
نویسنده
مترجممریم رفیعی
راویماهتینار احمدی، پژمان رمضانی، ایمان رئیسی
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۱۱۰۰۰ ۷۷,۷۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مردی از شب

Rahil najafi
۱۴۰۲/۵/۱۱
بسیار بسیار عالی این حجم از هیجان و ترشح آدرنالین خالص هر لحظه وحشت و اضطراب و صحنه‌هایی تکان دهنده از جنایات قصه‌ی داستان چنان می‌پیچد که تو در گره‌های داستان گیر میکنی و همه چیز را به زمان می‌سپاری و ناتوان از پیش بینی قدم بعدی فقط پیش می‌روی تا زمان تو را با واقعیت در آویزدپایان داستان چنان و که هولناک تکان دهنده بود تصورش را نمی‌شود کرد چنان خلاقیتی در نویسندگی واقعا باور نکردنی بود ترس امید و نا امیدی اعتماد و بی اعتمادی عاشقی و بی خیالی همه پیچیده شده در یک کلاف سر در گم اگر کتابی با این حجم از هیجان میخواهید این کتاب را پیشنهاد میکنم فقط اول در نظر داشته باشید حتما جلد اول دریاچه متروک را مطالعه فرمایید تا داستان برای شما کامل شود با تشکر از تمامی عوامل ممنونم کتابراه
فاطمه رحیمی
۱۴۰۲/۵/۲۱
خوب بود و خوب هم خوانده شد چقدر تنهایی مادر آن جا که حرفش را فرزندانش هم باور نمی‌کردند تاثیر گذار بود و متاسفانه زندگی امروزه را نشان می‌دهد که غرق در دنیای ارتباط هستیم ولی در عین حال از هم غافلیم و فضای مجازی که باید از مواهب آن بهره مند باشیم میرود تا تیشه به ریشه مان بزند عالم قضاوت بخصوص در و کشور ما از فیلم به عنوان اماره استفاده میکند یعنی چیزی که بخودی خود علم آور نیست در کشور‌های دیگر نیز همانطور که کاراگاه گفت قراین دیگر را در نظر می‌گیرند چون دنیای حقوق قاعدتا دنیای منطق است اما متاسفانه افکار عمومی بیش از حد تحت تاثیر احساسات هستند اینجا نقطه عطف سودجویان است و این نکته‌ای بود که در کتاب بخوبی مشخص بود
عسل
۱۴۰۲/۵/۲۵
عالی و بسیار هیجان انگیز و نفس گیر بود این کتاب و جلد اولش جزو بهترین رمانهایی بودن که خوندم این جلد روایتی هیجان انگیز از جستجو به دنبال مخفیگاه ملوین رویال هست در حالیکه اون همیشه یه قدم جلوتره. ابسالوم که تو جلد یک بیشتر داستان به عنوان نیروی کمکی جینا بود تو این جلد خطرناک تر از ملوین ظاهر میشه برعکس جلد اولش که فقط از زبان گوئن یا همون جیناست این جلد از زبان چهار نفر روایت میشه و این به نظرم جالبترش کرده حتما توصیه میکنم بخونیدش به نظرم ارزشش رو داشت. گوینده‌ها عالی بودند و موسیقی و همه چی بسیار خوب انتخاب شده بود ممنون از کتابراه عزیز و عوامل زحمت کش این مجموعه هیجان انگیز
کتایون فرهمند
۱۴۰۲/۷/۲
من واقعا لذت بردم از هر دو جلد این کتاب. جلد دوم بسیار موتیو تر، هیجانی تر، معمایی تر و ترسناک تر بود. به هر کدوم از شخصیت‌های اصلی داستان در این جلد پرداخته میشه و پایانی زیبا رقم میخوره. از نظر قلم میشه ریچل کین رو (که اسم مستعارش اینه) با اگاتا کریستی مقایسه کرد. البته کتابهای اگاتا کریستی بیشتر معمایی هست تا ترسناک. کاش فیلم این رمان رو بسازن. کاملا کشش داره. حیف که ریچل کین فوت شدن و ما این نویسنده بزرگ رو از دست دادیم. لطفا کتابهای دیگه این نویسنده هم صوتی کنید. ممنون از گروه آوانامه برای خوانش صحیح، موسیقی بجا و انتقال لحن صحیح که میشد داستان رو مثل فیلم تصور کرد
جلال آسائیان
۱۴۰۲/۸/۲۷
دورود فراوان و خسته نباشید اثر زیبای از آقای ریچل کین که زیبائی خاصی در آن نهفته بود که شنونده را ترقیب به دنبال کردن داستان وا میداشت. که نشانگر عصر الکترونیک میکرد که همان قدر که اینترنت عالی و خوب است همان قدر هم خطرناک هست و نگشانگر عشق مادر به فرزند نشانگر گرگ دورن ما انسانها نشانگر عشق و محبت و احساس خالص ما انسانهاو آقای ریچل کین به زیبای اینها را در این اثر گنجانده‌اند من به دوستانی که دنبال عشق و هیجان هستن توصیه میکنم حتما این دو جلد کتاب راه مطالعه کنند. با سپاس.
فاطمه کشتکار
۱۴۰۲/۵/۲۲
بسیار عالی و تکان دهنده واقعا ارزش وقت گذاشتن رو داشت صدای راوی که فوق العاده بود بسیار کتاب صوتی گوش دادم ولی هیچ کدوم به این زیبایی و روانی خشم و هیجان و نفرت رو به شنونده تزریق نمیکرد در مورد کتاب که هر چی بگم کم گفتم آقای ریچل کین واقعا نویسنده‌ی توانمندی هستند و هر دو کتاب این داستان رو دوست داشتم امیدوارم کتابهای بیشتری از این گوینده‌ی عالی بشنویم
رویا +
۱۴۰۲/۳/۶
مجموعه دوجلدی جالبی است. البته جلد اولش هم با اسم دریاچه مه آلود با صدای خانم احمدی منتشر شده و هم به اسم دریاچه متروک فکر کنم از انتشارات نوین کتاب، که به نظر من روایت خانم احمدی بهتر از نوین کتاب بود. محتوای داستان به خصوص در کتاب مردی از شب یک مقدار اغراق آمیز است. اما اگر علاقه مند به کتابهای رازآلود هستید توصیه می‌کنم هر دو جلد داستان را گوش کنید.
K ک.اکبری
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
اگر می‌خواهید شب نخوابید و آدرنالین خونتون در بالاترین میزان باشه، این کتاب رو گوش کنید. همدلی و ایمان یک مادر میتواند او را به مخوف‌ترین موجود تبدیل کند. و دیگر این که تلاش و مبارزه برای زیستن می‌تواند آرامش و شادمانی را به همراه بیاورد و سرانجام مبارزه با ترسها و اضطراب‌ها بهترین نصیب را همراه خواهد داشت.
فهیمه نوروزی
۱۴۰۲/۹/۲۱
بسیار عالی بود. از قسمت اولش جذاب تر و پر هیجان تر بود. من بدون وقفه تمام فصول رو گوش دادم. علاوه بر اینکه محتوا بی نقص هست، راویان هنرمند بسیار بی نظیر هستند و جذابیت داستان با صدای ایشان، چند برابر شده…
واقعا طوری روایت شده ک تمام صحنه‌ها قابل تجسم هست،
ممنونم از کتابراه و همینطور راویان هنرمند 👏👏👏👏
زهرا عسگری
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
این کتاب از نظر من فوق العاده بود، کاری به کل داستان و منطقی یا نبودنش ندارم، از این لحاظ زیبا بود که یاد میداد توی تاریکترین دقایق زندگی نباید ناامید شد و همیشه باید برای زندگی جنگید، چون ارزششو داره.
حتما قبل این اثر، جلد اول به نام دریاچه مه آلود مطالعه شود.
Sheyda bavarhazh
۱۴۰۲/۸/۳
خیلی اعصاب خورد کن هست وقتی گوش میدم ذهنم و خیلی درگیر میکنه و به هم میریزم از گرفتنش پشیمان شدم زیباست و به خوبی به داستان پرداخته اما موضوعش با روحیه من سازگار نیست و این کتاب هیجانی تر از جلد اولش هست و حماقت کانر من رو به شدت هم میترسونه هم عصبی میکنه
رضا ارفع
۱۴۰۲/۳/۳۰
نویسنده کار بلد که میدونه داره برای چه کسی چه چیزی مینویسه و گوینده کار بلد که با کنترل کامل بر صدا میدونه چی رو داره اجرا میکنه لذت بخش و جذاب فقط حتما باید جلد اول کتاب خوانده بشه یا شنیده بشه تا بتونید ارتباط برقرار کنید با شخصیت‌های داستان واقعا جذاب بود
سحر مهرجویی
۱۴۰۲/۳/۳۰
من جلد اول رو ۲ سال پیش خواندم و از همان موقع منتظر صوتی جلد دوم بودم و الان که گوش کردم به انتظار کشیدنش می‌ارزید کتاب فوق العاده‌ای بود و گویندگان خیلی خوب حس‌ها رو منتقل می‌کردن اگر از کتابهای جنایی و هیجان انگیز خوشتون میاد حتما گوش کنید ممنون از کتابراه
Pariya Fathali
۱۴۰۲/۶/۱۱
این کتاب یک‌ داستان مهیج داره که به شدت جذبتون میکنه. زندگی جینا رویال همسر قاتل بی رحمیه که توی دنیای اینترنت و مجازی مورد حمله‌های ادم‌های مریض قرار میگیره و مدام بهش اسیب وارد میشه..
این زن تمام تلاششو میکنه بچه هاشو در امنیت نگه داره..
سید علی دهقانی
۱۴۰۲/۵/۸
اگه بخواهم جلد اول این کتاب (دریاچه مه آلود) رو با این کتاب مقایسه کنم پیوستگی رویداد‌ها در این کتاب بیشتره و جذابی این کتاب استفاده از چند صدا برای کارکتر هاست که این دو موضوع باعث جذابیت بیشتر کتاب شده قطعا پنج ستاره حقشه
مشاهده همه نظرات 71

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مردی از شب

برای دریافت کتاب صوتی مردی از شب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.