معرفی و دانلود کتاب زن کابین شماره 10

عکس جلد کتاب زن کابین شماره 10
قیمت:
13000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زن کابین شماره 10 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زن کابین شماره 10 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زن کابین شماره 10

چگونه می‌توانید یک قاتل را متهم کنید، زمانی که تنها گواه‌تان چشمان‌تان است؟ روث ور، در کتاب زن کابین شماره 10 این پرسش را به داستانی بی‌نهایت جذاب و هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند. این رمان معمایی پرفروش که افتخارات فراوانی را به دست آورده، داستان زنی را روایت می‌کند که شاهد قتلی هولناک است و پس از این اتفاق، زندگی‌اش تحت تأثیر این حادثه شوم قرار می‌گیرد.

درباره کتاب زن کابین شماره 10:

روز آرامی را در یک کشتی لوکس تفریحی تصور کنید؛ تمامی سرنشینان از هوای مطبوع و امکانات رویایی کشتی بهره می‌برند ناگهان دستی مرموز یک زن را از کشتی به پایین پرتاب می‌کند! اما همه چیز در کمال آرامش ادامه می‌یابد و کشتی به مسیر خود ادامه می‌دهد. روث ور (Ruth Ware) با ارائه سرنخ‌هایی از این داستان معمایی و ترسناک ذهن شما را به طرز غیرقابل باوری درگیر فضایی رمزآلود می‌کند

زن کابین شماره 10 (The Woman in Cabin 10) یک داستان هیجان‌انگیز روانشناختی است که از زبان یک بانوی خبرنگار به نام «لو بکلاک» روایت می‌شود. او که برای یک نشریه گردشگری، مطلب تهیه می‌کند، در طی یک مأموریت کاری راهی سفری دریایی می‌شود و این سفر آغاز حوادث عجیبی برای لو بود.

فضاسازی کم‌نظیر و هنر داستان‌نویسی روث ور که نشان‌دهنده سبک خاص داستان‌نویسی اوست، شما را کاملا در صفحات رمان غرق می‌کند.

افتخارات کتاب زن کابین شماره 10:

- حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و یو اس ای تو دی
- نامزد دریافت جایزه گودریدز برای بهترین رمان معمایی در سال 2016
- نامزد جایزه کتاب ماه و کتاب سال 2016
- نامزد جایزه Theakston Old Peculier در بخش رمان جنایی سال 2017

خواندن کتاب زن کابین شماره 10 به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به داستان‌های جنایی معمایی و علاقمندید و دوست دارید رمانی با فضای رمزآلود و ترسناک مطالعه کنید که شخصیت‌ها و حوادث آن تا مدت‌ها در ذهن‌تان هک شود، این اثر شگفت‌انگیز و خارق‌العاده را از دست ندهید.

با روث ور بیشتر آشنا شویم:

داستان‌نویس خلاق و موفق ژانر جنایی و معمایی، روث ور، سال 1977 در بریتانیا متولد شد. او با رمان‌های خارق‌العاده‌اش از جمله «در یک جنگل تاریکِ تاریک» و «بازی دروغ» به شهرتی غیرقابل تصور دست یافت. روث تحصیلات خود را در دانشگاه منچستر به اتمام رساند و به پاریس نقل مکان کرد. وی در این مدت به شغل‌هایی نظیر فروشندگی کتاب و تدریس زبان مشغول بود.

در بخشی از کتاب زن کابین شماره 10 می‌خوانیم:

اگر کسی از بیرون، بر روی عرشه، رد می‌شد و از پنجره به داخل نگاهی می‌انداخت، اصلاً متوجه نمی‌شد که من حرفی به او زده بودم که حرفۀ او را، که در حال اوج گرفتن بود، به زمین می‌کوبید و امکان حضور یک روانی جانی در کشتی را آشکار می‌کرد. داستانم را که گفتم، انتظار داشتم صدای اعتراض نیلسون را بشنوم یا انکار دسته‌جمعی مهماندارها را ببینم. اما، اگر چه صورت بالمر را با دقت نگاه می‌کردم، هیچ کدام را ندیدم، نه اتهامی، نه انکاری. انگار داشتیم با هر حسی که از او می‌دیدم معمایی را حل می‌کردیم. اما آرامش و صبوری‌اش تا اندازه‌ای مرا تحت‌تأثیر قرار داده بود، اگر چه عجیب به نظر می‌آمد. کنار آمدن با بدبینی و ناراحتی نیلسون کار جالبی نبود، اما این کار دست‌کم واکنشی انسانی به شمار می‌آمد. در مورد بالمر، نمی‌توانستم بفهمم چه احساسی دارد. آیا عصبانی بود و یا ترسیده و خیلی راحت آن را پنهان می‌کرد؟ یا آیا به راستی همان‌طور که به نظر می‌رسید، آرام بود؟

فکر می‌کردم، شاید اینکه مرا به مرور کردن مکالمه‌ام با آن دختر وامی‌داشت، همان توانایی‌اش بود برای به دست آوردن آنچه اکنون داشت، در هزاران کار و میلیون‌ها پوند سرمایه‌گذاری خودش را جمع‌وجور و پیشرفت می‌کرد.

سرانجام، پس از آنکه داستان مرا از اول به آخر، از آخر به اول و از همۀ جنبه‌ها بازگو کردیم و دیگر جزئیاتی باقی نماند، بالمر نشست، سرش را پایین آورد. پیشانی‌اش چینی خورد و به تفکر پرداخت. بعد به ساعت رولکس دور مچ برنزه‌اش نگاه انداخت و شروع به حرف زدن کرد.

«ممنونم خانم بلک‌لاک. گمان می‌کنم تا جایی که می‌توانستیم جلو رفتیم و دارم ببینم که خدمه آمادۀ چیدن میز شام می‌شن. متأسفم، این داستان به شکلی آشکار، رخدادی ناراحت‌کننده و ترسناک برای شما بوده. اگر به من اجازه بدید تمایل دارم با نیلسون و ناخدا لارسن در این مورد حرف بزنم تا مطمئن شوم همۀ کارهای ممکن انجام شده. فردا اول وقت می‌تونیم در مورد مراحل بعد با هم حرف بزنیم. در حال حاضر، امیدوارم با وجود همۀ اتفاق‌ها بتونید خوب استراحت کند و سر شام لذت کافی رو ببرید.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زن کابین شماره 10
نویسنده
مترجمسارا پیرعلی
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات370
زبانفارسی
شابک978-964-442-996-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
13000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زن کابین شماره 10

Elham Ekhtiari
۱۴۰۰/۲/۳۱
با وجودی که کتاب پر از هیجان و تلاطم است و در توصیف کردن صحنه‌ها و موقعیت‌ها به خوبی از پس آن برآمده (طوری که مثل فیلم در ذهنم پیش میرفت) و انصافا داستان پرکششی است و نمی‌توانستم گوشی را زمین بگذارم و ظرف دو روز کتاب را تمام کردم، اما پایان کتاب به شکل بی رحمانه‌ای خواننده را با سوال‌های زیادی در و ذهنش رها میکند، سوال‌ها نکات مبهم و تاریکی که فکر میکرده در پایان ماجرا روشن خواهد شد. پر از حفره‌هایی که روشن و یا پر نمی‌شود. حداقل برای من که اینطور بود.
F K
۱۴۰۰/۲/۲۰
نمیدونم چرا با کتابای آگاتا کریستی مقایسه میشه! وقتی کتابای آگاتا رو میخونم لذت زیادی میبرم و تا آخر کتاب حس و حال خوبی دارم ولی این کتاب سراسر هیجان و استرسه و تنها دلیلی که باعث شد تا آخرش بخونم این بود که میخواستم بفهمم تو کابین ۱۰ چه اتفاقی افتاده
هیچ خبری هم از هوش و ذکاوت آگاتا تو این کتاب نبود
ali V
۱۴۰۱/۷/۱۶
هنوز کتاب رو تموم نکردم تنها نظری دارم اینه که خواهشا دیگه این نویسنده رو با آگاتا کریستی مقایسه نکنید فقط چون ژانر جنایی پلیسی مینویسه دلیل بر اگاتا کریستی بودن عصر جدید نمیشه.
نمیخوام بگم کتاب بد بوده اما با نویسندگی هوشمندانه و نبوغ اگاتا قابل مقایسه نیست.
به نظر من 3 ستاره کافیه برای این کتاب.
یحیی سبا
۱۴۰۰/۳/۲
واقعا نمیشه کتابو زمین گذاشت (البته گوشی رو). پر از استرس و التهاب و کشش. کافیه آدم۱لحظه خودشو جای شخصیت اول داستان بزاره اون وقته که فقط سکته میکنه. ۱دخترتنها بدون اطلاع کسی توی کشتی وسط اقیانوس با چندتا آدم عجیب و غریب و مرموز.
بهتره بخوانید. در برابر بعضی از ترجمه‌های آبکی از ترجمه عالی خانم پیرعلی هم نباید غافل بود
Am Sn
۱۴۰۲/۸/۲۶
داستان جنایی نسبتا خوبی بود و تا حد زیادی انگیزه برای پیگیری داستان رو در مخاطب ایجاد می‌کرد. به ویژه که انتهای داستان هم زیاد قابل پیش بینی نبود. البته بخش‌هایی از داستان یک نفر با تغییر ساده لباس و کلاه گیس و کفش جای کس دیگه‌ای در جمع حاضر بشه و کسی هم متوجه نشه چندان باورپذیر نبود.
الهام. ت
۱۴۰۰/۶/۳۰
این کتاب اصلا انتظار شما از یک ژانر معمایی رو برآورد نمیکنه شخصیت پردازی اونقدر ضعیف که حتی با شخصیت اصلی داستان نمیشه ارتباط برقرار کرد کل داستان به جای معما یه حاله مه آلود و مبهم و گیج کننده ست توضیح فضاها اصلا قابل لمس و تصور نیست در کل ارزش خوندن نداشت
رویا هژیر
۱۴۰۱/۶/۲۰
از نظر من داستان اضطراب اوری داشت این کتاب! ولی هیجان انگیز بود و البته یه مقدار اواسطش حوصله سر بر میشه ولی فضاسازی عالیه، البته اگه کتاب تو این سبک زیاد خونده باشید ممکنه براتون قابل حدس زدن باشه، کاملا ارزش وقت گذاشتن رو داره.
❤M❤
۱۴۰۱/۲/۹
میتونم بگم داستان جذابی بود ولی نویسنده زیاد قلم توانایی نداشت اول داستان با هیجان وراز مرموزی شروع شد ولی آخر داستان خیلی بیربط تموم شدوناشیانه انگار که یه نویسنده بی تجربه این داستانو نوشته درحد متوسط بود
eli mehramiz
۱۴۰۰/۷/۲۰
کتاب خیلی خوبی بود. من اول نمونه را خواندم اما در پایان‌نمونه، اصلا نتوانستم کتاب را رها کنم و بلافاصله فایل کامل را خریدم و خواندم. فکر کنم بخش هیجانی ان از قسمت معماییش بیشتر است
ز ت
۱۴۰۰/۳/۱۵
کتاب هیجانی بود. منم سریع کتاب رو تموم کردم چون میخواستم بدونم بالاخره داستان چیه و اون زن کیه. من همیشه آروم آروم کتاب میخونم ولی اینو سریع تو دو سه روز از بس هیجان داشت تموم کردم
نگار ملکی
۱۴۰۱/۹/۳
من عاشق رمانهای جنایی و هیجانی هستم و به شدت با داستان همراه شدم، در ابتدای داستان احتمالا کشش را حس نکنید اما از اواسط کتاب نمیتوانید آنرا رها کنید. بسیار بسیار جذاب و عالی
لیلا فرضی
۱۴۰۰/۹/۱۳
کل داستان تو بیست صفحه اخر خلاصه شد
چرا انقدر نویسنده‌ها دوست دارن فرد توی داستان دائما با خودش حرف بزنه ….. به مرور تکراری و خسته کننده میشه…
به نظرم خیلی غیر واقعی بود
Fariba.A
۱۴۰۲/۷/۲۳
شاید انتظار واقعیه شما از یه کتاب جنایی براورده نشه ولی کلا کتاب خوبی بود. جذابیت داره و شمارو وادار میکنه که ادامه بدید. البته که چهار ستاره کافی هست براش
Nun
۱۴۰۱/۳/۲۵
این کتاب پیشنهاد میشه حتما بخونید ترجمش واضحه و هیجان کتاب بسیار جذابه و شما رو جذب میکنه تا آخر این کتاب رو بخونید و با شخصیت اصلی همراه باشید
منیره غنی زاده
۱۴۰۰/۴/۲۸
جزو بهترین کتابایی بود که خوندم‌ی روزه تمومش کردم کل کار و زندگیمو رها کردم فقط اینو خوندم هیجانی دوست داشتی بفهمی اخر قصه چی میشه
مشاهده همه نظرات 34

راهنمای مطالعه کتاب زن کابین شماره 10

برای دریافت کتاب زن کابین شماره 10 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.