معرفی و دانلود کتاب صوتی فن بیان را قورت بده

عکس جلد کتاب صوتی فن بیان را قورت بده
قیمت:
۹۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فن بیان را قورت بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فن بیان را قورت بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فن بیان را قورت بده

کتاب صوتی فن بیان را قورت بده اثری از مجتبی مصطفایی، مشاور، سخنرانِ حرفه‌ای، مدرس و نویسنده است. او در این کتاب به مخاطب می‌آموزد چگونه بر هراس خود از سخنرانی در میان جمع غلبه کرده و با آموختن اصول و قوانین سخنوری، به‌سهولت و با شیوایی و آراستگی صحبت کند و با سخنانِ خود، در میان هر جمع و گروهی از افراد بدرخشد.

درباره‌ی کتاب صوتی فن بیان را قورت بده

مجتبی مصطفایی در کتاب صوتی فن بیان را قورت بده راهکارهایی را به مخاطب خود ارائه کرده است تا با کمکِ آن‌ها، فن و هنر سخنوری را بیاموزد و از سخن گفتن در میانِ جمع، هیچگونه هراس و واهمه‌ای نداشته باشد. مصطفایی مدرس سخنرانی و فن بیان است. او تاکنون بیش از ده هزار ساعت کلاس آموزشی برگزار کرده و ده‌ها مقاله‌ی آموزشی و کتب متعدد در زمینه‌های خودیاری به انتشار رسانده است. وی همچنین مشاور برتر چندین مؤسسه‌ی آموزشی کشور و دارنده‌ی مدرک MPT Academy از کشور اتریش است. مصطفایی در این کتاب، تمام آنچه را که ممکن است برای تقویت این مهارت نیاز داشته باشید، گنجانده است و شما را یاری می‌کند تا در هر جنبه از این هنر، مسلط شوید.

اگر احساس می‌کنید که از قدرت و تواناییِ کافی برای معطوف کردنِ توجه افراد به سخنانِ خود بهره‌مند نیستید، اگر از حرف زدن در میان جمع می‌ترسید، به اشتباه می‌افتید، تمرکز خود را از دست می‌دهید، احساس خجالت می‌کنید یا نمی‌توانید از نظر خود دفاع کنید، اگر تصور می‌کنید دایره‌ی واژگانِ شما برای صحبت کردن با گروهی از افراد، کافی نیست و اگر گمان می‌کنید فاقد توانایی مجاب کردن افراد هستید، کتاب صوتی فن بیان را قورت بده، برای شماست. سخنرانی نیز مانند هر کار دیگری در زندگی، آموختنی است. تفاوتی ندارد در میان جمعی سه نفره یا سیصد نفره صحبت می‌کنید یا مخاطبانِ شما، افرادی معمولی یا کارشناسانی زبده هستند. هنگامی که بیاموزید چگونه از فنون و اصول هنر سخنوری استفاده کنید، قادر خواهید بود تا هر نوع جمعی را با خود همراه سازید.

در کتاب صوتی فن بیان را قورت بده، مجتبی مصطفایی تمرین‌های کاربردی و مفید بسیاری را ذکر کرده است. برای آنکه بتوانید از مهارت‌های آموزش داده شده در این کتاب، نهایت بهره را ببرید، بهتر است پس از مطالعه‌ی دقیقِ هر بخش، با کمی حوصله و پشتکار، تمارین آن را هم انجام دهید. این کار باعث می‌شود تا پس از اندک زمانی، به‌وضوح بهبود و پیشرفت را در فنِ بیان خود احساس کنید. باید توجه داشته باشید که در هر نوع سخنرانی، همواره اعتماد به نفس خود را حفظ کرده، آرام و مثبت بمانید و از روش‌های درگیر کردن مخاطبانِ خود با سخنرانی، نهایت استفاده را ببرید. همچنین بهتر است بیاموزید که چگونه از داستانک‌ها، نقل‌قول‌ها و پرسش‌ها بهره ببرید تا مخاطب را نیز همانند خود، درگیر سخنرانی‌تان کنید. استفاده از طنزِ به‌جا و زبان بدن بسیار در القای معانی و مفاهیم مؤثر است و در نهایت اینکه، تلاش کنید برای هر نوع سخنرانی، از پیش، آمادگی کافی را در خودتان ایجاد کنید و به موضوع سخنرانی، اشراف کامل داشته باشید.

اثر حاضر را انتشارات سخنوران چاپ و منتشر کرده است.

کتاب صوتی فن بیان را قورت بده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر علاقه‌مند به صحبت کردن در جمع هستید و می‌خواهید با تقویت مهارت‌های گفتاری خود، به‌آسانی و با شیوایی در میانِ گروه‌های مختلف از افراد صحبت کنید و با شیوه‌ی صحبت کردنِ خود، همه را تحت تأثیر قرار دهید، شنیدنِ کتاب صوتی فن بیان را قورت بده از پیشنهادات ما به شماست.

در بخشی از کتاب صوتی فن بیان را قورت بده می‌شنویم

طنز چهار بخش فوق‌العاده مهم دارد: یک) گوینده: طبیعتاً شمایی که صحبت می‌کنید و می‌خواهید طنزپردازی کنید، بسیار مهم هستید و باید بدانید چطور از اجزای بدنتان، صدایتان و... استفاده کنید. دو) جوّ حاکم: حتماً با من موافق هستید که اگر شما خدای طنزپردازی هم باشید و همه‌ی اجزای آن را هم به‌خوبی رعایت کنید، در برخی مکان‌ها و زمان‌ها نمی‌توانید مخاطبان را به‌خوبی بخندانید. به‌طور مثال، اگر در یک مجلس ختم لطیفه تعریف کنید و طنزپردازی کنید، حتماً اتفاقات خوبی برایتان رخ نخواهد داد و دیگران هم به شما نخواهند خندید. پس ابتدا جو حاکم را بسنجید و سپس اگر شرایط مساعد بود، طنزپردازی را شروع کنید. سه) متن طنز: طبیعتاً خود آن مطلبی که می‌خواهید درباره‌ی آن صحبت کنید هم بسیار مهم می‌باشد. حالا چه آن مطلب خاطره‌ باشد، چه داستان، چه لطیفه و... چهار) مخاطب: کسی که می‌خواهد طنزپردازی شما را گوش کند هم مسلماً بسیار مهم است. اگر هر کدام از این چهار بخش کامل نباشد، حتی بامزه‌ترین و بهترین داستان طنز روی زمین هم کسی را نخواهد خنداند. به‌طور مثال، تصور کنید هم جوّ خوبی بر فضا حاکم باشد، هم مخاطب به‌شدت آماده باشد و هم متن طنز بسیار مناسب و خنده‌دار باشد. اما گوینده نتواند آن را به‌خوبی بیان کند! چه اتفاقی می‌افتد؟ مسلماً کسی نخواهد خندید. یا همه‌ی اجزا آماده باشند اما متن طنز، خنده‌دار نباشد! یا همان طور که گفتم در یک مجلس ختم طنزپردازی کنید! و در نهایت هم مخاطب اگر آماده نباشد، قطعاً اتفاق خوبی نخواهد افتاد. مثلاً نمی‌توانید یک لطیفه مربوط به فضای مجازی را برای یک پیرمرد 100 ساله تعریف کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
فصل صفرم: چگونه این کتاب را بخوانیم
29 دقیقه
فصل اول: تعریف و اهمیت فن بیان
27 دقیقه
فصل دوم: ترس از سخنرانی
27 دقیقه
فصل سوم: اعتماد به نفس در صحبت کردن
25 دقیقه
فصل چهارم: روش صحبت جذاب
33 دقیقه
فصل پنجم: متقاعدسازی
29 دقیقه
فصل ششم: تکنیک‌های حاضرجوابی
27 دقیقه
فصل هفتم: صداسازی
19 دقیقه
فصل هشتم: بداهه‌گویی
20 دقیقه
فصل نهم: داستان‌گویی
23 دقیقه
فصل دهم: هنر طنزگویی
17 دقیقه
فصل یازدهم: قدرت کلمات
23 دقیقه
فصل دوازدهم: زبان بدن
2 دقیقه
کلام آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فن بیان را قورت بده
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فن بیان را قورت بده

Hossein Ahmadi
۱۴۰۳/۱/۱۲
با سلام و احترام کتاب بسیار خوب و کاربردی هست به دوستانی که علاقمند هستند پیشنهاد می‌کنم مطالعه بفرمایند قطعا تاثیر گذار هست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فن بیان را قورت بده

برای دریافت کتاب صوتی فن بیان را قورت بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.