معرفی و دانلود کتاب صوتی قبول مسئولیت: داستان یک مرد

عکس جلد کتاب صوتی قبول مسئولیت: داستان یک مرد
قیمت:
52500 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قبول مسئولیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قبول مسئولیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قبول مسئولیت: داستان یک مرد

کتاب صوتی قبول مسئولیت نوشته‌ی آنتونی رابینز درس‌هایی ارزشمند از مسئولیت‌پذیری و دستاوردهایی است که این فضیلت برای ما و دنیای اطرافمان به ارمغان می‌آورد. این اثر از شما می‌خواهد وظیفه‌‌ای که در قبال خودتان، خانواده و جامعه دارید را برعهده بگیرید و از این ویژگی برای کسب موفقیت‌های روزافزون یاری بجویید.

درباره کتاب صوتی قبول مسئولیت

ما واقعا تا چه حد مسئولیت‌پذیر هستیم؟ بیشتر افراد باور دارند که ارزش این صفت اخلاقی را می‌شناسند و برخورداری از این صفت بهترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. اما آنتونی رابینز در کتاب صوتی قبول مسئولیت اعلام می‌کند که متاسفانه تعداد این افراد چندان زیاد نیست و به همین دلیل در اثری نو، سعی دارد به شما کمک کند این فضیلت را در خود پرورش داده و از امروز، مسئولیت‌های زندگی‌تان را آگاهانه انتخاب کنید.

مسئولیت‌پذیری قدرتی عظیم است که در روح همه‌ی ما وجود دارد. آنتونی رابینز که شخصا وقایع تلخی را از سر گذرانده، این کتاب را برای یاری رساندن به مردم تالیف کرده است. اودر قسمتی از کتاب می‌گوید: ‌«من این کتاب را نوشتم که بدانید کسی به فکر شماست، که بدایند شرایط هرقدر سخت و طاقت‌فرسا باشد شما می‌توانید آن شرایط را تغییر دهید. می‌توانید رویاهایی را که زمانی در سر داشتید به واقعیت تبدیل کنید. چطور؟ با مراجعه به قدرتی که در درون شماست».

نویسنده‌ی کتاب صوتی قبول مسئولیت که امروز در رفاه و ثروت زندگی می‌کند، راز موفقیت خود را تمرکز بر نیازهای دیگران می‌داند. او در این اثر توصیه می‌کند از خودتان بپرسید: «چطور می‌توانم به دیگران کمک کنم؟» یا «اطرافیان من چه خواسته‌ای دارند؟» این طرز نگاه به دنیا و رفتار بر طبق آن، چرخه‌ای از نیکوکاری را به وجود می‌آورد که در نهایت توسط اشخاص مختلف به خودتان برمی‌گردد. به یاد داشته باشید که موفقیت همواره مادی نیست، گاه گرم کردن دل فردی تنها یا شاد کردن خانواده‌ای نیازمند بزرگترین دستاوری است که می‌توانید در زندگی کسب کنید... .

کتاب صوتی قبول مسئولیت مناسب چه کسانی است؟

اگر قصد دارید مسئولیت زندگی خود را به عهده بگیرید و با قدرت به سمت موفقیت حرکت کنید این اثر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با آنتونی رابینز بیشتر آشنا شویم

آنتونی رابینز (Anthony Robbins) نویسنده، سخنران و کارآفرین مشهور آمریکایی است. او به طور مرتب سمینارها و جلسات متعددی با تمرکز بر موفقیت برگزار می‌کند که استقبال بالای مخاطبان را به دنبال دارد. کتاب‌های او نیز در سراسر جهان فروش بالایی دارند و شهرتی گسترده برای نویسنده خود به ارمغان آورده‌اند.

عمده دلیل محبوبیت آنتونی رابینز به عنوان یک نویسنده و سخنران حوزه موفقیت، زندگی شخصی اوست که سندی برای باورها و عقاید اوست. رابینز در اغاز دهه بیست سالگی در شرایط سخت مالی به سر می‌برد و از سلامت جسمی خوبی هم برخوردار نبود. اما با این حال رابینز همواره رویاهای جاه طلبانه‌ای را در ذهن داشت و بین رها کردن آرزوها و تغییر واقعیت راه دوم را برگزید. امروز آنتونی رابینز یکی از مشهورترین چهره‌های دنیاست و توانسته به ثروتی انبوده دست پیدا کند.

بسیاری از آثار رابینز به زبان فارسی برگردانده شده‌اند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به «قدرت درونتان را آزاد کنید»، «تغییرات ماندگار»، «بیداری غول درون» و «پرسش‌های کوانتومی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی قبول مسئولیت می‌شنویم

اکثر ما متوجه نیستیم که احساسات و عواطف حواس جسمانی ما را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد اما عکس آن هم صادق است. یعنی وقتی با جسمان کار می‌کنیم، عواطفمان هم نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد. این دو از هم جدا نیستند. همه ما میدانیم که عواطف ناشی از حرکت است. هرطور حرکت کنیم، فکر و احساسمان نیز همانطور تغییر خواهد کرد. هرنوع حرکتی اعم از دویدن، بالا و پایین پریدن یا کوچک‌ترین حرکت عضلات صورت شیمی بدن ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

یک شخص افسرده چطور به شما نگاه می‌کند؟ وقتی دچار افسردگی هستید جسم شما چه مشکلی پیدا می‌کند؟ شخص افسرده دارای حرکات خاص بدنی است. مثلا شانه‌ها افتاده، سر به طرف پایین، شانه‌ها به طرف پایین و نفس کشیدن سریع تر است. به این ترتیب شخص افسرده دارای حرکاتی است که برای داشتنشان باید کوشش کند. جالب این است که علی رغم مطالعه‌ی محققین درخصوص تاثیر پذیری جسم از عواطف، به تازگی در این تحقیق باب جدیدی باز شده است یعنی اینکه چطور عواطف تحت تاثیر جسم قرار می‌گیرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
16 دقیقه
بخش اول: قبول مسئولیت
14 دقیقه
بخش دوم: چطور احساس درهم‌شکستگی را عوض کنیم
5 دقیقه
بخش سوم: چیزی به نام شکست وجود ندارد
20 دقیقه
بخش چهارم: انرژی بی‌انتهای شما
12 دقیقه
بخش پنجم: اعتقادات خود را محکم کنید
8 دقیقه
بخش ششم: چیزی را به دست می‌آورید
15 دقیقه
بخش هفتم: سؤال‌ها خود جواب هستند
10 دقیقه
بخش هشتم: به درون‌تان خوش آمدید
7 دقیقه
بخش نهم: واژه‌نامه موفقیت
6 دقیقه
بخش دهم: اگر در بن‌بست قرار گرفته‌اید
19 دقیقه
بخش یازدهم: حاضر، آماده. هدف
7 دقیقه
بخش دوازدهم: به دنیای عشق و محبت خوش آمدید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قبول مسئولیت: داستان یک مرد
نویسنده
مترجممریم تقدیسی، سعید مینویی
راویدادبه دادمهر
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
52500 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قبول مسئولیت

زهرا صادقی
۱۴۰۱/۹/۱۲
موضوع مهم و قابل بحث در جامعه امروزه.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قبول مسئولیت

برای دریافت کتاب صوتی قبول مسئولیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.