معرفی و دانلود کتاب صوتی قمار عاشقانه

عکس جلد کتاب صوتی قمار عاشقانه
قیمت:
۳۴۰۰۰ 23800 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قمار عاشقانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قمار عاشقانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قمار عاشقانه

کتاب صوتی قمار عاشقانه نوشته‌‌‌ی مسیحا برزگر، اثری عارفانه و شاعرانه درمورد ساحت حقیقت، سیروسلوک و عشق است. او در این کتاب لطیف، در قالب شعر منثور شما را به عاشقی فرامی‌خواند و دیدگاهتان را نسبت به زندگی و عشق دگرگون می‌کند.

درباره کتاب صوتی قمار عاشقانه:

مسیحا برزگر به حافظ شیرازی توجه خاصی دارد و در بیشتر آثارش از اشعار این شاعر بزرگ الهام گرفته و نشانه‌هایی از غزلیات حافظ در اکثر نوشته‌هایش دیده می‌شود. او در کتاب قمار عاشقانه، زاویه دیدی جدید نسبت به حیات، عرفان و راه عشق به شما می‌دهد و به شما این پیام را می‌رساند که همه همیشه می‌توانند به این مقام والا دست پیدا کنند. عشق خالص و پاک در انتظار همه است، اگر عاشقانه رفتار کنند.

این کتاب با فضای معنوی و عارفانه خود روح مخاطب را به عمق معنای عشق حقیقی دعوت کرده و برای دقایقی آرامش واقعی را به او هدیه می‌کند. برزگر یکی از نویسندگان فعال و پرکار سال‌های اخیر است که توانسته با آثار ادبی و عرفانی خود به بسیاری از امور انسانی و معنوی بپردازد و با تکیه‌بر سیره عارفان و بزرگان درباره مفاهیمی ژرف صحبت کند.

کتاب صوتی قمار عاشقانه مناسب چه کسانی است؟

اگر به متون ادبی، معنوی و عرفانی علاقه دارید و می‌خواهید برای مدت زمانی افکارتان را به آرامش دعوت کنید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

مسیحا برزگر را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده و مترجمی ایرانی است که در سال 1340 در تهران به دنیا آمد. مسیحا برزگر مدرک کارشناسی ارشد رشته زبان‌شناسی را در کارنامه علمی خود دارد و به‌غیراز فضای دانشگاهی، تحصیلات حوزوی خود را تا سطح دو نیز تکمیل کرده است.

برزگر از جمله نویسندگانی است که به امور معنوی، عرفان و ادبیات فارسی علاقه دارد و نوشته‌هایش نیز همگی از این موضوع تأثیر گرفته‌اند. از آثار تألیفی او می‌توان به «دانه در عشق می‌شکفد»، «رهیافتی معنوی به کاهش وزن»، «تفسیر صحیفه سجادیه»، «آفتاب در آیینه»، «در ستایش زندگی»، «وحدت عارفانه» و «اشراق‌ها» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی قمار عاشقانه می‌شنویم:

بسیاری از مردم در طلب آرامش‌اند و به‌نوعی از آرامش هم دست می‌یابند. اما این آرامش فقط لایه‌ای نازک است که به دور آن‌ها کشیده می‌شود. آن‌قدر نازک که حتی به اندازهٔ پوست بدنشان هم ضخامت ندارد. کافی است خراشی بر آن بیندازی. همهٔ آرامششان بر باد می‌رود. هم آهنگی وجودشان از بین می‌رود. چنین آرامشی به نقابی بر چهره می‌ماند، ساختگی است، نقشی بیش نیست. حقیقت همواره از فراسو می‌آید. ما قادر به تولید آن نیستیم. زیبایی آن هم در همین نکته نهفته است؛ بنابراین در جستجوی قرار و آرامش نباش. بلکه در طلب تخلیهٔ باطن باش. با تهی کردن خود از هرآنچه که رنگ تعلق می‌پذیرد، آماده دریافت حقیقت می‌شوی و حقیقت همیشه می‌آید. حقیقت همواره در راه است. حقیقت هرگاه خالی ببیندت، بی‌درنگ سرشارت می‌کند. اگر تو اجازه بدهی، این امر خودبه‌خود اتفاق خواهد افتاد. خداوند هرگز مداخله نمی‌کند اما همواره آماده است که به تو پاسخ بدهد. او همواره آمادهٔ استجابت دعای توست اما همکاری تو نیز لازم است. تو کاملاً آزادی؛ اگر تسلیم شوی، معجزه اتفاق خواهد افتاد. اگر مقاومت کنی، اتفاقی نمی‌افتد. آدم‌ها به دودسته تقسیم می‌شوند؛ آن‌هایی که در برابر خدا مقاومت می‌کنند و آن‌هایی که تسلیم او می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
بخش یک
28 دقیقه
بخش دو
28 دقیقه
بخش سه
35 دقیقه
بخش چهار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قمار عاشقانه
نویسنده
راویفریناز ثریا
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های ادبیات پارسی
قیمت نسخه صوتی
۳۴۰۰۰ 23800 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قمار عاشقانه

عادل زیرک آیلار
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
فوق العاده هستن استاد این کتاب در واقع نشان آن نور کم سو از دور را برای ما دارد واین کم سویی از سمت ما هست که آرام آرام جلوتر برویم روشن تر خواهیم دید در واقع یکی از هزاران شمع روشن شده در جهان هستی...
abbas masjedian
۱۴۰۱/۷/۱۶
کتابیست عرفانی و بسیار عالی.. با صدایی بسیار زیبا خوانده شده.. ارامش دهنده است و رهیافتی برای طریق عرفان هست.. کلا کتابهای استاد برزگر همگی عالیند
سارا نصیری
۱۴۰۱/۱/۹
کتابی بسیار عالی دیگر از آقای مسحیا برزگر عزیز فکر می‌کنم برای کسانی که با عرفان شرق آشنایی داشته باشند خواندن این کتاب بسیار دلچسب تر هم میشود
بهنام اصغری
۱۴۰۲/۳/۲۲
خیلی پر طمئنینه و گیرا بود به امید آن روز که همه انسان‌ها بتوانند به مقام واقعی خود یعنی وارستگی پا بگذارند
سهیل توسلی فرشه
۱۴۰۰/۸/۲۲
عاشق کتاب‌های اقای برزگرم واقعا عالی هست قلمشون... کتاب پرنده میمیرد پرواز میماندشونم پیشنهاد میشه
ساجده شاحیدر
۱۴۰۱/۱/۱۵
بسیار آموزنده و عالی است. نکته‌های ناب، دقیق و بسیار تأمل برانگیزی دارد
Cna Rad Rad
۱۴۰۰/۷/۲۰
استاد بزرگر آگاه و بیدار
افتخار بزرگی برای جهان وحدت است بودن شما🙏🏻♥️
مهسا قافیه سنج
۱۴۰۲/۴/۱۶
کتابی با محتوای سنگین تر و فراتر از حد انتظارم
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قمار عاشقانه

برای دریافت کتاب صوتی قمار عاشقانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.