معرفی و دانلود کتاب صوتی عشق و شور زندگی

عکس جلد کتاب صوتی عشق و شور زندگی
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق و شور زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق و شور زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عشق و شور زندگی

کتاب صوتی عشق و شور زندگی اثر باربارا دی آنجلیس خلاصه‌ای از کتابی به همین نام است که در آن مجموعه‌ای از جملات عاشقانه بیان شده.

باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده در زمینه رشد شخصی است. او کارشناسی ارشد خود را در روانشناسی از دانشگاه سیرا گرفته و دکترای خود را در روانشناسی از دانشگاه کلمبیا پسیفیک دریافت کرده است.

آثار باربارا از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است که بیش از ۸ میلیون نسخه از آن فروخته شده‌ است و در سراسر جهان به بیشتر از بیست زبان به چاپ رسیده‌ است.

در کتاب صوتی عشق و شور زندگی می‌شنویم:

این کتاب را با عشق و امتنائی بی‌پایان به شما هدیه می‌کنم که خود هم " آغاز" و هم "طریق" و هم "پایان" عشق و شور زندگی واقعی و حقیقی من هستید.

در آغاز تنها عشق بود. حتی زندگی و پیدایش شما بر روی این کره‌ی خاکی نیز برخاسته از عشق است. این عشق بوده است که در یک لحظه مرد و زنی را آن‌چنان به سوی هم جذب کرده است تا از تلفیق و اتحاد عاشقانه‌ی بدن آن‌ها بذر شما متولد گردد. عشق مغناطیسی است که ما را به مبدا خود جذب می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
بخش اول
24 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عشق و شور زندگی
نویسنده
مترجمهادی ابراهیمی
راوینازنین آذرسا
ناشر صوتی آذرسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه صوتی
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عشق و شور زندگی

M Ta
۱۴۰۱/۳/۲۷
پیش از سحر تاریک است اما تاکنون نشده که سحر طلوع نکند کتابی کوتاه و آموزنده
pary_n
۱۳۹۹/۶/۲۴
کتاب آموزنده‌ای بود. ولی کوتاه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عشق و شور زندگی

برای دریافت کتاب صوتی عشق و شور زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.