معرفی و دانلود کتاب صوتی قوانین زندگی من

عکس جلد کتاب صوتی قوانین زندگی من
قیمت:
۲۰۰۰۰ 10000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قوانین زندگی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قوانین زندگی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قوانین زندگی من

کتاب صوتی قوانین زندگی من اثر حسین شیرمحمدی، حاوی روش‌های ساده اما شگفت‌انگیزی است که به شما برای داشتن زندگی بهتر و موفق‌تر کمک می‌کند و آرامش را به زندگی‌تان تزریق می‌کند. این کتاب صوتی به صورت مشترک با همکاری کتابراه و راوی نو تولید شده است.

قوانین زندگی من می‌تواند فراتر از تنها یک کتاب با موضوع موفقیت باشد و یکی از نیازهای سرزمین بزرگ ایرانیان است، نویسنده این کتاب در حرکتی نو و به زبان ساده دانش خودش را با مردم به اشتراک گذاشته است قوانینی که در این کتاب با روشی ساده و شیرین خلق شده، حکم دائره‌المعارفی را دارد که می‌تواند انسان را در مسیر موفقیت یاری رساند. کتاب «قوانین زندگی من» کتابی صادق و مفید با نکته‌های ساده اما کاربردی، گام به گام شرح می‌دهد که چگونه به ارتقاء کیفیت زندگی‌تان توجه کنید.

برخی نظرات درباره‌ی کتاب قوانین زندگی من:

- کتابی که حسین شیرمحمدی نوشته است به هیچ دردی نمی‌خورد البته اگر فقط آن را بخوانید و مطالب آن را اجرا نکنید باید به تک تک جملات و عبارات آن عمل کنید تا طعم شیرین موفقیت را بچشید. (محمد پیام بهرام پور: مربی، مدرس و نویسنده در حوزه فن بیان و مهارت‌های ارتباطی)

- نام کتاب «قوانین زندگی من» است اما من می‌گویم این کتاب می‌تواند «قوانین زندگی ما» نیز باشد. تجربیات سال‌ها زندگی حسین شیرمحمدی در قالب داستان‌های این کتاب خواندنی است. (سعید بهزادی: نویسنده و مدیر سایت خلاق باش)

- دوست گرامی جناب آقای حسین شیرمحمدی، کتاب شما با عنوان «قوانین زندگی من» را امروز صبح شروع به خواندن کردم آن‌قدر مطالب خوب را به نحوی زیبا و با انشا و ویرایشی ساده و روان تدوین و تالیف کرده‌اید که باعث شد با اشتیاق تا به غروب تمام کتاب را بخوانم از خواندن آن نه تنها لذت بردم بلکه مطالب آموزنده‌ای را فرا گرفتم. (علیرضا شجاعی یگانه: مشاور توانمندسازی فردی و سازمانی)

کتابی که در دستان شماست حاصل تلاش یک جوان پرشور و اشتیاق ایرانی است. حسین شیرمحمدی عزیز می‌تواند الگویی باشد برای جوانانی که می‌خواهند با نوشتن کتاب دانش و تجربیاتشان را در حوزه رشد فردی در اختیار هم‌میهنان عزیزمان قرار دهند. با بهره گیری از این کتاب به سبک ایرانی در مسیر موفقیت گام بردارید. به امید فردایی روشن برای کشور عزیزمان با دستان شمایی که با خواندن این کتاب در جهت رشد و تعالی خود گام برمی‌دارید. (حمید امامی: نویسنده، سخنران بین المللی و نابغه فروش)

در قسمتی از کتاب صوتی قوانین زندگی من می‌شنویم:

اتفاقات به ظاهر ناخوشایند را خیر تفسیر می‌کنم. من معتقدم تمام اتفاقات به ظاهر بدی که در زندگی ما رخ می‌دهند و اجتناب‌ناپذیر هم هستند حامل پیام هستند و تا زمانی که ما پیام این اتفاقات را دریافت نکنیم ممکن است آن‌ها بارها و بارها تکرار شوند. باور زیبای دینی آن می‌شود: «الخیر فی ما وقع.» خیر ما در آن چیزی است که اتفاق می‌افتد. تمام اتفاقات و حتی مصیبت‌ها و ناکامی‌ها که در زندگی با آن مواجه می‌شویم کاملاً و قطعاً لازم بوده و باید اتفاق می‌افتادند تا درسی به ما بدهند. درواقع پیامی در آن نهفته است. با شناخت و به‌کارگیری این باور تا به امروز هیچ اتفاقی برای من رخ نداده که در جهت رشد و صلاح و خیر من نباشد. با این باور زیبا هر اتفاقی برای من رخ دهد تنها کاری که می‌کنم صبر است و سپس در جهت جستجوی حکمت و مصلحت آن قرار می‌گیرم.

به‌شخصه یاد گرفته‌ام در زندگی شخصی‌ام تمام اتفاقات به‌ظاهر منفی را خیر و مثبت تفسیر کنم. درواقع اتفاقات به خودی خود، خوب یا بد نیستند بلکه معنایی که ما به آن‌ها می‌دهیم آن‌ها را خوب یا بد جلوه می‌دهد. برای مثال ممکن است کسی دچار بیماری سرطان شود و پس از مدتی افسرده و رنجور تمام هستی را لعن و نفرین کند و زودتر از موعد از دنیا برود و یا شخص دیگری به همین بیماری دچار شود و وقتی متوجه بیماری‌اش شد شاکرتر از قبل شود و با خودش بگوید ممکن بود با تصادف یا مرگ ناگهانی از دنیا بروم اما اکنون فرصت دارم تا زندگی را مزه مزه کنم. هرلحظه را زندگی کنم. بیشتر عشق بورزم و بیشتر مهربانی کنم. دو شخص با یک رویداد یکسان اما با دو نگرش متفاوت و با نتایج متفاوت. همین اتفاق ممکن است زمانی که یکی از عزیزانمان را از دست می‌دهیم برایمان رخ دهد. فردی پدر یا مادر یا یکی از عزیزانش را از دست می‌دهد و نتیجه آن افسردگی و یا ممکن است خودکشی باشد و فرد دیگری ممکن است فقط اندوهگین شود و احساس خوشبختی‌اش سرجایش باشد و چه‌بسا بیشتر قدردان داشته‌هایش باشد. هیچ‌گاه جمله استادم را در مراسم ختم همسرش فراموش نمی‌کنم همسر ایشان در اثر بیماری سرطان از دنیا رفته بودند. استادم فرمود: من با مرگ همسرم فقط اندوهگین هستم اما احساس بدبختی نمی‌کنم من مرد خوشبختی هستم.

هر اتفاقی که برایمان رخ می‌دهد حامل پیام و نشانه است. اگر فرزند شما تب کرده است معنی‌اش این است که مکانیسم‌های دفاعی بدنش سالم است، کار می‌کند و با میکروب‌ها مبارزه می‌کند. حتی می‌توانیم در اینجا نیز شاکر باشیم و بگوییم اصلاً خدا را شکر که فرزندمان زنده است. یا حتی بیشتر خدا را شاکر باشیم زیرا ما اساساً فرزند داریم. چه بسیار افرادی که در حسرت بچه‌دار شدن هستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
55 دقیقه
بخش اول
53 دقیقه
بخش دوم
60 دقیقه
بخش سوم
42 دقیقه
بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قوانین زندگی من
نویسنده
راویامیرحسین بیگ پور
ناشر چاپیانتشارات نوآوران سینا
ناشر صوتی راوی نو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۰۰۰۰ 10000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قوانین زندگی من

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۳
کتابی جالب که به نظرم تقریبا نکات مهم کتاب نویسندگان خوب دیگر درش به چشم می‌خوره ولی خوب خالی از لطف نیست که ازشون تشکر کنم که با آوردن مثال‌ها و تجربیات شخصی شان در نوشته هاشون به نحوی ملموس و قابل درک تر برای جامعه‌ی ایرانی پسند ما هست این کتاب. این اثر به خوبی پیش می‌ره و خوانش قابل قبولی داره و که پسندیدم ولی کمی سرعت دار راوی پیش می‌ره ولی خوب هستند در مجموع. در کل جزوی از کتاب‌های موفقیت روانشناسی رشد میشه گفت هست این اثر و انگیزش می‌ده بهتون و همین خودش قابل ستایش هست. در بخش‌هایی در مورد فراوانی و شکر گزاری صحبت کرده‌اند که واقعا درسته ‌. شکر نعمتت افزون کند. سپاس از تیم خوب کتابراه
مهناز عاصمی
۱۳۹۸/۱/۳۱
کتابی خیلی عالی با محتوای ارتقای کیفیت زندگی و در قالب قوانین کاربردی است اما چون یک کتاب. صوتیه در انتهای هر قانون یک موسیقی کوتاه باشه بهتره برای تفکر و تاثیر گذاری بیشتر و الان یک روخوانی تند و سریعه البته با صدایی زیبا. به همگان خواندن این کتاب خوب را توصیه می‌نمایم.
کمال میرزایی
۱۴۰۰/۸/۹
کتاب صوتی بسیار عالی، با مطالعه این کتاب صوتی، از مطالعه چندین کتاب صوتی در همین زمینه بی نیاز خواهید شد، درود بر استاد شیرمحمدی، پیشنهاد میشود مطالعه و به دوستانتان معرفی نمایید.
کاربر A
۱۳۹۸/۴/۱۳
درواقع جمع بندی از کتابهای موفقیت خارجی بود ولی مثالها ایرانی و ملموس بود و این خیلیی کاربردی تر کرده کتاب را...
آرزوی موفقیت برای نویسنده هموطنم
Mohammadamin Abedi
۱۳۹۸/۲/۱۶
سلام یکم متن کتاب تقدیر و تشکر زیادی داره همش میگه استاد عزیزم آقای.... از نوع گفتن معلومه دوست داره آقای.... استادش باشه اما یک بار هم ندیدنش
Sima Kia
۱۳۹۸/۲/۱
کتاب قوانین زندگی من من حدودا یکسال پیش خوندم و واقعا زندگیه من رو تغییر داد و من دد جرگه کنابخونها قرار داد
مجید فرهمندیان
۱۴۰۱/۱/۱۹
با تشکر ٫ فکر نمی‌کردم یک کتاب موفقیت از یک نویسنده‌ی ایرانی انقدر اموزنده باشه ٫ ممنون از نویسنده ممنون از کتاب راه
طوبی منفرد
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
عالی بود وملموس و در زندگی اتفاق میوفتاد ولی ما بی توجه بودیم ولی با این کتاب متوجه اشتباهاتت میشی
Nahid Topaktaş
۱۳۹۹/۴/۲۶
کتابهای آقای شیرمحمدی واقعا عالی هستن یکی از موفق‌ترین هم وطن هامون که باعث افتخارهستن
Ali Ahmadi
۱۳۹۸/۲/۵
کتاب بسیار کاربردی هست... به ویژه مثالهای جالب و ایرانیزه شده
جلال ابراهیمی
۱۳۹۹/۱۰/۳
کتاب گلچینی از چند ین کتاب کاربری، ایرانیزه شده و با مثالهایی ملموس
Mehran Kiyani
۱۳۹۸/۱۰/۲
عالی
از شما نویسنده هم وطن سپاسگذارم.
vahid vahid
۱۳۹۸/۴/۱۰
کتابی بسیار جالب و‌کاربردی اونم برای زندگی ایرانی
ثریا مرادقلی
۱۳۹۹/۱/۴
عالی بود توضیحات کامل با سرفصل‌های قابل فهم
Astella lord
۱۳۹۹/۴/۵
کتابه مفیدی بود و جالب
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قوانین زندگی من

برای دریافت کتاب صوتی قوانین زندگی من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.