معرفی و دانلود کتاب صوتی قوانین زندگی

عکس جلد کتاب صوتی قوانین زندگی
قیمت:
۱۱۳,۱۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قوانین زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قوانین زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قوانین زندگی

این زندگی شماست اما چقدر می‌تواند خوب باشد؟ این پرسشی‌ست که ریچارد تمپلر در کتاب صوتی قوانین زندگی (چکیده کتاب) از تک‌تک شما می‌پرسد و توضیح می‌دهد که برای داشتن زندگی شادتر و موفق‌تر، چه قوانین و اصولی را یاد بگیرید و اجرا کنید.

درباره کتاب صوتی قوانین زندگی:

به خوشبخت‌ترین افراد جهان فکر کنید؛ به نظرتان آن‌ها چگونه به این موقعیت رسیده‌اند؟ اگر به دنبال این پرسش هستید، باید با کتاب صوتی قوانین زندگی (The rules of life: a personal code for living a better, happier, more successful kind of life) آشنا شوید تا برای دوست، شریک زندگی، والدین و فرزندانتان انسان بهتری باشید. از زمان انتشار تاکنون کتاب قوانین زندگی به یک اثر محبوب جهانی تبدیل شده و در رده نخست جدول پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سراسر دنیا قرار گرفته است.

کتاب حاضر راهنمایی است که به شما کمک می‌کند قدر لحظات زندگی‌تان را بدانید، راحت‌تر سختی‌ها را بپذیرید و به طور کلی فردی شادتر، آرام‌تر و قانع‌تر باشید. شما با شنیدن این کتاب، به مرور مزایای آن را حس خواهید کرد و همه اطرافیان‌تان نیز متوجه تغییر شما خواهند شد. ریچارد تمپلر قوانین زندگی را در بخش‌های مختلفی تقسیم می‌کند؛ چه در ثروت و تعادل زندگی کاری و چه زندگی شخصی با والدین و فرزندان و شریک زندگی.

ریچارد تمپلر را بیشتر بشناسیم:

ریچارد تمپلر (Richard Templer) نام مستعار نویسنده کتاب‌های بین‌المللی پرفروش قوانین (Rules) است. بیش از دو میلیون نفر در سراسر جهان کتاب‌هایش را مطالعه کرده‌اند و از آن لذت برده‌اند. نام‌های مجموعه کتاب‌های او به این شرح است: قوانین زندگی، قوانین کار، قوانین مدیریت، قوانین ثروت، قوانین فرزندپروری و قوانین عشق.

کتاب صوتی قوانین زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از علاقه‌مندان به کتاب‌های روانشناسی و موفقیت هستید و دوست دارید در زندگی شخصی و شغلی‌تان به شادی و حال خوب برسید، این کتاب فوق‌العاده به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی قوانین زندگی می‌شنویم:

قانون هفتاد و یکم: کودکان از هر سو با رفتاری غیرمنصفانه مواجه هستند و کلمه‌ای که بیشتر از همه در زندگی‌شان می‌شنوند، نه است.

قانون هفتاد و دوم: هرگز پول قرض ندهید، مگر اینکه آمادگی داشته باشید، از خیر آن بگذرید. اگر به آن وابسته هستید، همان ابتدا آن را قرض ندهید.

قانون هفتاد و سوم: هیچ بچه بدی وجود ندارد. تنها دلیل رفتارهای بد بچه‌ها این است که در حال کندوکاو در جهان هستند و می‌آموزند که مرزها و حدود کجاست. آن‌ها باید مرتکب اشتباه شوند، تا اصول هستی را کشف کنند؛ چنین چیزی بسیار طبیعی و عادی است. شما نمی توانید یک بچه بد را عوض کنید اما می‌توانید یک رفتار بد را تغییر دهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی و مقدمه
7 دقیقه
قوانین زندگی- یک تا ده
9 دقیقه
قوانین زندگی - یازده تا بیست
7 دقیقه
قوانین زندگی - بیست و یک تا سی
6 دقیقه
قوانین زندگی - سی و یک تا چهل
8 دقیقه
قوانین زندگی - چهل و یک تا پنجاه
6 دقیقه
قوانین زندگی - پنجاه و یک تا شصت
8 دقیقه
قوانین زندگی - شصت و یک تا هفتاد
5 دقیقه
قوانین زندگی - هفتاد و یک تا هشتاد
4 دقیقه
قوانین زندگی - هشتاد و یک تا نود
5 دقیقه
قوانین زندگی - نود و یک تا صد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قوانین زندگی
نویسنده
مترجممحمدابراهیم گوهریان، مینا خدابخشی
راویحسین معتمد
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قوانین زندگی

محمد شعبانی دوین
۱۴۰۱/۶/۲۷
اصلا جالب نیست و خیلی ناشیانه همه مطالب کپی شده و خیلی هم تناقض دارد مثلا مورد چهارم تاکید دارد سعی کنید تغییر نکنید درصورتی که نود درصد این شنیداری ترقیب شگرد تغییر است وجالب اینجاست که نام تک تک مواردش را قانون عنوان میکند تا اعتبار بیشتری به محتویات کتابش بدهد در صورتی که ظاهرا نمیداند قانون را چقدر در پیتی و بی ارزش کرده چون قانون تعریف خاص خودش را دارد که مستلزم کلی تشریفات و مراتب توسط قانونگذار میباشد
نفیسه کرباسی زاده
۱۴۰۰/۸/۱۶
کتابیست بسیار مفید. رعایت این موارد مشکلات را کم می‌کند. این کتاب به من آرامش داد و بعد از خواندنش نگاهم به زندگی خیلی عوض شد. گوینده هم صدای خوبی داشت و باعث شد رغبت بیشتری به مطالعه پیدا کنم.
سیروس اسلامی زاد
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
سلام. کتاب خیلی خلاصه شده و با میکرو بوک تفاوتی ندارد، بیشتر از سرفصل‌ها استفاده شده و مطالب تفهیمی حذف شده، گوینده آماتور می‌باشد.
Samane Ariya
۱۴۰۲/۲/۷
کتاب خوبیه ولی معمولی بود بهتر از این کتاب هم تو این مباحث هست
هادی دلفانی
۱۴۰۱/۷/۲۶
صد قانون جالب جذاب چندین بار گوش دادم
😍😍😍😍😍😍
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۱۱/۴
من عاشق این تیپ کتابها هستم، خیلی تأثیرگذار توی زندگیه.
شهرام کوشا
۱۴۰۱/۸/۱۱
بسیار زیبا و لذت بخش
مهدی چمبری
۱۳۹۹/۹/۱۳
ممنونم بابت کتاب خوب و اموزنده
الهام مهرعلیان
۱۳۹۹/۸/۱۵
عالیه! ممنونم کتابراه
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قوانین زندگی

برای دریافت کتاب صوتی قوانین زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.