معرفی و دانلود کتاب صوتی قوانین تربیت فرزندان

عکس جلد کتاب صوتی قوانین تربیت فرزندان
قیمت:
38000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قوانین تربیت فرزندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قوانین تربیت فرزندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قوانین تربیت فرزندان

کتاب صوتی قوانین تربیت فرزندان نوشته ریچارد تمپلر، روش‌های صحیح تربیت و ارتباط با کودکتان را به شما می‌آموزد تا فرزندانی شاد و با اعتماد به نفس داشته باشید.

کتاب صوتی قوانین تربیت فرزندان (The rules of parenting) راهنمایی جامع و کامل برای والدین است تا بتوانند بهترین و کاربردی‌ترین روش را برای تربیت فرزندانشان انتخاب کنند. همه ما خواهان خوشبختی فرزندانمان هستیم و برای آن‌ها آرزوی خوشبختی می‌کنیم. ولی سؤال اساسی این است که آیا آن‌ها خوشبخت زند‌گی کرد‌ن را آموخته‌اند. ریچارد تمپلر (Richard Templer) در این اثر به شما کمک می‌کند خوشبخت بودن و شاد زیستن را به فرزندان خود بیاموزید.

برای رسیدن به مهارتِ ارتباط صحیح با کود‌ک، باید‌ بد‌انیم ﺗﻤﺎم ﮐﻮدﮐﺎن ﺗﺎ رﺳﻴﺪن ﺑﻪ رﺷﺪ ﮐﺎﻣﻞ، یک مسیر مشخص را سپری ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ، د‌ر این صورت است که می‌توانیم از بسیاری اشتباهات تربیتی و ارتباطی با کود‌ک بر حذر باشیم. قوانین تربیت فرزندان، مکاشفه نیستند، بلکه نوعی یادآوری‌اند. بسیاری از مطالب این کتاب حکم عقل سلیم‌اند و با این حال وقتی با فرزند دو ساله‌تان که گمان می‌کند همه‌چیز باید به دلخواه او باشد سروکار دارید، ممکن است نتوانید از توصیه‌های عقل سلیم کمک بگیرید. به همین دلیل است که باید درباره‌ ساده‌ترین و بدیهی‌ترین اصول و قوانین تربیت فرزندان بحث کنیم. به هر صورت تربیت فرزندان کار بزرگی است که باید آن را به بهترین نحو انجام بدهیم.

قوانین موجود این کتاب جهت تربیت فرزندان حاوی قواعد و قوانینی هستند که می‌توانند به فرزندان شما کمک کنند تا از وجود یکدیگر و از زندگی لذت ببرند، شاد باشند و با دیگران با ادب و احترام برخورد کنند. این قانون‌ها دربردارنده‌ی اصول گسترده‌ای هستند که هم در خانواده‌هایی که پدر و مادر بالای سر فرزندان‌شان حضور دارند مصداق دارند و هم در خانواده‌هایی که توسط تک والد، یا با حضور ناپدری یا نامادری اداره می‌شوند. امید‌ است با بهره‌گیری از مطالب این کتاب و پشتکار خود‌تان د‌ر استفاد‌ه و به کارگیری آن‌ها، نسلی را پرورش د‌هید‌ که همانند‌ والد‌ینشان، پد‌ران و ماد‌رانی آگاه و سالم باشند‌ و د‌ر آیند‌ه، سرزمین‌مان از انسان‌های تأثیرگذار و شایسته‌ی بیشتری بهره‌مند‌ شود‌.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
مقدمه
44 دقیقه
قوانین درست اندیشی و متعادل بودن
40 دقیقه
قوانین نگرشی
40 دقیقه
قوانین روزمره
38 دقیقه
قوانین نظم آموزی
32 دقیقه
قوانین شخصیت
34 دقیقه
قوانین مربوط به خواهرها و برادرها
42 دقیقه
قوانین مدرسه
39 دقیقه
قوانین مربوط به نوجوانان
42 دقیقه
قوانین درباره‌ی بحران‌ها
44 دقیقه
قوانین دوران رشد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قوانین تربیت فرزندان
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویحسن آزادی
ناشر چاپینشر قطره
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه صوتی
38000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قوانین تربیت فرزندان

محمدرضا جوادی
۱۴۰۲/۷/۱۲
قوانین تربیت فرزندان کتابیست که قوانینی آسان کاربردی را با ادبیاتی بسیار دلنشین و دور از دیدی یکطرفه ارائه میدهد. در این کتاب مفید مطالب به صورتی عنوان میشود که هم مشکلات والدین اعم از وقت و انرژی آن ها و نیز از دید کودک و تفکر آن ها به مسائل مختلف در نظر گرفته میشود. مثال ها و موارد مورد بحث نیز و بسیار پر تکرار در زندگی روزمره هستند. بیان کتاب نیز بسیار ساده دور از پیچیدگی های متن های آکادمی و رسمی ارائه میشود. من هم مانند دوستان بهتون توصیه میکنم حتما این کتاب مفید و کاربردی را گوش دهید.
fwint
۱۴۰۲/۵/۱۹
بنظر من حتی اگه مجرد هستین و قصد فرزند داشتن در آینده رو دارید باید این کتاب رو مطالعه کنین
Yaser dirand
۱۴۰۲/۴/۲۹
خیلی کتاب خوب و مفیدی است و به نظر من یکی از کتاب‌هایی است که همه پدر و مادر‌ها باید بخوانند
پریسا کاظمی
۱۴۰۲/۹/۱۱
کتاب خوبی بود و خوشحالم که قبل از بچه دار شدن این کتاب رو گوش دادم
لیلی
۱۴۰۲/۷/۲۱
هنوز این کتاب رو کامل گوش ندادم، ولی همین اولش متوجه شدم کتاب باارزشیه
"Shahram "
۱۴۰۲/۴/۱۲
بکارتون میاد اما هیچ کتابی جای مشاوره رو نمیگیره
رحیمه قزل
۱۴۰۱/۵/۸
کتاب خوبی بود دوسش داشتم ارزش خواندن داره
فاطمه رستگار
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
کتاب خوبی است توصیه میکنم خوانده شود
Abolfazl Naseri
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
کتاب خوب و کاربردی بود.
ساناز سام دلیری
۱۳۹۹/۱۱/۲
کتاب فوق العاده‌ای است
ایسا ر
۱۴۰۰/۷/۱۳
خلاصه بود ولی خوبه
مجتبی رهنما
۱۳۹۸/۸/۲۲
مطالب کتاب عالی است
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قوانین تربیت فرزندان

برای دریافت کتاب صوتی قوانین تربیت فرزندان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.