معرفی و دانلود کتاب صوتی لئوی غیر عادی

عکس جلد کتاب صوتی لئوی غیر عادی
قیمت:
8500 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لئوی غیر عادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لئوی غیر عادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لئوی غیر عادی

کتاب صوتی لئوی غیر عادی نوشته‌ی استفن کازگرو، داستان خرگوشی را تعریف می‌کند که در جزیره‌ٔ جادویی سرندیپیتی همراه حیوانات دیگر زندگی می‌کند. اما او با بقیهٔ خرگوش‌ها تفاوت دارد و گوش‌هایش برعکس همه پایین می‌افتد و این موضوع باعث می‌شود تا بقیه به او بخندند.

موضوع کتاب صوتی لئوی غیر عادی چیست؟

روزی در زمان‌های قدیم جزیرهٔ زیبایی در میان دریای بزرگ کریستال قرار داشت که نام آن «سرندیپیتی» بود. موجودات مختلفی در آن جنگل زندگی می‌کردند که ازجملهٔ آن‌ها خرگوش‌های رنگی بودند که در همه جای آن جزیره به اطراف گشت می‌زدند و با یکدیگر بازی می‌کردند. یکی از آن خرگوش‌ها «لئو» نام داشت که ظاهرش کمی با بقیهٔ خرگوش‌ها متفاوت بود.

گوش‌های لئو به جای اینکه به سمت بالا باشد به سمت پایین بود و این باعث می‌شد تا خرگوش‌های دیگر به او بخندند. لئو حس بدی داشت. او در خودش تفاوتی نسبت به بقیه‌ی خرگوش‌ها حس نمی‌کرد. اما چون ظاهرش کمی متفاوت بود، بیشتر به غیرعادی بودنش پی می‌برد. اما پس از مدتی متوجه شد که او اصلا غیرعادی نیست و فقط نوع دیگری از خرگوش است.

استفن کازگرو (Stephen Cosgrove) در کتاب لئوی غیر عادی (Leo the Lop) با روایت یک داستان جذاب و سرگرم‌کننده به کودکان می‌آموزد که اگر در خود تفاوتی نسبت به دیگران مشاهده کردند، فکر نکنند که غیرعادی هستند و اینکه هرکسی در نوع خودش عادی است.

کتاب صوتی لئوی غیر عادی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای کودکان 5 تا 9 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند، مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی لئوی غیر عادی می‌شنویم:

اون با دقت از روی درختِ پیری که وسط جنگل بود بالا رفت، پاهاش رو به یک شاخه‌ی محکم تکیه داد و خودش رو برعکس از اون شاخه آویزون کرد. بعد از مدتی، مطمئنا دیگه گوش‌هاش به اندازه‌ی کافی، صاف و رو به بالا آویزون مونده‌بودن یا بهتر بگم صاف و رو به پایین از سرش آویزون شدن، گوش‌های لئو تا اندازه‌ای که می‌تونستن عادی به نظر می‌رسیدن یا... حالا واقعا عادی شده بودن؟

لئو یک ساعت دیگه هم از درخت آویزون موند و آروم، با نسیمی که می‌وزید تاب خورد تا گوش‌هاش صاف و رو به بالا بایستند و دیگه هیچ‌وقت پایین نیان. اون حتی می‌خواست بیش‌تر هم اون بالا بمونه که ناگهان صدایی بلند، هوش از سرش پروند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
لئوی غیر عادی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لئوی غیر عادی
نویسنده
مترجمنیاز حاجی پور
راویمحمد طالشیان، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
8500 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لئوی غیر عادی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لئوی غیر عادی

برای دریافت کتاب صوتی لئوی غیر عادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.