معرفی و دانلود کتاب صوتی تراکتور پر سر و صدا

عکس جلد کتاب صوتی تراکتور پر سر و صدا
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تراکتور پر سر و صدا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تراکتور پر سر و صدا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تراکتور پر سر و صدا

کتاب صوتی تراکتور پر سر و صدا نوشته‌ی مار پون، داستانی هیجان‌انگیز و جذاب درباره‌ی خانم کشاورزی است که همیشه سوار تراکتور می‌شود و دیگران او را بخاطر این کار مسخره می‌کنند.

موضوع کتاب صوتی تراکتور پر سر و صدا (A Very Very Noisy Tractor) چیست؟

شخصیت اصلی این کتاب صوتی خانمی است که موهای بلندی مثل کندوی عسل دارد، او همیشه با یک تراکتور که صدایش بلند است در خیابان‌ها حرکت می‌کند. سوار شدن یک خانم بر روی تراکتور برای تمام اهالی روستا حیرت‌آور بود و هر شخصی به شکلی می‌کوشید او را مسخره کند. اما این خانم به حرف هیچ‌کس توجهی نمی‌کرد و کار خود را ادامه می‌داد.

اگر دوست دارید بدانید که عاقبت خانم تراکتور سوار چه می‌شود، این کتاب صوتی را بشنوید.

کتاب صوتی تراکتور پر سر و صدا مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان و نوجوانان 3 تا 7 سال که علاقه‌مند به داستان‌‌های آموزنده و هیجان‌انگیز هستند، مناسب خواهد بود. هم‌چنین این داستان به کودکان می‌آموزد که مهم نیست چگونه به نظر می‌رسید یا چگونه لباس می‌پوشید، مهم این است از کاری که می‌کنید نهایت لذت را ببرید.

در قسمتی از کتاب صوتی تراکتور پر سر و صدا می‌شنویم:

دختر کوچولو دست‌هاش رو شست، دندون‌هاش رو مسواک زد، لباسِ خونگی‌اش رو پوشید و شروع کرد به خوندن کتاب مورد علاقش کرد تا زمانی که آماده‌ی خواب بشه.

تراکتور، ساکت توی گاراژ مونده بود. چند ساعت بعد، زمانی که خروس می‌خونه، صاحبش قرار بود برگرده. اون ممکنه مدل موهای کندویی داشته باشه یا این بار موهاش رو دم اسبی بسته باشه، عینک پهن به چشماش باشه یا لنز گذاشته باشه، بارونی تنش باشه یا ژاکت پوشیده باشه، چکمه‌های پلاستیکی یا کتونی پاش باشه، کیف زنونه یا کوله پشتی دستش باشه... این واقعا مهم نبود.

واقعیت این که، مهم نیست چطور به نظر می‌رسید یا چی می‌پوشید، اون صابحش بود. خانم با یک تراکتور، تنها کشاورزِ کل منطقه بود، موقتا و هرکسی که تراکتور روندنِ اون رو عجیب و بیگانه می‌دونست، فقط باید از یک دختر یا پسر کوچولو می‌پرسید. چون بچه‌ها همیشه آدم‌ها رو همونطور که واقعا هستن می‌بینن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
تراکتور پر سر و صدا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تراکتور پر سر و صدا
نویسنده
مترجمنیاز حاجی پور
راویامیرحسین صداقتی، کارن اقوامی، مهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تراکتور پر سر و صدا

فاطمه فلاح
۱۳۹۹/۷/۷
داستان جذابی داره. واقعا برای دخترم که ۶سالشه خوب بود. پیام‌اخلاقی مستقیم نداره. تعبیرات بانمک داره. و مفهوم خوبی رو منتقل میکنه. من خودمم دوسش داشتم😍😍😍
سپیده یساری
۱۴۰۱/۶/۱۵
خیلی قشنگ بود عالی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تراکتور پر سر و صدا

برای دریافت کتاب صوتی تراکتور پر سر و صدا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.