معرفی و دانلود کتاب صوتی گروه سری آنیا

عکس جلد کتاب صوتی گروه سری آنیا
قیمت:
4500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گروه سری آنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گروه سری آنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گروه سری آنیا

کتاب صوتی گروه سری آنیا نوشته‌ی یوگنیا نیبرگ، داستانی جذاب و هیجان‌انگیز درباره‌ی دختری به آنیاست که چپ دست است و این موضوع برایش دردسرساز می‌شود.

موضوع کتاب صوتی گروه سری آنیا (Anya's Secret Society) چیست؟

قبل از اینکه این کتاب صوتی را بشنوید ابتدا به این پرسش پاسخ بدهید: شما راست‌دست هستید یا چپ‌دست؟ آیا می‌دانستید که در روزهایی نه چندان دور، انسان‌ها نمی‌توانستند چپ‌دست باشند؟ این کتاب صوتی درباره‌ی دختری به اسم آنیا است که در یک روز سرد زمستانی در روسیه متولد شده است.

زمانی که تابستان از راه رسید و هوا خوب شد، مادرش آنیا را به پارک برد تا بازی کند. مادر یک توپ به آنیا داد و او آن را با دست چپش، قل داد. بعد ناگهان خانمی که در پارک نشسته بود، توجهش به آنیا جلب می‌شود و به مادر آنیا می‌گوید که دخترت چپ‌دست است. نباید مشکلی پیش بیاید، مگر نه؟ اما انگار در آن زمان چپ‌دست بودن کار جالبی نبود. حالا باید دید که آنیا چگونه می‌خواهد این مشکل را حل کند؟ شاید راه‌حل پیش گروه سری آنیا باشد.

کتاب صوتی گروه سری آنیا مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال علاقه‌مند به داستان‌‌های زیبا و هیجان‌انگیز مناسب است.

در قسمتی از کتاب صوتی گروه سری آنیا می‌شنویم:

با گذشت زمان، یاد گرفت که چطور از دست راستش استفاده کنه و دیگه باهم دوست شده بودن. اون یاد گرفته بود که با دستش قیچی ببره، داستان بنویسه و حتی قاشق رو نگه داره اما فقط با دست چپ بود که می‌تونست نقاشی بکشه.
دست راست، از دنیای اطراف آنیا مراقبت می‌کرد و دست چپ مسئول مراقبت از دنیای درونش بود و می‌تونست هر چیزی که آنیا تصور می‌کرد رو بکشه. ولی دخترک می‌دونست انجام دادن کار درست، یعنی شبیه بقیه بودن؛ و بقیه راست دست بودن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
گروه سری آنیا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گروه سری آنیا
نویسنده
مترجمنیاز حاجی پور
راویمبینا چیت سازان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
4500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گروه سری آنیا

طاهره غنی زاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
خیلی بد اصلا ۰ستاره هم نمیدم این یک ستاره‌ها دادم چون نظرم ثبت بسه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گروه سری آنیا

برای دریافت کتاب صوتی گروه سری آنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.