معرفی و دانلود کتاب صوتی درخت رویاها

عکس جلد کتاب صوتی درخت رویاها
قیمت:
8500 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درخت رویاها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درخت رویاها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی درخت رویاها

داستانی درباره‌‌ی تجربه‌ی چیزهای جدید... استفن کازگرو در کتاب صوتی درخت رویاها به داستان زندگی پتی می‌پردازد؛ کرمی که می‌خواهد بداند پروانه شدن چه حسی دارد. نویسنده در خلال این اثر شگفت‌انگیز مسائل عمیق و مهمی را به کودکان خواهد آموخت.

درباره کتاب صوتی درخت رویاها:

پتی کرم کوچکی بود که نمی‌دانست بزرگ شدن چگونه است. او عمیقا در جست‌وجوی این پرسش بود که وقتی پروانه شود چه احساسی خواهد داشت. پتی از خواهرش که هنوز کرم بود، از کرم سابقی که اکنون پروانه شده بود و از هرکس دیگری که فکر می‌کرد جواب پرسش را می‌داند، این سوال را می‌پرسید:‌‌ «پروانه بودن چه حسی دارد؟»

اما همه‌ی تلاش‌هایش بی‌ثمر بود. به نظر می‌رسید هیچ‌کس نمی‌داند واقعا چه رازی در انتظار پتی کوچولوی قصه‌ی ماست یا حداقل نمی‌تواند آن را توضیح دهد. او چگونه می‌تواند به پاسخ سوالش دست پیدا کند؟

استفن کازگرو (Stephen Cosgrove) در کتاب صوتی درخت رویاها (The Dream Tree) به چیزهایی می‌پردازد که توضیح دادن آن‌ها در زندگی بسیار سخت است. این کتاب شنیدنی در قالب یک داستان کودکانه مفاهیم مهم زندگی را به کودکان می‌آموزد.

کتاب صوتی درخت رویاها مناسب چه کسانی است؟

استفن کازگرو کتاب درخت رویاها را برای کودکان 5 تا 8 سال به نگارش درآورده است.

با استفن کازگرو بیشتر آشنا شویم:

او یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان کودک در سراسر جهان است. از سال 1973 بود که استفن کازگرو نویسندگی را آغاز کرد؛ یعنی زمانی که از پیدا کردن کتاب‌های مصور کودکانه و آموزنده برای دختر سه ساله‌اش ناامید شده بود! او در ادامه چهار عنوان را خلق کرد که پایه و اساس پرفروش‌ترین مجموعه داستان او، به نام سرندیپیتی شد. این مجموعه بیش از هشتاد نسخه در جهان فروخته است. کازگرو بعد از آن بیش از 300 داستان را به نگارش درآورده که از میان آن‌ها می‌توان به کتاب لئوی غیر عادی اشاره کرد. او موفق به کسب جوایز متعددی از جمله Coors Lumen شده است.

در بخشی از کتاب صوتی درخت رویاها می‌شنویم:

یکی بود یکی نبود، یک جایی، دورتر از دور دست‌ها، جایی میون دریای شفاف و زلال، یک جزیره بود به اسم "سرندیپیتی". اینجا همون جایی بود که تموم موجوداتی که از رویاها و تصوراتتون می‌اومدند توش زندگی می‌کردند؛ اسب‌های تک شاخ، اژدهایان، خرگوش‌ها و خرس ها. حتی موجوداتی فراتر از خرگوش‌ها و خرس‌ها هم بودند؛ توی یکی از درختای سیبِ چمن زارهای جادویی، کرم پیله‌ساز سرندیپیتی که روی تنش پرز و کرک داشت زندگی می‌کرد. توی این درخت، که بهش درخت رویاها می‌گفتند، کرم‌های پیله‌ساز زیادی باهم بازی می‌کردند و روزهاشون رو می‌گذروندند یا در واقع، تا زمانی که تبدیل به پروانه بشن، در کنار هم زندگی می‌کردند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
درخت رویا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی درخت رویاها
نویسنده
مترجمنیاز حاجی پور
راویامیرحسین صداقتی، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
8500 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی درخت رویاها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی درخت رویاها

برای دریافت کتاب صوتی درخت رویاها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.