معرفی و دانلود کتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ

عکس جلد کتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ
قیمت:
۹۹۰۰۰ ۴۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ

کتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ اثر مت فریزر که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز بوده است، ما را راهنمایی می‌کند تا اسرار دنیای پس از مرگ را کشف کنیم. این کتاب بنا به تجارب شخصی مت فریزر که خودش را یک واسطه‌ی معنوی یا همان پیش‌گو می‌داند، نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ

برای هر موجود زنده‌ای، مرگ و نیستی موضوعی سخت و دردناک است. بدن ما و طبیعتمان به نحوی برنامه‌ریزی شده که همیشه برای زنده بودن در تلاش باشیم و از مرگ بگریزیم. ولی همه‌ی ما می‌دانیم که برخلاف امیال غریزی‌مان، روزی مجبور به ترک زندگی هستیم و عمرمان زمانی به پایان می‌رسد.

از زمانی که انسان خودش و چرخه‌ی طبیعی زندگی در این دنیا را شناخته، همواره این سوال را پرسیده که بعد از مرگ برای او چه اتفاقی می‌افتد؟ واقعیت این است که هیچ‌کس به درستی جواب این سوال را نمی‌داند و همین ناشناخته بودن، ترس از مرگ را برایمان بیشتر می‌کند. در طول قرن‌های متمادی، افراد زیادی تجارب و دانسته‌هایشان را از این موضوع به اشتراک گذاشته‌اند؛ افراد مذهبی، کسانی که تجربیات نزدیک به مرگ داشته‌اند و به نوعی پا در قلمرویی فراطبیعی نهاده‌اند و... همه از وجود جهانی دیگر و ادامه‌ی زندگی به شکلی متفاوت حرف می‌زنند. در میان این افراد، کسانی نیز هستند که مدعی‌اند از استعدادی فوق‌العاده برخوردارند و می‌توانند با جهان مردگان ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را ببینند. این گروه از انسان‌ها، که مت فریزر (Matt Fraser) نویسنده‌ی کتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ (We Never Die) نیز خودش را جزئی از آن‌ها می‌داند، واسطه یا پیش‌گو نام دارند.

مت فریزر به واسطه‌‌ی این موهبت و توانایی ذاتی خود، می‌تواند به سوالات بسیاری در رابطه با مرگ پاسخ بدهد. زمانی که از او در مورد سرنوشت انسان‌ها پس از مرگ پرسیدند، او جوابی داد که هیچ‌کس انتظارش را نداشت؛ او در پاسخ گفت که ما هیچ‌وقت نمی‌میریم، بلکه به شکل دیگری از «بودن» ادامه می‌دهیم. او در کتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ، برخی از مسائل مهم مرتبط با روح و مرگ را مطرح کرده که دانستن آن‌ها، باعث ایجاد تغییری شگرف در زندگی شما می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ

کتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ، مباحثی زیبا در باب بهشت و زندگی جاویدان را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. این کتاب از حضور فرشته‌های نگهبان و اینکه چطور روح عزیزانمان تبدیل به همین فرشته‌ها می‌شوند نیز مطالبی را ارائه می‌کند، سپس به سراغ معنای خواب‌ها و چگونگی ارتباط مردگان با افراد زنده می‌رود. اثر کارما، نحوه‌ی تشخیص پیام‌ها و نشانه‌هایی که عزیزان درگذشته‌مان برایمان می‌فرستند، ارواح خبیثه و... همگی موضوعاتی هستند که در این کتاب در رابطه با آن‌ها توضیحاتی داده می‌شود. (لازم است بگوییم که تشخیص درستی یا نادرستی مطالبی که در این کتاب عنوان شده با خواننده است.)

کتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ اثری از مت فریزر است که با تلاش یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی جزیره‌ی کتاب مسئولیت تهیه‌ی این کتاب را به عهده داشته و شما آن را با صدای محمدرضا علیشاهی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ

  • روحانیت مت فریزر مانند نوری که نمی‌دانستیم به آن نیاز داریم می‌درخشد و در زمان سختی به ما کمک می‌کند. (international superstar)
  • مت با اطمینان از وجود یک ارتباط عاطفی و معنوی قوی، دنیا را شفا می‌دهد. (Karamo Brown)
  • مت می‌تواند اشک غم را به اشک شوق تبدیل کند. (Jenny McCarthy)

کتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کشف دنیای پس از مرگ علاقه دارید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ می‌شنویم

بهشت یک دنیای نامرئی است که کاملاً از انرژی تشکیل شده و درست اینجا در میان ما قرار دارد. همه‌جاست و هیچ‌جا نیست. مانند الکتریسیته، در اطراف ما وجود دارد، اما ما نمی‌توانیم آن را ببینیم. برای زنده‌ها مکانی دور به نظر می‌رسد، اما برای روح عزیزانمان مانند این است که هرگز زمین را ترک نکرده‌اند. آن‌ها هنوز به خاطر افرادی که دوستشان دارند و مراقب آن‌ها هستند، به زمین متصل هستند. من به‌عنوان یک واسطه حضور بهشت را در اطراف خود احساس می‌کنم. برخی از مردم عزیزان خود را در هوا، آسمان و ابرها تصور می‌کنند، اما آن‌ها از این نزدیک‌تر هستند. احتمالاً دارید فکر می‌کنید: «باشه، مت. ولی این پاسخ ما نیست. می‌تونی کمی واضح‌تر در مورد اینکه بهشت واقعاً کجاست توضیح دهی؟» تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است: اگر تابه‌حال خواب یکی از عزیزان خود را دیده‌اید که درگذشته است، پس نگاهی اجمالی از حقیقت آن دنیا داشته‌اید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
پیشگفتار
24 دقیقه
فصل یک: توانایی روحی، 101
30 دقیقه
فصل یک ـ قسمت دو
25 دقیقه
فصل دو: حقیقت درباره‌ی آن دنیا
26 دقیقه
فصل دو ـ قسمت دو
30 دقیقه
فصل سه: فرشتگان، نشانه‌ها و دیدارهای معنوی
28 دقیقه
فصل سه ـ قسمت دو
25 دقیقه
فصل چهار: عبور
21 دقیقه
فصل چهار ـ قسمت دو
29 دقیقه
فصل پنج: خاطرات و نقاط عطف
25 دقیقه
فصل پنج ـ قسمت دو
27 دقیقه
فصل شش: از واسطه بپرسید
29 دقیقه
فصل شش ـ قسمت دو
25 دقیقه
فصل هفت: عشق و روابط
24 دقیقه
فصل هفت ـ قسمت دو
24 دقیقه
فصل هشت: من از ارواح نمی‌ترسم
26 دقیقه
فصل هشت ـ قسمت دو
20 دقیقه
فصل هشت ـ قسمت سه
30 دقیقه
فصل نه: التیام، تجلی و تحول زندگی
34 دقیقه
فصل نه ـ قسمت دو
27 دقیقه
فصل ده: چند فکر آخر
26 دقیقه
فصل ده ـ قسمت دو
20 دقیقه
کلام آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه صوتی
۹۹۰۰۰ ۴۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ

Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
این کتاب مناسب برای کسانی است که علاقه به دنیای پس از مرگ دارند، اگر از آن دسته کسانی هستید که میخواهید بدانید بعد از مرگ چه بلایی بر سر روح میاید، حتماً این کتاب رو گوش بدید.
مهدیه نظری
۱۴۰۳/۱/۱۱
کتاب فوق العاده بی محتواست بیشتر شبیه به فکاهی است و امور پیش پا افتاده را مطرح کرده است. به عنوان مثال روح افراد خانواده قادر است شما را در حمام ببیند و......
ش. هاشمی
۱۴۰۳/۱/۱۶
سلام برای کسانی که علاقه دارند با گذشتگان خود در ارتباط باشند مفید است
حبیب صفری اوریمی
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
برای ان هایی که اهل خرافات و دشمن عقل و خرد هستن، عالیه. حتما گوش بدید
مجیدانصاری
۱۴۰۲/۱۲/۱
بسیار خوب. من بسیار علاقمند به کتاب هایی در خصوص زندگی پس از مرگ هستم
سهیل کاووسی
۱۴۰۳/۱/۱۱
بسیار عالی و شنیدنی بود لذت بردم... دنیای پس از مرگ
مریم نوری
۱۴۰۳/۲/۷
خیلی خوبه ارزش داره گوش کنی
پوریا
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
در ارتباط با افراد مدیوم
Rozbeh Aghighi
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
من نپسندیدم و برای من غیر قابل باور بود
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ

برای دریافت کتاب صوتی ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.