معرفی و دانلود کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روز

عکس جلد کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روز
قیمت:
73320 تومان - 7.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روز

در داستان‌ها و فیلم‌ها، یک حرکت است که از شخصیت اصلیْ قهرمان می‌سازد. اما چطور می‌توانیم در زندگی واقعی به‌شکل مداوم و هرروزه قهرمان باشیم؟ با شنیدن کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روز نوشته‌ی رابین شارما رمز و راز تغییرات مثبت، اساسی و مداوم را در زندگی خواهید آموخت.

درباره‌ی کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روز

عادت‌های پنهانی برخی از خلاق‌ترین و موفق‌ترین افراد جهان برای تحقق رؤیاهای جاه‌طلبانه‌شان چه بوده است؟ چگونه می‌توانیم ترس را به انگیزه، تهدید را به فرصت و ضعف را به قدرت تبدیل کنیم؟ از چه راهکارهایی برای محافظت از خود در برابر حواس‌پرتی‌ها و اهمال‌کاری‌ها استفاده کنیم؟ برای رسیدن به تناسب اندام فوق‌انسانی و تبدیل شدن به منضبط‌ترین فرد در میان آدم‌های اطرافمان باید چه روتین‌هایی را پیش بگیریم؟ جواب همه‌ی این سؤال‌ها را از رابین شارما (Robin Sharma) بخواهید. او در کتاب مانیفست قهرمان هر روز (The Everyday Hero Manifesto) آموزه‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با آن‌ها بتوانید قهرمان زندگی‌تان شوید. اما این تمام خواسته‌ی شارما نیست. او می‌خواهد شما قهرمان شوید، و قهرمان بمانید.

قهرمان شدن از قهرمان ماندن آسان‌تر است. استمرار و اراده‌ْ درست همان چیزی است که از شما یک قهرمان هر روزه می‌سازد. نه مانند داستان‌ها و فیلم‌ها که شخصیتشان با یک اتفاق تبدیل به قهرمان می‌شود. اتفاقی در کار نیست. شما باید در همه حال قهرمان باشید. قهرمانی در قصه‌ها با یک چیز معنا پیدا می‌کند. برای مثال نجات دادن جان یک کودک در بحبوحه‌ی جنگ، یا غلبه کردن بر نفسانیات. اما ما در قصه‌ها زندگی نمی‌کنیم. رابین شارما در این کتاب به ما یاد می‌دهد که چگونه فراتر از هر موضوع مشخص، یک قهرمان همه‌جانبه باشیم.

این کتاب به‌نوعی بیانیه‌ی یک انسان موفق است. شارما که بنا به یک نظرسنجی معتبر، یکی از پنج مربی برجسته‌ در سطح جهانی در زمینه‌ی مهارت‌های رهبری و توسعه‌ی فردی شناخته می‌شود، در این کتاب که دربرگیرنده‌ی 101 فصل کوتاه و جذاب است، با بیانی صمیمی برنامه‌ای جامع را برای سوار شدن بر قطار موفقیت در اختیار شما می‌گذارد؛ برنامه‌ای که با عمل به آن هیچ‌وقت از ریل خارج نخواهید شد.

کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید قدم در مسیر موفقیت بگذارید و در تغییراتی اساسی و ماندگار در زندگی خود ایجاد کنید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با رابین شارما بیشتر آشنا شویم

برای نزدیک به 20 سال، بسیاری از شناخته‌شده‌ترین سازمان‌های روی کره زمین، از نایک و جنرال الکتریک و مایکروسافت گرفته تا فدرال اکسپرس و اوراکل و اچ‌پی و ناسا، رابین شارما را برای مهم‌ترین رویدادهای خود انتخاب و دعوت کرده‌اند. کتاب‌های شارما مانند «رهبر بدون سِمت» در صدر فهرست‌های پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی قرار دارند و مخاطب پست‌های او در شبکه‌های اجتماعی به بیش از ششصد میلیون نفر در سال می‌رسد. این چیزی است که از شارما یک پدیده ساخته است؛ پدیده‌ای جهانی و واقعی برای کمک به مردم برای انجام کارها به بهترین نحو ممکن، پیشرفت از خلال تغییرات و تحقق دور از دسترس‌ترین اهداف. او به طرز شگفت‌انگیزی ظرفیت‌های درون‌سازمانی را شکوفا می‌کند؛ به گونه‌ای که مسئولیت‌پذیری، بهره‌وری، نبوغ و تسلط به اوج برسند. «باشگاه پنج صبحی‌ها»، «200 راز موفقیت و مبانی تسلط بر خویشتن»، «خرد راهبری» و «راهبی که فراری‌اش را فروخت» عناوین تعدادی از کتاب‌های رابین شارما هستند که تاکنون به فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روز می‌شنویم

روزی روزگاری کافه‌ای بود که مدیر بسیار خوبی داشت. این زن همیشه به فکر مشتریانش بود. با تک‌تک آن‌ها با روی باز و در کمال ادب سلام و احوال‌پرسی می‌کرد. مطمئن می‌شد مواد اولیه از بهترین کیفیت باشند. قیمت محصولاتش را عادلانه تعیین می‌کرد و کارمندانش هم همیشه رفتاری دوستانه داشتند. این مدیر از میان تمام مشتریانش یکی را بیشتر از همه دوست می‌داشت: زنی که معلم بود. هشتاد سال داشت و همیشه با لباسی زیبا به کافه می‌آمد و صورتش هم شاداب بود. او هر روز صبح در حالی که دست پیرمرد باوقاری را گرفته بود به کافه سر می‌زد. آن مرد شوهرش بود. و به نظر می‌رسید زن او را بسیار دوست دارد. آن‌ها با دقت مسیر ورودی تا پیشخوان را طی می‌کردند و همیشه هم یک سفارش داشتند: دو فنجان قهوه و یک ظرف کوچک شیرینی همراه با دو چنگال. برای این که هر دو از همان ظرف میل کنند. پس از سفارش دست هم را می‌گرفتند، به سمت میز همیشگی‌شان می‌رفتند و با هم گپ می‌زدند. چون گفت‌وگو سرمایه و کسب‌وکار آدمی است. گفت‌وگویت را با هم‌تیمی‌ها، مشتریان و تأمین‌کنندگان کاهش بده تا به‌سادگی کسب‌وکارت از بین برود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
50 دقیقه
فصل یک تا دو
43 دقیقه
فصل سه تا هفت
33 دقیقه
فصل هشت تا دوازده
21 دقیقه
فصل سیزده تا پانزده
31 دقیقه
فصل شانزده تا هفده
26 دقیقه
فصل هجده تا بیست‌ویک
40 دقیقه
فصل بیست‌ودو تا بیست‌وهفت
38 دقیقه
فصل بیست‌وهشت تا سی‌ویک
43 دقیقه
فصل سی‌ودو
13 دقیقه
فصل سی‌وسه تا سی‌وچهار
52 دقیقه
فصل سی‌وپنج تا چهل‌وشش
54 دقیقه
فصل چهل‌وهفت تا پنجاه‌ویک
35 دقیقه
فصل پنجاه‌ودو تا پنجاه‌وچهار
40 دقیقه
فصل پنجاه‌وپنج تا پنجاه‌وهشت
43 دقیقه
فصل پنجاه‌ونه تا شصت
41 دقیقه
فصل شصت‌ویک تا شصت‌وپنج
47 دقیقه
فصل شصت‌وشش تا هفتادوسه
32 دقیقه
فصل هفتادوچهار تا هفتادونه
40 دقیقه
فصل هشتاد تا هشتادوچهار
43 دقیقه
فصل هشتادوپنج تا نود
26 دقیقه
فصل نودویک تا نودوچهار
20 دقیقه
فصل نودوپنج تا نودوهشت
16 دقیقه
فصل نودونه تا صدویک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روز
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
راویامیر فرحان نیا
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
73320 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روز

آرش عزیزپور
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
این کتاب مانند یک دایره المعارف، یک کتاب مذهبی یا یک دیوان اشعار است، شما هرگز اینها را به نیت تمام شدن نمی‌خوانید بلکه به عنوان منبعی خاص برای رجوع همیشگی نگه می‌دارید و هر زمان که وجودتان قدری تشنه شد به قدر نیاز و رفع تشنگی از آن‌ها می‌نوشید.
اینها مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها، پندها و اخلاقیات
لازم برای تمام زندگی‌ها هستند که در کنار هر کتاب دیگری باز همیشه به این‌ها نیاز دارید
توصیه من برای استفاده از اینگونه کتاب‌ها به دو گونه است:
اول گهگاهی فقط بشنویدشان بدون هرگونه قضاوتی، تأملی و یا لیست برداری
دوم گهگاهی فقط یک دقیقه شان را گوش کنید و سپس همان یک دقیقه را یکساعت مراقبه، فهم و بعد زندگی کنید
الهه حاجی ملک
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
صدای آرام بخش موسیقی مناسب متنِ عالی واقعا کتاب آرام بخشی هست
و واقعا به نکات خوبی اشاره می‌کنه
این کتاب به شما آموزش می‌ده که چطور رفتار کنید چطور فکر کنید و چه طور عمل کنید تا بتوانید موفق شوید اما اینجا شما را رها نمی‌کنه و آموزش می‌ده که بعد از موفقیت چه رفتاری داشته باشید که دچار فرسودگی،
فساد و افسردگی نشید...
بیشتر حرف نمی‌زنم این کتاب رو تهیه کنید و با دقت گوش کنید حتما لذت می‌برید...
Zohre Babayi Babayi
۱۴۰۲/۱/۲
عالی بود من خودم نظراتوخوندم قبلش بعد خریدم درسته یکم طولانیه اما واقعا ارزششوداره صدای گوینده بسیار دلنشین و رسا بود و خود مطالب هم همگی ساده و قابل فهم و همراه با مثال های مختلف من که لذت بردم از گوش دادن به همین کتاب پرباری.
پیشنهاد میکنم شماهم گوش بدید. و تشکر میکنم از ماه آوا من همیشه از کتاب صوتیاشونو لذت میبرم
Sima Gh
۱۴۰۱/۹/۲۳
کتاب که فوق العاده بود. یه کتاب توسعه فردی بی نظیر و کامل. گوینده کتاب هم فوق العاده بود. صدای بسیار گرم و زیبا با خوانش عالی جوری که ادم احساس میکنه خود نویسنده کتاب رو خونده. موسیقی متن هم بسیار با حوصله و دقت انتخاب شده و کلا مشخصه زحمت زیادی کشیده شده برای ارائه‌ی این کتاب صوتی بی نظیر. سپاسگزارم🌹
mohsen shayegh
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
بسیارکتاب پرباری بود من که لذت بردم پیشنهادمیکنم دوستان کتاب راهبی که فراریش رافروخت ازهمین نویسنده راهم بخوانیدزیباترین داستان انگیزشی بودکه تاحالاخوندم درباره کتاب مانفیست قهرمان هرروزواقعاکتاب جالبی درزمینه رشدوپیشرفت مالی هست ساده قابل فهم وروان
a bahiraee
۱۴۰۱/۸/۲۵
با سلام خدمت همکاران کتاب راه ممنونم از بابت زحماتتونمیتونم به جرات بگم یکی از بهترین کتابهایی بود که گوش کردم و با بعضی از قسمت هاش به معنای واقعی گریه کردم و لذت بردم از اینهمه اثرگذاریاین کتاب با صدای زیبای آقای امیر فرحان اثرگذارتر شدبسیار سپاسگزارم
فاطمه ارجمندی
۱۴۰۱/۹/۱۶
با لطف خدا و آشنا شدن با کتاب‌های آقای رابین شارما حال درونم عالی شده مهمتر از همه کتاب‌های خوب دیگه‌ای که این نویسنده محترم معرفی میکنه برام خیلی ارزشمند بود و از آن کتاب‌ها هم استفاده میکنم
سپیده سلجوقی
۱۴۰۲/۲/۱
کتاب بسیار خوبیه. توصیه میکنم حتما این کتاب‌های خوب رو چندین بار بخونید تا ملکه‌ی ذهن شما بشه. ممنون از کتابراه بخاطر اینکه شرایط گوش دادن این کتاب هارو برای ما فراهم کرده.
حبیب دلیری فرد
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
با تشکر از کتابراه کتاب خیلی خوبی بود. صدای گوینده هم خوب بود. حتما توصیه میکنم. به دوستان کتاب '' راهبی که فراری‌اش را فروخت '' از همین نویسنده را هم توصیه میکنم.
جواد فاضلی
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
کتاب عالی... عالی... و گوینده کتاب فوق‌العاده
انگار خود رابین شارما کتاب رو با عشق و حوصله خونده... ممنون بابت انتشار صوتی این شاهکار و صد البته با این گوینده حرفه‌ای و دوست داشتنی
Mahsa Parsae
۱۴۰۱/۸/۲۴
اولاش میخواستم بیام بگم معمولیه ولی کامل که گوش دادم نظرم عوض شد مثل همیشه رابین شارما بسیار زیبا نوشته بود حرفای جدید داشت و مثل کتابای انگیزشی زرد نبود منطقی و کارامد و روشن 👌
Hoori
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
بسیار کتاب عالی و برای هر روز گوش کردن، گزینه‌ی خوب و کاربردیه. با کتاب های ابین شارما آدم تلنگر می‌خوره و اگر خواهان تغییر باشه، این اتفاق میوفته
گیتا شایگان
۱۴۰۲/۹/۳۰
در حال گوش دادن هستم، خیلی مطالب آموزنده داره، بنظرم این کتاب برای افرادیست که میخوان تحول و رشدی بزرگ تو زندگیشون ایجاد کنن
Taranum kashki
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
کتاب بسیار خوب و برانگیزاننده
شاید گوش دادن به این نوشته‌ها برای همه ما لازم و ضروری باشه و مهارت‌های زیادی از زندگی رو یاد بده
Mahsan Mahboobi
۱۴۰۱/۱۰/۹
کتاب خوبی بود، البته اگه قبل از باشگاه پنج صبحی‌ها گوش کنید، درغیر اینصورت کمی تکرار بنظر میرسد
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روز

برای دریافت کتاب صوتی مانیفست قهرمان هر روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.