معرفی و دانلود کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار

عکس جلد کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار

کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار اثری از ویلیام سالمن، استاد مدرسه‌ی بازرگانی هاروارد است. سالمن در این کتاب صوتی به شما می‌آموزد چگونه با طراحی مدل جامع و مناسبی از کسب‌وکار، پیشرفت و موفقیتی پایدار را برای خود و سازمان‌تان به ارمغان بیاورید.

درباره‌ی کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار

ویلیام ای. سالمن (William A. Sahlman) در کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار (How to Write a Great Business Plan) بر موضوع چگونگی طراحی یک مدل کسب‌وکارِ موفق متمرکز است. تعداد کمی از حوزه‌های کاری هستند که به اندازه‌ی سرمایه‌گذاری‌های جدید جالب‌توجه‌اند. در سرمایه‌گذاری‌های جدید هم اندک زمینه‌هایی وجود دارند که مانند طراحی مدلی برای کسب‌وکار، خلاقانه و جذاب باشند. به همین خاطر است که این حوزه برای بسیاری از صنایع و تجارت‌ها از اهمیتی روزافزون برخوردار شده است. رقابت بر قرار گرفتن در چنین موقعیتِ شغلی، بسیار زیاد است و به طرز فراگیری از آن استقبال می‌شود تا این حد که گاهی گمان می‌رود تنها مرزی که میان یک کارآفرین و موفقیت او وجود دارد، نمودارهای رنگارنگ و داده‌های انبوه و گزارش‌های ماهانه‌ی مالی است که در نهایت به تنظیم طرحی از کسب‌وکار بینجامند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار

به باور ویلیام سالمن، چنین چیزی از واقعیت بسیار به دور است و در حقیقت، هر اندازه یک طرح از کسب‌وکار، دقیق‌تر تنظیم شود، احتمالِ شکست آن افزایش خواهد یافت. چرا این طور است؟ سالمن معتقد است این طرح‌ها آنقدر به‌طور افراطی به اعداد و ارقام می‌پردازند و جداول گسترده و نمودارهای گوناگون ترسیم می‌کنند که از موارد اصلی باز می‌مانند و به داده‌های مهم‌تر، زمانِ بسیار کمتری را اختصاص می‌دهند؛ در نتیجه، مواردی که باید مورد توجه قرار گیرند، از دید و دسترس سرمایه‌گذاران پنهان می‌مانند.

در کتاب صوتی مدل طرح کسب‌وکار، ویلیام سالمن به این موضوع پرداخته است که چگونه می‌توانید با طراحی یک مدل تجاری موفق و در نظر گرفتنِ تمامی عوامل حیاتی، از مرتکب شدن به این اشتباهِ رایج صنایع و کسب‌وکارها اجتناب کنید: به باور او باید اقدامات و افکار افرادی را که سرمایه‌گذاری را راه‌اندازی یا رهبری کرده‌اند و نیز طرف‌های معاملات که خدمات کلیدی را ارائه می‌کنند، به‌دقت در نظر بگیرید؛ از فرصت‌هایی که بر سر راه شما قرار می‌گیرند، نهایت استفاده را ببرید؛ مشخص کنید که کسب‌وکارتان درصدد ارائه‌ی چه محصول یا خدمتی به چه افرادی است و اینکه آیا سرمایه‌گذاری، موجبات رشد آن را فراهم می‌آورد؛ اگر چنین است، با چه سرعتی آن کسب‌وکار ارتقا خواهد یافت و در نهایت، خطرات و پاداش‌های احتمالی را نیز با جزئیات مورد بررسی قرار دهید.

کتاب صوتی مدل طرح کسب‌وکار را به همت نشر هورمزد، با ترجمه‌ی میکائیل پارسا و خوانش مهربان جزینی می‌شنوید.

کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی مدل طرح کسب‌وکار برای همه‌ی مدیران، صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینانی که درصددند با تنظیم یک طرح کارآمد، برای خود و سازمان‌شان، موفقیت را به ارمغان بیاورند، مطالبی شنیدنی و جالب‌توجه در بر دارد. اگر دوست دارید بهترین طرح کسب‌وکار در حوزه‌ی کاری‌تان از آنِ شما باشد،‌ مخاطب این اثر صوتی شما هستید!

در بخشی از کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار می‌شنویم

طرح کسب‌وکار همانند طرح معماری برای سازندگان ساختمان، ابزاری بسیار مهم برای کارآفرینان است و ارتباط منطقی مراحلی را نشان می‌دهد که برای دستیابی به اهداف، ضروری هستند. همچنین کمک می‌کند که راهکارهای دیگر نیز در نظر گرفته شود و در نهایت، بهترین راهکار انتخاب شود. شاید در اطرافمان افراد بسیاری را بشناسیم که ذهنی خلاق و تصوراتی بزرگ دارند اما چون نمی‌توانند ایده‌های خود را به دیگران ارائه کنند، هرگز موفق به اجرای طرح‌های خود نمی‌شوند. اگر این افراد توانایی اجرای تصورات ذهنیِ خود را داشتند، شاید اکنون در گروه موفق‌ترین افراد بودند. امروزه به دلیل سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی و تغییرات، تجربه‌های گذشته لزوماً آینده را تضمین نمی‌کنند. با پیچیده‌تر شدن تجارت و افزایش رقابت در دنیای تجاری، تبدیل ایده‌ها به واقعیت به‌تنهایی امکان‌پذیر نخواهد بود. اگر شما طرحی برای کسب‌وکار داشته باشید، می‌توانید ایده‌های خود را به سرمایه‌گذاران پیشنهاد دهید تا آن‌ها بتوانند به‌طور سیستماتیک، مسیر و روش حرکت ایده تا رسیدن به هدف و میزان سوددهیِ آن را دنبال کنند.

تعداد کمی از حوزه‌های کسب‌وکار به‌اندازه‌ی سرمایه‌گذاری‌های جدید و تعداد کمی از جنبه‌های سرمایه‌گذاری جدید به‌اندازه‌ی طرح‌های کسب‌وکار جذاب هستند. کتاب‌ها و مقاله‌های بیشماری در نشریه‌های مشهور، این موضوع را شرح داده‌اند. تعداد طرح‌های کسب‌وکار در سرتاسر ایالات متحده و به‌طور گسترده، در سایر کشورهای جهان، هر سال رو به افزایش است. این طرح‌ها ممکن است در تضاد با یکدیگر نیز باشند. برخی از دانشگاه‌ها دوره‌های کاملی را به این موضوع اختصاص می‌دهند. در حقیقت با وجود بحث‌های جنجالی، در مورد طرح کسب‌وکار، چیزهایی که نشان‌دهنده‌ی موفقیت‌های چشمگیر یک کارآفرینِ موفق است شامل نمودارهای پنج ستونی، مجموعه‌ای از داده‌ها در صفحه‌ی گسترده و پیش‌بینی‌های مالی ماه‌به‌ماه طی یک دهه است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
59 دقیقه
مدل طرح کسب و کار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدل طرح کسب و کار
نویسنده
مترجممیکائیل پارسا
راویمهربان جزینی
ناشر صوتینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار

برای دریافت کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.