معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیریت زمان

عکس جلد کتاب صوتی مدیریت زمان
قیمت:
59900 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدیریت زمان

کتاب صوتی مدیریت زمان نوشته مارک منچینی، به شما می‌آموزد که چگونه مهارت‌های کارکنان‌تان را در شرایط و موقعیت‌های گوناگون و در ارتباط با مدیریت زمان تقویت کنید. مدیریت زمان موجب می‌شود تا شما وظایف‌تان را آسان‌تر و بهتر انجام دهید.

حتماً این نکته را تأیید می‌کنید که زمان بسیار محدود است، شما فقط چند ساعت مفید در طول 24 ساعت برای انجام وظایف و مسئولیت‌ها و همچنین لذت بردن از زندگی در اختیار دارید. شغلتان باید به شما احساس شادمانی و رضایت بدهد. دریافت حقوق در ازای انجام کار، به شما این توانایی را می‌دهد که از زندگی شخصی‌تان لذت ببرید و احساس شادی فراوانی داشته باشید. اعتمادبه‌نفس، استرس کمتر و احساس رضایت بیشتر، همه از جمله منافعی هستند که در صورت اجرای درست مدیریت زمان در زندگی‌تان رخ می‌دهد.

مارک منچینی (Marc Mancini) در کتاب صوتی مدیریت زمان (Time Management) شما را راهنمایی می‌کند تا بتوانید به این اهداف و حتی بیشتر از این‌ها دست پیدا کنید. اولین سودی که شما با شنیدن این کتاب و درک آموزه‌های آن به دست می‌آورید، افزایش سوددهی در شغلی است که اکنون به آن مشغول هستید.

این کتاب صوتی همچنین به شما کمک می‌کند تا مهارت‌هایتان را در زندگی فردی و غیرکاری خود نیز افزایش دهید و موفقیت بیشتری در محیط خانواده و همه زندگی‌تان داشته باشید. این نکته که این مهارت‌ها در بیرون از محیط کار هم کاربرد دارد را در جریان کتاب متوجه می‌شوید. این نکته با گفتن نمونه‌هایی از زندگی روزمره و اداری کارکنان انجام می‌شود.

امید است این نمونه‌ها تفکر شما را به چالش بکشد و وادارتان کند تا به راه‌های بهتری فکر کنید و با بهره‌گیری از راهبردهای مناسب آن‌ها را در زندگی‌تان به کار بگیرید. شما با شنیدن این کتاب متوجه خواهید شد که این راه‌های تازه در حوزه‌های مختلف زندگی شخصی و زندگی اطرافیانتان تا چه اندازه تأثیرگذار خواهد بود. این اثر همچنین موضوعات دیگری در ارتباط با مدیریت زمان مثل سازمان‌دهی، کارآمدی و سایر اهداف در زندگی شخصی‌تان را بیان می‌کند.

در واقع موضوع مدیریت زمان به مسائل دیگری نیز مرتبط است و بسیاری از موارد زندگی روزمره شما را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد. مدیریت زمان به میزان شادی و رضایت خاطری که شما در طول یک روز باید داشته باشید بسیار مرتبط است.

در دو فصل ابتدایی این کتاب صوتی شما با تئوری‌هایی آشنا می‌شوید که مدیریت زمان را تأیید می‌کنند و به صورت بنیادی شیوه اداره زندگی شما را متحول می‌کنند. سپس باید خود را آماده کنید تا در فصل‌های بعدی کتاب با روش‌های عملی بسیاری مواجه شوید تا بتوانند به شما برای انجام بهتر مسئولیت‌های روزانه‌تان کمک کنند.

با مارک منچینی بیشتر آشنا شویم:

شغل‌ها و فعالیت‌های بسیاری که مارک منچینی انجام داده است، موجب موفقیت‌های بی‌شمار او به عنوان نویسنده و سخنران شده است. او در دانشکده وست در لس‌آنجلس در مقام استاد به تعلیم سفرنامه‌های نقادانه، سینما، علوم انسانی و ارتباطات پرداخته است.

منچینی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین سخنرانان و مشاوران در حوزه جهانگردی است، طبق محاسبات بیش از صد هزار فعال حرفه‌ای در صنعت گردشگری از برنامه‌های آموزشی و خدمات فروشی استفاده کرده‌اند که مانچینی آن‌ها را طراحی و آماده کرده بود. از جمله مشتریان او می‌توان به امریکن اکسپرس، لوفتانزا، هلندامریکا، ای‌ای‌ای و ماریوت اشاره کرد.

شنیدن کتاب صوتی مدیریت زمان به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

شاید شما هم این تجربه را داشته باشید که برای انجام کارها و وظایفتان زمان کم بیاورید و نتوانید برای انجام بهتر کارهایتان برنامه‌ریزی کنید و این موضوع شما را کلافه کرده است، این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا زمان خود را مدیریت کنید و احساس بهتری در زندگی داشته باشید.

در بخشی از کتاب صوتی مدیریت زمان می‌شنویم:

حتماً با یک ارتباط تلفنی بی‌موقع از سوی بازاریابان روبه‌رو شده‌اید. بازاریابان تلفنی می‌دانند که گفتن «نه» دشوار است. در حقیقت طعمه آن‌ها ادب ماست. این تماس‌ها آن‌قدر متداول شده که شرکت‌هایی به وجود آمده‌اند که در ازای پرداخت هزینه، شما را از این تماس‌ها خلاص می‌کنند. اکنون این کار به یک ایده سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. البته تنها بازاریابان تلفنی نیستند، دوستان، همکاران و غیره در بیشتر مواقع تقاضاهای باریک‌بینانه‌ای از زمان و انرژی شما دارند.

اگر به خاطر ادب و متانت به تمامی تقاضاها تن دهیم، آن‌گاه خودمان را در استرس غرق خواهیم کرد و نتیجه این است که عملکرد ما در تمامی مراحل با مشکل روبه‌رو می‌شود و از این مواقع تنها کافی است به خواهش‌ها یا تقاضاهایی که از ما می‌شود، جواب منفی بدهیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
معرفی و مقدمه
27 دقیقه
فصل اول - کنترل زمان
29 دقیقه
فصل دوم - چند افسانه درباره مدیریت زمان
24 دقیقه
فصل سوم - رعایت اصل اولویت‌ها
28 دقیقه
فصل چهارم - تعلل، خوره زمان
26 دقیقه
فصل پنجم - قلوه‌سنگ‌ها، برهه‌ها، هدف‌ها و خوشه‌بندی‌ها
23 دقیقه
فصل ششم - چگونه می‌توان به درستی اختیارسپاری کرد؟
17 دقیقه
فصل هفتم - یادگیری نه گفتن
30 دقیقه
فصل هشتم - هنر پیش‌نگری
29 دقیقه
فصل نهم - نشتی زمان را بگیرید
42 دقیقه
فصل دهم - ابزارهای قدرت در مدیریت زمان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدیریت زمان
نویسنده
مترجمموسی زمان زاده دربان، مریم زیبا کلام
راویامیرحسین چرمچی
ناشر صوتیانتشارات شکیب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
59900 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدیریت زمان

alireza hekmati
۱۴۰۰/۹/۲۶
سلام بنده گوش کردن به نسخه صوتی این کتاب رو پیشنهاد نمیدم به دلیل این که کتاب جداول و مفاهیم تصویری زیادی دارد که صرفا با گوش کردن چیزی از ان قابل درک نمیباشد
با تشکر
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۰/۱۱/۶
در این کتاب به طرز فوق العاده‌ای یاد میگیرید چطور از زمان خود بهترین بهره را ببرید
حتما توصیه میکنم با دقت گوش کنید
رضافرزانه
۱۴۰۲/۱/۱۰
برای مدیریت زمان کتاب بدی نیست ولی بعضی از مطالب با گوش دادن زیاد ملموس نیست ولی می‌ارزه گوش بدیم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدیریت زمان

برای دریافت کتاب صوتی مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.