معرفی و دانلود کتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن

عکس جلد کتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن
قیمت:
۳۲۰۰۰ ۱۶,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن

ما هرروز با چالش‌ها، موانع و ترس‌هایی روبه‌رو می‌شویم که جلوی رسیدن به زندگی دلخواهمان را می‌گیرند. جولی جونز در کتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن داستان‌های الهام‌بخش زنان قدرتمندی را جمع‌آوری کرده که در برابر این موانع و ترس‌ها ایستاده‌اند. در هر فصل از این کتاب صوتی پرفروش تمرین‌ها و پیشنهاد‌هایی برای حرکت به سمت زندگی رؤیایی طراحی شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن

وقتی در زندگی احساس شکست یا ناتوانی می‌کنیم ممکن است فراموش کنیم که بسیاری از این سختی‌ها پیش‌ازاین برای دیگر افراد نیز به وجود آمده‌اند. کتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن (Stop Waiting, Start Living) تلاش جولی جونز (Julie Jones) برای یادآوری این مسئله به ما است. او در این کتاب صوتی داستان‌های متنوعی از زنان موفق را کنار هم گذاشته تا با شنیدن روایت آن‌ها شیوه‌های مفید مقابله با چالش‌های زندگی را بیاموزیم. این کتاب صوتی مجموعه‌ای از داستان‌ها و تمرین‌های روزانه‌ای است که کمک می‌کند هم‌اکنون بهترین زندگی را داشته باشیم.

آشنا شدن با افرادی که پاسخ‌های خوبی برای مشکلات ما پیدا کرده‌اند کمک می‌کند تا از تجربیات آن‌ها در برخورد با این موانع استفاده کنیم. ترس ما از دشواری‌های زندگی پیش رو بیشتر به دلیل آشنا نبودن با وجه‌های مختلف چالشی است که با آن رو‌به‌رو شده‌ایم. آشنایی با این چالش‌ها و شیوه‌های مقابله با آن‌ها اولین قدم برای حرکت در مسیر زندگی ایدئال است. داشتن زندگی دلخواه نیازمند مواجهه با ترس خطر کردن است. زنانی که داستانشان را در کتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن می‌شنویم هرکدام به‌نوعی در زندگی شانس خود را برای حرکت به سمت زندگی ایدئال امتحان کرده‌اند. از کسب موفقیت در رهبری و مدیریت گرفته تا پیروزی در دو ماراتن گوشه‌ای از تجربیات زنان موفقی است که جولی جونز جمع‌آوری کرده است.

کتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن با داستان الهام‌بخش زندگی کالن بیگز (Colleen Biggs) شروع می‌شود. او در سال 2021 در فهرست 10 رهبر زن تأثیرگذار قرارگرفته و تجربه‌ی بیش از 20 سال مشاوره و راه‌اندازی کسب‌وکارهای موفق دارد. کالین بیگز به‌عنوان مربی و مدرس رهبری معتقد است می‌توانیم به هر رؤیایی دست‌یابیم اگر به‌اندازه‌ی کافی انگیزه و تلاش داشته باشیم. داستان بعدی از زبان سوزان گلوسیکا (Susan Glusica) روایت می‌شود. او نویسنده‌ی پرفروش و سخنران شبکه رفاه زنان است که به مدیران زیادی برای کسب سود و پیشرفت مشاوره می‌دهد. جولی جونز داستان هیجان‌انگیز موفقیت‌های خود را نیز در کنار این زنان تأثیرگذار روایت می‌کند. او که پیش‌ازاین افسر پلیس و عضو SWAT بوده است بارها با ترس روبه‌رو شده و توصیه‌های مفیدی برای زندگی دارد. ویکتوریا موگیلنر (Victoria Mogilner)، انجی نیکولوچی (Angie Nicolucci)، لیزا کوئیرین (Lisa Quirin) و وندی شپرد (Wendy Sheppard) دیگر زنان موفقی هستند که کتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن به ما معرفی می‌کند.

توصیه‌های کاربردی زنان مهمی که در کتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن جمع‌آوری شده با سؤال‌ها و تمرین‌هایی همراه شده که اگر موردتوجه قرار بگیرد فرصت خوبی برای آغاز سفر به سمت زندگی دلخواه خواهد بود. این کتاب الهام‌بخش توسط صبا عرب به فارسی ترجمه شده است. انتشارات شادن پژواک نسخه‌ی صوتی آن را با صدای فرزانه فائزی و اعظم حبیبی تهیه و تولید کرده است.

کتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی که دوست دارند از تجربیات دیگران در زندگی خود استفاده کنند بسیار مفید خواهد بود. زنان علاقه‌مند به رهبری و مدیریت، زنانی که می‌خواهند قوی‌تر از چیزی باشند که الآن به نظر می‌رسند توصیه‌های خوبی در این کتاب صوتی خواهند یافت.

با جولی جونز بیشتر آشنا شویم

جولی جونز سخنران موفق و نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی است که پادکست و برنامه‌ی تلویزیونی‌ای به نام منتظر نمان، زندگی را شروع کن را تهیه و تولید می‌کند. تمرکز جولی جونز بیشتر بر زندگی در لحظه، خطر کردن و سرگرمی بدون پشیمانی است. او پیشنهاد‌های خوبی برای رها شدن از احساس ناخوشایند کار بیش‌ازحد دارد. جولی جونز به‌عنوان تسهیل‌گر در چندین کنفرانس قدرت‌بخشی به زنان حضور داشته است.

در بخشی از کتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن می‌شنویم

سال 2010 زمانی که برای اولین بار در جایگاه کارآفرین شروع به کار کردم این راهکار را به‌منزله‌ی بهترین تمرین به من آموختند. نمی‌توانم به یاد بیارم که این راهکار را باید به چه کسی نسبت بدهم و جست‌وجوی اینترنتی هم نتیجه‌ای نداشت. فقط می‌دانم که این راه‌کار را خودم ارائه ندادم اما خیلی از افراد در صنعت مالی و بیمه از آن استفاده می‌کنند تا برنامه‌ی زمانی‌شان را به بهترین نحو به چالش بکشند.

قبل از به اشتراک گذاشتن این راه‌کار بگذارید توضیح بدم که با پرداختن به برنامه زمانی به این روش می‌توانید گذر زمان را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که همیشه از آن به نفع خودتان استفاده کنید و نه برعکس. زمان صرف‌نظر از اینکه با آن چه‌کاری می‌کنید می‌گذرد. هدفم از ارائه‌ی این راهکار مدیریت زمان این است که مطمئن بشوم هیچ‌کس از نحوه‌ی گذراندن زمانش پشیمان نیست. مثلاً یکی از مشتری‌هایم زمانی که برای اولین بار باهم شروع به کار کردیم کمی چالش در به کار بردن این راهکار در برنامه‌اش داشت. چون به‌صورت مکتوب به او نشان می‌داد که آیا هم‌راستا با ارزش‌هایش زندگی می‌کند یا نه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
معرفی و مقدمه
19 دقیقه
فصل اول: قبل از اینکه آماده باشید شروع کنید
20 دقیقه
فصل دوم: همین حالا به حقیقت پولی‌تان دست پیدا کنید
14 دقیقه
فصل سوم: با ترس رو‌به‌رو شوید و به‌هرحال انجامش دهید
17 دقیقه
فصل چهارم: تغییر آگاهی
16 دقیقه
فصل پنجم: سلام ابرنواختر
16 دقیقه
فصل ششم: لذت‌های ساده
19 دقیقه
فصل هفتم: تجربه‌ی ترس
3 دقیقه
درباره‌ی کتاب: بعد چه می‌شود؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن
نویسنده
مترجمصبا عرب
راویفرزانه فائزی، اعظم حبیبی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۲۰۰۰ ۱۶,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن

شادمان
۱۴۰۲/۲/۱۷
بنظرم شنیدن این کتاب صوتی که درباره‌ی چند زن موفق در جهان و همینطور راهکارهایی هست که برای رسیدن به موفقیت ارائه دادن، می‌تونه به شدت توی زندگی الهام‌بخش باشه.
صدای گوینده عالی و ترجمه روان بود.
مریم خوشبخت
۱۴۰۲/۲/۱۶
انگیزه بالایی میده برای شروع مجدد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن

برای دریافت کتاب صوتی منتظر نمان، زندگی را شروع کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.