معرفی و دانلود کتاب صوتی تمرین ذهن آگاهی

عکس جلد کتاب صوتی تمرین ذهن آگاهی
قیمت:
۴۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تمرین ذهن آگاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تمرین ذهن آگاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تمرین ذهن آگاهی

ذهن‌آگاهی چیست و چه ثمراتی برای ما دارد؟ آیا می‌توان از طریق تمرین‌های ذهن‌آگاهانه، به یک زندگی آکنده از سعادت رسید؟ پاسخ این پرسش‌ها را در کتاب صوتی تمرین ذهن آگاهی، اثرِ متیو سوکولوف، خواهید یافت.

درباره کتاب صوتی تمرین ذهن آگاهی

ذهن‌آگاهی را به طور خلاصه می‌توان چنین تعریف کرد: هنرِ زندگی در لحظه و غلبه بر اضطرابِ برآمده از حسرتِ گذشته و بیمِ آینده. ذهن‌آگاهی، بیش از آن‌که مکتبی فکری یا شاخه‌ای درمانی باشد، یک شیوه‌ی بودن در جهان است؛ شیوه‌ای از بودن در جهان که بر پایه‌ی پذیرش جهان و عشق ورزیدن به آن استوار است. بزرگانی که به توضیح ماهیت ذهن‌آگاهی همت گمارده‌اند، جملگی بر این نکته تأکید داشته‌اند که نشانه‌ی حاصل شدن تبعات مثبت و سازنده‌ی ذهن‌آگاهی این است که انسان به احساس آرامش و صلح با خویشتن دست یابد. این احساس البته یک‌شبه به ارمغان نمی‌آید. برای آن‌که فواید ذهن‌آگاهی، درونیِ شخصیتِ ما شود، می‌بایست روزهای متمادی به سختی تمرین و کوشش کنیم. اما دقیقاً از چه نوع تمرین‌ها و از چه شکل کوشش‌هایی سخن می‌گوییم؟ کتاب تمرین ذهن آگاهی (Practicing Mindfulness) با دغدغه‌ی پاسخ گفتن به همین پرسش به نگارش درآمده است.

اثر مذکور به قلم متیو سوکولوفِ آمریکایی نوشته شده است. سوکولوف یکی از مربیان برجسته‌ی ذهن‌آگاهی و انرژی‌درمانی در سراسر دنیاست. او نخستین بار در سنین نوجوانی و در اثر آشنایی با فلسفه‌های شرقی، به ذهن‌آگاهی و مدیتیشن علاقه‌مند شد، و از همان زمان تمام انرژی خویش را صرف آموختن اصولِ حاکم بر این دو گرایش فکری - درمانی کرد.

کتاب تمرین ذهن آگاهیِ سوکولوف، چنان‌که از عنوان آن پیداست، اثری تمرین‌محور است. در این کتاب خبری از بحث‌های نظری و فلسفیِ غامض نیست؛ در عوض و به جای آن، اثر پیش رو سرشار است از نکات و دستورعمل‌های بدیع، که به شما در پیاده ساختن اصول ذهن‌آگاهی در زندگی روزمره‌تان، یاری می‌رساند.

کتاب صوتی تمرین ذهن آگاهی از سه فصل مجزا تشکیل شده است. فصل نخست «تمرین‌های پایه برای ذهن‌آگاهی»، فصل دوم «ذهن‌آگاهی روزانه» و فصل سوم «حالت‌های ذهن‌آگاه» نام دارد.

کتاب صوتی تمرین ذهن آگاهی توسط انتشارات شادن پژواک در اختیار مخاطبان علاقه‌مند قرار گرفته است. این اثر را با صدای فرزانه فائزی خواهید شنید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی تمرین ذهن آگاهی

  • کتاب تمرین ذهن آگاهی با وضوح و دقتی عالی نوشته شده است. این کتاب یکی از بهترین آثار برای شروع مراقبه و ذهن‌آگاهی‌ست. (شارون سالزبرگ)

  • بهترین نکته درباره‌ی کتاب حاضر این است که مبتنی بر تمرین‌های عملی است. (دارن لیتل‌جان)

  • کتاب تمرین ذهن آگاهی افزوده‌ای عالی به ادبیاتِ حوزه‌ی ذهن‌آگاهی است. (سونی د. ویدن)

کتاب صوتی تمرین ذهن آگاهی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی مدیریت ذهن، مخاطبان اصلی کتاب صوتی ذهن آگاهی به شمار می‌روند.

با متیو سوکولوف بیشتر آشنا شویم

متیو سوکولوف (Matthew Sockolov) یکی از مشهورترین مربیان مدیتیشنِ جهان است. او در شهر کالیفرنیا تحصیل کرده و در همین شهر به تدریس آموزه‌هایش اشتغال دارد. کتاب «تمرین ذهن آگاهی» بهترین اثر ترجمه‌شده از او به زبان فارسی است.

در بخشی از کتاب صوتی تمرین ذهن آگاهی می‌شنویم

قدمت این تمرین به بیش از 2500 سال قبل برمی‌گرده و دیدگاه متفاوتی رو ارائه می‌ده که از طریق اون می‌تونید بدن رو بررسی کنید. چون این تمرین ممکنه در ابتدا ناخوشایند به نظر برسه، سعی کنید زمان بیشتری رو به اون اختصاص بدید. به خودتون فضایی بدید تا در این تمرین جا بیفتید و این عناصر رو در بدنتون عمیقاً بررسی کنید.

سعی کنید ذهنتون پذیرا باشه و ببینید چه چیزی می‌تونید در مورد خودتون یاد بگیرید. یادتون باشه که ذهن‌آگاهی به معنای به وضوح دیدنه و نگاه کردن به موضوعات از منظری جدید، اغلب می‌تونه این وضوح رو به ارمغان بیاره.

گام‌ها: یک: در موقعیت آرامی قرار بگیرید. چشم‌هاتون رو ببندید و حواستون به نقاطی از بدن معطوف کنید که در اون‌ها تماس رو تجربه می‌کنید...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مقدمه
39 دقیقه
ذهن‌آگاهی
68 دقیقه
فصل اول: تمرین‌های پایه برای ذهن‌آگاهی - بخش اول
30 دقیقه
فصل اول: تمرین‌های پایه برای ذهن‌آگاهی - بخش دوم
65 دقیقه
فصل دوم: ذهن‌آگاهی روزانه
76 دقیقه
فصل سوم: حالت‌های ذهن‌آگاه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تمرین ذهن آگاهی
نویسنده
مترجمصبا عرب
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تمرین ذهن آگاهی

لیلا فرج اله زاده
۱۴۰۲/۸/۲۷
این کتاب ازون دسته کتابهاییه که باید هرچند وقت یکبار خونده بشه. بسته به هدفمون حداقل یکیشو انتخاب کنیم و تمرین کنیم. البته اینم اضافه کنم آقای پناهیان فایلی درمورد همین موضوعه ذهن آگاهی دارن که خوندن اونم به شدت توصیه میکنم همین حرفا رو به شکل اسلامیش یاد میده
Saleh Siamaki
۱۴۰۲/۹/۱۸
با وجود دغدغه‌های فکری روزمره واقعا ذهن آگاهی یک ضرورته. این کتاب هم مفصل و کامله و تمرینهای بسیار خوبی داره که باید هر روز انجام دهیم
روح اله طیبی
۱۴۰۲/۳/۵
خیلی کتاب مفصل و کاملی بود. با تمرینات این کتاب می‌توان اثر مثبت اون رو در رفتار و اخلاق خودمان ببینیم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تمرین ذهن آگاهی

برای دریافت کتاب صوتی تمرین ذهن آگاهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.