معرفی و دانلود کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی‌ها: ویژه‌ی دانش‌پذیران دوره‌های MBA و DBA

عکس جلد کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی‌ها: ویژه‌ی دانش‌پذیران دوره‌های MBA و DBA
قیمت:
94900 تومان - 9.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی‌ها: ویژه‌ی دانش‌پذیران دوره‌های MBA و DBA

بایدها و نبایدهای یک رهبر خوب بودن چیست؟ یک مدیر عالی چه ویژگی‌هایی دارد؟ برای داشتن یک کسب‌وکار خوب باید چه کار کنیم؟ پاسخ این سؤال‌ها را می‌توانید در کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی‌ها بشنوید. وحید ناصحی فر، مجید نیک مهر و نوید ناصحی فر نویسندگان این کتاب هستند.

درباره‌ی کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی‌ها

کتاب حاضر هرآنچه را که برای تبدیل شدن به یک مدیر کارآمد و داشتن کسب‌وکاری سودده نیاز دارید، در اختیار شما می‌گذارد. این اثر شامل مطالب مفیدی درباره‌ی فوت‌وفن‌های یک مذاکره‌ی خوب، آداب مصاحبه‌ی کاری، متدهای بهبود اعتمادبه‌نفس، سیاست‌هایی که باید در محیط کاری اتخاذ کرد، و موارد بسیار دیگری از این دست است.

راه‌اندازی و اداره‌ی یک تجارت کارآمد و موفق کاری پیچیده و دشوار است. علاوه بر اطلاعات تخصصی در زمینه‌ی حوزه‌ی کاری هر کسب‌وکار، دانش به‌روز و دقیقی درباره‌ی نحوه‌ی تعامل اعضا با یکدیگر و با مدیریت و مهارت‌های نرم سازمانی لازم است. دانشی که هر دو طرف تجارت، کارفرما و نیروی کار، هردو باید با آن مجهز باشند تا بتوانند موجبات پیشرفت و رشد کسب‌وکار خود را فراهم آورند.

مفهوم آداب معاشرت تجاری، راز خوش‌صحبتی، آداب ارتباطات الکترونیکی، حساسیت اجتماعی، مهندسی رفتار ارتباطی و برندسازی شخصی در مذاکرات، عناوین برخی از فصل‌های این کتاب صوتی هستند.

نشر صوتی چاپ و نشر این اثر را در قالب کتاب گویا تهیه و منتشر کرده است.

کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید یک کسب‌وکار سودده یا یک مذاکره‌ی فوق‌العاده و راضی‌کننده داشته باشید، این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با نویسندگان کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی‌ها آشنا شویم

وحید ناصحی فر دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مدیریت بازرگانی در دانشگاه علامه طباطبایی است. «بازاریابی صنعتی»، «118 مهارت در مدیریت رفتار سازمانی»، «مدیریت چریکی» و «مهارت‌های مدیریت حرفه‌ای» عناوین برخی تألیفات اوست. «163 فرمان در خویشتن‌شناسی مدیران» نیز نام کتاب دیگری است که وحید ناصری فر و مجید نیک مهر مشترکاً تألیف آن را بر عهده داشته‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی‌ها می‌شنویم

احوال‌پرسی درست می‌تواند به شما در جهت داشتن یک مکالمه‌ی خوب کمک کند. سعی کنید در ابتدای مکالمات تلفنی از تماس‌گیرندگان بابت تماسشان تشکر کرده و سپس کسب‌وکار خود را معرفی نمایید.

تن صدا: از آن جا که تماس‌گیرنده شما و حالت چهره‌تان را نمی‌بیند تنها تن صدای شما نشان‌دهنده‌ی خلق و حالت شما می‌باشد. صدایتان نباید بلغزد. و همچنین باید تمایل شما برای همکاری با تماس‌گیرنده را نشان دهد.

خوب گوش دادن: با دقت به تماس‌گیرنده توجه کنید. در زمان مکالمه تمام حواستان باید به تماس‌گیرنده باشد. و در صورت نیاز نت‌برداری کنید.

پشت خط نگه داشتن: در بعضی از مواقع شما ناگزیرید مخاطب را پشت خط نگه دارید. قبل از این کار او را در جریان این کار قرار داده و از او عذرخواهی کنید. یک درخواست ساده باعث ایجاد انگیزه برای منتظر ماندن مخاطب می‌شود.

تماس شما با دیگران: تماس شما با دیگران نیز به‌اندازه‌ی تماس آن‌ها با شما مهم می‌باشد. ابتدا خودتان و کسب‌وکارتان را معرفی کنید. همچنین برای زمان دیگران ارزش قائل شوید و همیشه وقت‌شناس باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
مقدمه
4 دقیقه
فصل یک تا چهار
9 دقیقه
فصل پنج تا هشت
8 دقیقه
فصل نه تا دوازده
30 دقیقه
فصل سیزده تا شانزده
26 دقیقه
فصل هفده تا بیست
12 دقیقه
فصل بیست‌ویک تا بیست‌وپنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی‌ها: ویژه‌ی دانش‌پذیران دوره‌های MBA و DBA
نویسنده، ،
راویریحانه واحدی
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
94900 ت - 9.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی‌ها

برای دریافت کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.