معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال: برنامه قدم به قدم تا موفقیت دیجیتال

عکس جلد کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال: برنامه قدم به قدم تا موفقیت دیجیتال
قیمت:
88400 تومان - 9.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال: برنامه قدم به قدم تا موفقیت دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ و تکنیک‌های آن از جدیدترین حوزه‌های علم اقتصاد است که به‌زودی جایگزین بازاریابی سنتی در سراسر جهان خواهد شد. کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال نوشته‌ی وحید ناصحی‌فر، نوید ناصحی‌فر، حسین قلیچ‌خانی و مریم کاویانی نیک هر آنچه را درمورد این شاخه از بازاریابی باید بدانید به شما خواهد آموخت. با آموختن راهکارهای این کتاب به کمترین هزینه و بیشترین سود در کسب‌و‌کار خود برسید.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال

یک نگاه سرسری به اطرافتان به شما نشان می‌دهد که تا چه حد زندگی همه‌ی ما درگیر تکنولوژی و فناوری‌های نوین شده است. البته که یکی از مهمترین بخش‌های زندگی ما در ارتباط مستقیم یا غیرمستقیم با مسائل اقتصای و مالی قرار دارد. پس عجیب نیست اگر گوشه‌ای از امور مالی خود را در دنیای تکنولوژی به انجام برسانیم. وحید ناصحی‌فر، نوید ناصحی‌فر، حسین قلیچ‌خانی و مریم کاویانی نیک در کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال، اقتصاد را به تکنولوژی گره زده‌اند.

شناخت بازار درست برای خرید یا فروش یک محصول برای هر دو طرف؛ یعنی فروشنده و خریدار اهمیت بالایی دارد. ابزارهای دیجیتالی این فرصت را به شما می‌دهند که در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و با جذب طیف گسترده‌ای از مخاطبان، فروش محصولات خود را به بالاترین حد برسانید. اگرچه بازاریابی دیجیتال در ایران، دوران ابتدایی خود را می‌گذراند و آن‌طور که لازم است به پیشرفت نرسیده اما با شنیدن کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال خواهید دانست که روش سنتی بازاریابی دیر یا زود تسلیم دیجیتال مارکتینگ خواهد شد. پس چه بهتر که هر چه زودتر کسب‌و‌کار خود را با قواعد و راهکارهای بازاریابی دیجیتالی پی بگیرید.

از مزایای دیجیتال مارکتینگ می‌توان به این ویژگی اشاره کرد که تولیدکننده و مصرف‌کننده با حذف واسطه‌ها در ارتباط مستقیم با هم قرار می‌گیرند. حذف واسطه همیشه با سود بیشتر تولیدکننده و هزینه‌ی کمتر مصرف‌کننده همراه است. ناگفته نماند که در این حالت، زمان خرید و فروش نیز به کمترین حد ممکن می‌رسد. وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دو بستر اصلی بازاریابی دیجیتال هستند که همه‌ی ما حداقل یکبار تجربه‌ی خرید یا فروش از طریق آن‌ها را داشته‌ایم.

وحید ناصحی‌فر، نوید ناصحی‌فر، حسین قلیچ‌خانی و مریم کاویانی نیک در کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال شما را با مفاهیم اصلی و پایه‌های این علم آشنا کرده و می‌آموزند که چگونه از آن در فعالیت‌های اقتصادی خود کمک بگیرید. همان‌طور که از نام این کتاب پیداست، دیجیتال مارکتینگ اگرچه شاخه‌ای از علم اقتصاد است اما با هنر و خلاقیت شما پیوند می‌خورد.

نشر صوتی شرکت چاپ و نشر بازرگانی، کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال را با صدای آرش آذر درخش منتشر کرده است.

کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال را به تمامی علاقمندان حوزه‌ی اقتصاد، مدیریت مالی و دیجیتال مارکتینگ پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال می‌شنویم

اینفلوئنسر مارکتینگ شامل فعالیت‌هایی می‌شود که هدفشان ایجاد تبلیغ یا معرفی یک محصول یا خدمات است که به وسیله‌ی افراد تأثیرگذار صورت می‌گیرد. افرادی که دارای تأثیرند، معمولا افرادی هستند که دارای دنبال‌کنندگان زیادی در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام هستند و نظرشان را با آن‌ها در میان می‌گذارند تا برای یک برند خاص تبلیغ کنند و معرفی محصول انجام دهند.

افراد تأثیرگذار فعالیت زیادی در اینستاگرام دارند. اینستاگرام این روزها به عنوان یک شبکه‌ اجتماعی پرطرفدار امکانات وسیعی برای فروش و برندینگ یک سری کسب‌و‌کارها در اختیار افراد گذاشته است. افراد تأثیرگذار که ممکن است در شبکه‌های اجتماعی دارای دنبال‌کنندگانی باشند، می‌توانند بهترین گزینه برای انجام تبلیغات و معرفی محصول کسب‌و‌کارها باشند.

یکی از دلایل فروش بالای محصولات به وسیله‌ی این افراد این است که علاوه‌بر اینکه در ارتباط با محصول اطلاعاتی کسب می‌کنیم، می‌توانیم مشاهده کنیم که افراد مشهور از آن استفاده می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
21 دقیقه
فصل اول - بخش اول
24 دقیقه
فصل اول - بخش دوم
22 دقیقه
فصل دوم - بخش اول
21 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
22 دقیقه
فصل سوم
29 دقیقه
فصل چهارم
14 دقیقه
فصل پنجم
20 دقیقه
فصل ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال: برنامه قدم به قدم تا موفقیت دیجیتال
نویسنده، ، ،
راویآرش آذر درخش
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانانگلیسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
88400 ت - 9.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال

برای دریافت کتاب صوتی هنر و علم بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.