معرفی و دانلود کتاب صوتی موهبت روان درمانگری

عکس جلد کتاب صوتی موهبت روان درمانگری
قیمت:
۷۸۰۰۰ ۵۴,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موهبت روان درمانگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موهبت روان درمانگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی موهبت روان درمانگری

کتاب صوتی موهبت روان درمانگری، نامه‌ی واضح و روشنی از روانپزشک هستی‌گرا و نویسنده آمریکایی اروین د. یالوم است که برای روان درمانگران نسل امروز و بیماران آن‌ها به نگارش درآمده و به بررسی مفهوم و رویکرد روان‌درمانی ویژه‌ای به اسم اگزیستانسیال می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب صوتی موهبت روان‌درمانگری:

کتاب صوتی موهبت روان‌درمانگری (The Gift Of The Therapy)، در سال 2001 چاپ شد و نتیجه‌ی 30 سال تجربه‌ی بالینی روانپزشک برجسته، اروین یالوم است، کتابی درخشان و آموزنده که بدون شک برای همه‌ی علاقه‌مندان به علم روانشناسی جذاب خواهد بود.

این کتاب به شما توصیه می‌کند که به جاى فرقه‌گرایى، به تکثرگرایى درمانى که در آن، مداخلات مؤثر، از میان گرایش‌هاى گوناگون درمانى بیرون می‌آید، متوسل شوید. هم‌چنین راهنمایی بی‌نظیر برای درمان موفقیت‌آمیز روان‌تان به حساب می‌آید. چهارچوب کارى اروین د. یالوم (Irvin D. Yalom)، اغلب، درمان‌هاى اگزیستانسیال و بین فردى است و اغلب رهنمودهایش از این دو دیدگاه برگرفته می‌شود.

اروین د. یالوم در این کتاب صوتی درخشان، هم مخاطبان عادی و هم متخصصان را فرا می‌خواند تا درس زندگی، درمانگری و ارتباط به آن‌ها بدهد، او با کلام مجذوب کننده‌‌ی خود اشخاصی که درمانگر یا بیمار نیستند هم به سمت خود می‌کشاند. او در این کتاب داستان نمی‌گوید که سرگرم شوید، بلکه دانسته‌های عمیق خود که در طی سال‌ها کار بالینی به دست آورده را به شما ارائه می‌کند.

در کتاب صوتی موهبت روان‌درمانگری متوجه می‌شوید که عشق بی‌انتهای یالوم به روان‌درمانی موجب شده رویکردهای درمانی گوناگونی را تجربه کند؛ به روشنی تمام خود و دیگران را مورد نقد و بررسی قرار دهد و از کتب مختلف روانشناسی استفاده کند، تنها به این دلیل که به بصیرتی ماندگار در درک انسان برسد و برای هر بیمار، درمانی ویژه و مختص خودش را ارائه دهد.

کتاب صوتی موهبت روان‌درمانگری به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

این کتاب برای نسل جدید روان‌درمانگران و بیماران آن‌ها بسیار مناسب است. هم‌چنین این کتاب برای افرادی که در جستجوی بهبود روابط خود با دیگران و درک بهتر خود هستند نیز کاربردی و مفید است.

اروین د. یالوم کیست؟

اروین د. یالوم (Irvin D Yalom) نویسنده اگزیستانسیالی و روان‌درمانگر درخشان معاصر است که در سال 2002 موفق به دریافت جایزه از انجمن روان‌پزشکان آمریکا شد. او از سال 1963 در دانشگاه آکسفورد مشغول به کار شد و نگارش مقاله و کتاب‌هایش را شروع کرد. یالوم پایه‌گذار روانشناسی هستی‌گرا یا اگزیستانسیال است. او کتاب‌های پرفروش داستانی و روان‌شناسانه بسیاری مانند دروغگویی روی مبل، وقتی نیچه گریست، هر روز نزدیک‌تر از پیش، مسئله اسپینوزا، هنر درمان، درمان شوپنهاور و تئوری و عمل در روان‌درمانی گروهی و... را به چاپ رسانده است.

در قسمتی از کتاب صوتی موهبت روان‌درمانگری می‌شنویم:

بسیاری از بیماران ما در قلمرو رابطه نزدیک مشکلاتی دارند و صرفِ رابطه نزدیک با درمانگر به درمانشان کمک می‌کند. بعضی‌ها از رابطه نزدیک می‌ترسند چون معتقدند که چیزی اساسا غیرقابل قبول در آنان وجود دارد؛ چیزی مشمئزکننده و بخشش‌ناپذیر. با توجه به این امر، این که انسان خودش را کاملاً برای دیگری آشکار کند و باز هم پذیرفته شده باشد ممکن است عامل عمده‌ای برای کمک درمانی باشد. بعضی دیگر، ممکن است از نزدیک شدن اجتناب کنند چون از سوء استفاده، استثمار و طرد شدن می ترسند. از نظر آنان نیز رابطه نزدیک و درمانی اگر منجر به فاجعه مورد انتظارشان نشود تجربه درمانی مثبتی خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
بخش اول
22 دقیقه
بخش دوم
24 دقیقه
بخش سوم
29 دقیقه
بخش چهارم
32 دقیقه
بخش پنجم
27 دقیقه
بخش ششم
18 دقیقه
بخش هفتم
22 دقیقه
بخش هشتم
24 دقیقه
بخش نهم
28 دقیقه
بخش دهم
26 دقیقه
بخش یازدهم
28 دقیقه
بخش دوازدهم
29 دقیقه
بخش سیزدهم
27 دقیقه
بخش چهاردهم
25 دقیقه
بخش پانزدهم
25 دقیقه
بخش شانزدهم
25 دقیقه
بخش هفدهم
25 دقیقه
بخش هجدهم
28 دقیقه
بخش نوزدهم
26 دقیقه
بخش بیستم
27 دقیقه
بخش بیست و یکم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی موهبت روان درمانگری
نویسنده
مترجممهشید یاسایی
راویرضا عمرانی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی
۷۸۰۰۰ ۵۴,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی موهبت روان درمانگری

شکوفه عصاره
۱۴۰۱/۵/۳
درسته بیشتر برای روان درمانگرها نوشته شده ولی به قدری قابل فهم و شیوا بیان شده، درست مثل باقی آثار دکتر یالوم برای عامه هم قابل فهمه. توی این کتاب، دکتر یالوم تجربیات درمانی با بیمارانش رو، برای درمانگرهای تازه کار نوشته.
و البته گویندگی بی نظیر آقای عمرانی که درست انگار صدای خود دکتر یالوم رو دارم میشنوم. عالی و جذاب❤️
Gh Trs
۱۴۰۱/۱/۶
کتاب فوق العاده کاربردی و مفید برای درمانگران.
این کتاب برای متخصصین حوزه درمان مناسب هست و مانند بسیاری از کتاب‌های دکتر یالوم، برای تمام افراد نوشته نشده. چون ممکنه فهم مطالب مطرح شده در این کتاب درصورتی که به علم روانشناسی آشنایی نداشته باشید، سخت و بیفایده باشد.
روای نیز در بیان انچه که باید، عالی عمل کرده است ‌
Abbas Mohebbi
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
بسیار عالی. از این روانپزشک متعهد که این همه به بیماران خود اهمیت داده و هر کاری را برای درمان انجام داده است. وبا شغل خود زندگی کرده. وبینش و تاثیر جدیدی به این عالم اضافه نموده. انسانی بزرگ و فدا کار.
سجاد علیزاده
۱۳۹۹/۴/۱۰
دوستان این کتاب رو با اون دسته از کتابهای یالوم که برای مخاطب عام نوشته‌اند اشتباه نگیرند. برای خیلی‌ها این کتاب شاید خیلی جذاب نباشه چون اساسا راهنمایی برا روان درمان گرهاست.
فهیمه نصیری
۱۴۰۱/۹/۱۱
در مورد روان درمانگری هرچی که باید بدونیم، به زبان ساده و شیوا گفته شده و با مثالهایی از مراجعانش مطلب رو جا انداخته و راوی بسیار زیبا اون رو قرائت کرده.
زینب زمانی
۱۴۰۱/۵/۱۸
دوستش داشتم... این کتاب رو باید بعد خوندن کنابهای دیگه یالوم خوند... وقتی ارتباط زندگیش با کتابهاش رو میفهمی خیلی جذاب و لذت بخش میشه کتابهای خونده شده ات.
Leila Sedaghti
۱۴۰۱/۳/۳۰
کتاب‌های یالوم همه عالی هستند با اینکه مخاطبانش روانشناسان هست ولی اگر به خود درمان گری علاقه دارید حتما پیشنهاد میکنم گوش کنید
د. ناظمی
۱۳۹۹/۱/۸
روشنه که کتابهای اروین د. یالوم جادوی خودشون رو دارن، اما غیر از این، ماه آوا و صدای راوی، آقای عمرانی جدا به گوش دادنش می‌ارزه ❤
صبا ملکی
۱۴۰۰/۴/۹
مگه میشه از کتابهای یالوم گذشت؟ چقدر زیبا نکات کاربردی را درقالب داستان میگه، مخصوصا این کتاب برای روان درمانگران عالی بود.
شادی شادباد
۱۴۰۱/۴/۱۵
مثل باقی کتابهای یالوم عالی بود.
اما به درد روان درمانگران بیشتر میخوره.
راوی هم عالی بود. ممنون.
رکسانا رضامند
۱۳۹۹/۱/۳
نخونده میگم این کتاب عالیه اول به خاطر نویسنده فوق العاده کتاب و دوم به خاطر گوینده فوق العاده کتاب آقای عمرانی
saeed
۱۴۰۳/۱/۱۸
قبلا یک بار مطالعه کرده بودم بسیار کتاب خوبی هست الان دارم بعد از مدت‌ها صوتی گوش، میکنم
زکیه آزادبر
۱۴۰۲/۴/۱۴
کتاب خوبیه فقط خیلی نکته‌های ریز داره که با دقت تمام باید گوش داد شبیه اتاق درمان هست
Note Ninet
۱۴۰۰/۸/۱۵
این کتاب همانطوریکه ازاسمش پیداست واقعاً یک موهبت الهی برایم بود سفارش میکنم که آن را بخرید
bizhan kouchaki
۱۴۰۰/۳/۲۱
برای کسانی که به یالوم علاقه دارند همه‌ی کتابهایش جذاب است. و البته بسیار آموزنده
مشاهده همه نظرات 31

راهنمای مطالعه کتاب صوتی موهبت روان درمانگری

برای دریافت کتاب صوتی موهبت روان درمانگری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.