معرفی و دانلود کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد

عکس جلد کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد
قیمت:
70000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد

کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد نوشته نویسنده و خبرنگار ایتالیایی، اوریانا فالاچی است که در سال ۱۹۷۵ انتشار یافت. این کتاب با زاویه دید اول شخص و در قالب نامه‌ای از طرف زنی جوان خطاب به جنینی که در بطن خود دارد، با صدای گرم و دل‌نشین میترا پور رمضان روایت می‌شود.

کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد (Letter to a Child Never Born) درباره زنی است که باردار می‌شود و در میان حیات و عشق‌ ورزیدن یا سقط فرزندش دچار تردید می‌گردد. اوریانا فالاچی به‌سان سبک فمینیستی‌اش در تفکر و روزنامه‌نگاری، در سرآغاز این کتاب با صراحت اعلام می‌کند: «دلیلی‌ برای‌ دروغ‌‌ گفتن‌ نیست‌! من‌ مانند بسیاری‌ از هم‌جنسانم‌ حقیقت‌ را انکار نمی‌کنم‌: آن‌چه‌ از زبان‌ قهرمان‌ این‌ کتاب‌ حکایت‌ کرده‌ام‌، ماجرایی‌ست‌ که‌ در زمانی‌ نه‌ چندان‌ دور برای‌ خودم‌ اتفاق‌ افتاده‌. من‌ حامله‌ شدم‌، به‌ طفلی‌ که‌ در شکم‌ داشتم‌ عشق‌ ورزیدم‌ و...». جریان، به رابطه‌ نامشروعی برمی‌گردد که فالاچی‏ با سوژه واقعی کتاب «یک مرد» خود و یکی از مصاحبه‌شوندگانش در زندان‌های سیاسی یونان، یعنی الکوس پاناگولیس برقرار نمود.

اوریانا فالاچی (Oriana Fallaci) کتاب خود را با عباراتی تأمل‌برانگیز آغاز می‌کند: «امشب به هستی‌ات پی بردم. درست مانند قطره‌ای از زندگی که از هیچ سرچشمه گرفته است. با چشمان باز، در ظلمت و ابهامی مطلق دراز کشیده بودم. ناگهان در دل ظلمت و تاریکی، جرقه‌ای از اطمینان و آگاهی درخشیدن گرفت. تو آن‌جا بودی. تو وجود داشتی…». آن‌چه در ادامه کتاب می‌آید، تماماً تکرار دیدگاه‌های فالاچی درباره هستی، انسان، جامعه و خدا است. دیدگاه‌هایی که همچون تمامی ادبیات غرب، تکرار همان این‌جهانی‌ شدنی است که علی شریعتی در توصیف معروفش از «کهکشان راه شیری» درباره روند افسون‌زدایی از نگاه شرقی بیان می‌کند.

نامه به کودکی که هرگز زاده نشد از آن دسته کتاب‌هایی است که به دل خیلی از خوانندگانش نشسته و نه‌تنها زن‌ها بلکه مردها نیز از خواندنش لذت برده‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
بخش اول
33 دقیقه
بخش دوم
25 دقیقه
بخش سوم
33 دقیقه
بخش چهارم
33 دقیقه
بخش پنجم
33 دقیقه
بخش ششم
28 دقیقه
بخش هفتم
44 دقیقه
بخش هشتم
31 دقیقه
بخش نهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد
نویسنده
مترجمزویا گوهرین
راویمیترا پور رمضان
ناشر چاپیانتشارات نگاه
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
70000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد

shahrzad kiani
۱۳۹۸/۹/۱۹
کتاب خوبیه. تمام احساسات متناقضی که یک زن در طول بارداری تجربه میکنه رو بیان میکنه و فکر کنم خوندنش برای آقایون خالی از لطف نباشه. فقط یک نقد داشتم به صدای گوینده و اون اینکه این اندازه از حزن و ناراحتی توی صدای زنی که تازه متوجه بارداری شده جالب نبود و حس غم رو القا میکرد در صورتی که هنوز اتفاق بدی نیافتاده.
hny mmni
۱۳۹۷/۹/۲۲
با بعضی قسمتاش از جمله توصیف ناامیدی هاش از دنیا و آدماش همزادپنداری کردم؛ ولی به نظرم زیاده گویی داشت. قسمت آخر (دادگاه) جذاب بود که همه از دید خودشون این اتفاق رو تحلیل میکردن. از نظرمن برای یکبار خوندن بدنیست.
عطیه حاتمی
۱۴۰۱/۱۱/۸
بسیار عالی بود، روزها و شب‌هایی که یک زن با بچش میگذرونه، زندگی که از لحظه مثبت شدن تست بارداری میگذرونن، و در بعد از دست دادن همه اون روزها و شب‌ها، از دستت دادن بچه‌ای که از نظر دیگران فقط یه جنینه، اما چه به روز اون زن میاد...
مارال بیگ
۱۴۰۱/۸/۶
فوق العاده بود. به عنوان یک زن بچه دار شدن یکی از بزرگترین مسائل روحی عاطفی و جسمیه و دغدغه‌های عجیبی به همراه داره. اوریانا فالاچی هم در این کتاب از منظر خودش به نگرانی‌های جالب توجهی اشاره کرده که بسیار شنیدنیه
سوگند حقیقی
۱۳۹۸/۵/۱۷
توصیف‌ها جذاب هستن ولی احساس ناامیدی در بیشتر قسمت‌ها احساس میشه و کمتر به توصیف زیبایی‌ها پرداخته میشه
یک بار خوندش خالی از لطف نیست به شرط اینکه خیلی تحت تاثیر تعریف هاش از ناملایمت‌های زندگی قرار نگیریم
سارا بینام
۱۳۹۷/۳/۲۶
عالیه. هر ادمی باید یکبار بخونه
البته اگر دارید دوران افسردگی رو سپری میکنید فعلا
توصیه نمیکنم
zahra asd
۱۳۹۷/۳/۴
مادر نسبت به همه چیز بدبینه انگار افسردس و خواننده کتاب هم باهاش این حسو شریک میشه هرچند بعضی قسمت هاش واقعا حقیقتو میگفت ولی منفی بافیش هم خیلی زیاد بود خیلی جذبش نشدم
اسمین جهانبخش
۱۳۹۹/۹/۱
کتابه خوبیه،، تولد یه آدم چقد رو مادر تاثیر داره... روح روان جسم و کل زندگیش.. این نوع کتابا باعث میشه دید افراد نسبت به شرایط بارداری عوض شه..
azadeh mo
۱۳۹۷/۸/۵
این کتاب رو یه بار خونده بودم و همیشه تویه برنامم بود که یه بار دیگه بخونم و حالا که گوش دادم صد برابر بیشتر لذت بردم.
Aban Paeez
۱۴۰۰/۲/۲
نثر نویسنده روان و ناراحت کننده بود، بیان خوبی ست از زبان مادرانی که ناخواسته باردار میشوند در حالی که هنوز پیش زمینه‌ای برای پذیرش شرایط مادر بودن ندارند
Aynaz Q
۱۳۹۹/۱/۱۱
نمیتونم حتی توصیفش کنم انقد که خوب بود👍از دست دادن کودکی که هیچوقت نتونستی حتی ببینیش یا بغلش کنی... 😔صدای گوینده هم بسیار زیبا و با متن متناسب بود👍
افسانه ناظمپور
۱۴۰۰/۶/۱۳
بسیار زیبا نوشته شده بود و احساس یک زن که ناخواسته باردار شده را دقیقاً بیان کرده صدای راوی هم برای بیان این احساس مناسب بود
ریحانه نیکو
۱۳۹۹/۹/۲۳
چقدر این کتاب زیبا بود و چقدر دقیق احساسات خانم‌ها، ترس‌ها و نگرانی هاشون رو بیان کرده بود بسیار لذت بردم از این کتاب
afsoonnm Fm
۱۳۹۹/۱/۸
این کتاب یکی از بهترین هاست من خیلی وقت بود دنبالش بودم و الان دیگ چون قرنطینه ایم و بیکار خواستم که گوشش بدم❤
ليلو محب
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
جالب و دوستداشتنی، این حال و هوا رو فقط یه زن میتونه به خوبی درک کنه، یه مادر. و کسی هم جز یه مادر نمیتونه یه مادرو درک کنه!
مشاهده همه نظرات 57

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد

برای دریافت کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.