معرفی و دانلود کتاب صوتی نسخه‌ای برای عشق ورزیدن: راهکارهایی هفت روزه برای صمیمیت، همدلی و شادی بیشتر

عکس جلد کتاب صوتی نسخه‌ای برای عشق ورزیدن: راهکارهایی هفت روزه برای صمیمیت، همدلی و شادی بیشتر
قیمت:
۵۶۰۰۰ 28000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نسخه‌ای برای عشق ورزیدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نسخه‌ای برای عشق ورزیدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نسخه‌ای برای عشق ورزیدن: راهکارهایی هفت روزه برای صمیمیت، همدلی و شادی بیشتر

اگر در زندگی زناشویی تجربه‌ی چندانی ندارید یا به‌عنوان زوج‌های باتجربه، همچنان با مسائل و مشکلات جدی مواجه هستید، با جان گاتمن و جولی گاتمن در کتاب صوتی نسخه‌ای برای عشق ورزیدن همراه باشید تا تنها طی هفت روز، فرمول یک زندگی موفق را بیاموزید یا رابطه‌ی خود را مجدداً احیا کنید. روابط جنسی، تقویت صمیمیت، سرگرمی، تفریح و... از موضوعات مطرح‌شده در این اثر پرفروش نیویورک تایمز هستند.

درباره‌ی کتاب صوتی نسخه‌ای برای عشق ورزیدن

علی‌رغم اهمیت روابط و مسائل جنسی در ازدواج و رابطه‌ی زناشویی، این موضوع کماکان از تابوهای اجتماعی محسوب می‌شود. در هیچ مراسم خواستگاری از موفقیت در ارتباط جنسی سخنی به میان نمی‌آید و بعید است این مسئله، موضوع اولین مکالمه‌ی دختران و پسران جوان، پیش از ازدواج باشد. بااین‌اوصاف، راهی نمی‌ماند جز اینکه تازه‌عروس‌ها و تازه‌دامادها، پیش یا پس از ازدواج در جلسات مشاوره شرکت کنند و از این طریق، نکته‌های ضروری را بیاموزند. البته در بسیاری از مواقع، زوج‌ها ترجیح می‌دهند در این مورد کاملاً سکوت کنند. در نتیجه، زندگی زناشویی خود را با ده‌ها موضوع مبهم و مشکلات حل‌نشده آغاز می‌کنند. بدیهی‌ست چنین رابطه‌ای که از اساس، با ناآگاهی شکل گرفته باشد چندان دوامی نخواهد داشت.

جان گاتمن (John Mordechai Gottman) و جولی گاتمن (Julie Schwartz Gottman)، از برترین زوج‌درمانگران در سطح بین‌المللی، همراه شما هستند تا در کتاب صوتی نسخه‌ای برای عشق ورزیدن (The love prescription) از اهمیت رابطه‌ی جنسی و رموز داشتن یک زندگی موفق برایتان بگویند.

برای رسیدن به صمیمت، همدلی و درک متقابل در روابط عاطفی یا بازیابی آن‌ها، تنها به هفت روز نیاز دارید. نسخه‌ای که نویسندگان کتاب پیش‌رو در اختیارتان قرار می‌دهند، راه‌حل‌هایی را معرفی کرده که در هفت روز زندگی شما و شریک عاطفی‌تان را دگرگون خواهند کرد. در این راه، از چکیده‌ی تجربیات چندین‌ساله‌ی جان گاتمن و جولی گاتمن در حوزه‌ی مشاوره‌ی ازدواج و زوج‌درمانی برخوردار خواهید شد. البته نویسندگان از طرح مسائل علمی و ارائه‌ی نتایج آخرین پژوهش‌های روانشناختی نیز غافل نبوده‌اند.

گاه برخی از زندگی‌ها طوری به بن‌بست می‌رسند که گویا هیچ راهی برای نجات و بازسازی آن‌ها وجود ندارد. اگر در راهکارهای ارائه‌شده در کتاب صوتی نسخه‌ای برای عشق ورزیدن تعمق کنیم، می‌بینیم اتفاقاً روش‌های بسیار ساده‌ای وجود دارند که اگر با آگاهی از تأثیرشان، آن‌ها را در زندگی به کار بگیریم‌، نه‌تنها از پس مشکلات به‌ ظاهر حل‌نشدنی برمی‌آییم، بلکه ثبات، آرامش و نشاط را نیز در زندگی زناشویی خود جاری می‌کنیم.

پرسش از یکدیگر، قدردانی کلامی، قرارهای عاشقانه، تداوم در برقراری ارتباط فیزیکی و... نمونه‌هایی از راهکارهای ساده‌ی این کتاب هستند تا عشق را مهمان خانه‌ی شما کنند. مهم نیست در چه مرحله‌ای از زندگی زناشویی خود هستید، تنها هفت روز، با دقت به توصیه‌های جان گاتمن و جولی گاتمن عمل کنید تا معجزه‌ی بزرگ رفتارهای کوچک را ببینید.

فرزاد مرتضایی برگردان این اثر گویا را به عهده داشته و نشر صوتی ترانه پدرام، آن را با صدای نوید پدرام به طرفداران آثار روانشناختی ارائه کرده است. نشر خانه‌ی رود نیز این کتاب را به چاپ رسانده و به بازار کتاب عرضه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی نسخه‌ای برای عشق ورزیدن

  • کتابی بسیار امیدوار‌کننده، صریح، واقعاً صادقانه و بسیار کاربردی است. (برنه براون)

  • هیچ ازدواج یا رابطه‌ی عاطفی‌ای نیست که خواندن این کتاب برایش سودمند نباشد. (مجله‌ی کتاب نیویورک)

  • جان گاتمن و جولی گاتمن محققان و مربیان برجسته‌ی حوزه‌ی ازدواج هستند. (مجله‌ی تایم)

  • انیشتین عشق! (روانشناسی امروز)

  • اگر توصیه‌های زیرکانه‌ی نویسندگان را در این کتاب روشنگر دنبال کنید، می‌توانید در روابط زناشویی خود موفق باشید. (دکتر هلن فیشر، پژوهشگر ارشد در مؤسسه‌ی کینزی)

کتاب صوتی نسخه‌ای برای عشق ورزیدن مناسب چه کسانی است؟

اگر به‌تازگی ازدواج کرده یا وارد یک رابطه‌ی عاطفی شده‌اید، یا اینکه مدت‌هاست در کنار همسر خود هستید اما همچنان با مشکلات زناشویی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنید، کتاب صوتی نسخه‌ای برای عشق ورزیدن راهنمای شما برای موفقیت در زندگی زناشویی و روابط عاطفی‌تان خواهد بود.

با جان گاتمن و جولی گاتمن بیشتر آشنا شویم

جان گاتمن، روانشناس و نویسنده‌ی اهل جمهوری دومینیکن، در سال 1942 متولد شده است. او مدرک دکترای خود را در رشته‌ی روانشناسی از دانشگاه ویسکانسین اخذ کرده و در سال‌های 1971 و 1972 در سمت پژوهشگر دوره‌ی پسادکتری، با دانشگاه کلرادو همکاری داشته. این نویسنده هم‌اکنون، استاد بازنشسته‌ی دانشگاه واشنگتن است و در کنار همسر خود، جولی گاتمن اداره‌ی موسسه‌ی «جولی شوارتز گاتمن» را که خود بیان‌گذار آن است، به عهده دارد.

کتاب‌های «صفر تا صد آموزش جنسی کودکان» و «هفت اصل موفقیت در ازدواج و زناشویی» برخی از آثار جان گاتمن هستند.

جولی شوارتز گاتمن، نویسنده و دکتر روانشناسی است که تاکنون جوایزی را نیز در این حوزه از آن خود کرده. او به همراه جان گاتمن آثاری از جمله: «هشت قرار عاشقانه»، «راهنمای مردان برای شناخت زنان» و... را به نگارش درآورده.

در بخشی از کتاب صوتی نسخه‌ای برای عشق ورزیدن می‌شنویم

ما می‌خواستیم برای پرسش‌هایی که در ادامه مطرح می‌شود، پاسخ بهتری بیابیم. چه کسانی برای زوج‌درمانی به مراکز مشاوره مراجعه می‌کنند؟ چه چیزی آن‌ها را به اینجا می‌کشاند؟ ما بیش از چهل هزار زوج با گرایش‌های جنسی مختلف را مورد بررسی قرار دادیم. هشتاد درصد از آن‌ها گفتند که در رابطه‌ی آن‌ها، خوش‌گذرانی و سرگرمی دیگر جایی ندارد و رنگ باخته است. آن‌ها دیگر نمی‌توانند از یکدیگر لذت ببرند.

میشل وینر دیویس، مددکار اجتماعی و نویسنده درمورد ازدواجی که از فقر جنسی رنج می‌برد، می‌نویسد: «این ازدواج در واقع رابطه‌ای است که در آن، زندگی جنسی از بین رفته است.» طبق تجربه‌ی او وقتی زوج‌ها برای مشاوره مراجعه می‌کنند، اغلب زندگی جنسی خود را به‌عنوان شکایت شماره‌ی یک خود مطرح نمی‌کنند. اغلب مشکلات دیگری وجود دارد که آن‌ها به‌عنوان موضوع اصلی مطرح می‌کنند. مانند تقسیم کار خانگی، مالی یا تفاوت‌ها در سبک‌های فرزندپروری.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
معرفی
11 دقیقه
مقدمه مترجم
8 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
بخش اول
11 دقیقه
بخش دوم
16 دقیقه
بخش سوم
18 دقیقه
بخش چهارم
9 دقیقه
بخش پنجم
14 دقیقه
بخش ششم
20 دقیقه
بخش هفتم
7 دقیقه
بخش هشتم
11 دقیقه
بخش نهم
23 دقیقه
بخش دهم
14 دقیقه
بخش یازدهم
14 دقیقه
بخش دوازدهم
23 دقیقه
بخش سیزدهم
22 دقیقه
بخش چهاردهم
7 دقیقه
بخش پانزدهم
24 دقیقه
بخش شانزدهم
16 دقیقه
بخش هفدهم
6 دقیقه
بخش هجدهم
14 دقیقه
بخش نوزدهم
16 دقیقه
بخش بیستم
19 دقیقه
بخش بیست و یکم
10 دقیقه
بخش بیست و دوم
10 دقیقه
بخش بیست و سوم
13 دقیقه
بخش بیست و چهارم
7 دقیقه
بخش بیست و پنجم
3 دقیقه
بخش بیست و ششم
4 دقیقه
بخش بیست و هفتم
18 دقیقه
بخش بیست و هشتم
14 دقیقه
بخش بیست و نهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نسخه‌ای برای عشق ورزیدن: راهکارهایی هفت روزه برای صمیمیت، همدلی و شادی بیشتر
نویسنده،
مترجمفرزاد مرتضایی
راوینوید پدرام، ویکتوریا براری، سحر حمیدی، معین وصال، رضا بصیری
ناشر چاپیانتشارات خانه‌ی رود
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های مسائل جنسی و زناشویی
قیمت نسخه صوتی
۵۶۰۰۰ 28000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نسخه‌ای برای عشق ورزیدن

Mohammad Sahranavard
۱۴۰۲/۲/۱
این دو نفر از پرارجاع‌ترین اندیشمندان روانشناسی خانوداه و زوج درمانی هستند..
در این اثر به شکل خلاصه به نتایج تحقیقات این دو نفر در طول سالیان طولانی اشاره می‌شود.
اثری به دردبخور، کاربردی هم برای درمانگران هم برای عامه مردم.
خوانش هم خوب بود.
حتما توصیه می‌کنم. 👌🏻
نگار هوشمند
۱۴۰۲/۱/۲۱
خوب ولی بیشتر برای زوج‌هایی که دوطرف مایل به تغییر باشند یا مرد انعطاف داشته باشه
در فرهنگ ما که زن‌ها بیشتر دهنده هستند بهتر در اول کتاب‌هایی خوانده بشه که دوطرف به برابری نسبی ایمان بیارند و بعد این کتاب‌ها راه گشا خواهند بود
الهه ارشاد
۱۴۰۲/۸/۲۴
دوست داشتن و دوست داشته شدن مهمترین اکثیر زیستن است انسانی که محبت نکند محبت نمیبیند زندگی را با محبت و عشق ورزیدن میشود از نو و بهتر ساخت قدر دانی باعث دریافت بیشتر و بهتر میشود دوست داشتن و دوست داشته شدن زیباست و غیر قابل توصیفه
طاهره بنیادی
۱۴۰۲/۸/۵
این کتاب دکتر گاتمن مثل بقیه آثارش بسیار کاربری و اثر بخش است و بارها و بارها این کتاب را گوش کردم
محمد موسوی
۱۴۰۲/۱/۷
شیوه‌های عملی ارائه شده در کتاب مفید می‌باشد.
محمدجواد اسلامی
۱۴۰۲/۶/۹
خوب و خلاقانه بود دارای نکات جدیدی بود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نسخه‌ای برای عشق ورزیدن

برای دریافت کتاب صوتی نسخه‌ای برای عشق ورزیدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.