معرفی و دانلود کتاب صوتی نور درون: غلبه بر روزگار شک و تردید

عکس جلد کتاب صوتی نور درون: غلبه بر روزگار شک و تردید
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نور درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نور درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نور درون: غلبه بر روزگار شک و تردید

میشل اوباما در کتاب صوتی نور درون با شما از تجربیاتی می‌گوید که او را به «بانوی اول کاخ سفید» بدل کرد. تجربیات و نکته‌هایی که به شما کمک می‌کنند به توانایی‌های حقیقی خود پی ببرید و با نور درونتان زندگی دیگران را نیز تحت شعاع قرار دهید. این کتاب پرفروش نیویورک تایمز به شما کمک می‌کند با کنترل نگرانی‌ها و ترس‌هایتان به پیشرفت رو به سوی هدف‌هایتان ادامه دهید.

درباره‌ی کتاب صوتی نور درون

هیچ‌کدام از ما نمی‌توانیم ادعا کنیم که در مسیر اهدافمان، برای تمام مشکلات و پیشامدها پاسخ آماده‌ای داریم. گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهند و موانعی بر سر راه ما قرار می‌گیرند که حتی از تصور ما خارج بوده‌اند. نکته اینجاست که ما نه برای رخدادهای احتمالی، بلکه برای رویارویی با تغییرات باید آماده باشیم. کتاب صوتی نور درون (The light we carry) دربردارنده‌ی پیشنهادات صادقانه و دوستانه‌ی میشل اوباما (Michelle Obama) است که به شما می‌آموزد چگونه با تغییرات کنار بیابید و در عین حال، برای رسیدن به خواسته‌هایتان ثابت‌قدم باشید.

شنیدن کتاب صوتی نور درون درحقیقت شما را با تجربه‌های زیسته‌ی میشل اوباما آشنا می‌کند. بانویی که به‌عنوان یک همسر، مادر و یکی از موفق‌ترین زنان آمریکایی، قصه‌ی زندگیش را با شما درمیان می‌گذارد. اثر حاضر به شما نشان می‌دهد که چطور این بانوی موفق در مراحل مختلف زندگی با پشت سر گذاشتن چالش‌ها توانسته به جایگاهی برسد که آرزوی بسیاری از انسان‌هاست. نویسنده در کنار شماست تا با آگاهی از ترس‌ها و تردیدهایتان و پذیرفتن آن‌ها، راهکاری برای عبور از نگرانی‌هایتان بیابید. قرار نیست هر روز جلوی آینه بایستید و جمله‌های دروغینی درمورد شجاع بودن و کنار گذاشتن اضطراب‌ها به خود تلقین کنید. اتفاقاً قرار است ترس‌هایتان را به‌عنوان بخشی از وجودتان بپذیرید و به‌جای سرکوب آن‌ها، راه‌حلی برایشان پیدا کنید.

شاید باور آن برایتان دشوار باشد ولی در کتاب صوتی نور درون با نویسنده‌ی روبه‌رو هستید که مانند بسیاری از ما، به توانایی‌های خود شک داشته. خود را شایسته‌ی آرزوهایش نمی‌دانسته و گاهی از خود می‌پرسیده که آیا به‌اندازه‌ی کافی خوب هست؟ همین نکته کافی است تا مطمئن باشید که قرار نیست میشل اوباما شما را با سیلی از توصیه‌های غیرکاربردی و نکته‌های شعارگونه روبه‌رو کند. نویسنده صرفاً مسیری را به شما نشان می‌دهد که او را به کامیابی رسانده و این شمایید که باید انتخاب کنید آیا می‌خواهید باقی عمر را هم با ترس‌هایتان دست‌و‌پنجه نرم کنید یا با غلبه بر نگرانی‌هایتان می‌خواهید نخستین گام‌ها را به‌سوی خودسازی بردارید. اگر انتخاب شما راه دوم است، به کمک نویسنده‌ی این اثر می‌آموزید که زندگی خود را به‌دقت برانداز کنید. گاهی لازم است در گذشته‌ها به دنبال شادی‌های گمشده‌ی زندگی بگردیم و ببینیم که به‌راستی خواسته‌ی ما از زندگی چیست؟ پس از شنیدن این کتاب روابط شما با خود و اطرافیانتان دگرگون خواهد شد.

کتاب صوتی نور درون با برگردان یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان از سوی انتشارات جزیره کتاب منتشر شده است. اثر حاضر را با صدای لیلا ولی‌پور می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب نور درون

  • کتاب پرفروش نیویورک تایمز
  • کتاب پرفروش یو‌اس‌ای تودِی
  • یکی از صد کتاب سال 2022 که باید بخوانیم
  • کتاب پرفروش آمازون

نکوداشت‌های کتاب نور درون

  • کاوشی عمیقاً شخصی و بسیار الهام‌بخش درباره‌ی آن چیزی که ما را در برابر عدم‌قطعیت، مقاوم نگه می‌دارد. به‌عبارت دیگر کتابی عالی! (مجله‌ی او. کوارترلی)

  • اعتمادبه‌نفس میشل اوباما الگویی است برای همه‌ی آن‌هایی که در زمان‌های سختی به‌دنبال عقلانیت، قدرت و خوش‌بینی می‌گردند. (لوسی فلدمن، مجله‌ی تایمز)

  • چیزی که این کتاب را خاص می‌کند این است که بر بخش‌هایی از کتاب «شدن» متکی است [و درواقع ادامه‌ی آن است.] میشل در این کتاب به‌عنوان یک مربی و راهنما عمل می‌کند. (واشنگتن پست)

  • میشل اوباما برای وقت‌هایی که تردید داریم، نقشه‌ی راهی به ما می‌دهد که شبیه هیچ یک از کتاب‌های دیگر خودیاری نیست... ما از طریق داستان‌ها، تجربه‌ی زیسته و افکار او نور درون خود را پیدا می‌کنیم. (نیویورک تایمز)

کتاب صوتی نور درون برای چه کسانی مناسب است؟

دنبال‌کنندگان کتاب‌های روانشناسی با موضوعاتی از قبیل: خودسازی، خودیاری، موفقیت شخصی و کاری از شنیدن کتاب صوتی نور درون هرگز پشیمان نخواهند شد. اثر حاضر شما را با استراتژی‌های موفقیت و غلبه بر ترس‌ها آشنا می‌کند.

با میشل اوباما بیشتر آشنا شویم

میشل اوباما، همسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا، متولد 1964 است و در آمریکا به دنیا آمده. او دکترای حقوق از دانشگاه هاروارد دارد. میشل حتی قبل از اینکه همسرش رئیس‌جمهور آمریکا شود، زن دغدغه‌مندی بود و به مسائل مربوط به حقوق اقلیت‌ها، نژادپرستی و تبعیض جنسیتی، محیط‌زیست و بهبود وضعیت زنان اهمیت می‌داد و در این زمینه‌ها فعالیت داشت. او در سال 2018 توانست لقب زن تحسین‌شده را به دست آورد. کتاب «شدن» اثر دیگر این نویسنده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب نور درون

  • هیچ چیز نمی‌تواند نوری که از درون می‌تابد را تار کند. (مایا آنجلو)
  • آغوشی ساده قدرتمندترین ابزاری است که برای برقراری ارتباط در حضور دیگران در اختیار داریم.
  • ما آنچه را نمی‌بینیم، تصور می‌کنیم نمی‌تواند وجود داشته باشد. عجب تصور مخربی. (اوکتاویا باتلر)

در بخشی از کتاب صوتی نور درون می‌شنویم

بسیاری از افرادی که من با آن‌ها صحبت کردم تلاش می‌کنند قدرت خود را در نهادها، سنت‌ها و ساختارهایی ببینند که برای آن‌ها ساخته نشده، سعی می‌کنند مین‌های زمینی را پیدا کرده و مرزهایی را ترسیم کنند، که بسیاری از آن‌ها نامشخص و به سختی قابل مشاهده است. مجازات‌ عدم اجتناب از این موانع می‌تواند ویرانگر باشد و گاه به شدت گیج‌کننده و خطرناک است.

اغلب از من پاسخ و راه‌حل خواسته می‌شود. از زمان انتشار آخرین کتابم، داستان‌های زیادی شنیده‌ام و پرسش‌های زیادی را مطرح کرده‌ام، و با طیف وسیعی از مردم درباره اینکه چگونه و چرا بی‌عدالتی و بی‌ثباتی را دنبال می‌کنیم، صحبت کرده‌ام. از من پرسیده شده که آیا ممکن است در جایی در جیب، فرمولی برای مقابله با این چیزها داشته باشم، چیزی که به رفع سردرگمی کمک کند، چیزی که غلبه بر آن را آسان‌تر کند. به من اعتماد کنید، می‌دانم که چقدر مفید خواهد بود.

دوست دارم مجموعه‌ای از پله‌های مشخص را بسازم تا به شما کمک کند بر هر عدم اطمینانی غلبه کنید و به هر هدفی که امیدوارید به آن برسید، دست پیدا کنید. آرزو می‌کنم که ساده بود. اگر فرمولی داشتم، حتماً تحویلتان می‌دادم. اما به خاطر داشته باشید من نیز گاهی اوقات شب‌ها در تخت دراز می‌کشم و به این فکر می‌کنم آیا به اندازه کافی خوب هستم یا خیر. لطفاً دقت کنید که من نیز مانند دیگران، نیاز به غلبه دارم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
مقدمه - قسمت اول
22 دقیقه
مقدمه - قسمت دوم
32 دقیقه
فصل اول: قدرتی کوچک - قسمت اول
36 دقیقه
فصل اول: قدرتی کوچک - قسمت دوم
28 دقیقه
فصل دوم: رمزگشایی ترس - قسمت اول
29 دقیقه
فصل دوم: رمزگشایی ترس - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل سوم: شروعی مهربانانه
32 دقیقه
فصل چهارم: آیا من دیده می‌شوم؟ - قسمت اول
31 دقیقه
فصل چهارم: آیا من دیده می‌شوم؟ - قسمت دوم
30 دقیقه
فصل پنجم: میز آشپرخانه‌ام - قسمت اول
34 دقیقه
فصل پنجم: میز آشپرخانه‌ام - قسمت دوم
36 دقیقه
فصل ششم: همسر و همراهی خوب - قسمت اول
42 دقیقه
فصل ششم: همسر و همراهی خوب - قسمت دوم
30 دقیقه
فصل هفتم: ملاقات با مامانم - قسمت اول
31 دقیقه
فصل هفتم: ملاقات با مامانم - قسمت دوم
29 دقیقه
فصل هشتم: تمامیت ما - قسمت اول
33 دقیقه
فصل هشتم: تمامیت ما - قسمت دوم
26 دقیقه
فصل نهم: زرهی که می‌پوشیم - قسمت اول
26 دقیقه
فصل نهم: زرهی که می‌پوشیم - قسمت دوم
32 دقیقه
فصل دهم: اوج بگیر - قسمت اول
35 دقیقه
فصل دهم: اوج بگیر - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نور درون: غلبه بر روزگار شک و تردید
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویلیلا ولی پور
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نور درون

فاطمه خجسته
۱۴۰۲/۱/۱۱
شروع خوبی با روایت داستان کودکیش داشت، اثر گذار بود و دلیل توصیه‌ی یکی از آشنایانم به شنیدن این کتاب، همان اوایل برام روشن شد. صفحات بعدی اما، یکم حالت عصبی پیدا کرده بودم، منی که از یارکشی و تبلیغ به هر شکل و شیوه‌ای بیزارم، احساس می‌کردم مقابل یک کمپ تبلیغات برای این رو انتخاب کنید نه نفر دیگه و رو، ایستادم یکم حالت عصبی داشتم، حس حماقت بهم دسته داده بود که چرا خودم رو مجبور کردم مناظره‌ی کی بهتره کی بدتره، برای هر کجای دنیا که می‌خواد باشه، گوش بدم؟ اما فصل‌های بعد مادرانه و همسرانه‌تر شد، حالت شخصی‌تری پیدا کرد و ارتباط بهتری با متن کتاب پیدا کردم. تجربه‌های تربیت فرزند، نگرانی نسبت به نسل نوجوان، رابطه‌ی میشل با مادرش، مقایسه‌ی نوع برخورد عاطفی در خانواده خودش و باراک، چگونگی تقسیم نیازهای عاطفی در روابط دوستانه و تجربه‌ی چگونگی زندگی احساسی و عاطفی با یک سیاستمدار و چالش‌های ناشی از آن در زندگی شخصی و اجتماعی و... به نظرم با لحن خودمانی که داشت، جالب و شنیدنی بود.
در این کتاب بارها به بارقه‌هایی از تبعیض نژادی اشاره شده بود، مثل اینکه در سال ۱۹۶۱ که والدین اوباما در اویاهو ازدواج کرده بودند، همچنان ازدواج بین نژادی در ۲۲ ایالت ممنوع بوده. اما از اون جالب‌تر جمله‌ای بود که اشاره می‌کرد وقتی میشل اوباما کمتر از ده سال داشته، زنان آمریکایی حق داشتن کارت اعتباری بدون حضور همسرانشون نداشتند.
تکتم اصغری
۱۴۰۱/۱۲/۴
برای کسانی که درمسیر خودشناسی هستند نکته‌های خوبی دارد.
گوینده دربرخی موارد اشتباه خوانشی داشتند اما اونقدرها نیست که سیر مطالب کتاب از دست شنونده خارج بشود. اما بخش‌های کتاب هرکدام روی یکی از بخش‌های درون ما و استعدادهای ذاتی انسان‌ها نکته‌های خوبی بیان می‌کند و به نظرم اگر تازگی‌ها بیشتر به و و
توانایی‌های درونی خودتان به نور درون خودتان آگاه شده اید حتما این کتاب را گوش کنید. چون شمارا در مسیر خودشناسی خودباوری محکم تر و مطمئن تر می‌کند.
ندا رضوی
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
به نظر میرسه میشل از جایگاه همسر رییس جمهور بودن داره سو استفاده میکنه و در واقع تقریبا حالت دفتر خاطرات بود ولی با همه احوال جذابیت داشت طوریکه تا اخر کتاب رو گوش کردم با صدای خواننده خیلی حال نکردم
وحید
۱۴۰۲/۵/۲۲
کتاب خوبیه. دوست داشتم زندگی این افرادی که تجربه آنرا در کاخ سفید داشتند چگونه است. به آگاهی که از شنیدن این کتاب خواستم عایدم شود به آن رسیدم. در مجموع کتاب خوبیه.
Kiani
۱۴۰۲/۴/۱۶
مثل کتاب میشل شدن خوبه
امااونموقع که اون کتاب رو گوش دادم دوست داشتنی بودن برام اما بعد از حرفها و لطمه‌هایی که از دیدگاهشون کشورها دیدن دوسشون ندارم به زور گوش میکنم
پریسا فرهنگ
۱۴۰۲/۸/۳
ممنون کتابراه. عالی بود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نور درون

برای دریافت کتاب صوتی نور درون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.