معرفی و دانلود کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس

عکس جلد کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس
قیمت:
۶۲۴۰۰ 43680 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس

چگونه می‌توان توانایی‌های خود را باور کرد و به شکلی شجاعانه با تمام مشکلات روبه‌رو شد؟ برایان تریسی در کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس، به شما یاد می‌دهد که ذهن خود را بر روی کاری که انجام می‌دهید، متمرکز کنید و تمامی استعدادها و توانایی‌های وجود خود را به کار گیرید.

درباره کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس:

تعداد زیادی از افراد دنیا از زندگی خود راضی نیستند. اما نمی‌دانند دلیل این موضوع چیست و به شیوهٔ معمول زندگی خود ادامه می‌دهند. اما آیا می‌دانید تنها عاملی که مانع شما برای دستیابی به زندگی دلخواهتان است چیست؟ برایان تریسی عقیده دارد چیزی که باعث می‌شود انسان‌ها نتوانند توانایی‌ها و استعدادهای وجودشان را به کار بگیرند، چیزی جز ترس نیست. او طی تحقیقاتی که درمورد موفقیت زنان و مردان زیادی انجام داد، به ویژگی مشترکی رسید که همه این افراد آن را داشتند و با کمک آن توانستند از انسان‌های معمولی فراتر روند.

کتاب نیروی اعتماد به نفس (The Power Of Self Confidence) نتیجهٔ مطالعه هزاران کتاب و مقاله و پژوهشی می‌شود که این نویسنده مطالعه کرده است. او با مطالعه این منابع به این نتیجه رسیده که انسان‌های موفق نسبت به دیگران دارای اعتمادبه‌نفس بیشتری بوده‌اند و زمانی توانسته‌اند به موفقیت برسند که به تمام توانمندی‌های وجود خود عمیقا باور داشته‌اند.

با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید که اعتماد به نفس خود را تقویت کنید؛ چراکه این عامل شهامتی در شما ایجاد می‌کند که با کمک آن بتوانید به شکلی شجاعانه با همهٔ مشکلات و فرصت‌های زندگی خود روبه‌رو شوید. همچنین قادر خواهید بود ترس‌های زیان‌بار وجودتان را برای همیشه از بین ببرید. با انجام راهکارهای ارائه شده در کتاب حاضر می‌توانید نیروی شگرف اعتماد به نفس را در درون خود تجربه کنید.

اعتماد به نفس به شما این امکان را می‌دهد که از منطقه امن خود خارج شده و ریسک کنید. نویسنده با ارائه‌ی یک راهنمای گام‌به‌گام به شما کمک می‌کند تا همیشه اعتمادبه‌نفس خود را حفظ کنید. مسیری که برایان تریسی در کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس به شما نشان می‌دهد، موجب ایجاد تحولی عظیم در زندگی‌تان می‌شود.

با گسترش شهامت و اطمینان نسبت به خود است که می‌توانید با بزرگ‌ترین چالش‌های زندگی مواجه شوید و بهترین فرصت‌ها را نیز به دست آورید. اگر اعتمادبه‌نفس کافی نداشته باشید، امکان روبه‌رویی با بحران‌ها را نیز از خود سلب می‌کنید. پس هرچه زودتر با استفاده از تکنیک‌های این کتاب اعتماد به خود را گسترش دهید تا به تمامی اهدافی که در سر دارید برسید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس:

- برایان تریسی در درک و آموزش توسعه فردی استاد است. او در این کتاب ارزشمند، کلید موفقیت و اعتقاد به توانایی‌های شما را ارائه می‌کند. (دنیس وایتلی - سخنران، نویسنده و مشاور انگیزشی آمریکایی)

- برایان همچنان بر زندگی هرکسی که بخواهد تأثیر می‌گذارد. این کتاب یک نقشه راه منطقی ارائه می‌دهد که همه می‌توانند از آن برای به حداکثر رساندن پتانسیل واقعی خود استفاده کنند. (جوزف شرن)

- وقتی برایان تریسی کتاب جدیدی می‌نویسد، همه چیز را رها می‌کنم و شروع به خواندن آن می‌کنم. همه ما نیاز به درس‌هایی در زمینه ایجاد اعتماد به نفس بیشتر و دنبال کردن اهداف چالش برانگیز داریم. این کتاب تغییرات مهمی در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. (پت ویلیامز - مدیر ورزشی سابق آمریکایی)

- یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود همهٔ اصول موفقیت کار کنند، اعتماد به نفس است. برایان اکنون به شما نشان می‌دهد که چگونه اعتماد به نفس خود را تا حدی افزایش دهید که غیر قابل توقف شوید. (جک کنفیلد - نویسنده آمریکایی)

- نداشتن اعتماد به نفس، ارزش انسان را از بین می‌برد و بهره‌وری شما را فلج می‌کند. در این کتاب، برایان تریسی اسرار توسعه و حفظ اعتماد به نفس را به اشتراک می‌گذارد تا بتوانید بهترین زندگی را داشته باشید! (کریستین آرنولد)

کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس مناسب چه کسانی است؟

اگر اعتمادبه‌نفس کمی دارید و نمی‌توانید به دنبال کارهایی که دوست دارید بروید و اهداف‌تان را دنبال کنید، شنیدن این کتاب شما را یاری خواهد کرد. همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های خودسازی و توسعه فردی از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد.

برایان تریسی را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و سخنران برجسته در سال 1944 در کانادا متولد شد. او در دوران نوجوانی به دلیل فقر خانواده‌اش مجبور به ترک تحصیل شد و خیلی زود به دنبال شغل و کسب درآمد رفت. برایان تریسی (Brian Tracy) در همه آثاری که تا به حال نوشته تجربه‌هایی را که در زندگی کاری و شخصی‌اش کسب کرده است، به دیگران انتقال داده و از این طریق به افراد دیگر در جهان کمک می‌کند تا در زندگی خود موفق باشند و به اهداف‌شان برسند.

از مهم‌ترین کتاب‌های تریسی می‌توان به «حرف نزن، عمل کن»، «قورباغه‌ات را قورت بده»، «هنر بیان»، «مدیریت درونی»، «معجزه انضباط فردی»، «بهانه ممنوع»، «قدرت برنامه‌ریزی موفقیت و هدف» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس می‌شنویم:

ارسطو در کتاب معروف خود با عنوان «اخلاق نیکوماخوس» می‌نویسد: «هدف غایی بشر رسیدن به سعادت و خرسندی است؛ اگرچه هر انسانی خوشبختی و سعادت را به گونه‌ای تفسیر می‌کند.» نکته‌ای که ما به آن آگاهیم این است که هرچه اطمینان و اعتماد بیشتری به خود داشته باشیم و حس بهتری نسبت به خودمان داشته باشیم، احساس خوشحالی و رضایت بیشتری خواهیم کرد و در انجام کارهایمان تواناتر و موثرتر خواهیم بود.

وانگهی اعتمادبه‌نفس درواقع یک وضعیت یا حالت ذهنی مبتنی بر باور و اعتماد است که موجب می‌شود در مواقع تردید و بلاتکلیفی شجاعانه‌تر حرکت کنیم. اطمینان درونی به شما اجازه می‌دهد با مشکلات و تغییرات و اتفاقات نابه‌هنگام بر پایهٔ آرامش و روشن‌بینی برخورد کنید و به شما این توانایی را می‌دهد که در قبال هر اتفاق و در هر شرایطی موثرتر و بهتر واکنش نشان دهید.

قانون اعتماد؛ قانون اعتماد دیگر زیرمجموعه‌های مهم قانون علت و معلول است که می‌گوید اعتقادات شما به واقعیت شما تبدیل می‌شود. شما هرچه را که می‌بینید باور نمی‌کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
مقدمه
39 دقیقه
بخش یک: مبانی اعتمادبه‌نفس
32 دقیقه
بخش دو: نیت و اقتدار فردی
32 دقیقه
ایدهٔ آسایش
32 دقیقه
بخش سه: دستیابی به احاطه و صلاحیت
45 دقیقه
سوابق خود را بازبینی کنید
36 دقیقه
بخش چهار: بازی درونی اعتمادبه‌نفس
39 دقیقه
پذیرش مسئولیت آغاز راه است
37 دقیقه
بخش پنج: از توانایی‌هایتان به نفع خود بهره ببرید
38 دقیقه
آمادهٔ فراگیری مهارت‌های جدید باشید
33 دقیقه
بخش شش: غلبه بر مشکلات
29 دقیقه
تفکر و برنامه‌ریزی از پیش
38 دقیقه
بخش هفت: اعتمادبه‌نفس در عمل
42 دقیقه
دانش بیشتری کسب کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس
نویسنده
مترجملیلی مشایخ
راویحمید یزدانی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۲۴۰۰ 43680 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس

Saeed
۱۴۰۲/۵/۳۰
یک کتاب تخصصی مخصوص به اعتماد به نفس نیست، اگر دنبال کتابی هستید که اعتماد به نفس و عزت نفس بپردازد، اینگونه نیست. بیشتر کتابی است که به اهمیت اعتماد به نفس در موفقیت می‌پردازد‌
البته که مانند همه‌ی کتاب‌های برایان تریسی ارزش خواندن را دارد.
توصیه من این است اگر کتاب هدف، مدیریت زمان و قورباغه ات را قورت بده برایان را نخوانده اید. ابتدا این کتاب‌ها را مطالعه کنید
افسانه آبی
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتاب خوبیه من گوش دادم و نت برداری کردم بارها گوش دادم برای کسایی که شغلی دارند و دوست دارن توی کارشون پیشرفت کنند عالیه
درباره اعتماد بنفس گفته و خیلی عمیق تر و. ریشه‌ای تر بهش پرداخته و به بیان کلیشه‌ها نپرداخته
میثم توکلی
۱۴۰۲/۶/۶
کتاب خوبی بود میگه که اعتماد به نفس تو حرف نیست فقط عمل کردن خوبه که اعتماد به نفسو تقویت میکنه وقتی اعتماد به نفس در عمل خوب باشه تو حرف‌های ماهم پیدا میشه و تاثیر گذاره ممنونم
محمود قربانی
۱۴۰۱/۷/۱۱
کتاب خوبیه. بخونید. ولی شاید برای یه عده، حوصله سربر باشه. ارزش خوندن داره ولی خیلی گیرا نیست. با تمرکز مطالعه و یا گوش کنید.
مرجان کشاورز
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
همه حرفهای برایان عالی هستن، اما این کتاب اصلا ربطی به اعتماد به نفس نداره، فقط داره از این شاخه به اون شاخه میپره، پیشنهادش نمیدم اصلا
لیلا کریمی
۱۴۰۱/۸/۲۱
کتاب خوب واموزنده‌ وبسیارپرمحتواست صدای گوینده هم عالی ورساست ممنون من که ازشنیدنش لذت بردم نکات بسیاری رویادگرفتم
پوریا صحبت زاده
۱۴۰۱/۷/۲۹
این کتاب عالی و کم نظیر است. هر فردی حداقل دوبار باید این کتاب را بشنود و یادداشت برداری کند
واحد مینا یی
۱۴۰۲/۸/۳
در مورد نشانه‌های کمبود اعتماد به نفس توضیح نداده و واضح خود اعتماد به نفس رو توضیح نداده
ابوالفضل اصلانی
۱۴۰۲/۴/۱۹
این کتاب باتوجه به مضمون آن برای افرادی که اعتماد به نفس نسبتا کمتری دارند موثراست
ملینا محمدی
۱۴۰۱/۷/۵
اصلا خوشم نیومد و وااقعا کلیشه‌ای خسته کنندست
انتظار داشتم جذاب و کمک کننده باشه
گیتا لطفی
۱۴۰۰/۱۲/۱
کتابهای برایان تریسی یکی از یکی مفید تر و تاثیر گذار تر خیلی خوب بود این کتاب
امیر روشنی
۱۴۰۳/۱/۱۲
بسیار کاربردی و کمک کننده. یاداشت فراموش نشود
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
برایان تریسی حرف نداره
تمام نکته‌های کتاب هاش کاربردیه
محمد متین
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
عالی بود دوستان میتونید گوش کنید
Mamad
۱۴۰۱/۹/۶
بد نیست یکم حوصله سر بره
در کل خوبه
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس

برای دریافت کتاب صوتی نیروی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.