معرفی و دانلود کتاب نیروی اعتماد به نفس

عکس جلد کتاب نیروی اعتماد به نفس
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نیروی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نیروی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نیروی اعتماد به نفس

کتاب نیروی اعتماد به نفس، نوشته‌ی نویسنده‌ی به‌نام دنیای کسب‌وکار و موفقیت، برایان تریسی است. نویسنده قصد دارد در این کتاب به مخاطبان خویش بیاموزد با استفاده از روش‌های اصولی و ثابت‌شده، قدرت اعتمادبه‌نفس خود را بازیابند و این نیروی منحصربه‌فرد را در راستای رسیدن به اهداف و کسب موفقیت بیشتر به‌کار گیرند.

دربار‌ه‌ی کتاب نیروی اعتماد به نفس

داشتن اعتماد‌به‌نفس و اتکا به نیروی درونی، یکی از مهم‌ترین درس‌هایی‌ست که همواره از کودکی، در مسیر تحصیل، یا بعد‌ها، در موقعیت‌های شغلی و عاطفی به ما گوشزد می‌شود. با این حال اکثر ما آن‌چنان که باید، با اعتماد ‌به‌ نفس و نیروی عجیب و جادویی آن آشنا نیستیم. این همان موضوعی‌ست که برایان تریسی (Brian Tracy) سعی دارد در اثر ویژه‌ی خود با نامِ کتاب نیروی اعتماد به نفس (The Power of Self-Confidence) بار دیگر در معنایی جدید و با نگاهی تازه به ما بیاموزد.

دنیایی را تصور کنید که در آن خبری از دلهره و ترس از ناکامی نیست؛ موفقیت شما تضمین شده‌ و حتی در معنای بهتر، امکانی برای شکست وجود ندارد! با فرض این شرایط، فکر می‌کنید چه‌اتفاقی درونتان رخ خواهد داد؟ برایان تریسی به شما پاسخ می‌دهد: در آن لحظه که هیچ دلهره‌ای برای شکست در وجودتان حس نکنید، نیرویی ویژه در شما شکوفا خواهد شد؛ اهدافتان بزرگ و بزرگ‌تر شده و هر لحظه از قدرت شگفت‌انگیزی که درونتان رشد می‌کند شگف‌زده می‌شوید! این نیروی نامرئی و اعجاب‌انگیز همان اعتماد‌به‌نفس است!

ثشاید در نگاه اول عجیب به‌نظر برسد، اما این نقطه، همان تفاوت اصلی در افرادی‌ست که موفقیت را به آغوش می‌کشند. افراد موفق، جایی برای شکست نمی‌بینند. آن‌ها به خود ایمان دارند و همین موضوع آن‌ها را را به سمت اهدافشان سوق می‌دهد. داشتن اعتماد به نفس، همچون آهن‌ربا، نیرو و پشتکار فرد را به سمت چشم‌انداز‌های موفقیت می‌کشاند و جایی برای افکار بیهوده باقی نمی‌گذارد. اما چگونه به این نیروی خاموش و فراموش‌شده جانی دوباره ببخشیم؟ برایان تریسی در کتاب نیروی اعتماد به نفس، به‌سراغ ده‌ها کارآفرین و متخصص دنیای فروش و تجارت رفته و با استفاده از تجربیات آن‌ها، به ما می‌آموزد تا آمادگی ذهنیمان را افزایش دهیم، از منطقه‌ی امن خود خارج شویم و از اعتماد به نفس در راستای گسترش چشم‌انداز زندگی و بهره‌وری کاری خود استفاده کنیم. نویسنده در این کتاب با شما قدم به قدم پیش می‌رود تابرای داشتن اعتماد به نفسی راسخ و استوار، برای تمام عمر خود پایه‌ریزی کنید.

با کتاب نیروی اعتماد به نفس و نکات جذاب و آموزنده‌ی آن همراه باشید. این کتاب برای اولین بار در سال 2012 وارد باز جهانی شد. همچنین نسخه‌ی فارسی آن به‌همت نشر لیوسا و با ترجمه‌ی دکتر لیلی مشایخ در دسترس علاقه‌مندان فارسی‌زبان قرار گرفته است.

در نکوداشت کتاب نیروی اعتماد به نفس

این کتاب به شما کمک می‌کند تا خواسته‌های واقعی خود را کشف کنید و نیرو‌های شخصی خود را برای به انجام رساندن اهدافتان رها کنید. (amazon)

کتاب نیروی اعتماد به نفس برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمامی علاقه‌مندان حوزه‌ی خودشناسی، خودسازی و کسب موفقیت پیشنهاد می‌شود. کتاب نیروی اعتماد به نفس همچنین پیشنهاد ویژه‌ای‌ست به کسانی که نیاز به یاری در کسب اعتماد به نفس بیشتر و ایمان به قدرت درونی خود دارند.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم

برایان تریسی (متولد 1944) امروزه‌ به‌عنوان یکی از معروف‌ترین سرمایه‌داران و افراد موفق حوزه‌ی کسب‌وکار و آموزش را‌ه‌ورمز تجارت شناخته می‌شود. او یکی از هزاران فردی بود که در آستانه‌ی نوجوانی و پیش از موعد، تحصیل را کنار گذاشت. شرایط سخت زندگی، برایان را زودتر از آن‌چه فکر می‌کرد وارد بازار کسب‌وکار کرد، به‌طوری که در بیست‌سالگی به فروشنده‌ای حرفه‌ای بدل شده بود.

تجربیات کسب‌شده در مسیر زندگی و راه‌وروش‌های دنیای تجارت، پله‌های ترقی را یکی‌یکی برای او هموار کرد، به‌گونه‌ای که تنها چند سال بعد، تریسی صاحب اولین شرکتِ تجاری خود به ارزش دویست‌وهفتادوشش‌میلیون دلار شده بود. همین وقت بود که او برگزاری همایش‌های موفقیت برای آموزش یافته‌های خود را آغاز کرد. حاصل این برنامه‌های آموزشی بیش از پانصد نوار صوتى و تصویری و تألیف ده‌های کتاب پرفروش و همچنین کمک به ارتقا چندین هزار کسب‌وکار بود. برایان تریسی و خانواده‌اش اکنون در کالیفرنیا زندگی می‌کند. برنامه‌های آموزش موفقیت او همچنان ادامه دارد.

جملات برگزیده‌ی کتاب نیروی اعتماد به نفس

  • هیچ خوب یا بدى وجود ندارد، مگر اینکه زاییده‌ى تفکر ما باشد.
  • اطمینان از ناکجا و به خودى خود به‌وجود نمى‌آید. بلکه همواره حاصل سال‌ها، هفته‌ها، روزها، و ساعت‌ها کار بى‌وقفه و تلاش فردى است.
  • هرگز هیچ جایگاه شکوهمندى به‌دست نیامده است مگر به‌واسطه‌ى کسانى‌که جرئت داشته‌اند باور کنند چیزى در درون آنها، بر شرایط محیطشان برترى دارد.
  • در جایى‌که اعتماد و اطمینان نباشد، هیچ تهور عظیمى وجود نخواهد داشت، و همواره نیمى از مبارزه، اعتقاد راسخ ما به توانایى‌هایمان در برآمدن از پس آن چیزى است که عهده‌دار مى‌شویم.
  • من آموخته‌ام که موفقیت با تعداد مقام‌هایى که در زندگى کسب کرده‌ایم اندازه‌گیرى نمى‌شود، بلکه با مشکلاتى که در مسیر موفقیتمان بر آن‌ها فائق آمده‌ایم سنجیده مى‌شود.

در بخشی از کتاب نیروی اعتماد به نفس می‌خوانیم

زندگى براساس ارزش‌ها، تنها کلید رسیدن به خوشبختى، تعادل، سلامت، و مراتب بالاى اعتمادبه‌نفس است. این ما را به نقطه‌ى نهایى و چه‌بسا مهم‌ترین نکته در این فصل مى‌رساند. این نکته بیانگر این است که ارزش‌هاى واقعى شما تنها در عملکردتان متجلى مى‌شود. شما قادرید باورهاى حقیقى خود را در مواقعى بشناسید که مجبور به انتخاب هستید، به‌خصوص در شرایطى که تحت فشار یا تنش هستید و در آنِ واحد به دو جهت متضاد، از یک سو منافع و از سوى دیگر مسئولیت‌هایتان، متمایل مى‌شوید. و این درست زمانى است که ارزش‌هاى واقعى شما نمایان مى‌شود.

هر عملى که شما در موقعیت‌هاى خاص انجام مى‌دهید، بیانگر این نکته است که بالاترین ارزش درونى شما چیست، یا اساسا آیا به هیچ ارزشى پایبند هستید یا خیر. آنچه شما آرزو دارید، قصد و نیت شما، یا آنچه بیان مى‌کنید، هیچ‌یک اهمیتى ندارد؛ بلکه مهم، آن کارى است که نهایتا انجام مى‌دهید. انتخاب این عملکردها بى‌تردید نشان مى‌دهد که شما درحقیقت چگونه فردى هستید. درواقع با بازنگرى گذشته و تأمل بر آنچه تحت فشار روانى و عصبى انجام داده‌اید و تصمیماتى که گرفته‌اید، مى‌توانید ارزش‌هاى پیشین خود را مشخص کنید. آیا به «فرشته‌ى نیک» درون خود گوش فراداده‌اید یا براى کسب منفعتى گذرا، با بدى‌ها سازش کرده‌اید؟

شخصى که اذعان مى‌دارد زندگى خانوادگى‌اش در اولویت قرار دارد و به همین دلیل، وقت‌گذرانى با فرزندان براى تفریح یا ورزش و نیاز آن‌ها را به خواسته‌هاى رئیس خود و ماندن در محل کار برمى‌گزیند، شخصى است که مطابق با برترین ارزش‌هاى خود زندگى مى‌کند.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ى نویسنده
مقدمه
1. مبانى اعتمادبه‌نفس
2. نیت و اقتدار فردى
3. دستیابى به احاطه و صلاحیت
4. بازى درونى اعتمادبه‌نفس
5. از توانایى‌هایتان به نفع خود بهره ببرید
6. غلبه بر مشکلات
7. اعتمادبه‌نفس در عمل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نیروی اعتماد به نفس
نویسنده
مترجملیلی مشایخ
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات228
زبانفارسی
شابک978-600-340-001-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نیروی اعتماد به نفس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نیروی اعتماد به نفس

برای دریافت کتاب نیروی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.