معرفی و دانلود کتاب صوتی هر فرد یک رهبر است

عکس جلد کتاب صوتی هر فرد یک رهبر است
قیمت:
39900 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هر فرد یک رهبر است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هر فرد یک رهبر است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هر فرد یک رهبر است

کتاب صوتی هر فرد یک رهبر است نوشته‌ی جیمز کوزس و باری پزنر، به شما می‌آموزد که چگونه رهبری موفق شوید و بتوانید مدیریت صحیحی در حوزه شخصی و کاری داشته باشید؛ چرا که هر فردی می‌تواند مهارت‌های رهبری را در خود تقویت کند و آن را بیاموزد.

درباره کتاب صوتی هر فرد یک رهبر است:

این کتاب با ارائه تعریفی دقیق و درست از شیوه رهبری کردن، شما را گام به گام تا رسیدن به مقصد نهایی همراهی می‌کند. جیمز کوزس و باری پزنر در کتاب صوتی هر فرد یک رهبر است (The Five Practices of Exemplary Leadership) یک سفر هیجان‌انگیز را برای شما تدارک دیده‌اند تا به خودشناسی برسید و مهارت‌های کار گروهی شما افزایش پیدا کند؛ چرا که به گفته آن‌ها راز سازمان‌های موفق این است که همه می‌دانند رهبری در همه سطوح وجود دارد و تک‌تک انسان‌ها حق این را دارند که بهترین پاداش‌ها را به دست آورند و در هر شرایطی، باید کاری کنند که اتفاقات حیرت‌آور پیش بیاید.

این کتاب شامل اطلاعات عمومی، دستورالعمل‌های گام‌به‌گام، نمونه‌ای از دستور برگزاری کارگاه و متن کامل جملاتی است که برگزارکننده باید در کارگاه بگوید. با استفاده از اصول و راهکارهای این کتاب می‌توانید کارگاهی برای گروهی با هر اندازه و در هر شکلی برگزار کنید. این کارگاه «پنج تمرین رهبری نمونه» دارد که براساس آن پیش می‌رود. این تمرین‌ها به‌طور خاص برای نیروهای فردی طراحی شده است؛ یعنی افرادی که توانایی رهبری و تأثیرگذاری بر دیگران را دارند، اما در سازمان هیچ مسئولیت رسمی مدیریتی بر عهده ندارند.

جیمز کوزس و باری پزنر را بیشتر بشناسیم:

جیمز کوزس (James M. Kouzes) و باری پزنر (Barry Z. Posner) از نویسندگان به نام آمریکایی هستند که تاکنون توانسته‌اند کتب و مقالات زیادی درباره رهبری و شیوه‌های مدیریت بنویسند.

کتاب چالش رهبری با بیش از دو میلیون نسخه چاپ در دنیا یکی دیگر از آثار این دو نویسنده است. همچنین بر روی کتاب‌های آن‌ها به طور گسترده تحقیق شده و بیش از 500 رساله دکترا و مطالعات دانشگاهی بر اساس آثار اصلی کوزس و پزنر ساخته شده است.

جیمز کوزس نه تنها یک محقق برجسته در زمینه رهبری به شمار می‌رود، بلکه وال استریت ژورنال نیز از او به عنوان یکی از دوازده معلم برتر اجرایی در ایالات متحده نام برده است. همچنین جیمز کوزس و باری پزنر جایزه برجسته مشارکت و یادگیری در کار در سال 2009 را دریافت کردند که از طرف انجمن آموزش و توسعه آمریکا (ASTD) به آن‌ها اهدا شد.

در بخشی از کتاب هر فرد یک رهبر است می‌شنویم:

کارگاه هر فرد یک رهبر است برای هم کسانی طراحی شده که در حال حاضر، در محیط کار خود سمتی غیرمدیریتی بر عهده دارند. شرکت‌ کنندگان ممکن است از این‌ دست افراد باشند: افراد مد نظر برای مسئولیت‌های رهبری یا علاقه‌مند به کسب آمادگی برای این مسئولیت‌ها، کارکنان بدون هیچ فرد زیردستی ولی دارای برخی مسئولیت‌های رهبری (مثلاً رهبران تیم یا پروژه) و هر فرد دیگری که دوست دارد دربار رهبری چیزهای بیشتری یاد بگیرد. ممکن است قبل از اینکه برنامه‌ریزی برای کارگاه‌تان را شروع کنید، شرکت‌کنندگان مشخص شده باشند؛ برای مثال ممکن است در برنامه‌ای توسعه‌ای ثبت‌ نام یا در کنفرانس یا جلس سازمان خود شرکت کرده باشند. اگر شرکت‌ کنندگان هنوز انتخاب نشده باشند، ممکن است تصمیم‌گیری دربار انتخاب مدعوین بر عهد شما قرار بگیرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
معرفی
13 دقیقه
فهرست و مقدمه
66 دقیقه
بخش اول - کتاب کار
20 دقیقه
بخش دوم - بررسی اجمالی کارگاه
123 دقیقه
بخش سوم - متن گفته‌های برگزار کنندۀ کارگاه
20 دقیقه
بخش چهارم - پیوست
60 دقیقه
پیوست‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هر فرد یک رهبر است
نویسنده،
مترجمموسی زمان زاده دربان، احمد عبداله زاده منهه، سمیرا یزدان پور
راویحدیثه حیدری، امیرحسین چرمچی
ناشر چاپیانتشارات شکیب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
39900 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هر فرد یک رهبر است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هر فرد یک رهبر است

برای دریافت کتاب صوتی هر فرد یک رهبر است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.