معرفی و دانلود کتاب صوتی همه چیز بودن: راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه کاره شوند

عکس جلد کتاب صوتی همه چیز بودن: راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه کاره شوند
قیمت:
79000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همه چیز بودن: راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه کاره شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همه چیز بودن: راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه کاره شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی همه چیز بودن: راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه کاره شوند

کتاب صوتی همه چیز بودن: راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه کاره شوند نوشته‌ی امیلی واپنیک، مخصوص کسانی‌ست که نمی‌خواهند تا آخر عمرشان یک حرفه و شغل را دنبال کنند و علایق و کنجکاوی‌های وسیع‌تر و متنوع‌تری دارند.

درباره کتاب صوتی همه چیز بودن:

وقتی بزرگ شوی می‌خواهی چه کاری شوی؟ این سوال بسیار آشنایی‌ست که از کودکی از همه آدم‌ها پرسیده می‌شود اما این پرسش در عین بی‌ضرر بودن، می‌تواند عواقب ناخواسته‌ای هم به دنبال داشته باشد. درواقع باعث می‌شود شما احساس کنید که باید تنها یک شغل و یک اشتیاق را انتخاب کنید اما ممکن است علایق فراوانی در دل داشته باشید و کارهای متنوعی را در آینده برای خود در نظر بگیرید. پس اگر جزء این دسته از افراد هستید، کتاب همه چیز بودن (How to Be Everything) به شما یادآوری می‌کند که داشتن چندین پروژه، علاقه و کنجکاوی باعث نمی‌شود که از کسی عقب بیفتید یا به قول معروف از یک شاخه به شاخه دیگر بپرید بلکه شما دارای یک پتانسیل چندگانه هستید و بزرگ‌ترین نقطه قوت شما نیز همین می‌تواند باشد.

کتاب همه چیز بودن به شما کمک می‌کند تا احساسات و مهارت‌های متنوع خود را به کار بگیرید و در هر سن و مرحله‌ای اجازه بدهید که کاملا خود واقعی‌تان باشید. برخی از مهم‌ترین نکاتی که با شنیدن این اثر یاد خواهید گرفت عبارتند از:

- چرا داشتن چندین پتانسیل و علاقه می‌تواند بزرگ‌ترین قدرت‌تان باشد؛ خصوصا در بازار کار نامشخص امروز.
- یاد می‌گیرید که چگونه می‌توانید زندگی خود را تامین کنید و ساختار و برنامه زندگی‌تان را تنظیم کنید.
- چگونه بر روی چندین پروژه کاری تمرکز کنید و در تمامی آن‌ها به پیشرفت برسید.
- چگونه می‌توان از نگرانی‌های رایج مانند ترس از بهترین نبودن، احساس گناه درباره از دست دادن علاقه‌ای که قبلا داشته‌اید و یا چالش توضیح دادن شغل‌تان به دیگران خلاص شوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی همه چیز بودن:

- اگر هنوز نمی‌دانید با زندگی خود چه کار باید بکنید، کتاب امیلی باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشید. (Bustle)

- توصیه‌هایی دلگرم‌کننده برای موفقیت! این کتاب پر از تمرینات عالی و توصیه‌های عملی است و ما به شدت توصیه می‌کنیم نسخه‌ای از آن را تهیه کنید. (Forbes)

- همه چیز بودن به شما کمک می‌کند مهارت‌های متنوع خود را درک و پردازش کنید. این کتاب به شما کمک می‌نماید تا بزرگترین آرزوهای خود را برآورده کنید، همه‌ی آن‌ها! (Buzzfeed)

کتاب صوتی همه چیز بودن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم در زندگی خود علایق گوناگونی دارید و نمی‌خواهید تنها بر روی یکی از آن‌ها متمرکز شوید، این کتاب جذاب به شما پیشنهاد می‌شود.

امیلی واپنیک را بیشتر بشناسیم:

او سخنران، مربی حرفه‌ای و وبلاگ نویس است و با بنیان گذاشتن و مدیریت وبسایت Puttylike.com به بسیاری از افراد کمک می‌کند تا به شغل مورد علاقه خود برسند و زندگی پربارتری را تجربه نمایند.

امیلی واپنیک (Emilie Wapnick) در طول زندگی خود نمی‌توانست در یک مسیر باقی بماند و رشته‌های موسیقی، هنر، تولید فیلم و حقوق را خواند. همچنین سخنرانی‌های امیلی در TED نیز بازدیدکنندگان فراوانی دارد و هم اکنون به عنوان سخنران در دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها و سازمان‌های مختلف حضور پیدا می‌کند.

جملات برگزیده کتاب صوتی همه چیز بودن:

- پول صرفاً یکی از عنصرهای زندگی شاد است.
- ما چندپتانسیلی‌ها برای خوشحالی در زندگی به حس معنا نیاز داریم.
- میزان تنوع لازم برای هر فرد متفاوت است و در طول عمر ما نوسان می‌کند.
- ما برای زندگی و شکوفایی به پول نیاز داریم، اما مقدار آن میان افراد مختلف به‌شدت متفاوت است.

در بخشی از کتاب صوتی همه چیز بودن می‌شنویم:

رویکرد اینشتینی برای همه مناسب نیست. برای برخی از ما تصور محول ‌کردن چند پتانسیلی‌ بودن به عصرها و آخر هفته‌ها ناپذیرفتنی است. ما ترجیح می‌دهیم از گرسنگی تلف شویم تا اینکه چهل ساعت در هفته را برای کاری صرف کنیم که نمی‌توانیم تمام وجودمان را در آن بگنجانیم؛ با این‌ حال برای بسیاری رویکرد اینشتینی می‌تواند رهایی‌بخش باشد. با حذف فشار ناشی از نیاز به درآمدزایی از هر علاقه دست‌مان را برای اکتشاف بدون نگرانی باز می‌گذاریم؛ می‌توانیم از شاخه‌ای به شاخه‌ای دیگر، از پروژه‌ای به پروژه‌ای دیگر و از خیالی به خیالی دیگر بپریم؛ می‌توانیم چیزهایی را برحسب میل خود کم ‌و زیاد کنیم، آن ‌هم بدون هیچ پیامد مالی یا هیچ‌گونه بازخواست.

آیا رویکرد اینشتینی برای شما جذاب است یا نه؟ پاسخ این سؤال تا حدی به این بستگی دارد که ثبات در برابر انعطاف‌پذیری چه ‌اندازه برای‌تان ارزش به حساب می‌آید. بیشتر افرادی که در فصل پنج حرفه‌های چندپاره داشتند مراتب بالایی از انعطاف‌پذیری و استقلال می‌خواستند. بسیاری از آنان مشاغل سنتی را ترک کرده بودند، چون برای‌شان دنیای مناسبی نبود؛ در مقابل، اینشتینی‌های خرسند برای ثبات ارزش بیشتری قائل‌اند. آنان معمولاً روند کاری و ساختار و رفاقت موجود در فضای کار را دوست دارند. دل‌چسب‌ بودن معمولاً در بینِ انگیزه‌های اصلی اکثریت جامعه نیست، اما مزیت افزوده‌ی الگوی اینشتینی برخورداری از عنوانِ شغلی سر راست و درک‌ شدن از سوی دیگران است. چند پتانسیلی‌هایی که رویکرد اینشتینی را برگزیده‌اند بعید است موقع معرفی خودشان در میهمانی دیگران را سردرگم کنند. آنچه آنان را از بیشتر مردم متمایز می‌کند نحوه‌ی پرداخت هزینه‌های زندگی نیست، بلکه وجود آرایه‌ی رنگارنگی از سرگرمی‌ها و علاقه‌های دیگر در زندگی‌های‌شان است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
پیشگفتار
26 دقیقه
بخش اول - فصل یک:‌ شما هیچ ایرادی ندارید
33 دقیقه
فصل دو:‌ چندپتانسلی‌ها؛ سست عنصر یا نوآور؟
43 دقیقه
فصل سه: اجزای زندگی چندپتانسیلی شاد
50 دقیقه
بخش دوم - فصل چهار: رویکرد آغوش جمعی
32 دقیقه
فصل پنج: رویکرد چندپاره
30 دقیقه
فصل شش: رویکرد اینشتینی
35 دقیقه
فصل هفت: رویکرد ققنوسی
62 دقیقه
بخش سوم - فصل هشت: سیستم بهره وری شخصی
36 دقیقه
فصل نه: ترس، اعتمادبه نفس و مواجه شدن با افرادی که متوجه نمی شوند
11 دقیقه
فصل ده: جمع بندی
6 دقیقه
پیوست یک: چندپتانسیلی‌های مشهور
7 دقیقه
پیوست دو: مثال‌هایی از حوزه‌های میان‌رشته‌ای

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی همه چیز بودن: راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه کاره شوند
نویسنده
مترجمسعید دانشمندی
راویعاطفه زاهد
ناشر صوتی نشر نوین
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
79000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همه چیز بودن: راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه کاره شوند

Baran Daneshvar
۱۴۰۱/۵/۲۰
درود... کتابی برای چند پتانسیلی‌های پرانگیزه، پرشور عاشق یادگیری، تنوع طلب، ماجراجو، بیزار از انجام کارهای تکراری... متاسفانه جامعه‌ی تخصص محور وسیستم آموزشی خطی برچسب سطحی نگر از این شاخه به اون شاخه پریدن بی‌هدف و عدم تمرکز را بر روی این تیپ شخصیتی میزنه وباعث میشه خودمون رو باور نکنیم و بخاطر رو همرنگ جماعت شدن خواسته هامون سرکوب کنیم این کتاب بهتون میگه که افراد موفق زیادی هم چند پتانسیلی هستند مانند افلاطون ارسطو داوینچی و استیو جابز و...... و شما میتونید با رویکردهایی که در این کتاب بیان میشه و تمرین و نوشتن و ادغام کردن و... خودتون رو بهتر بشناسید و با ترکیب چیزهایی که آموزش دیدید میتوانید نوآور مخترع کارآفرین و... باشید به علت دارا بودن ویژگی‌های مانند یادگیری سریع و تطابق پذیری و منعطف بودن و سازگاری با شرایط این چند پتانسیلی‌ها هستند که در آخر برنده‌اند... ومن در این کتاب فهمیدم که چطورپول تنوع و معنا را پیدا کنم.... در پناه نور باشید🤍
S R
۱۴۰۱/۵/۱۶
این کتاب رو برای کسانی که به حوزه‌های مختلف علاقه دارن ولی مردد هستن که واقعا چه کاری رو باید انجام بدن بشدت توصیه میکنم چون در نهایت متوجه میشن چندپتانسیلی هستن و این علایق متعدد نه تنها پوینت منفی نیست بلکه بشدت کاراست، و در واقع کمک میکنه به خودشناسی بیش تر. هم کتاب فوق العاده است و هم ترجمه هم بسیار روان انجام شده. اما نکته منفی که خیلی هم اذیت کننده است گویندگی کتابه، گوینده که طبق اطلاعاتی که ابتدای کتاب گفته شد همسر مترجم هستن بسیار ضعیف عمل کردن، با این که صدای خوبی دارن ولی بشدت یکنواخت میخوندن و انگار متوجه چیزی که میخوندن نبودن و این شنونده رو بشدت اذیت میکنه.
K Kh
۱۴۰۲/۲/۲۴
کتاب فوق العاده‌ای بود و خوانش هم دلپذیر، تا قبل از اینکه با مسئله چند پتانسیلی و این کتاب آشنا بشم فکر میکردم دچار نوعی اختلال هستم که دائما دوست دارم کار جدیدی رو امتحان کنم و همیشه واژه همه کاره و هیچ کاره تو ذهنم میومد اما از وقتی شروع به خوندنش کردم احساس کردم یه بار روانی از روی دوشم برداشته شد و این کتاب نه تنها مشوقم شد که کمک کرد بتونم بهشون نظم بدم و جرات شروع کردن پیدا کنم
Yalda B
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
این کتاب برای آدمایی مثل من که علایق زیادی دارن و نمیتونه فقط روی یک کار تمرکز کنه و بچسبه به اون کار، خطاب می‌کنه و در جای جای کتاب تعاریفی داره که لبخند به لبتون میاره که انگار داره از من حرف می‌زنه و میتونید نگاهی روشن تر به زندگیتون داشته باشید.
Navid 3d
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
صدای گوینده بسیار رسا و کیفیت مناسبی داره اما بدون هیچ تحرک آوایی یا زیر و بم کردن صدا بدون هیچ نشان دادن حسی در خواندن مطالب. فصل سوم رو سی بار گوش دادم و هر بار من خوابم برد و همچنان فصل سومم! ولی دلم نمیاد زیر پنج ستاره بدم
zohre
۱۴۰۱/۵/۱۶
با سلام
در دنیای امروز که میطلبه اشتغال زایی داشته باشیم وکارافرین باشبم اطلاعات جدیدی بود متضاد شعارهای رایج جامعه که باعث شد نگاه منفی که به چند شغله بودن رو داشتم تغییر دهم. کیفیت عالی.. با تشکر از نویسنده وگوینده 🙏🙏🙏
Hiva Firouzifard
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
همیشه فکر می‌کردم اشتهای زیادی واسه یادگرفتن چیزای جدیدی دارم و فکر می‌کردم چون نمیتونم تو یه رشته یا یه کار بمونم یه مشکلی دارم، این کتاب واقعا کمک کرد خودم و بفهمم و اعتماد بنفسم بالا بره
Amir hosein
۱۴۰۲/۷/۱۲
کتاب خوبی هست برای کسانی که علاقع به انجام کارهای متفاوت دارند و نمیتونند روی یک کار به تنهایی متمرکز باشند. ولی خوانش خوب و گیرایی نداره خسته کننده هست. با سرعت بالا گوش کنید
h p
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
کتاب خیلی خوبیه، من هم سال‌ها با این‌مساله روبرو بودم و حالا اینکه جای ضعف به عنوان نقطه قوت مطرح بشه، میتونه زندگی آدمو متحول کنه.
حامد چلمقانی
۱۴۰۱/۵/۲۵
از هر کتاب یه نکته کلیدی
این کتاب هم نکته طلایی خودشو داره
فقط صدا رو دور تند پخش کنید تا اذیت نشید
مریم دشتی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
این کتاب برای من مثل معجزه بود هرگز گمان نمیکردم چند پتانسیلی یک ویژگی باشد یا قابل هدایت و استفاده
ندا
۱۴۰۱/۱۱/۴
کتابی فوق‌العاده و جذاب برای انسان‌های سر در گم و به اندازه میلیون‌ها تومان ارزش داره
محمد چناری
۱۴۰۱/۶/۲
نسبتا خوبه و یه دید جدید بهتون میده اما اونقدرا کارآمد نیست
محمد قنبریها
۱۴۰۱/۴/۱۶
عالی بود ممنون، واقعا قابل انجام و برنامه ریزی هست
آرمان اشتری
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
انگار خودم بودم و واقعا خودم بودم
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب صوتی همه چیز بودن: راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه کاره شوند

برای دریافت کتاب صوتی همه چیز بودن: راهنمای آنان که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه کاره شوند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.