معرفی و دانلود کتاب اول سود: کسب‌و‌کار خود را از یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌سازی تبدیل کنید

عکس جلد کتاب اول سود: کسب‌و‌کار خود را از یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌سازی تبدیل کنید
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اول سود: کسب‌و‌کار خود را از یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌سازی تبدیل کنید  و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اول سود: کسب‌و‌کار خود را از یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌سازی تبدیل کنید  و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اول سود: کسب‌و‌کار خود را از یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌سازی تبدیل کنید

کتاب اول سود: کسب‌و‌کار خود را از یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌سازی تبدیل کنید نوشته مایک میخالوویچ، برای افرادی که کسب و کاری راه انداخته‌اند، یا به فکر راه اندازی کسب‌و‌کاری جدید هستند و یا وظیفه سنگین مدیریت مالی شرکتی را بر عهده دارند بسیار مناسب و الهام بخش است.

این کتاب با ده‌ها مطالعه موردی، راه‌حل‌های عملی و گام به گام، نقشه راه موثری برای کارآفرینان است تا به رویای همیشگی «سودآوری» دست یابند. در فضای کسب‌و‌کار، یک مشکل واقعاً زجرآور و بزرگ وجود دارد: از هر 10 کسب‌وکار، 8 مورد شکست می‌خورند و اولین دلیل شکست‌شان نیز عدم سودرسانی است.

در کتاب اول سود (Profit first) یاد می‌گیرید که:

- با پیگیری یک مدل 4 مرحله‌ای ساده، و با بالانس کردن حساب‌های بانکی، می‌توان حسابداری را ساده و به راحتی کسب‌وکار را سودده کرد.
- یک کسب‌و‌کار کوچک و سودده به مراتب از کسب‌وکار بزرگی که به زحمت ادامه حیات می‌دهد بهتر است.
- کسب‌وکاری که زودتر به سودآوری و ثبات می‌رسد، در بلند مدت، پتانسیل بیشتری برای رشد دارد.

مایک میخالوویچ (Mike Michalowicz)، نویسنده کتاب‌های پرفروش «برنامه کدویی» و «کارآفرین دستمال توالت»، در کتاب جدید خود به نام «اول سود؛ کسب‌و‌کار خود را از یک هیولای پول خوار به یک دستگاه پول‌سازی تبدیل کنید» که پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون در زمینه مدیریت مالی است، راه‌حلی ساده، بدیع و ساختارشکن برای مدیریت مالی کسب‌و‌کارهای مختلف ارائه می‌کند تا بتوانند از بحران‌های مالی همیشگی رهایی یافته و به سودآوری برسند.

مایک در کتاب خود می‌گوید: «کار کردن بسیار سخت به مدت طولانی، می‌تواند یک راهکار بسیار ساده برای نجات یک کسب‌وکار بیمار باشد. با خود فکر می‌کنیم اگر سخت‌تر، بیشتر و بهتر کار کنیم (البته اگر دوام بیاوریم)، بالاخره اتفاق خوبی خواهد افتاد. حتماً یک درآمد بزرگ آن گوشه منتظر شماست، نه؟ چیزی شبیه معجزه، تمام قرض‌ها، استرس‌های مالی و نگرانی‌ها را کنار خواهد زد. هرچه باشد، ما شایسته‌ی این معجزه هستیم؟ این همان پایانی نیست که برای داستان‌مان مدنظر داریم؟

نه دوست من، این مسائل برای فیلم‌ها است، هیچ مورد مشابهی را در زندگی واقعی تجربه نخواهیم کرد.»

مایک میخالوویچ، ابتدا «اول سود» را برای خودش طراحی کرده بود تا مشکلات مالی خودش را حل کند. جواب داد. در واقع عملکرد آن فراتر از جواب دادن بود: معجزه کرد. آن را برای کسب‌وکار دیگری که در آن سهامدار بود (یک تولیدی چرم کوچک در سنت‌لوئیس) نیز امتحان کرد. جواب داد. آن را با سایر کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دیگر نیز امتحان کرد. جواب داد.

شما نیز برای مدیران و افراد شاخص اطراف‌تان که با کسب و کاری درگیر هستند، این کتاب را به عنوان یکی از مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی هدیه بدهید. یا می‌توانید آن را به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی نوروزی خود هدیه بدهید. مایک می‌گوید: «ایمیل‌هایی را از سایر کارفرماها دریافت کردم که می‌گفتند روش را امتحان کرده و از آن نتیجه گرفته‌اند. در مورد آن در وال استریت ژورنال نوشتم و داستان‌های موفقیت‌آمیز دیگری سرازیر شدند. از آن زمان انتشار «اول سود» ده‌ها هزار کارآفرین این سیستم را اجرا کرده و کسب‌وکارهایشان را متحول کرده‌اند. آن‌ها نه‌ تنها یک سود هنگفت را ایجاد می‌کنند، بلکه به رشد کسب‌وکارشان هم ادامه می‌دهند.»

کتاب «اول سود» به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی مفید و با توجه به کاربردی، ضروری و ماندگار بودن مفاهیم ارائه شده در آن برای تبدیل کسب‌و‌کار از یک هیولای پول خوار به دستگاه پول‌سازی، یکی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص برند و شرکت‌تان خواهد بود.

مایک میخالوویچ، کارآفرین، سخنران و نویسنده‌ای آمریکایی است. میخالوویچ، ستون‌نویس روزنامه‌ی وال استریت ژورنال بوده و همچنین در مجله‌ی Entrepreneur نیز فعالیت داشته است. او به عنوان کارشناس حوزه‌ی کارآفرینی و تجارت در شبکه‌های مطرحی چون NBC ،MSNBC ،Fox News و ABC News Now حضور داشته است.

در بخشی از کتاب اول سود می‌خوانید:

شما هم باید از قدرت اقدامات کوچک بهره بگیرید. چگونه با کمترین تلاش بیشترین بازده را از یک دلار دریافت خواهید کرد؟ زمانی که صحبت از حل مسائل می‌شود، باید انگیزه‌های احساسی بسازیم. همانند مراجعه به باشگاه می‌ماند. اگر پس از 10 سال برای اولین بار به باشگاه بروید و همانند یک سگ وحشی ورزش کنید، شاید همان روز اول حس خوبی داشته باشید؛ اما اندکی که بگذرد احساس درد زیادی خواهید داشت و احتمالاً دیگر به باشگاه نخواهید رفت. انگیزه به‌ ندرت پس از یک تلاش دیوانه‌وار رخ می‌دهد. انگیزه به‌ تدریج اما به شکل بی‌وقفه ساخته می‌شود. اقدامات کوچک، تکراری و پیوسته با یکدیگر پیوند خورده و انگیزه پشت انگیزه می‌سازند.

دیو رمزی در کتاب خارق‌العاده‌ی خود «انتقال کامل پول» در مورد گلوله‌ برفی بدهی توضیح داده است. این امر خلاف منطق است، اما دقیقا با روان تمامی ما انسان‌ها همخوانی دارد. رمزی می‌گوید منطق حکم می‌کند ابتدا بدهی‌هایمان را با بالاترین نرخ بهره بپردازیم، اما در این شرایط انگیزه‌ی احساسی ایجاد نمی‌شود. پاره کردن یک صورت مالی است که به شما انگیزه‌ی لازم را داده و کاری می‌کند برای غلبه بر بعدی شارژ شوید. رمزی می‌گوید باید تمامی بدهی‌های خود را صرف‌ نظر از نرخ بهره از کوچک به بزرگ مرتب کنید. تنها زمانی که دو بدهی مقدار مشابهی دارند، باید موردی که نرخ بهره‌ی بالاتری دارد را در ابتدا پرداخت کنید.

رمزی به ما می‌گوید تنها مقدار حداقل را برای تمامی بدهی‌ها بپردازیم، مگر موردی که در بالای فهرست قرار دارد کوچک‌ترین بدهی. در ادامه تمامی قدرت مالی خود را صرف نابودسازی هرچه سریع‌تر بدهی اول نمایید. زمانی که اولین بدهی پاک شد، سراغ مورد بعدی در فهرست بروید و پولی که برای پرداخت بدهی اول استفاده کرده‌اید را به حداقل پرداخت اضافه نمایید. زمانی که دومین بدهی پرداخت شد، سراغ بعدی رفته و تمامی پول مورد استفاده برای پرداخت دومین بدهی را به حداقل‌های سومین مورد اضافه نمایید. می‌بینید که گلوله‌ برف چطور رشد می‌کند؟ و می‌بینید که چگونه شور و اشتیاق مربوط به حذف بدهی‌ها بیشتر خواهد شد؟ روز به روز خرج نکردن لذت بیشتری برایتان به همراه خواهد داشت، لذتی که پیش‌تر هزینه کردن برایتان به ارمغان می‌آورد. سوز و دیو هر دو به شما افتخار خواهند کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول) کسب‌وکار شما یک هیولای پول‌خوار غیرقابل کنترل است
فصل دوم) اصول محوری اول سود
فصل سوم) برپاسازی اول سود برای کسب‌وکار شما
فصل چهارم) ارزیابی سلامت کسب‌وکارتان
فصل پنجم) درصدهای تخصیص
فصل ششم) به حرکت انداختن اول سود
فصل هفتم) بدهی خود را نابود کنید
فصل هشتم) پول را داخل کسب‌وکارتان بیابید
فصل نهم) اول سود - تکنیک‌های پیشرفته
فصل دهم) زندگی با اول سود
فصل یازدهم) چگونه از سقوط آن جلوگیری کنیم
خاتمه
ضمیمه 1) راهنمای برپاسازی سریع اول سود
ضمیمه 2) فرم ارزیابی آنی
ضمیمه 3) واژه‌نامه یا عبارات کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اول سود: کسب‌و‌کار خود را از یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌سازی تبدیل کنید
نویسنده
مترجمهادی بهمنی
ناشر چاپی نشر نوین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات258
زبانفارسی
شابک978-600-8738-47-3
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اول سود: کسب‌و‌کار خود را از یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌سازی تبدیل کنید

روزبه دهقانی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
عالیه. برای من که فروشگاه یک دهانه مو کردم 4دهانه و لوکس تر اما فروشم پایین اومده بود با اینکه اجناس چندین برابر تنوع و قیمت شوند بالا رفته بود خیلی یاد داد و چون دارم خلاصه نویسی و شخصی سازی میکنم خیلی یاد داره میده همچنان
ممنون از مدیریت کتابراه
توفیق صبحی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
سلام. یک کتاب عالی. بی نظیر. بتونی کارهاش انجام بدی.. این کتاب 1 سال پیش خونده بود امسال دوباره خواندم. اول سود خودتون برداربن. و چند حساب باز کنید و چطوری درآمد تقسیم کنید الان به همه کارهاش آمو زش داده انجام میدم و نتیجه گرفتم
بیژن غفاری
۱۴۰۲/۱/۲۳
شاید تفاوت کسب و کار موفق یا ناموفق به همین چند قانون ساده برگردد.
کتاب چندان قوی نیست و متن متوسط دارد ولی فلسفه پشت آن بسیار جالب است. هرچند متن خیلی جذب‌تان نکرد اما بخوانید تا زودتر کسب و کارتان را اصلاح کنید یا پیشرفت بدهید.
مرتضی سبحان
۱۳۹۸/۵/۵
برای کارآفرین‌هایی که صورت‌های مالی در کسب و کار خود ندارند یا متوجه آن‌ها نمیشوند راهکاری ساده و موثر ارائه کرده تا به سادگی متوجه زیان ده بودن کسب و کار خود شوند
مدیران شرکتهای sme حتما مطالعه نمایند
سیاوش احراری
۱۳۹۹/۸/۴
کتاب عالیه من نصف کتاب رو خوندم شیفته نویسنده و کتاب شدم هوشمندانه هست من راهکارشو توی تجارتم تقریبا البته اجرا کردم و میاونم بگم ایده اصلی اون فقط ایده اصلیش فوقالعاده جالب و موثره
قربانعلی خدایاری
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
ساده و کاربردی
هرکسی می‌تواند با هر کسب و کار و سطح درآمد از ورشکستگی فرار کند.
با آموزش‌های این کتاب در زمینه مدیریت منابع و هزینه‌ها وقت بیشتر برای خود و خانواده خواهید داشت.
hashem nouralahi
۱۴۰۰/۱۰/۵
دوستان حقیقتا من متوجه نشدم که منظورش از "سهم مالکان" چی هست؟ بطور عامیانه و بازاری میشه لطف کنید بگید یعنی چی؟ این مالکان همون سهامداران هستند یا موسسان یا مدیران؟
داود میری
۱۴۰۲/۲/۴
واقعا نکات مفیدی داشت مناسب همه صاحبان کسب و کار که با تفکیک کردن مبلغ درآمد به 5 قسمت خیلی در زمینه اقتصاد کسب و کار کمک کننده می‌تونه باشه
مهدی صالحی
۱۳۹۸/۱/۳
کتاب خیلی جالبیه و ایده واقعا مفیدی پشت این کتابه که بهمون یادمیده چطور در تصمیم گیری‌های مربوط به کسب وکارمون اول از همه حساب و کتاب سود و زیان رو بکنیم. واقعا کاربردیه
عاطفه ...
۱۴۰۲/۱/۱۳
من یه فعال اقتصادی یا صاحب کسب و کار نیستم.. اما کتاب رو دوست داشتم و چون به زبان ساده ایده‌ها رو بیان کرده بود، ازش یاد گرفتم
کریم
۱۴۰۱/۵/۲۳
یک کتاب خوب که به هر کارآفرینی میتواند برای بهبود کسب و کارش کمک کند. ایده اصلی کتاب افزایش سودمندی کسب و کار است.
sima masoumi
۱۴۰۰/۵/۲۱
مفاهیم مالی و کسب سود را به زبان ساده مطرح کرده و محتوایش برای کسب و کارهای کوچک و متوسط بسیار کاربردیست.
سهیل قهرمانی
۱۳۹۸/۴/۳۱
امروزه مارکتینگ هم کاملا به سمت Performance محور بودن و سود متمرکز شده.
در هر کسب و کاری که هستید حتما! باید روند اول سود آشنا باشید
محسن aa
۱۴۰۲/۶/۴
کتاب کاربردی‌ای هست، من خوندم توصیه میکنم بخونید، قطعا ارزش پول و وقتتون رو داره
Mohamad reza
۱۴۰۱/۱/۱۸
خیلی عالیه این کتاب به نظر من برا همه لازمه که بخونن چون خیلیامون مدیریت مالی نداریم تو زندگیمون
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه کتاب اول سود: کسب‌و‌کار خود را از یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌سازی تبدیل کنید

برای دریافت کتاب اول سود: کسب‌و‌کار خود را از یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌سازی تبدیل کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.