معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر رهایی از رنج: نگرش‌هایی برای پایان دادن به رنج

عکس جلد کتاب صوتی هنر رهایی از رنج: نگرش‌هایی برای پایان دادن به رنج
قیمت:
۶۸۰۰۰ 47600 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر رهایی از رنج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر رهایی از رنج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر رهایی از رنج: نگرش‌هایی برای پایان دادن به رنج

آدیا شانتی یکایک خوانندگان این کتاب را به سفری پررمزوراز به درون خودشان دعوت می‌کند و بایدها و نبایدهای این سفر معنوی را به آن‌ها می‌آموزد. کتاب صوتی هنر رهایی از رنج مجموعه‌ای از آموزه‌های یک استاد مراقبه‌ی کارکشته است، درباره‌ی پذیرش رنج و رسیدن به آرامش درونی.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر رهایی از رنج

آنچنان که آدیا شانتی (Adyashanti) در کتاب هنر رهایی از رنج (Falling Into Grace) می‌گوید، «فیض» هر چیزی است که به ما کمک می‌کند تا از طریق آن ذهن، بدن، احساسات و قلب خود را بگشاییم. آموزه‌های این اثر، راهکار‌هایی ساده (و نه الزاماً آسان) هستند که می‌توانیم با به‌کارگیری آن‌ها به فیض دست یابیم و حقیقت درونی‌مان را کشف کنیم.

اتفاقی که نویسنده در این کتاب برای مخاطب رقم می‌زند، چنان که خود به آن اقرار می‌کند، چیزی نیست جز درهم‌شکستن تمامی دیدگاه‌های دوگانه‌ی مبتنی بر خیر و شر. آدیا شانتی نه‌تنها در این کتاب، بلکه در سراسر زندگی خود به‌دنبال چیزی فراتر از این تعاریف است؛ مفهومی والاتر از نیکی و بدی آنچنان که در قالب چارچوب‌های برساخته‌ی بشری پدیدار شده‌اند.

شما در کتاب صوتی هنر رهایی از رنج، از خلال رویکردی روان‌شناسانه با فرآیندهای فکری استفاده از زبان و تصاویر ذهنی آشنا می‌شوید؛ فرآیندی که از ابتدای زندگی انسان شروع می‌شود. تردیدی در این نیست که رها کردن اعتقادات و باورها همواره مقاومت و ترسی غیرقابل‌انکار در پی دارد. بااین‌حال، اگر بتوانیم با موفقیت از این مرحله رد شویم، به شادی حقیقی دست پیدا خواهیم کرد. برای دستیابی به این شادی اصیل، مطابق آموزه‌های آدیا شانتی، لازم است هر باوری را که تا کنون از خلال تجربه‌ی زیسته به‌دست آورده‌ایم، زیر سؤال ببریم. رسیدن به آرامش اصیل و واقعی از رهگذر این مسیر پرپیچ‌وخم مقدور است. به عبارتی برای رسیدن به آرامش حقیقی، کافی است آرامش کنونی‌مان را برهم بزنیم!

اگر درون خود را بگشاییم و نور خود را کشف کنیم، می‌توانیم از زیر سایه‌ی رنج بیرون بیاییم. قرار نیست چیزی در دنیای اطراف ما تغییر کند. زندگی همچنان چالش‌های خود را خواهد داشت. اما شما پیش از شنیدن این کتاب صوتی یاد می‌گیرید که جهان را با تمام چالش‌ها و کشمکش‌ها، با تمام غم‌ها و زیبایی‌هایش در آغوش بکشید.

آدیا شانتی دست‌ودلبازانه هرآنچه را که در طول سال‌ها از خلال آموزه‌های یوگا، بودیسم، تائوئیسم و مسیحیت جمع‌آوری کرده است، در این اثر درخشان با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد. موسیقی متن رامین وطن‌نیا و صدای محمد امرایی، این کتاب صوتی را به اثری شنیدنی‌تر تبدیل کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی هنر رهایی از رنج

- آدیا شانتی تأکید می‌کند که ما سفر ادراک را نه با جدا شدن از واقعیت زندگی روزمره‌ی خود، بلکه دقیقاً با پذیرش کامل و گشودگی نسبت به همه‌ی موقعیت‌ها و احساسات و افرادی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شویم، انجام می‌دهیم. (Reginald A. Ray)

- کتابی خیره‌کننده، شفاف و عمیق. خواندن آن شبیه نوشیدن آب خنک برای قلب‌های تشنه‌ی جهان است. (جنین راث، نویسنده)

- مسیر روشنگری امروز سرشار از مفاهیم است. آدیا شانتی با شمشیری چنان بی‌رحم و در عین حال چنان لطیف از میان آن مفاهیم می‌گذرد. (مگ لاندستروم، نویسنده)

- آموزه‌های آدیا شانتی ما را به سمت آنچه که بیش از هر چیزی مشتاق آن هستیم سوق می‌دهد: درک و تجسم عشق و آگاهی که در طبیعت ماست. کتاب رهایی از رنج به طرز شگفت‌انگیزی شفاف، ساده و قدرتمند است. این کتاب به شما یادآوری می‌کند که مبارزه را متوقف کنید و به آرامش برگردید. (تارا براچ، نویسنده)

- یکی از بهترین تعابیری که تا به امروز درباره‌ی ذهن‌آگاهی پیدا کرده‌ام. (جانیس لانگ، بررسی آمازون)

کتاب صوتی هنر رهایی از رنج برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جست‌وجوی صلح و آرامش درونی هستید و به دنبال راهی می‌گردید که با آن بتوانید به پذیرش گشوده از جهان با تمام رنج‌هایش برسید، این کتاب را از دست ندهید.

با آدیا شانتی بیشتر آشنا شویم

پس از 15 سال تمرین مراقبه و تعلیم دیدن در محضر بزرگان آیین ذن، آدیا شانتی تصمیم گرفت به ارائه‌ی سخنرانی و برگزاری جلسات مراقبه‌ی گروهی بپردازد. او تاکنون در سراسر ایالات متحده و همچنین در کانادا، انگلستان، هلند، دانمارک، سوئیس، آلمان و استرالیا به تدریس و تمرین درباره‌ی اصول مراقبه پرداخته است.

در سال 2000 آدیا شانتی یک سازمان غیرانتفاعی به‌نام Open Gate Sangha راه‌اندازی کرد که در آن آموزه‌های خود را در اختیار علاقه‌مندان به مراقبه در سراسر جهان قرار می‌دهد. بیش از 30000 نفر در 120 کشور در کارگاه‌های آنلاین او شرکت کرده‌اند. آدیا شانتی درباره‌ی این که چه کسانی مخاطب آموزه‌های او هستند گفته است: «حقیقتی که من به آن اشاره می‌کنم به هیچ دیدگاه مذهبی، نظام اعتقادی یا آموزه‌ای محدود نمی‌شود.»

آدیا شانتی تاکنون یازده عنوان کتاب درباره‌ی موضوعاتی همچون صلح، رنج، رهایی، آزادی و تعالی نوشته و منتشر کرده است. جالب است بدانید معنی تحت‌اللفظی نام او چیزی نیست جز: «صلح ازلی»

در بخشی از کتاب صوتی هنر رهایی از رنج می‌شنویم

یکی از چیزهای جالب توجه درباره‌ی رنج ارثی این است که شخصی نیست. به‌عبارت دیگر، بیشتر شبیه ویروسی است که افراد درون خانواده را آلوده می‌کند. نوعی رنج است که خانواده را آلوده می‌کند و سپس، تقریباً، مثل آنفولانزا یا سرماخوردگی، به نسل‌های بعد منتقل می‌شود. وقتی متولد می‌شوید، بدون اینکه حتی بدانید، در واقع، این درد ارثی را به شما داده‌اند. در مقابل، شما از آن شکایت خواهید کرد. فکر می‌کنید وحشتناک است یا در غیر این صورت، در برابر آن مقاومت می‌کنید. اما با این کار خواهید دید انکار یا شکایت از این درد تنها باعث می‌شود در وجود شما عمیق‌تر نهادینه شود.

وقتی کم‌کم می‌بینید این رنج ارثی چگونه در زندگی شما عمل می‌کند، وقتی می‌بینید نوع رنج بردن شما چقدر شبیه نوع رنج بردن دیگر اعضای خانواده‌ی شماست، این مشاهده می‌تواند قلب و ذهن شما را باز کند. از این زاویه‌ی گسترده‌تر، در واقع، می‌توانید کم‌کم از مقصر دانستن دیگران خلاص شوید و ببینید کسانی که رنج را از طریق این زنجیره‌ی نسلی به شما منتقل کرده‌اند خودشان نیز همین درد را تجربه می‌کرده‌اند و از آنچه اتفاق می‌افتاده است آگاه نبوده‌اند. این درد به آن‌ها هم منتقل شده بود و آن‌ها با کارهای خود آن را بروز دادند و سپس، نادانسته، آن را به نسل بعد منتقل کردند.

مقداری از عمیق‌ترین رنج و جراحتی که در سراسر زندگی با خودمان حمل می‌کنیم از طریق این رنج ارثی به ما رسیده است. وقتی مردم متوجه احساس بغرنجی مثل خشم، ناراحتی، عصبانیت یا رنجش می‌شوند، اغلب، از آن‌ها سؤال می‌کنم: «این احساس شما را یادِ کدام یک از والدینتان می‌اندازد، مادر یا پدر؟» معمولاً، وقتی به گوشه‌ای از عمیق‌ترین جراحات عاطفی‌شان اشاره می‌کنند، بلافاصله، می‌توانند به من بگویند آن را از کدام یک از والدینشان گرفته‌اند. وقتی بتوانید این را به‌روشنی ببینید، خواهید دید که در حقیقت، مادر یا پدر، یا حتی عمو، عمه، خاله یا دایی شما همین جراحت را داشته‌اند. آن‌ها با برون‌ریزی، آن را به شما منتقل کرده‌اند، همان‌طور که والدینشان به آن‌ها منتقل کرده بودند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه
23 دقیقه
فصل یک: تنگنای بشر - قسمت اول
30 دقیقه
فصل یک - قسمت دو
27 دقیقه
فصل دو: حل معمای رنج ما - قسمت اول
29 دقیقه
فصل دو - قسمت دو
43 دقیقه
فصل سه: بیدار شدن از خلسه‌ی خودخواهی
29 دقیقه
فصل چهار: رهایی از کشمکش - قسمت اول
27 دقیقه
فصل چهار - قسمت دو
45 دقیقه
فصل پنج: رویارویی با انرژی خام احساس
35 دقیقه
فصل شش: ثبات درونی
44 دقیقه
فصل هفت: صمیمیت و حضور
32 دقیقه
فصل هشت: پایان رنج
27 دقیقه
فصل نه: استقلال حقیقی - قسمت اول
22 دقیقه
فصل نه - قسمت دو
39 دقیقه
فصل ده: فراسوی جهان تضادها
22 دقیقه
فصل یازده: موهبات الهی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر رهایی از رنج: نگرش‌هایی برای پایان دادن به رنج
نویسنده
مترجمسمانه کاظمی گرکانی
راویمحمد امرایی
ناشر چاپینشر ترنگ
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ 47600 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر رهایی از رنج

داود کاوسی
۱۴۰۲/۶/۱۸
کتاب ارزشمند و مفیدی بود و وقتی که در بدترین شرایط خود قرار دارید می‌تواند راهنمای ارزشمندی برای شما باشد و چندین بار باید آن را در فواصل متغیر گوش داد.
Zohre Babayi Babayi
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
کتاب خوبی بود راجب شناخت خودتون و اینکه شما اقکارتون نیستید و خیلی مباحث دیگه که واقعا کمک کننده اس برای بهبود زندگی پیشنهاد میدم با دقت گوش کنید
ناهید علی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
این کتاب آگاهی و آرامش و رشد شخصیتی رو هم زمان برای شخص ایجاد میکنه و مطالعه‌ی آن در شرایط استرس زا واقعا اثر بخشه🌹🌹🌹
پروین محمدپور
۱۴۰۲/۲/۵
کتاب عالی هست باید چندین بار ان را بخوانید چون هر جمله ان یک زندگی جدیداست این کتاب واقعا یک موهبت الهیست
فاطمه اسماعیلی
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
بسیار عالی وکاربردی بود وقتی گوش میکردم متوجه میشدم چقدر رنج‌ها رو در خودم انباشته کردم
فربد
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
کتاب خوبیه و خلاصه میگه ما خودرا زندانی یک تفکر کردیم
یگانه یعقوبی
۱۴۰۲/۸/۱۲
فوق العاده برای رها شدن از روزمرگی
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر رهایی از رنج

برای دریافت کتاب صوتی هنر رهایی از رنج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.