معرفی و دانلود کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند: من و آن دشمن نازنین

عکس جلد کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند: من و آن دشمن نازنین
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند: من و آن دشمن نازنین

گاهی از آدم‌هایی با وجهه‌ی بسیار مثبت اجتماعی، کارهای وحشتناکی سر می‌زند که همه را غافلگیر می‌کند. دبی فورد در کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند، علت این امر را مشخص می‌کند. او چنین اتفاقاتی را فرصتی ارزشمند برای شناخت آنچه در درون انسان می‌گذرد می‌داند و تلاش می‌کند نسبت به نیروهای حاکم بر انسان شفاف‌سازی کند.

درباره‌ی کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند

رنج یک هدیه‌ی ارزشمند برای روح انسان است. اکثر انسان‌ها بدون توجه به آنچه بر آن‌ها حاکم است و در غفلت از چیستی خود روزگارشان را می‌گذرانند؛ تا اینکه با وقوع یک اتفاق دچار تردید و خودویرانگری می‌شوند. دبی فورد (Debbie Ford) در کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند (Why Good People Do Bad Things)، پیش آمدن خودویرانگری در این لحظات را امری منفی ارزیابی نمی‌کند. او اعتقاد دارد که این حالت، ابعاد دیگری از خودمان را به ما می‌شناساند.

واقعیتی که دبی فورد ما را در کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند، با آن روبه‌رو می‌کند این است که هر یک از ما در گذر عمر خویش، هزاران نقاب و پرده بر واقعیت درونی‌مان زده‌ایم و درواقع خود را انکار کرده‌ایم. اما لحظاتی در زندگی وجود دارد که ناگهان آن واقعیت مدفون‌شده در زیر نقاب‌ها را بیرون می‌کشد و در برابر چشم ما قرار می‌دهد. دبی فورد از ما می‌خواهد که در این موقعیت‌ها از آنچه دیده‌ایم فرار نکنیم. وجود هر انسانی آکنده از نیروهای متناقض است که هیچ‌یک از آن‌ها نباید نفی شوند؛ بلکه باید به سطحی از تعادل و هماهنگی برسند.

از نظر دبی فورد خوبی‌ها و خوشبختی‌هایی که انسان‌ها به دنبال آن می‌گردند، اموری بیرونی نیستند که نیاز به کشف کردن و پیدا شدن داشته باشند. در نگاه او چیزهایی مثل عشق، درون هر انسانی نهفته هستند. تنها کاری که باید برای شکوفایی عشق انجام داد، کنار زدن موانعی است که آن‌ها هم درون خود هر فرد قرار دارند. کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند، دعوتی به خودشناسی، آشتی با خودِ واقعی و تسلط بر نیروهای درونی است.

کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند با عنوان فرعی من و آن دشمن نازنین را نشر صوتی رمانو با صدای نرگس داغمه چی و براساس ترجمه‌ی مهدی افشار منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب را نیز انتشارات آتیسا به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند

  • دبی فورد با قلم درخشان خود در این کتاب پرده از بزرگ‌ترین تراژدی انسانی برمی‌دارد: فقدان هویت مستقل تحت‌تأثیر والدینی ناکارآمد و ایجاد شکافی که حیات مستقل فرد را تهدید می‌کند. خواندن کتاب چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند را عمیقاً به همه توصیه می‌کنم. (دکتر هارویل هندریکس، نویسنده‌ی کتاب بازگشت به عشق)

  • هرکسی که این کتاب را بخواند، معنای مثل روز اول شدن را درک می‌کند. (دیپک چوپرا، نویسنده‌ی کتاب اثر سایه)

  • این کتاب که شاهکاری از شفافیت خدشه‌ناپذیر است، بهترین و مهم‌ترین کتاب دبی فورد به‌شمار می‌رود. (اندرو هاردی، نویسنده‌ی کتاب پسر انسان)

کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند برای مخاطبان کتاب‌‎های خودیاری، خودسازی و روان‌شناسی مناسب است. اگر دوست دارید به یک خودشناسی عمیق نسبت به خودتان برسید و تغییری را در سبک زندگی خود به وجود آورید‌،‌ مطالعه‌ی این کتاب کمک بسیاری به شما می‌کند.

با دبی فورد بیشتر آشنا شویم

دبی فورد یک سخنران، نویسنده، مربی و مدرس خودیاری آمریکایی بود. او در سال 1955 متولد شد و سال 2013 در کالیفرنیا از دنیا رفت. دبی فورد بیشتر با کتاب پرفروشش در فهرست نیویورک تایمز که «نیمه تاریک وجود» نام دارد، شناخته می‌شود. او در این کتاب قصد داشت با کمک گرفتن از روان‌شناسی مدرن و تمرینات معنوی، جنبه‌ی تاریک و پنهان افراد را تحت اختیارشان درآورد.

دبی فورد در سرتاسر جهان به‌عنوان متخصص خودسازی شناخته می‌شود. کتاب‌های «اثر سایه»، «آسمان پرستاره‌ی وجود»، «شهامت» و «جدایی معنوی» ازجمله آثار منتشرشده از او هستند.

در بخشی از کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند: من و آن دشمن نازنین می‌شنویم

هر یک از ما آدم‌ها ظرفیت آن را داریم که فروتن یا متکبر، دست‌ودلباز و بخشنده و یا حریص و طماع، آرامش‌طلب یا خشونت‌دوست باشیم. می‌توانید به هر یک از این زوج‌های متضاد بیندیشید که در یک سوی الاکلنگ نشسته‌اند. وقتی هر یک از ما این خصوصیات به‌شدت متفاوت را داشته باشیم، این الاکلنگ در حال تعادل است. اما وقتی بر روی یکی از این دو منتهی‌الیه فشار می‌آوریم، با این اقدام نشان می‌دهیم جهان فقط و فقط جنبه‌ی درخشان و روشن شخصیت را دارد. وقتی سعی می‌کنیم گرایش‌های تاریکمان را مدیریت کنیم، به‌جای آنکه با آن‌ها کنار آمده و آشتی کنیم، به طرز خطرناکی از تعادل خارج می‌شویم و از آن‌جا که روان ما پیوسته در طلب جامعیت و کامل بودن و در جست‌وجوی تعادل است، تنها و تنها موضوع زمان مطرح می‌شود تا جنبه‌ی تاریک ما کله‌ی زشت خود را عقب کشد و به شیوه‌ی تهدیدآمیزی همه‌ی آنچه را برایش کوشیده‌ایم دست‌کم گرفته و ویران کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
شناسنامه
12 دقیقه
پاداشی برای خواننده
20 دقیقه
فصل یک: تأثیر توپ رنگارنگ بازی ساحلی
38 دقیقه
فصل دو: شکاف
15 دقیقه
فصل سه: الاکلنگ
50 دقیقه
فصل چهار: شرم بر شما باد
46 دقیقه
فصل پنج: بروز ترس
42 دقیقه
فصل شش: خویشتن به‌راه‌خطارفته
34 دقیقه
فصل هفت: نقض قانون خود کاذب
64 دقیقه
فصل هشت: پیمان صلح - قسمت اول
69 دقیقه
پیمان صلح - قسمت دوم
70 دقیقه
فصل نه: بیداری از انکار
44 دقیقه
فصل ده: درمان شکاف - قسمت اول
58 دقیقه
درمان شکاف - قسمت دوم
78 دقیقه
فصل یازده: قدرت بخشودن
39 دقیقه
فصل دوازده: بازگشت به عشق

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند: من و آن دشمن نازنین
نویسنده
مترجممهدی افشار
راوینرگس داغمه چی
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند

Hoori
۱۴۰۲/۶/۲
کتابی بسیار خوب برای خودشناسی. کلا کتابهای دبی فورد از به خودشناسی و آرامش، خیلی کمک میکنه.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند

برای دریافت کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.